11.05.2012,  00:29:13 | 137 comentarii | 12107 vizualizari
Eu cu cine votez? (VI) / Astăzi: candidaţii din Petrila
Articole de acelasi autor
de Corneliu BRAN

6 candidaţi pentru un fotoliul de primar

La Petrila se anunţă o luptă îndârjită pentru mandatul de primar între anii 2012 - 2016. Şase candidaţi se bat cu ardoare, iar favorit este după toate sondajele şi realizările actualul primar Ilie Păducel, care candidează pe listele USP. Dacă erau două tururi de scrutin ca în urmă cu 4 ani, rezultatul ar fi putut fi altul decât acela prefigurat de sondaje.
În „pole position” se află candidatul social-democrat, Gheorghe Bobar, actual consilier local, preşedintele organizaţiei PSD Petrila şi fost viceprimar al oraşului. Om cu destulă experienţă, atât în politica locală, cât şi în administraţie şi extrem de ambiţios, Gheorghe Bobar nu poate să uite cum a fost mazilit din funcţia de viceprimar. De aceea, acum vrea să-şi plătească poliţele, mizând pe o campanie curată, decentă, cel puţin aşa ne-a declarat. Oricum, prima victorie a lui Gheorghe Bobar, dar nu în faţa lui Păducel, ci în faţa lui Mircea Ioan Moloţ, rămâne faptul că PSD Petrila candidează pe liste separate şi nu pe liste comune sub sigla USL. 
Actualul viceprimar liberal Constantin Ramaşcanu (preşedinte la organizaţia PNL Petrila), consilierul local peremist Emanoel Andronache (şi preşedinte al PRM Petrila) şi popularul Ilie Matei (PP-DD) au şi ei şansele lor, deşi primii doi candidaţi de care v-am vorbit au, deocamdată, un avantaj substanţial în toate sondajele. Dintre cei trei, Andronache şi Matei au parcă un plus în faţa lui Constantin Ramaşcanu, pus se pare pe lista de candidaţi la primărie doar ca să fie la număr, probabil ca apoi să-şi poată renegocia fotoliul de viceprimar. Sau cel puţin aşa şi-au făcut calculele Mircea Ioan Moloţ şi Constantin Ramaşcanu… 
Dorin Curtean, fostul copil de suflet al primarului în exerciţiu, desemnat de acesta administratorul public al Petrilei, este cel de-al şaselea candidat. Curtean nu mai e o surpriză, deoarece în ultimele luni a încercat să joace nu tocmai curat, dându-şi de gol adevărata faţă. După ce a încercat să-i aplice o lovitură sub centură tocmai mentorului său în Biroul Executiv, sau cu pâra pe la şefii de la Deva şi nu numai, a centrat-o spre liberali, apoi s-a rotit şi a cotit-o spre PP-DD şi tot aşa... Cum nimeni nu l-a prea vrut primul pe listă, aşa cum şi-a dorit, din prea mult elan (ale tinereţii valuri…), Dorin Curtean a prins ultimul tren la conservatori. Care l-au primit cu braţele deschise, mai ales că filiala din Petrila era garată cam demult la triaj în Petrila. Rămâne de văzut câte voturi va obţine Dorin Curtean, în condiţiile în care foarte mulţi cetăţeni l-au sancţionat în ultimele luni, pe motiv că nu-şi mai face bine treaba de administrator public, aşa cum şi-o făcea la început, cetăţenii acuzându-l că aleargă mai nou doar după funcţii politice.
 
Lupta cea mare pentru consiliul local
Nume vechi, nume noi pe toate listele. Unii candidaţi apar surprinzător pe alte liste de organizaţii de partide decât cele cu care cetăţenii erau obişnuiţi. E cazul, ca să dăm câteva exemple, liderului sindical Ioan Temneanu, până de curând membru PSD, acum pe listele conservatorilor, lui Nicolae Marius Heljiu, fost social-democrat, apoi trecut timp de patru ani la PDL, după care s-a reîntors la matcă, Daniel Doru Boantă şi omul de afaceri Ion Bulancea, ex PDL, actualmente pe listele PC etc. Lipsesc din decor şi foşti consilieri locali cu vechi state, cum ar fi fostul viceprimar şi consilier local social-democrat Dumitru Negoi Răscolean.
Fostul consilier local liberal Cristian Oros, mazilit de conducerea de partid şi pus să-şi dea demisia, se regăseşte acum în postura de candidat independent. La fel şi Marius-Toma Goronea, care a preferat să nu se înscrie pe listele niciunui partid, candidând tot independent.
Rămâne de văzut cum vor vota petrilenii pe 10 iunie, dar mai ales câţi vor fi prezenţi la urnele de votare. Se aude că vor fi mai mulţi decât niciodată. Oare? Vom afla răspunsul peste nicio lună.
Uniunea Social Populară (USP) - alcătuită din Partidul Democrat-Liberal (PDL) + Uniunea Naţională pentru Progresul României (UNPR) + Partidul Naţional Ţărănesc-Creştin şi Democrat (PNŢ-CD): 1. Ilie Păducel; 2. Cornel Preda; 3. Ionel Scărişoreanu; 4. Victor Aleznauer; 5. Doina Dragomir; 6. Ionel Florin Mogoi; 7. Gheorghe Adrian Burdea; 8. Maria Urmărea.
Partidul Social Democrat (PSD): 1. Gheorghe Bobar; 2. Vasile Jurca; 3. Maria Ana Jacotă; 4. Nicolae Marius Heljiu; 5. Vasile Ioan Simion; 6. Lucia Daniela Popa; 7. Gheorghe Boantă; 8. Ioan Stoica.
Partidul Naţional Liberal (PNL): 1. Constantin Ramaşcanu; 2. Ştefania Daniela Vişănescu; 3. Maria Doiniţa Bălănesc; 4. Zoltan Benke; 5. Cristian Buium; 6. Marcel Daniel Preda; 7. Gheorghe Ianus; 8. Mirela Beatrice Andrei.
Partidul Conservator (PC): 1. Dorin Nicolae Curtean; 2. Ioan Temneanu; 3. Aurel Florin Ţurcaş; 4. Daniel Doru Boantă; 5. Ion Bulancea; 6. Sandu Florinel Sabău; 7. Samuel Dioane; 8. Roman Marius Rogobete.
Partidul România Mare (PRM): 1. Emanoel Andronache; 2. Mariana Florea; 3. Horia Marian; 4. Cristian Milea; 5. Mircea Zeic; 6. Bogdan-Nicolae Biholar; 7. Gabriela Dobranici; 8. Elena-Lucia Bărbăcariu.
Partidul Poporului Dan Diaconescu (PP-DD): 1. Ilie Matei; 2. Constantin Pădure; 3. Doru Ghiura; 4. Dorel Lupşa; 5. Gheorghiţă Enea; 6. Costel Motoca; 7. Remus Aurelian Sularea; 8. Ioan Simion.
Uniunea Democrată a Maghiarilor din România (UDMR): 1. Csaba-Levente Jako; 2. Francisc Deneş; 3. Elisabeta Duck; 4. Csaba-Jozsef Marton; 5. Francisc Elekes; 6. Ştefan-Ioan Horvath; 7. Alice-Timea Colojvari; 8. Rudolf Kozma.  
Alianţa Civică Democrată a Rromilor (ACDR) - trei candidaţi din… trei: 1. Dorel Muntean; 2. Alexandru-Ioan Cioban; 3. Viorel-Marin Macra.
Asociaţia Partida Rromilor „Pro Europa” (APRPE) - trei candidaţi din…trei: 1. Sorin Vana; 2. Mihalache Tintea; 3. Dorina Iustina Vana.
Consilier independent: Vasile-Cristian Oros.
Consilier independent: Marius-Toma Goronea.


Informatiile publicate de zvj.ro pot fi preluate doar in limita a 250 de caractere, cu CITAREA sursei si LINK ACTIV. Orice alt mod de preluare a textelor de pe acest site constituie o incalcare a Legii 8/1996 privind drepturile de autor si va fi tratat ca atare.




Îți dorești o presă liberă și independentă? Alege să o susții!

Banii rezultați din contribuțiile cititorilor sunt esențiali pentru a susține pe termen lung articolele, investigațiile, analizele și proiectele noastre.

Poți contribui cu donații prin Pay Pal sau prin donatii directe în contul
Ziarul Vaii Jiului SRL. 
CONT LEI: RO94BTRL02201202K91883XX, 
deschis la Banca Transilvania.

Payments through Paypal




Comentarii articol (137 )

#1 Mihai11.05.2012,  00:58:05
ar trebui macar acum sa dam o sansa si altuia sa arate ce poate si sa vedem ce se intampla, ca cu paducel ne-am obisnuit de atatia ani, nush cate mandate la activ, il stim cu totii am vazut ce poate, acum ar trebui sa vedem daca poate cineva mai bine, si singurul pe care il vad cel mai promitator dupa mine este bobar, fost vice-primar care cand a incercat sa faca ceva treaba la primarie l-au dat jos imediat. restu alde manuta, andronache, ramascanu sunt micuti, n-au nici o sansa. vom vedea ce va fi...
#2 DOREL DORELIAN11.05.2012,  07:42:03
Cum credeti ca poate sa-l bata pe Paducel un om care nu a fost capabil sa reziste tentatiei de a vinde postul de viceprimar(de unde nu a fost mazilit)semnand protocoale de colaborare cu Paducel, care pe parcursul unui mandat a facut tot posibilul sa slabeasca partidul din care face parte dovedindu-se un slugoi fidel al acestuia?Din pacate ambitia este dirijata in obtinerea foloaselor personale in nici un caz in folosul comunitatii.
#3 jan11.05.2012,  07:49:11
VOTAM DORIN CURTEAN PRIMAR SI LISTA LUI DE CONSILIERI.BOBAR POATE INVINGE DOAR LA CATEGORIA DE GREUTATE. P.S. CU DRGAOSTE ACELAS GRUP DE EXECUTATI SILITI
#4 PDL11.05.2012,  08:28:05
VOTATI MUMIA!TRAIASCĂ VESNIC SARACIA!
#5 Postolache Maria11.05.2012,  09:12:31
am luctra cu dl Bobar la mina Petrila ; este un om care stie sa se zbata pentru semenii sai ;haideti sa i dam o sansa acestui om si sunt convinsa ca nu ne va dezamagi si ma mai gandesc ca daca PSD ul e la guvernare vor fi si bani ;daca alegem pe dl Paducel de la PDL atunci eu cred ca vom avea zero bani de la guvern.; asa ca votam Bobar Gheorghe primar !
#6 Rusescu Ioan11.05.2012,  09:20:22
e trist sa vedem oameni inteligenti care se lasa mintiti de partidul lui dan diaconescu ,cum sa se poata da 20000 de euro nerambursabili la fiecare roman care deschide o afacere ? puteti crede asa ceva ?
#7 Liviu11.05.2012,  09:45:04
Mircea Molot a adus un transport masiv de bani falsi din Transnistria cu care vrea sa cumpere voturile.
#8 BAZIL11.05.2012,  09:47:00
Cautand pe Google: Gheorghe Bobar a cotizat cu peste 14 mii de lei PSD Finanteaza campaniile electorale si partidele politice. In Monitorul Oficial au fost publicate numele persoanelor si ale societatilor care au finantat diferite partide politice in cursul anului trecut. Social-democrati de top Partidul Social Democrat a fost sustinut financiar in anul 2011 cu aproape 7 milioane de lei, bani care provin din cuantumul total al veniturilor din cotizatii. Din donatii confidentiale s-au strans 5000 de lei, iar din alte surse aproape un milion de lei. Exista insa si persoane fizice care au sustinut Partidul Social Democrat cu diferite sume de bani. Membrii de partid care au platit cotizatii in anul 2011 a caror valoare cumulata depaseste 10 salarii minime brute pe tara a fost publicata in Monitorul Oficial. La nivelul judetului Hunedoara doua persoane au sustinut financiar partidul. Gheorghe Bobar, finantator principal Presedintele PSD Petrila, Gheorghe Bobar, este unul dintre cei doi social-democrati care au cotizat cu diferite sume de bani pentru sustinerea partidului. In cursul anului trecut el a cotizat cu 14.500 de lei. Cotizatiile au fost facute in trei transe, adica in luna mai, iulie si august. Un alt social democrat hunedorean care a cotizat cu sume care depasesc 10 salarii minime brute pe tara este Ioan Valean. El a oferit partidului suma de 7.200 de lei. Acesta este directorul Colegiului Tehnic Agricol Gheorghe Borza din Geoagiu. Campul politic nu-i este strain lui Valean, acesta fiind membru-fondator al organizatiei cu trei trandafiri, din Geoagiu. Intrebare: 14.500 lei (aprox doua salarii anuale minimum pe economie) provin din dobanzile platite de nevoiasi la CAR - Petrila? Preşedintele PSD Petrila, prins băut la volan Preşedintele PSD Petrila, Gheorghe Bobar, a rămas fără permis şi este cercetat penal, după ce s-a urcat la volan deşi consumase băuturi alcoolice. Preşedintele PSD Petrila, Gheorghe Bobar, cel care în sondajele USL apare ca şi potenţial candidat pentru funcţia de primar al localităţii, a fost implicat, sâmbătă seara, într-un eveniment rutier după ce s-a urcat băut la volan. Bobar a ieşit cu maşina personală în afara părţii carosabile. Potrivit poliţiştilor din Petrila, Gheorghe Bobar a fost testat cu aparatul etilotest, rezultatul indicând o alcoolemie de 0,56 miligrame alcool pur în aerul expirat, motiv pentru care a fost condus la Spitalul de Urgenţă Petroşani în vederea efectuării analizelor pentru stabilirea alcoolemiei. Accidentul a avut loc sâmbătă seara pe raza oraşului Petrila, autoturismul condus de Gheorghe Bobar ajungând într-un şanţ de pe marginea drumului, în zona în care are sediul serviciul voluntar pentru situaţii de urgenţă al loca¬lităţii Petrila. Preşedintele PSD Petrila se afla singur în maşină în momentul în care s-a produs evenimenttul rutier. Potrivit poliţiştilor, pe numele lui Gheorghe Bobar a fost deschis un dosar penal pentru conducerea unui autoturism pe drumurile publice sub influenţa băuturilor alcoolice.
#9 Nedreptatea11.05.2012,  10:14:22
Bazile,tu votează/l pe paducel că el tine in spate toti hotii din Petrila!Unu în plus,adică tu,nu e mare scofală pentru el.Oricum Petrila nu merită mai mult.Si dupa moarte tot păducel va conduce,el si numai el!Asa că virgulă,veniti dimineata la ora opt,vă rezolv eu etc...va fi perpetuum mobile la Petrila.Bobar se va trezi din betie dar păducel veci din hotie!
#10 Ioji11.05.2012,  12:08:35
Momorlanii voteza peducel.Lor fecut bine.el bogat,este multi oaie,multe porcii care votezi cum ele.La noi nu este candidat.Toate ungurii murit la Petrla.Ajutat si tov peducel putin la ghit!
#11 marcu de la CAR11.05.2012,  12:29:24
VOTAM BOBAR E TANAR DEA-NOST
#12 costel11.05.2012,  13:06:19
este tanar,sa nu ai parte de tineretea lui,ci doar de sutele de milioane obtinute din camataria facuta cu patronul de la cofetaria JOLY
#13 CAR11.05.2012,  13:16:17
Așa/i Costele!Cu banii candidatilor s/ar face câteceva în Petrila.Dar dacă/i dau,cu ce/și mai schimbă păducel sângele.Penticostalii nu/l mai primesc la ritual!
#14 cetateana11.05.2012,  15:32:54
votam PSD ,il votam pe BOBAR!
#15 AllCapone11.05.2012,  15:45:38
Adevarat si "boubar" este"om" mare la stat ,mic la sfat si cu apucaturi bahice,cu iz de penal, fi-ti cu bagare de seama ,daca bacus va ademenit nu votati, cat despre ceilalti candidati mult succes....
#16 temnea11.05.2012,  15:51:25
clar votam Bobar ! pe cine altcineva ? de paducel ne-am saturat iar restu' niste incompetenti in toata regula.
#17 andrei11.05.2012,  18:23:13
Votam schimbarea .Votam BOBAR VOTAM P.S.D.
#18 pentru Jan11.05.2012,  19:54:22
Scumpule ,tu nu ai stiut ca imprumutul luat trebuie returnat? Eu cotizez lunar de 25 de ani ,si tu vrei sa ne dai teapa ? Stii ceva ,imprumuta-te din alta parte si lasa banutii nostri in pace ,ca i-am economisit renuntand la concedii sau poate multe altele... HAI PA !
#19 Nicu11.05.2012,  19:56:29
VOTAM BOBAR PRIMAR SI MIRCIA MUNTEAN ,PRESEDINTE CONSILIUL JUDETEAN.
#20 UN MEMBRU CAR11.05.2012,  20:33:50
BINE CA ARE CINEVA GRIJA DE ECONOMIILE NOASTRE !UNII AU FOST LA VENETIA , IN GRECIA ,LA DISTRACTII SI ACUM NU MAI VOR SA INAPOIEZE DATORIA ?! NU ESTE CORECT! SA FACA SI EI ECONOMII .SAU VORBA ROMANULUI ,INTINDE-TE CAT TI-E PLAPUMA .
#21 EBA PTR. BAZIL11.05.2012,  20:43:06
POATE SCRII SI UN ROMAN ...ORICUM TRADATORII SE VAD BINE PE FILMAREA DE LA DEMITERE .TU ESTI IN CADRU ,SI NU TE POTI STAPANI... AM VAZUT TOTI
#22 amira11.05.2012,  20:56:07
Important este sa plece Paducel. Actualul primar este cel care a monopolizat intreg orasul si cel care a dat gir pitipoancelor, interlopilor si slugoilor. Va aduceti aminte de cate ori am citit in paginile distinsului Ziar al Vaii Jiului cum Paducel este condus de femeile din primarie, cum le da sporuri preferentiale unora si cum este influentat de cei din anturaj? Ei, a venit timpul ca Paducel sa ne dea socoteala de ce a angajat doar pe cei care-i sunt rude, prieteni si vecini,de ce populatia Petrilei nu a avut apa de Flori, de ce a reabilitat doar blocurile consilierilor,de ce a pompat bani europeni in parcuri la periferia orasului, ori de ce a asfaltat ori canalizat doar drumul de pe Taia desi toti cetatenii orasului si-au adus contributia la strangerea fondurilor. Acum e timpul ca Paducel sa plece.Sa vina Bobar, dar sa faca ordine cu cei care chiulesc si in special sa dea oamenilor locuri de munca. Sa fie un primar drept, sa lucreze doar legal si sa scape primaria de functionarii incompetenti. Ramascanu daca iasa primar vinde tot ce nu a vandut inca Paducel adica pe toti la interlopi, Matei e prea mic la stat si nu se poate impune neavand figura de primar, Andronache e slab rau nici nu intra in discutie, Curtean s-ar putea sa se descurce fiind tanar. Important este ca toti cetatenii sa mearga la vot si mai ales sa voteze o schimbare. O fii bine sau rau macar stiti ca ati incercat, altfel vom ramane in continuare fraierii momarlanului de Paducel.
#23 bahar11.05.2012,  22:49:28
PENTRU CEI CE INJURA LA DOBANZI , BANII CAND I-ATI LUAT AU FOST BUNI IAR PE URMA CAND SA II DATI INAPOI ESTE ALTUL VINOVAT . FACETI-VA UN CALCUL FIECARE CAT VA PERMITE BUZUNARUL SI APOI IMPRUMUTATI SI INJURATI!
#24 Z11.05.2012,  22:54:05
TOT CITESC DE CAR UL LUI BOBAR. CATE FILIALE ARE FRATILOR IN ORASUL PETRILA? SE GASESC LA ORICE COLT DE STRADA?VINE CAR UL LA VOI SA VA DEA BANI SAU MERGETI VOI LA EL? DUPA CE CA PRIMITI BANI SUNTETI SI IPOCRITI!
#25 romanasul11.05.2012,  22:59:46
Ai dreptate .Stii vorba din batrani:cand ii dai ii fata vaca, iar cand ii ceri ii moare vitelul! Sa nu uite ca acolo sunt banuti economisiti de cateva mii de membri,luna de luna.
#26 Menthol11.05.2012,  23:40:54
Haideti sa fim seriosi .... nu v`ati saturat 20 de ani sa fiti mintiti in ultimul hal de Paducel ... parerea mea este ca trebuie sa vina pe scaunul de primar un tanar care sa aibe viziune ... Domnul Bobar este un delicvent cu dosar penal, astefel de oameni vrem noi sa ne conduca ? Ce schimbari sa asteptam noi din partea unui om care nici macar nu respecta legea! Ramascanu este trecut , vreti sa ne conduca si sa ne conduca niste camatari sa ajungem sa fim vanduti si noi ... Haideti sa facem o schimbare pentru urmatori 4 ani sa oferim sansa unui om capabil sa ne conduca cum trebuie in tot acest timp avem nevoie cu adevarat de un suflu nou ... Trebuie sa votam pentru Viitorul nostru omul potrivit pentru scaunul de primar al Orasului Petrila ..
#27 bran11.05.2012,  23:45:32
Curtean va ajunge primar.
#28 Barbu 11.05.2012,  23:57:48
Votez Curntean la primarie si Mircia Muntean presedinte la consiluil judetean .
#29 CAPS LOCK12.05.2012,  03:19:54
E unu'/una care nu stie sa deblocheze CAPS LOCK-ul... Sa fie omu' lu' Bobar? In tot felu' de chipuri si asemanari... Mai apasa, nene/tanti, o data pe tasta aia... Si se ia de toti cei "impotriva"... Abtine-te!
#30 00712.05.2012,  06:03:54
abtine-te si tu
#31 cetatean petrilean12.05.2012,  06:09:41
BOBAR si PSD ! votam in 10 iunie
#32 fly12.05.2012,  08:26:55
votez PSD VOTEZ SCHIMBAREA VOTEZ BOBAR
#33 PDL12.05.2012,  09:14:41
tov.prim,secretar.Poate ne spui si noua cu cât a cotizat cornel pt. locul doi pe listă.Daca va ajunge în consiliul local nu mai esti singurul hot!sunteti doi.Ps.Pe ion sluga de la gater si de la oi,de ce nu l/ai trecut pe listă-îi mai prost decât cornel?
#34 alegator12.05.2012,  10:42:45
Am citit si eu listele de primar si de consilieri locali. Brusc mi-am adus din nou aminte de drumul catre colonia Bratianu, mai ales cel de la depou si stradutele catre cimitir. D.le, iti cade mortul din masina cu gropile din carosabil. Trebuie sa tii de cosciug sa nu cada. Asa de mult s-a ocupat d.l primar Paducel sa faca drumul. Probabil ca la el pe Taia e asfaltat dar la Bratianu e namol, d.le. Mai ales cand ploua e jale. Acum stau si ma gandesc pentru ce sa-l mai aleg a nu-stiu cata oara tot pe Paducel daca in 14 ani de domnie nici macar drumul spre cimitir nu a fost in stare sa ni-l asfalteze. Am sa-l votez pe Bobar. E timpul ca Paducel sa predea stafeta. Daca nu sa-l lase pe copilul sau de suflet, pe Curtean, ca oricum i-a promis si sa se duca la el pe Taia ca are destul confort. JOS PADUCEL!
#35 John12.05.2012,  13:00:36
Atentie maaare cetateni ! 2 motive principale pentru a vota primar si consilieri PSD : -este partidul aflat la guvernare si doar primarii PSD-isti vor avea bugete ca sa dezvolte orasul (cu Paducel blocati orasul pentru urmatorii 4 ani} -doar locuitorii orasului prin cele 7000 de semnaturi adunate de consilierii PSD s-au impotrivit gropii de gunoi in Petrila (in judet nu s-a gasit alta locatie si daca nu votati PSD, toate celelalte partide au intelegere sa ofere Petrila ca groapa de gunoi) Ganditi-va bine, promiteti-le tuturor si votati ca Petrila sa nu devina groapa de gunoi ! Toti avem responsabilitate pentru orasul nostru.
#36 Rodel12.05.2012,  13:17:13
Participati la o mare cacialma ! Paducel are intelegere cu Ramascanu ! Primar si viceprimar ! Iar in partidul papagal numit PC (are toate culorile politice ale celor demascati si dati de-o parte de celelalte partide, patru ani s-au facut in fel si chip, mai ales Temneanu si Rascolean pe Curtean-manuta, insa ciolaniada ii tine uniti pana la alegeri. Partidul in care se iubesc si si-au jurat credinta psd-isti, pdl-isti si pnl-isti !!!!!) este scos la inaintare Curtean sa mai acapareze voturi, cu promisiunea ca va fi pus city-manager la groapa de gunoi pe care au de gand sa o faca in Petrila ! Matei de ani de zile lupta pentru Paducel ! Votati ce e mai bine !
#37 alegator12.05.2012,  17:38:26
Lista consilierilor locali de la USP = PDL e plina de oameni necunoscuti. Oare de ce Paducel nu a reusit sa aduca sub conducerea sa oamenii de vaza din acest oras? Tocmai aici e intrebarea cetatenilor, cu cine va conduce Paducel orasul daca nici macar consilierii sai nu sunt de dai Doamne? M-am uitat pe strada Republicii, Paducel nici macar nu a vopsit bancile, ori sa marcheze trecerile de pietoni. In parcul central de la Caprioara nu este nici macar nisip la groapa de nisip a copiilor. Paducel se ocupa de campania electorala in loc sa se ocupe de cum arata orasul. Da mai vrea inca la ciolan ca nu a strans destul. A spus ca face reabilitari la blocuri dar nu se vede nimic, bine ca ia salariul de primar. Deci, votez mai bine cu Bobar, sau poate chiar il votez pe Curtean.
#38 ANDREI12.05.2012,  22:09:43
Trebuie votat un om care va putea schimba ceva in orasul nostru. Acesta este doar Bobar.Uita unde a adus CAR locul 2 la nivel national si asta fara ajutorul guvernului,doar cu o echipa puternica.VOTATI BOBAR SI CONSILIRI PSD
#39 pt Rodel13.05.2012,  00:04:38
Da pe cine atunci, pe Bobar? Votam Curtean! Singurul care are sanse sa-l bata pe Paducel.
#40 Rita13.05.2012,  00:08:16
USP=PDL (Udrea,Berceanu......) Aveti grija oameni buni!
#41 Dorian13.05.2012,  00:15:28
Rita conteaza candidatul pe plan local la CJH votam MIRCIA MUNTEAN ,nu pe HOTUL de MIRCEA MOLOT.
#42 jan13.05.2012,  00:27:24
Cea mai buna echipa de consilieri este la PC. La PSD si USP sunt majoritatea necunoscuti.
#43 giani morandi13.05.2012,  07:20:48
glumesti ?
#44 janette pt jan13.05.2012,  11:21:49
Ai dreptate ! Pe primii cinci nu i-au mai vrut partidele lor ! Oare de ce ? Oameni care musca manuta ce le-a fost intinsa, care au acceptat ca prima mina inchisa sa fie in orasul nostru si radea cand l-a tradat pe viceprimarul din propriul partid, cere se ocupa cu micul trafic de specula, apoi doi tradatori cu aura de credinta si iz de combustibili masluiti, plus urmatorii pe care chiar nu-i stie nimeni...
#45 andrei13.05.2012,  11:34:55
sa votam PC.Bulancea va da 20 litri gratis oare cine va avea curajul sa o bage in masina
#46 alegatorul13.05.2012,  12:37:15
Bun,pe Paducel nu-l mai vrea nimeni, e comunist, e fustangiu, a fost puturos pe vremea cand lucra si dormea in mina, a angajat numai rudele la primarie si sa fim seriosi ca si el bea . Pe Bobar nu-l vor chipurile ca e betiv si a fost prins beat la volan, pe Matei ca nu are hotararea necesara pentru a sta pe scaunul de primar fiind si mic de statura, pe Andronache pentru ca e un soarece fricos care se plimba de la un partid la altul fiind un nehotarat, pe Ramascanu pentru ca ne vinde toata Petrila, bucata cu bucata, deci ramane doar Curtean care e pocait si care e tanar, iar tinerii cred ei ca are viziuni mai bune pentru oras, ca poate va incerca sa ajute tineretul. Ce alte obtiuni poate avea electoratul petrilean? Pacat ca nu a candidat o femeie poate ca avea mai multe sanse. In privinta consilierilor sa fim seriosi ca sunt pe lista de la analfabeti si femei usurele, la neica nimeni. In concluzie, eu cu cine sa votez?
#47 cristi13.05.2012,  13:02:22
Ce usor este sa ii critici pe toti,sub protectia anonimatului!Eu am o intrebare de bun simt:Cine ne opreste sa candidam noi,cei care stam pe margine si ne dam cu parerea?Daca avem sange in vene candidam si castigam!Apoi putem arata cat de potenti suntem!Cu fapte,nu cu vorbe!
#48 michael jacson13.05.2012,  13:04:49
atata apa sa mai bei tu cat alcool a baut "betivul"
#49 amy13.05.2012,  14:36:36
votam PNL vrem o schimbare de ce tot ei?
#50 alegatorul13.05.2012,  15:42:16
@cristi, eu unul nu doresc aceasta functie pentru ca imi fac autocritica, in schimb cei care ravnesc la asa ceva, este firesc ca inainte de a se inscrie sa se uite in oglinda. Nu am afirmat ca eu as face cel mai mult, in schimb sunt sigur ca nu as fura de la cetateni, nu mi-as angaja numai neamurile,as respecta legea, in schimb imi rezerv dreptul si ma astept de la cei care aspira la postul de primar chiar sa faca ceva pentru Petrila. Adica eu vreau primar dar sunt curvar, betiv, interlop,anagramat si mai stiu eu cum in schimb ma inscriu si am si pretentia sa fiu ales ori reales in functie. Nu sunt un anonim ci un alegator care se intreaba cui sa-i dea votul sau pentru ca orasul sa-nfloreasca, sa fie locuri de munca, sa nu se inchida minele, sa avem spital si sa ne mandrim cu un primar care sa nu poata fii aratat cu degetul in vreun fel. In privinta faptelor te asigur ca sunt un bun cetatean, mi-am platit impozitul inca din luna ianuarie, nu am primit in viata mea nicio amenda, nu beau, nu fumez, cu toate acestea facandu-mi autocritica nu pot candida la postul de primar pentru ca eu cred ca trebuie sa intrunesti mult mai multe calitati. Daca nu merg la vot inseamna ca nu sunt un bun cetatean, in schimb daca merg nu m-au convins candidatii ca merita. Un lucru este cert pentru mine m-am saturat sa nu avem spital, sa se inchida minele, sa nu fie locuri de munca iar orasul sa fie vandut bucata cu bucata la slugoi si parasute. TREBUIE SA FACEM O SCHIMBARE,deci PADUCEL TREBUIE SA PLECE, atat stiu sigur.
#51 dan13.05.2012,  18:42:12
As fi de acord sa votez Curtean daca ne spune la cate partide a fost sa candideze. Cred ca la toate.Pentru el nu conteaza doctrina ,doar ciolanul
#52 andrei 13.05.2012,  18:43:23
Votati Bobar si consilieri PSD
#53 rita13.05.2012,  23:13:28
USP=PDL (Udrea,Berceanu......) Aveti grija oameni buni!PADUCEL E TARE HOT!
#54 JAN13.05.2012,  23:41:08
PAI SA RECAPITULAM.AVEM LOCURI DE MUNCA,O DUCEM BINE CU BANI,SUNTEM TRATATI CU RESPECT,OARE DE CE NE VAITAM,NE CONDUC ACEIASI COMUNISTI DE 20 DE ANI.DA NE PLACE, OARE CUM SE SPUNE,SUNTEM...
#55 costel14.05.2012,  07:43:25
votam PNL DOAR ESTE ARIPA MAI MICA A pdl-ului,d-ma ba;anesc,preda benke,si sa nu uitam RAMASCANU CARE ARE SEF DE CAMPANIE PE STIRBU {BUNEA}.daca nu veti vota veti fi batuti ca multi dintre concetatenii nostri
#56 jan14.05.2012,  07:46:45
eu spuneam ca bobar face camatarie ptr ca foloseste banii dv pe care nu-i trece prin contabilitate,ceea ce insemana ca dobanda este a lui SARACU.
#57 AllCapone14.05.2012,  08:37:45
Daca ar vorbi banii d-voastra stimati membri de CAR de cate ori ia folosit in scopuri personale acest bobar si apropiatii lui care se stiu sii aduc acum laude cred ca va-ti gandi de mai multe ori pe cine votati
#58 cornel14.05.2012,  09:31:38
daca este vb de cine musca mana celui care la hranit,vezi cazul dl-ui BOBAR care a muscat aceea mana a DOMNULUI RASCOLEAN DACA AVETI INTREBARI VOI REVENI CU DETALII
#59 dan14.05.2012,  13:49:27
Cornel asteptam detali
#60 super -controlorul14.05.2012,  14:46:55
RAUTATI ieftine .Bobar lucreaza CORECT !
#61 John 14.05.2012,  21:16:42
Fratilor ! Din betie iti revii ! Dar de prostie, slugarnicie, schimbare de culoare de partid dar nu si de narav, cand te faci frate si cu... opozitia pina ajungi la ciolan si traseism politic, nu te faci bine niciodata ! Nu votati asemenea oameni !!!
#62 JAN14.05.2012,  21:28:31
este timpul celor tineri ,s-a le cerem si lor parerea
#63 andrei14.05.2012,  21:39:50
Ai dreptate Jojn.Pacat ca astia suntem noi oameni.Sa ne atingem scopul cu orice mijloace. Uni nu isi dau seama ca sunt si penibili.
#64 Mihaela 14.05.2012,  21:42:34
noi tineri votam PSD. Sunt singuri care pot face ceva in tara asta.
#65 andrei14.05.2012,  21:49:35
Multumim pentru mail .Pacat ca ne cunosti numai acum.Ca iti aduci aminte ca am fost colegi.Pacat ca este prea tarziu. Nu vom cadea in capcana ta vom vota schimbarea . Asta este Bobar si echipa sa
#66 andrei14.05.2012,  21:51:50
Penru Curtean
#67 costel15.05.2012,  08:50:56
in ANALELEL istoriei dl bobar a fost membru pc si chiar presedinte,daca dl Rascolean la hranit cu manuta lui si el a complotat impotriva lui si la aruncat la lada de gunoi,am si eu o intrebare unde sunt traseistii {adica acele persoane care pleaca dintr-un partid ptr un loc eligibil}.GENUL BOBAR ,HELJU,
#68 păducel15.05.2012,  09:05:09
Nu puteți voi vota cât putem noi fura!Calm băietii!
#69 Rodel pentru Costel15.05.2012,  16:39:40
Bobar a fost presedinte PC ! Si a avut trei consilieri ! Iar cand Valea Jiului, nemultumita de conducerea PC a judetului, a fuzionat cu PSD, asta s-a intamplat si la Petrila, toti membrii PC au trecut la PSD... Rascolean a renuntat la presedintia PSD, din motive personale si chiar el l-a propus pe Bobar, ca fiind cel mai bun !!! Asa ca pe traseisti si pe manuta cauta-i in partidul papagal ! Are culorile partidelor care sunt in opozitie doctrinara ! (Si s-au certat permanent, iar acum sunt intr-o simbioza perfecta! Ce poate face politica din... unii... Vorba ceea : lume multa, oameni putini !)
#70 Costel catre Rodel15.05.2012,  17:14:19
Explica`mi si mie care este treaba cu doctrina , legat cu traseism`ul uitativa la voi in PSD ca v`au crescut pene ... Asociatia a executatilor siliti C.A.R Petrila
#71 Mihai15.05.2012,  17:42:42
Toata lumea voteaza PP-DD !! In petrosani, petrila, vulcan ,lupeni, uricani, banita, baru, pui...http://pp-dd-banita.blogspot.com/
#72 Rica15.05.2012,  17:46:17
Votam CURTEAN Primar , tanar ,ambitios, echipa de consilieri pare cea mai tanara dintre toate ! CURTEAN PRIMAR !!!
#73 Costel sau leana lui partac15.05.2012,  18:09:36
?
#74 alegator16.05.2012,  09:46:53
singura optiune acceptabila este Curtean si echipa sa.
#75 andrei16.05.2012,  18:16:15
Pentru Costel. Cred ca sti ca,curtean este pocait care nu lucreaza sambata. Ce va face primaria si oameni care au nevoioe de servicile lui in aceasta zi. Cu siguranta vor astepta alta zi.
#76 sustinator Curtean16.05.2012,  20:17:26
Bai andrei tu nu esti dus la biserica. Da ce ai impresia ca Paducel doarme duminica in primarie? Ce legatura are sambetistul cu ortodoxul, ori catolicul cu martorii sau penticostalii? Important este ca tanarul Curtean poate are frica de Dumnezeu si nu angajeaza in Primarie numai neamuri, cunostinte si membrii de partid care stiu intrebarile dinainte de concurs, au raspunsurile pe fituici dupa care nici macar nu stiu sa copieze, ori are tupeul sa le faca ochi dulci salariatelor pe motiv ca sunt subordonate, de parca ar muncii pe tarlaua lui, ori poate are bunul simt si-i da afara pe cei care chiulesc ori sunt certati cu legea. E timpul ca democratia sa-si spuna cuvantul iar profesionalismul sa ia locul amatoristmului.Votam Curtean, votam tineretul petrilean!
#77 John16.05.2012,  21:21:08
Ambitii si orgolii ! Toti cei care s-au saturat de Paducel si vor sa-l schimbe trebuie sa se gandeasca bine de tot ! Orbiti de promisiuni, inversunati de oameni perfizi, faceti jocul lui Paducel ! Ce credeti ca realizati cu procentele sub zece la suta pe care le acordati lui Curtean, Ramascanu, Andronache si Matei ? Pur si simplu il votati pe Paducel ! Chiar nu realizati ? Chiar asa usor puteti fi manipulati ? Votati-l direct pe Paducel ! Si cand va fi din nou primar, cate fonduri credeti ca va primi de la guvernul PSD ? Votati cu incredere si apoi dormiti linistiti 4 ani cu primar PDL si guvern PSD !!!!!!!!
#78 Rodel16.05.2012,  21:30:20
Nu ajunge ca nu-l mai vrem pe Paducel. Toti care nu-l mai vrem, trebuie sa votam candidatul cu cele mai mari sanse ! Unul singur, altfel nu reusim sa-l schimbam pe Paducel !
#79 cetatean al Petrilei16.05.2012,  22:41:36
Eu il votez pe Curtean pentru ca este tanar, are o viziune noua in dezvoltarea orasului, are suficienta experienta in administratia locala,ete corect,moral,familist,inteligent si nu face parte din pleada plliticienilor plafonati,corupti ce ocupa inalte functii de conducere in oras inca de pe vremea comunismului.Si Curtean este doar un om, dar merita sa-i dam o sansa acum!Voteza-l si tu!
#80 paduchel16.05.2012,  22:50:07
i so promis un post caldut, se va retrage
#81 Andronesti16.05.2012,  23:06:41
Toti momarlanii din Andronesti il voteaza pe Curtean,ca de-a nost.De Paducel ne-am saturat.Am vazut ce a facut 4 mandate...nimic.Dupa 20 de ani de la revolutie,ne-am ales cu un asfalt de mana-doua, cu niste blocuri varuite si cu niste super-marketuri din care nu ne permitem sa cumparam aproape nimic,penruca nu avem locuri de munca.Ti-o ajuns Ilie...mai lasa pe altul tanar si iesi la pensie pe usa din fata,pana nu te scot altii pe usa di dos.
#82 dan 17.05.2012,  20:19:14
Pentru sustinatorul lui Curtean.Imi cer scuze dar as vrea sa te contrazic el de pe functia care a avut-o instala pe posturi la E.M. Petrila prieteni de-a lui .Prin influenta pe care o avea .Daca vrei detali ti le voi da .
#83 liliana17.05.2012,  20:23:26
Votati Bobar si consilieri sa-i.noi toti putem sa scapam Petrila de Paducel
#84 Rica17.05.2012,  21:35:11
De ce sa=l votam pe Bobar???? ce_l recomanda ptr a fi primar?...Stapaneste bine C.A.R-ul,executand peste 300 de mineri...asta va trebuie dvs in continuare doar ptr a scapa de Paducel....scapam de unul si dam de altul???...Cel mai competent e Curtean Nicolae Dorin....e tanar si are alte vederi!
#85 Stef18.05.2012,  02:51:31
Americanii au o vorba:"Daca te pacalete cineva intr-o afacere o data nu eti de vina,dar daca o face a doua oara eti un prost,pentruca ai mai avut incredere in el".De cate ori ne-o prostit Paducel pana acum?Tupeul e ca vrea sa ne mai prosteasca o data...nu cred ca o sa mai tina...lumea so desteptat,vrea oameni noi si tineri!
#86 Jojo18.05.2012,  14:00:46
Rica si Stef ! Pe voi astia tinerii o sa va angajeze primii Curtean la deponeul ecologic ! Ca e tanar si are alte vederi ! Manutza nu se dezminte !
#87 Titi18.05.2012,  14:22:07
Nu cred că în cei 16 ani a scăpat un petrilean să nu fie mintit de păducel!Cred că are el mai multe plombe în gură,decât drumul din zona depoului!Mare NESIMTIT!A promis la KTV că va face drumul.Dacă petrilenii îl mai votează înseamnă că le place8 să fie MINTITI.
#88 Mihai18.05.2012,  20:56:24
Sectorul aeraj de la E.M. Petrila o sa votam CURTEAN. Aia sa credeti voi. nu ne mai puteti umili mult.Avem chiar daca voi nu vati dat seama demnitatea noastra
#89 DAN18.05.2012,  21:05:07
Pentru RICA . Daca poti sa-mi dai un singur nume care a fost executat silit de Bobar fara sa merite acest lucru ma inclin in fata ta.Toti cei care au fost executati silit au fost instintati in prealabil inainte de a se trimite dosarele in instanta. apoi este treaba instantei si a executorului..Poti vota linistit Curtean dar un om care a tradat pe cel care la lansat in politica printrun puci jegos va trada din nou dar de data asta pe cei care au pus incredere in el
#90 Capatos18.05.2012,  22:00:43
Felicitari sectorul aeraj de la E. M. Petrila ! V-ati descoperit demnitatea ! Doar dupa ce Temneanu v-a dat categorii la toti, chiar daca nu aveati conditii (cineva o sa raspunda pentru ilegalitate !!!) si v-a inscris obligatoriu in PC ! S-a facut sediul PC in biroul sefului de sector de la aeraj ! Temneanu face campanie in forta, dictatoriala, in stilul caracteristic ! Cine nu-i cu el, transferul ! Chiar ca aveti demnitate ! Votati, fara sa stiti cat sunteti de manipulati, pentru deponeul ecologic al judetului in Petrila ! Concetatenii va sunt recunoscatori pentru cum va bateti joc de 7000 de semnaturi contra deponeului ! Ramaneti cu demnitatea ! Fruntea sus !!!
#91 aronel18.05.2012,  23:06:44
SI EU SI SOTIA MEA VOTAM CURTEAN,SPER SA NU DEZAMAGEASCA
#92 dan 19.05.2012,  08:52:43
Speri degeaba
#93 dan19.05.2012,  10:53:49
Pentru Capatos.Nu pot sa cred asa ceva ca biroul sefului de sector sa fie trasformat in sediu de partid. nu incerca sa dezbini P.C.dar daca este adevarat ar trebui ca. compania sa se implice in acest sens ca director nu mai avem .
#94 ciprian19.05.2012,  21:40:01
Pentru capatos. Si ce crezi ca la primarie la Paducel nu se face campanie dictatoriala? Draghiciu informaticianul primariei care-i face campanie lui Andronache(numai el stie de ce)a fost mustrulit personal de primar. Ca el multi altii.Deci nu te mira pentru ca tori procedeaza la fel.Si pentru stiinta ta Temneanu si Curtean sunt cei care s-au impotrivit cu vehementa impotriva lui Paducel care ne vanduse impreuna cu Ramascanu lui Molot si ne transformau groapa de gunoi, asa cum am ramas fara spital tot din cauza lui Paducel care tinea mortis sas ramana Tecar in fruntea spitalului(dovada ca l-a adus din nou pe incapabilul care doarme in post, impreuna cu consoarta inapoi). Votati Curtean!
#95 mihaela20.05.2012,  06:03:43
Pentru Ciprian.Se face peste tot campanie dar Temneanu o face pe bani nostri si cu amenintari.Stii ca cei care sau impotrivit sindicatului sau au fost transferati la alta unitate. Acum se vehiculeaza acelasi procedeu. Cum iti inchipui ca U.S.L. merge in alegeri cu 3 primari. nu vezi ca sunt tradatori sunt cu Paducel Sa-i luam pe rand;Romascanu i sa promis functia de viceprimar ,ia promis-o si Bobar dar fara lucrari in cadrul primariei cu licitati netruchiate Curtean crezi ca va accepta sa stea pe 450 lei indemnizatie de consilier ,pentru ca va trebui sa plece din primarie[conflict de interese] atuci i s-a propus sa fie la groapa de gunoi care se va face cu complicitatea Tradatorilor .AprOAPE 60 mil.euro. Cred ca va fi multumit. Turcas va fi dat deoparte , ca in viata asa li se intampla fraierilor,deja regreta ce a facut.Temneanu va fi cel care va trage sforile din unbra ca la asta se pricepe foarte bine.Mina Petrila se inchide si ii trebuie alta vaca de muls. Asa ca voteaza ce doresti ,este datoria noastra sa mergem la vot pacat este daca vom regreta acest lucru
#96 andrei 20.05.2012,  07:38:49
votam Bobar si echipa sa
#97 dan20.05.2012,  07:55:18
Sa votam PC acolo este Temneanu si-l va termina ca partid.La Turcas deja ii pare rau ce a facuT DAR ESTE PREA tarziu .Tradatori iau devastat partidul el nu are dreptul la nimic acolo toate deciziile le ia doar marele lider.Ma uit cu mare ingrijorare la echipa PC pe strada ,nu imi vine sa cred ca Emil sa alaturat acestei echipe oare sa fi uitat cum la alegeri de sindicat unde a candidat si el Temneanu a fugit cu urna apoi binenteles a castigat cine credeti [temneanu].Emile ai demnitate asa cum te stim .Emil ai uitat ultimile luni la EM PETRILA cand erai cautat si amenintat sa-ti bagi dosarul de pensie ,eu nu cred ca ai uitat ,cred ca este doar o ratacire a ta.Aratane ca esti acelasi luptator .Lasa-l pe Rogobete sa umble singur el are o datorie pentru Curtean acum trebuie sa plateasca postul pe care il ocupa.
#98 dan20.05.2012,  08:07:21
Sa votam PC este singurul partid care poate sa ne faca groapa de gunoi a judetului.Curtean are intelegere cu actualul primar.Stim toti ca nu are nici o sansa la primar .iar consilier nu va accepta pentru ca va trebui sa-si dea demisia din primarie nu va pleca de la salar de 5000 la 450 indemnizatie.El este masca lui Paducel.Respectele mele domn primar ati putut dezbina USL ceea ce in mintea mea va face mai mare decat Basescu care nu a reusit acest lucru.CREDca de papusari ca dumneavoastra are nevoie Petrila dar oameni sau saturat sa mai fie mintiti aveti mare abilitate.
#99 Nedumeritul20.05.2012,  14:46:50
Pentru cei care-l votati pe Curtean, am si eu o intrebare ? Sanse la primar nu are, iar daca va prinde consilier, o sa-i convina indemnizatia pierzand serviciul ? Ce cauta pana la urma acest individ in campanie ??? Primar n-are cum ajunge, iar consilier nu-i convine !!! E platit de Temneanu ? Ca pana la urma singurul care castiga e Temneanu ! V-a spalat creierii tuturor si munciti numai pentru el ! Iar el din umbra marcheaza banu si nu participa deloc la baile de multime ca e sub demnitatea dumnealui ! Are destui fraieri ! Primii sunt Curtean si Turcas !
#100 Yoji20.05.2012,  15:08:04
Pentru dan... Cum nu mai aveti Director ? Conduce Temneanu ?
#101 dan20.05.2012,  18:12:38
Este invalid directorul la fel ca alti cand stiu ca li se apropie finalul.Din pacate pentru el finalul este aproape.
#102 iuras20.05.2012,  18:46:20
Directorul tine cu Paducel. A fost chemat la raport la Paducel ca multi altii. Paducel ameninta pe toti cei care nu tin cu el. Mai bine si-ar da demisia sa se scape lumea de un ingamfat care crede ca orasul si implicit cetatenii Petrilei sunt proprietatea lui. Votati cu cine vreti dar nu-l mai votati pe Paducel ca ne-am saturat de el si de sleata lui de slugi, parasute si anagramati.
#103 dan20.05.2012,  19:32:18
Atunci trebuie facuta o vizita acasa asa cum face si el cu noi.SI daca nu este bolnav sa vedem ce va spune.Saracu acum este intre ciocan [PDL]PADUCEL si nicovala[PC] Temneanu .Asa ca orice face va pleca.Afost pus director printr-o lovitura de cortina tot asa va pleca.De ce tie frica nu scapi.16
#104 alina21.05.2012,  16:32:51
pentru Nedumeritul. Viceprimarul este ales din randul consilierilor. Probabil ca, Curtean vizeaza acest post in detrimentul lui Ramascanu care desi isi roade unghiile la propriu nu are cum sa mai ramana pe aceeasi pozitie, contributia sa in orasul acesta fiind zero. Alegem un alt primar care sa faca ceva si pentru cetateni nu numai pentru el si ai lui.
#105 cetatean al petrilei21.05.2012,  23:50:51
Pentru NEDUMERITUL: Tin sa te anunt respectuos,ca deocamdata traim intr-o tara libera in care fiecare cetatean poate vota cu cine vrea. In cazul nostru,daca vrea cu Dorin Curtean,foarte bine.As vrea sa iti reamintesc ca s-a mai incercat odata detronarea lui Curtean,de pe postul pe care era...fara rezultatul scontat insa,asta pentru ca nu Paducel face legea cum credea,ci justitia.Si apoi, ce castig are Temneanu,daca tu zici ca Dorin nu are nicio sansa?!..este ilogic rationamentul tau...De data asta,Paducel va pierde si marea surpriza va fi: Dorin Curtean noul edil al orasului Petrila!
#106 Rica22.05.2012,  00:37:56
Pentru Rica.Tin sa te anunt ca primul care a tradat si mintit o fost Paducel cand acum 4 ani cersea voturi cu mana pe inima in stilu-i caracteristic zicandu-le oamenilor:Asta e ultimul mandat,numai de data asta alegetima si la urmatoarele alegeri il vom promova pe Curtean.Acum cand partidul la votat pe Curtean ca si candidat la primarie,domnul Paducel sfideaza decizia membrilor sai de partid si se auto-intituleaza candidat din partea U.S.P.la primarie ca doar puterea il orbeste pe om si nu-i asa simplu ca dupa atatea ani sa no mai ai.Asa ca puiule cel mai mare mincinos este domnul primar...
#107 Stef22.05.2012,  12:42:36
Cred ca ai gresit...e pentru Dan...oricum nu ne mai pacaleste Paducel de data asta...si eu il votez pe Curtean...sincer pe altu nu-l vad cu sanse reale.
#108 Stef22.05.2012,  13:04:37
Am si eu una pentru Dan:Petrila nu va ajunge groapa de gunoi a judetului,pentruca ea este deja!Rusine!Ma mir ca primaru mai are tupeul sa ridice capul inte oameni...
#109 tyuik23.05.2012,  17:29:07
ujkl.
#110 TURCAS23.05.2012,  23:36:09
dan,mihaela,nedumeritul,(probabil sunteti aceeasi persoana),RETINETI TURCAS IL SUSTINE PE DORIN CURTEAN.
#111 avram23.05.2012,  23:38:42
SI NOI IL VOTAM PE DORIN
#112 Baraba24.05.2012,  01:21:19
Astazi Paducel o inceput campania electorala printre blocuri...ca in fiecare an, cerseste voturi in schimbul unor avantaje ca sa nu fiu dur.Nu exista oameni ai legii in Petrila care sa sanctioneze aceasta infractiune?Nu!Mi-as dori sa fie ca in occident...o campanie curata,corecta in care in care camalai viseaza... ndidatii sa fie alesi din constiinta...da pasarea
#113 localnic24.05.2012,  09:14:44
Pentru cei care trec asa usor peste unele fapte ale candidatilor.Ex. Daca Bobar atunci cind s-a urcat beat la volan,v-ar fi lovit copilul, s-au pe cineva drag cu masina,a-ti fi spus asa de usor cum spunea cineva intr-un comentariu,(pina in ziua urmatoare betia trece)? Daca sa zicem in calitate de primar intr-o stare avansata de ebrietate ar lua o hotarire dezastruoasa pt. oras,ne-am putea consola cu ideia ca pina in ziua urmatoare edilul s-ar trezi din betie? Legat de tradare:faptul ca cineva n-a vrut sa faca parte din mafia Paducel-Ramascanu si a hotarit sa se desparta,alegind o directie corecta, pt. mine nu inseamina tradare!Am sa votez Curtean pt.ca mi se pare varianta cea mai buna.
#114 oros cristian vasile24.05.2012,  10:46:30
SI EU VOTEZ CURTEAN LA PRIMARIE.
#115 loriana24.05.2012,  18:45:50
nu ne intereseaza ...
#116 Gigi24.05.2012,  21:25:58
Pentru localnic... Curtean e varianta cea mai buna... pe varianta !... Traseist politic ca ailalti... Voi chiar nu vedeti pe cine are PC ultimii veniti ? Ca fara mafiotii astia care din banii furati de la noi fac cea mai costisitoare campanie, PC nu exista !!! Chiar va cumpara cu baloane, cu 800.000 pe tineri sa para ca sunt multi si devotati partidului ? Asteptam cheful cu mici si bautura la liber ! Si plasele cu dulciuri pentru copii ! Ca numa Turcas sa-l sustina pe Curtean (RETINEM !) a bagat trei sute de milioane ! Din contrabanda cu tigari ! Luati tot de la ei< inscrieti-va pe liste, in partid si votati liber, ce-i mai bine pentru oras... Atentie ! Banii pentru primarii ii va da Guvernul PSD Ponta ! Doar la primarii de aceeasi culoare politica ! Restul... poate peste 4 ani...
#117 Baraba25.05.2012,  02:32:49
Pentru loriana:Tu pe ce lume traiesti?Da nu-i nimic o sa te intereseze atunci cand va ajunge primar! Penru Gigi:Tin sa te anunt ca la guvernare este U.S.L. nu doar Ponta cu P.S.D-ul si inca ceva foarte important:Presedintele Consiliului Judetean va fi din nou Molot care este din P.N.L.Scumpul meu ,stiu ca asta e politica de stanga,sociala...sa stai la mila statului...dar asa niciodata nu vom progresa.Avem nevoie de un om gospodar, cu viziune,care sa fie interesat de creerea unor locuri de munca,chemarea unor investitori in zona.Dorin Curtean are determinarea,relatiile si investitorii necesari pentru a face asta!Eu stiu ca tu l-ai vrea pe Bobar de la P.S.D.,dar e prea batran ca sa castige cursa pe care oricum cu partidul a mai pierduto de multe ori pana acuma.
#118 aritmetica25.05.2012,  08:11:57
daca dobanda lui BOBAR{din acele activitatii ilegale } + dobanda lui Rmascanu +mana moarta MATEI= 3 posturi de viceprimari / 3 pentru ca atat a putut da paducel= Andronache vice (PADUCEL STIIE DE CE). VOTAM CURTEAN .
#119 omulet25.05.2012,  14:02:29
aritmetica ta e jalnica
#120 George25.05.2012,  23:53:15
Vad ca o cam bagat Dorin Curtean "brisca" in multi.La toti candidatii le tarie ... de frica lui.Inseamna ca-i tare si il voteaza oamenii.Rascoala ii cu Dorin Curtean si de fapt toate sau aproape toate voturile lu Rascolen de acu 4 ani vor merge la Dorin.
#121 momo26.05.2012,  00:02:06
esti naiv tare ....
#122 George26.05.2012,  01:02:52
Mai homo...mutu rupe caputu.Ai priceput?Nu stiu daca...da macar te-am racait!Hai Curtean!!!
#123 NUTICA26.05.2012,  18:29:12
VOTAM CURTEAN DORIN.SINGURUL CANDIDAT CE MERITA O SANSA.
#124 Ionica M.27.05.2012,  16:34:04
Dorin Curtean a fost omul care mi-a dat o "bucata de paine".Domnul primar in exercitiu, mi-a promis de zeci de ori angajrea,dar numai din gura.O sa votez omul care ma angajat.
#125 Petrileanul27.05.2012,  19:13:46
Cred ca ar trebui ca cetatenii orasului Petrila,sa iasa la vot si sa voteze pe aceia care au demonstrat ca apara si sustin interesele cetatenilor si ale orasului nu pe cele personale.Unul care a demonstrat faptul ca nu a urmarit interesul personal ci al oamenilor a fost fostul consilier Oros Cristian,care a preferat sa isi de-a demisia decat sa faca cum vrea Paducel,Romascanu,Molot cu trupa lui.Nu are firme,averi,nu urmareste interese ascunse,a facut numai bine multor oameni cu posibilitatile reduse pe care le-a avut.Nu s-a vandut smecherilor ,ca poate era mai simplu sa stea linistit ,nu sa se puna cu ei.Dupa parerea mea cred ca el este omul care are multe atu-uri pentru a fi acolo in consiliul local si a va spune ce pun la cale smecherii din primarie,si va spun LA TOTI CEI CARE MERGETI LA VOT-VOTATI-L!SUCCES OROS!
#126 UDMR27.05.2012,  21:07:06
Si noi votam Curtean primar.
#127 George28.05.2012,  14:27:52
Unguri-s cu noi!!!Bravo,pt. alegere
#128 C.P.V.30.05.2012,  22:54:13
Analizand comentariile anterioare, eu as fi cel mai fericit si mandru petrilean, daca, concetateni mei se vor destepta si in ceasul al douasprezecilea, ar ar gandi cu capul si nu cu ... interesele personale sau de grup, ar analiza foarte bine toate ofertele candidatilor la primarie, posibilitatile de indeplinire a acestora, echipa de consilieri, personalitatea si taria de caracter a candidatilor,fiind o comunitate mica noi ne cunoastem destul de bine liderii,sa terminam cu balacareala asta, sa judecam ca niste oameni maturi pentru noi si viitorul copiilor nostri ca suntem unguri,romani,tigani sau alte nationalitati nu conteaza, suntem oameni gandim si simtim ca oamenii, este un moment hotarator pentru comunitatea noastra, de aceia eu va propun VOTATI BOBAR SI LISTA SA DE CONSILIERI, garantat 100% sunt PROFESIONISTI, eu personal ii cunosc, am lucrat cu ei si nu vor pune garantat mai presus de toate interesul lor sau interesul de grup, in fata interesului comunitatii. Si fiindca nu-i place sa vorbesc prea mult, eu le doresc succes domnului BOBAR, listei de consilieri, precum si concetatenilor mei sa le dea Dumnezeu sanatate si multe impliniri si belsug in toate, in urma alegerilor corecte si intelepte.
#129 aronel30.05.2012,  23:14:20
VOTAM PARTIDUL CONSERVATOR
#130 pentru CPV31.05.2012,  07:38:26
CAT A COTIZAT BOBAR PTR ACESTE CUVINTE FRUMOASE. HE HE
#131 dana31.05.2012,  22:29:05
Votati-l pe Curtean.E un baiat bun, drept si cu frica de Dumnezeu. Nu o sa regretati.
#132 Raul08.06.2012,  22:51:20
Pe Bobar il tradeaza Jurca, Boanta Gheorghe,.....voteaza cu Paducel. Halal partid.
#133 Petrilean10.06.2012,  12:58:18
Ilie Paducel - pe el l-am votat, cu multi prieteni! Guvernul a investit multi bani in campanie pentru niste nelimitati, dar cu orgolii.
#134 GHITA31.12.2012,  18:43:43
IATA CA BOBAR S A FACUT DIN NOU DE RIS A LUAT MAI PUTINE VOTURI DECIT AR FI LUAT SI NELA CARE DUCE CRUCEA DACA CANDIDA LA USL CEI CARE L ATI PUPAT IN CUR PLINGE TI DE CIUDA ACUM,HAI PA
#135 GHITA31.12.2012,  18:46:19
PENTRU DAN.....DANUT AI GRIJA CA CIINELE MOARE DE DRUM LUNG SI PROSTUL DE GRIJA ALTUIA TU NU TE RIDICI NICI PINA LA PICIOARELE DIRECTORULUI DE LA PETRILA....OK SIMIOANE.
#136 ptr GHITA02.01.2013,  12:41:24
GHITA,GHITA ,ESTI UN NIMENI PLIN DE FRUSTRARI
#137 ghita04.01.2013,  16:51:19
tactica de frustrati si oameni fara argumente daca era sa fiti buni va alegea lumea asa locul trei nu se premiaza


Adauga comentariu
  Numele tau:


  Comentariul tau:


  C창t fac 10 ori 9  ?  


   DISCLAIMER
   Atentie! Postati pe propria raspundere!
   Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

Îți dorești o presă liberă și independentă?
Alege să o susții!



* * *










* * *
Anunt GAL Cheile Sohodolului- prelungire apel selectie MCS 7.2

Anunt GAL Cheile Sohodolului- prelungire apel selectie MCS 7.4

Anunt GAL Cheile Sohodolului - prelungire MCS 7.2-15.04.2019

Anunt de selectie 7.4 simplificat 2019 - prelungire

Anunt de selectie MCS 7.2 simplificat prelungire mai 2019

Promovare
Catalog Sisteme Expo
0721 722227
Catalog Display-uri
Publicitare 2019
0721 722227
Promoţionale 2019
office [at] confortmedia.ro
0721 722227





Publicitate
Newsletter