20.05.2012,  19:22:36 | 132 comentarii | 7567 vizualizari
INCREDIBIL!!! Oare altul mai slab chiar nu au? / N. Drăgoi - favorit, din nou, pentru a prelua şefia CNH
de Cătălin DOCEA

Nicolae Drăgoi este, după cum afirmă cu tărie surse politice, propunerea USL pentru a prelua conducerea Companiei Naţionale a Huilei SA Petroşani.

În afara faptului că doamnele cărora li se spunea “făloasele” se pregătesc deja pentru vremurile când vor tăia şi spânzura la CNH cot la cot cu gaşca din spatele lui Drăgoi (doar nu credeţi că va conduce chiar Drăgoi), singura veste bună e că nişte doamne ponosite de prin CNH vor elibera birourile, în locul acestora urmând să vină pilele noului general, în frunte cu a sa cumnată, Liliana Marinela Pop. În rest, nefiind mână forte, este evident că Drăgoi nu va putea clinti din fotolii gaşca aceea care, de peste 10 ani, duce Compania la pieire (Verginica Popescu, Mihail Stoicescu, Florica Drăgulescu). 
Numirea lui Drăgoi, dacă se va produce, este oricum ILEGALĂ! Omul trebuia să se pensioneze din luna mai 2010! Vom reveni.


Informatiile publicate de zvj.ro pot fi preluate doar in limita a 250 de caractere, cu CITAREA sursei si LINK ACTIV. Orice alt mod de preluare a textelor de pe acest site constituie o incalcare a Legii 8/1996 privind drepturile de autor si va fi tratat ca atare.




Îți dorești o presă liberă și independentă? Alege să o susții!

Banii rezultați din contribuțiile cititorilor sunt esențiali pentru a susține pe termen lung articolele, investigațiile, analizele și proiectele noastre.

Poți contribui cu donații prin Pay Pal sau prin donatii directe în contul
Ziarul Vaii Jiului SRL. 
CONT LEI: RO94BTRL02201202K91883XX, 
deschis la Banca Transilvania.

Payments through Paypal




Comentarii articol (132 )

#1 Mineru20.05.2012,  21:20:10
Daca raman drepturile noastre ale minerilor si se mai maresc salarile poate sa vina director daca nu atunci vor fi greve.
#2 MINERUL20.05.2012,  21:33:35
ACESTI OAMENI NU SUNT NORMALI CU ASEMENEA NUMIRI...TREBUIE MANAGEMENT PRVAT CA SA MAI EXISTAM...ASTFEL TOTUL CADE PE NOI.
#3 mihai20.05.2012,  21:42:23
Pentru noul director general .Pe cand va pleca si directorul Ermoiu.cred ca nu mai are multe Deja nu mai doarme noaptea linistit.Trebuie sa plece precum a venit.Multa lume se va bucura de acest lucru.
#4 DANY20.05.2012,  22:08:15
CHIAR NU INTELEG CE AVETI CU EL DAR SA STITI CA UNDE A FOST DRAGOI DIRECTOR TREABA A MERS BINE SI OAMENII SI -AU LUAT BANII.
#5 ionel20.05.2012,  22:32:23
Pentru mihai.cE AI CU DOMNUL Ermoiu.El nu supara pe nimeni.Si cu el treaba merge bine caurile sunt bune ,dulgheria lucreaza din plin ,carbune la greu ,totul este roz la noi la mina.Chiar cred ca acest om nu poate supara pe cineva.el oricum nu prea conduce mai mult se implica ing.sef BORTOS.[PENTRU DANSUL ESTE MAI GREU]
#6 AUREL20.05.2012,  22:45:30
cE AVETI cu Ermoiu ca doar nu el este director ,Temneanu conduce mina.Ermoiu ridica doar bani si bonurile de benzina.
#7 radu21.05.2012,  07:17:52
De unde stiţi ca N.Dragoi e cel mai slab,sa ne spuna si noua muritorilor de rand,cand faci o afirmatie vino si cu argumente.......
#8 danutz21.05.2012,  08:10:36
daca indeplinea conditiile de pensionare inca din 2010 trebuia sa fie destituit din postul de conducere asa cum s-a procedat cu altii care au fost in situatii asemanatoare cu dragoi. auzim jujane ? ce faci?unii da si altii nu?
#9 Ali21.05.2012,  08:31:14
critica pe cine vrea muschii lui.Il critica pe Petrescu ca mergea bine mina Livezeni si oamenii erau multumiti...de Nadasan care le da k-uri mici nici nu aduce vorba si ca vinde mina...Iar domnul Jujan ...nu avea ce sa caute in caruta PDL...sa sara acu la PSD....
#10 cititor21.05.2012,  09:17:17
fratilor!!!!!----daca pleaca JUJAN,chemati un sobor de preoti sa tina slujba de adio si vesnica pomenire a mineritului....f multi il stiu ca pe oricare,dupa figura,insa f putini..din randul minerilor stiu (inginerii stiu asta si de aceea vor sa-l inlature),ca Jujan a ajuns la diploma de inginer trecand prin toate fazele mineritului,incepand de la lopata,vagonetar....nu este inginerul caruia sa-i poti spune si so ia de buna cum ca ti s-a dus treapta a 3-a de la tampela sau nu ai arc la olandeza....dar cati ingineri nu sunt carora le poti spune linistit???....nu osane la adresa lui ,dar e cel mai competent inginer la ora actuala.....cati sefi aveti voi care habar nu au de minerit??? c f l -ist care in afara de a pune punct in cartea de pontaj nu stiu nimic???si i-au 30-35% spor de conducere.....cat despre ermoiu.....aerian ,ca si nicula..au distrus mina petrila...si au transformat personalul feminin in cadane...harem ala ermoiu..cine nu cedeaza depozitul de lemne..sau eject....libidinos si femeile care au acceptat ..josniceeee......deci:pleaca Jujan,mineritul va fi istorie!!!
#11 ion21.05.2012,  12:20:28
sa vina banditul de enache si sa vanda cnh la fier vechi
#12 FILFICA21.05.2012,  12:58:03
cand se dau gratutatile pentru mineri pensionari, sau e campanie electorala si ATI PUS BATRANI SA ALERGE LA MINA SA SI FACA ACTELE , CE NERUSINARE PENTRU MINCINOSI POLITICI
#13 NICU21.05.2012,  12:59:27
Minerilor e vb de Dragoi, cel mai hot director sef sect care a avut cnh. asta a furat cat enacche laszlo Petrescu Ermoiu la un loc. asta emana hotie in toti pori
#14 gogu21.05.2012,  13:09:28
Cainii latra,ursul merge. Dragoi e o persoana prezentabila si cam atat. Oricum nu a visat neam de neamul lui ca el va ajunge director,dar cum politica din nimeni te face mare,el a avut aceasta sansa. Culmea e ca si el a ajuns sa creada ca e destept.
#15 nicolae21.05.2012,  14:36:38
Dragoi sa stea linistit la pensie ca i randul sa lase si tineretul sa si faca un viitor
#16 serar21.05.2012,  16:09:25
ok.cu dragoi.un analfabet.jujan la fel.am pierdut o gramada de drepturi cu jujan.dragoi a fost acolo can 2-3 luni si-a facut datoria pentru ceea ce a fost si pa.a venit marele doctor inginer jujan care din apolitic a ajuns secretar cred ca general pe judet la pd.si dupa el potopul,la fel si cu alt specialist cred ca e ce la psd nicolescu, a venit descult de la aninoasa ,direct inginer sef la livezeni,a incis un abataj ,a luat foc ca el stie si topografie,e tatal pan 5a si impreuna cu bogdan de la topo au ajuns in cnh ,birouri,adica la cimitirul el....,bine nu?,unul topograf sef,adica bogdan... e cu topo si in oras particular ca e voie iar nicolescu ing sef cnh.asa ca daca dragoi face schimb cu jujan e ca un f.. in calea pul.....sa nu uitam de ,,D`ZEU SA-I IERTE,, pe cei ce au murit la Petrila si drept rasplata jujan,dragoiescu tot acolo sunt ,prosti sau in mina pt.o mana de bani.ei multumesc rad de noi si tot asa merege mineritu.l
#17 ionel21.05.2012,  17:22:05
Toti care aveti de scris de directorul arab ERMOIU faceti-o . haideti sa-l demascam.Oare pe cine are in spate acest individ. cat mai putem sa-l mai suportam. este momentul sa facem si noi ceva petru grabirea plecarii lui.Si daca pleaca asa cum promite de mult la doctor,pentru internare. Sa nu mai lasam sa isi bata joc de noi
#18 radu21.05.2012,  17:34:22
Ionel, de acord, dar mai sunt si alti Ingineri care fac umbra degeaba la Mina Petrila, asa zisi "sugaci de p..a", care nu au nimic cu mineritul, doar lingai la curul Directorilor, asadar hai sa-i dam jos si pe aia...
#19 coco21.05.2012,  17:35:49
Hai sa dam si nume....poate, poate se simt nesimtitii....
#20 Durbaca21.05.2012,  18:08:51
Multumesc D-lui Jujan ca m-a facut sef de sector la E.M. Petrila (fara o ora de conducere ca subinginer ca dansul) si, mai apoi, inginer sef SSM E.M. Livezeni ca si specialistul sportiv D-l Director Ermoiu. Cei care au distrus o mina.
#21 temneanu21.05.2012,  18:14:27
am condus si voi mai conduce cu prietenul meu juji cei mai buni in minerit
#22 dreptate21.05.2012,  18:24:24
pt explozia de la petrila vinovatul principal jujan care l a fortat pe ...
#23 stafia lui 21.05.2012,  18:39:50
ce merite a avut ermoiu sa ajunga director intrebati muncitori de acum 20 ani si prezent facultate analfa... meserie sportiv chefuri bun ...smecher cu cine i a mers ...,pdl l a numit psd e dator sa l verifice
#24 tica21.05.2012,  20:01:59
Pentru ce a facut pensionarilor Jujan ar trebuii belit de viu sa simta si el un pic durerea ,din postura lui cu venituri oficiale de peste 8000 de lei (ca cele neoficiale oricum nu se recunosc din lipsa dovezilor) e usor sa spui ca nu se pot acorda gratuitati pensionarilor mineri,trebuia dat afara atunci in 2011 cu data de 1 ianuarie,cand spunea ca compania nu mai are bani pentru pensionari de vina fiind el si nimeni altul,asa ca cetateanul care facea apel la soborul de preoti sa mai cante si pe la alte mese,sunt ingineri capabili dar nu sunt in prim plan din cauza neinscriierii intrun partid sau altul !
#25 ionel21.05.2012,  21:13:12
Pentru Radu. ai perfecta dreptate .Sa-i demascam pe toti. Toti care stiu ceva de Ermoiu haideti sa-l demascam.Astept toate doamnele care au trebuit sa plece la alte unitati din cauza lui oameni care la fel au trebuit sa plece de la mina Petrila.Daca stiti cine il sustine pe acest mare director
#26 Altu21.05.2012,  21:43:57
Pai Zamfir l-a dus de manuta si l-a inscris la PDL Petrila pe acest Ermoiu. Si acum nu mai recunosc niciunul ca au fost vreodata portocalii. Dar ii stiu vechii colegi de partid. Apoi cinstitul Temneanu i-a tinut spatele ca era cam paralel cu meseria si tot impartea responsabilitatile ca el sa ia doar banii si bonurile de benzina (asta si urmaritul femeilor i-o placut la functia de director). Acum il sustine pe Curtean si Temneanu la PC si totusi e apolitic (te pomenesti ca o avea vreo adeziune la PSD sau PNL, ca la fotbal se pricepe ca o fost o viata intreaga rezerva principala da n-o prea prins lotul)
#27 Juanita21.05.2012,  21:48:13
Pentru Ionel... Ce specialitate are ing. Bortos, ca numele imi pare cunoscut ?
#28 dreptate22.05.2012,  00:35:19
pt altu nu stiu cine esti ai perfecta dreptate dar ai omis pe cojocaru mentorul lor toti 0 si in minerit
#29 pt juanita22.05.2012,  00:46:30
e nevinovat atit poate dl ermoiu alta sluga mai greu aceeasi capacitate dar sufera mineri oameni deosebiti
#30 campeanu22.05.2012,  11:09:45
mineritul l-a distrus nica,nu jujan!
#31 George22.05.2012,  15:29:19
Foarte bine, mai scapam de clica portocalie(mai nou verde).
#32 minerul 22.05.2012,  15:40:17
domnul Ermoiu nu este asa cum spuneti voi. Este un om de mare caracter.El A juta toata lumea . Inca nu stie in ce partid sa intre.Dintr-un mare pedelist ajuta acum restul partidelor.Problema este ca nu-i ajuta din buzunarul sau gol ci din al companiei. Chiar din concediu de boala da ordine ing,Bortos aflat si el in concediu sa faca si sa monteze banci in curtea unei scoli ajutand astfel un colegn PNL. Altui coleg ii aduce voturii vorbind cu oameni pentru PC.Cine mai poate da relatii despre confectionarea de banci in dulgheria de la EMPETRILA si cei carte nu au prestat posturi in subteran ci in curtea altei institutii sa o faca.
#33 Juji22.05.2012,  16:19:33
Pentru cei care nu stiu sau nu sunt siguri Dl. Bortos conduce E.M. Petrila, misu se ocupa cu halt-ele... daca avea liceul Dl. Bortos il puneam pe el direcror!!! dar asa conduce din umbra.
#34 petrileanul22.05.2012,  16:22:33
Pentru minerul. la dulgheria de la Petrila se fac si bancii pentru PC. SI MOBILIRdin ordinul sef. Rogobete. oare de ce acesti oameni nu-si pun bani din buzunare daca vor politica.
#35 anominu22.05.2012,  16:28:06
DOMNULE CRISAN cat mai puteti suporta umilinta la care sunteti supus la EM PETRILA. De cand acet BORTOSare garaje unde tine materialele EM PETRILA nu va mai lasa-ti calcat in picioare.Sunteti singurul om cu coloana vertebrala . puneti capat acestor lucruru incredibile. lasa-ti materialele in magazii.
#36 brigadierul22.05.2012,  16:31:29
Domnule Ermoiu dativa demisia aveti macar acum onoare.
#37 O DOAMNA22.05.2012,  17:00:10
De ce domnule Ermoiu atunci cand ne cereti sa intram in subteran doamna MORAR ELENA lipseste nu mai are suteran.
#38 ANDREI22.05.2012,  17:11:29
domnilor ce se intampla la Petrila.
#39 minerul22.05.2012,  17:43:42
sa plece toti care au conditii de pensie si ermoiu si temneanu si popescu si simion care face numai pontaje fictive cu butuza ponteaza oameni care lucreaza prin germania contra cost,sa plece sereanu sa ramina cei tineri
#40 germanul22.05.2012,  17:59:50
toti sint o apa si un pamint de cind ii ermoiu in concediu se lucreaza de zor la casa perinteasca a lui crisan din petrila...
#41 Radu22.05.2012,  18:50:08
Jos mafiotii si lingaii...
#42 Secretara22.05.2012,  19:03:45
treaba vostra, ati vorbit cam mult o sa vina Ling.Bortos maine cand se trezeste (9-10) la munca sa vedeti ce ravagii face va pune el la punct.
#43 miner22.05.2012,  19:48:07
de ce nu se schimba toti sefi pdl
#44 somer22.05.2012,  19:55:10
se inscriu in usl
#45 lia22.05.2012,  21:06:48
vrem schimbarea lui ermoiu pentru tot ce a facut la PETRILA
#46 nimeni22.05.2012,  21:31:53
Dragoi cand a fost la CNH a fost inpins de altii care aveau de recuperat ceva bani de la conpanie. A fost a semnat omului dupa aia a putut pleca. Acun domnul respectiv a pierdut multe contracte cu CNH si probabil cu revenirea lui la conducere va castiga multe licitatii false.
#47 Bortos22.05.2012,  21:33:09
Pentru minierul... Sa plece toti aia pe care iai scris ca sunt lingai, sugaci de p..., cotizanti la Ermoiu. Sa fiu eu director, sa lucreze dulghieria numa pentru mine mobila sa nu mai imi icapa in garaj, sa mi se adune zece saci de carbuni pe care sai vind. Si sa nu aiba coraj sa comenteze nimeni ca acum cind se face acelasi lucru pentru Ermoiu. Ca conduce si din boala. Veghiaza Temnianu ca de asta nu scapam si o sai mince pe aia tineri de care ai zis mineru... Numa pe Rogobete daca face mobila faina pentru PC il face ingsef.
#48 gica23.05.2012,  07:36:31
asa este si la simion daca nu dai spaga nu iei o categorie ...nu stiu el si cu butuza si au terminat sau nu cabana de pe valea popii....ca multe materiale au plecat acolo
#49 tibi23.05.2012,  16:28:23
si la alte mine e tot as...sa vede ti la livezeni cum pleaca spre merisor si oameni si materiale...dar astea sint valuri de campanie...fomistii din linia a doua nu mai au rabdare....vin ei si o iau de la capat
#50 danut23.05.2012,  17:46:23
pentru Gica. Se vede ca nu stii ca la MINA PETRILA categoriile nu se dau de sefii de sectoare ,la fel si caurile ,ele se dau de marele Temneanu si sluga Ermoiu.Asa ca spaga o iau ei.
#51 Lacatusu23.05.2012,  21:21:11
Eu ma simt nedreptatit. Ca si noi la atelier muncim si facem tot felul de confectii metalice numai pentru Ermoiu, ca ne-a fost sef pe vremuri. Ca si dulgheria. Totul pentru Ermoiu. Si categorie a luat dulgheru care a facut banci pentru PC. Ca e la aeraj si Temneanu le-a dat la toti, chiar daca nu aveau dreptul, dupa ce i-a inscris obligatoriu in partid. Oare ar fi cazul sa ne transferam toti la aeraj sa luam categorii ?
#52 Brigadierul23.05.2012,  22:07:10
Pentru danut. Caurile de unu la mina petrila leam obtinut cu 50 lei pe luna care iam cotizat la directoru ermoiu. Asa el o fost linistit ca nul schimbam si leo dat cau mai mic la ailanti. Fraierii de la lonea si livezeni o luat cau de 80 ca nus descurcareti ca noi.
#53 salvator Bortos23.05.2012,  23:41:05
capu jos si dati la sapa, voi munciti si nu ganditi oricum mai dau vreo 2 la lonea
#54 petrica24.05.2012,  11:40:49
saracu de el habar n are ce fac sefii de sectoare la mina pe la spatele lui ....toti isi fac si zic ca s pt director....stii vorba cind pisica nu i acasa soarecii joaca pe masa
#55 gigi24.05.2012,  17:52:52
Dragoi tu nu te vezi cat de prost esti? Dute in pensie ca sa ai liniste.
#56 Justitia de maine24.05.2012,  18:14:30
Cel mai nenorocit candida la CJ Hunedoara este harala,bie Vochitoiu: hot, las, mincinos, deturnator de fonduri europene, sluga a PDL care la tinut in brate ca sa fure. Vochitoiu face jocul PDL. Vochitoiu este pus de PDL la PPDD. cum altfel va explicati ca din exclus PSD si dusman de moarte al PDL nu ajunge in puscarie pentru furtul banilor europeni?
#57 minerul24.05.2012,  18:31:18
Saptamana viitoare se vor da din nou categorii la em.Petrila Temneanu incearca ultima carte ,grija mare DOAMNA BABES nu mai faceti ilegalitati ca veti plati pentru asta. Dumneavoastra ar trebui sa stiti ca doar ati avut sotul in politie.
#58 justitiarul24.05.2012,  18:41:14
Sunt foarte atent la domnul Ermoiu. vreau sa vad miracolul mediciini , cum acest individ isi va scoate piciorul din gips vindecat si va pleca la curs la busteni.M-as bucura sa aud acest lucru.
#59 STEFAN24.05.2012,  20:20:42
Butuza carpa-n cur....
#60 Stefan24.05.2012,  20:27:47
Sa plece naibii in pensie toti bosorogii...Popescu, Simion,etc...
#61 Daniel24.05.2012,  20:30:01
Cine stie mai multe despre dedesupturile de la mina petrila, face-tile putina reclama, a sosit timpul schimbarii----PSD--pp-dd.......
#62 Bortos24.05.2012,  21:40:04
Petrica ! Fi fara frica ! Numai eu pot sa dau ordine la dulgherie ! Chiar ieri din concediu am scos pe poarta minei o raba de dulapi si scanduri ... Directorul e un dictator si le-a interzis tuturor accesul ! De mine asculta toti ! Pe ceilalti nu-i bagam in seama !
#63 Becali24.05.2012,  21:58:52
E.M. Petrila champions league 2012 Stiinta Petrila golgeter Ermoiu zis casanova inaintare Bortos zis al de conduce Viitorul Petrila inaintare Toparcean zis va sparg pe toti rezerva Butuza si vreju de fasole capitan Simion zis aviatorul lady in red la pauza 0-0
#64 Becali24.05.2012,  22:55:12
Schimbari majore la pauza. Ermoiu casanova ca de obicei in momentele dificile acuza dureri la glezna. Este scos din joc. Intra pe teren la Stiinta Petrila antrenorul jucator Temneanu, pe post de coordonator fara responsabilitate, cu juniorul promovat in ultima clipa, Rogobete-blue...
#65 Negoi Petru25.05.2012,  00:15:17
voi astia de la mina Petrila,va meritati soarta,asa o fost intotdeauna la voi la mina,sefii au facut ce au vrut cu voi,iar voi ati tacut intotdeauna,faptul ca vam spus lasi nu trebuie sa va supere,nu aveti curajul nici acum sa va dati numele......
#66 Negoi Petru25.05.2012,  00:19:15
.....la voi la Petrila ia-ti pupat in cur pe toti si v-ati dat in primire unul pe altul,cine a iesit din rand si a avut ceva de spus l-a dat la noi la Lonea,femeile care n o vrut sa stea ,,capra,, la ermoroiu au venit tot la noi la mina sau au fost date pe la alte mine......
#67 Negoi Petru25.05.2012,  00:23:57
ca sefii isi fac mobila si ca fac ce vor pe acolo e numa vina voastra,ca n-ati fost uniti niciodata,brigaderul ala...Iuga de ce o fost dat cu toata brigada,sau femeile de la telefonie,sau mineri care erau la voi de 15 ani,cand or venit aici or aratat ca stiu meserie si is foarte harnici,aia de ce i-o dat la noi?.....
#68 Negoi Petru25.05.2012,  00:31:50
va e frica si de umbra voastra,nici la greva din iarna nu prea vo vazut nimeni pe acolo,voi dadeati carbune tarii,asa ca gurita mica si ramaneti acolo pe post de sclavi,munciti pentru cabanele sefilor si nu va mai plangeti pe aici va ajunge ,,K,,ul pe care-l aveti,chiar cred ca e prea mare la cat de mult dati din gura pe ascuns,ca sange in instalatie sa spuneti ce aveti de spus la vreun ziar sau la vreo televiziune nu aveti.......
#69 Negoi Petru25.05.2012,  00:40:37
sa vedeti voi cand o sa dea mina pe inchidere cum o sa scoateti fier vechi afar si 10% o sa mearga pe acte iar retul la firmele lui Guta sau Iorga si banii o sa fie la sefi in buzunare iar voi parlitii o sa scoateti fierul sa se umple ei de bani,credeti ca degeaba n o iesit ei la pensie?.....vor sa prinda bomboana de pe coliva fraierilor,dar voi ....mucles,tot asa o sa faceti si atunci,o sa scrieti pe aici unde nu vede nimeni si nu se sesizeaza nimeni....si ce o sa scrieti...jos ermoroiu,jos temneanu,jos rogobete....si pe ei ii doare in pix de voi....LASILOR,faceti mineritul de ras......
#70 Negoi Petru25.05.2012,  00:43:54
puteti sa ma ijnjurati cat vreti voi,ca pentru că stiti ca am dreptate,dar daca vreiti sa ma injurati faceti-o ca barbatii,veniti si zicetimi in fata ca mint...asta daca aveti sange in instalatie,spuneti cand si unde si atunci discutam minereste,cu cartile pe fata...NOROC BUN.
#71 ioji25.05.2012,  19:42:52
TOPARCEANU ,SIMION SI BUTUZA SCRIETI CU NUMELE REALE VA E FOAME RAU ..DATI IN STINGA SI IN DREAPTA...V A PROMIS BOBAR POSTURI
#72 Smecheru"25.05.2012,  21:43:28
Nu se ştie dacă unii oameni au împrumutat caracterul şi comportamentul animalelor din vremuri ancestrale , însă , sigur se cunoaşte că unii dintre noi se comportă asemeni câinelui . Acest animal care a devenit stăpânul omului , a făcut ca unii dintre noi să împrumute caracterul acestuia . Astfel de oameni tot latră la lună , pentru a nu se plictisi , s-au la alţi oameni care îşi văd de treabă în drumul lor prin viaţă . Nu ne-ar deranja , vorba aceea , fiecare „animal” are dreptul la exprimare prin limba lui . Însă , atunci când lătratul lor deranjează bunul mers al vieţii noastre ar fi necesar să -i mai lovim cu câte un băţ.Dar…nu facem acest lucru pentru a nu ne amenda cei de la Protecţia Animalelor. Cunoscând faptul că fiecare “pasăre”moare pe limba ei , aşteptăm acest eveniment să se petreacă şi la …câinele despre care vorbeam .În general îmi plac câinii , mai ales cei dresaţi .Din păcate , majoritatea dintre ei nu au avut norocul să fie…”şcoliţi” . Îmi pare rău de neînţelegerea “câinelui”,de care fac vorbire, că mă latră degeaba. Au făcuto şi alţi câini , tot degeaba, pe motiv că le-am arătat băţul pe care scria colaboratori cu coteţul pe care se afla firma “Securitate”.Chiar m-au exclus din haită crezând că am făcut vreodată parte din regnul lor. Eroare. Cel de care fac vorbire , fiind câine , pe dealtă parte , nu are cum să înţeleagă libertatea omului de a se asocia cu cine doreşte .Chiar să înfiinţeze organizaţii profesionale . Întotdeauna diversitatea conduce spre progres.Doar,nu o să rămânem la un singur partid unic . În aceste condiţii îi scriu “prietenului” meu “javra”, să latre pe la alte case ,dacă nu are ceva mai bun de făcut . Mai bine ar fi să nu mai latre , căci nimeni nu-l bagă în seamă . Dacă ar fi fost un câine de circ ,cu o operă în spate , ar fi altceva . Se pare că , mai nou , cochetează cu “scârţa ,scârţa pe hârtie”, însă , întotdeauna i-au ieşit nişte schelălăituri jalnice . Iar unele ziare au scris că personajul nostru , îi place să amuşineze sexul masculin al unor dulăi de prin “Ţara Vrâncioaiei “. Nu doream să mă cobor până la nivelul acestei javre care mă latră de câţiva ani încoace, dar am făcuto dintr-o necesitate practică : să-i arăţi câinelui nuioaua atunci când scapă din lesă şi muşcă . Fiind javră nu are de unde să cunoască proverbul românesc:”Câinii latră,ursul merge.”Însă, se pare,în incoştienţa acesteia , practicarea ideeii ”calomniază,calomniază,că tot rămâne ceva” ,poate să aibă efect . Îm pare rău de timpul pierdut cu răspunsul la lătratul… javrei .Insistenţa acesteia m-a împins la un răspuns. Poate va înţelege ,într-un final , proverbul “Zgâlţie lesa să priceapă câinele”, sau “Bate şaua să priceapă iapa”. Păcat că nu este iapă , ar fi fost mai înţelept . Oare , mă întreb , javra noastră ştie să citească ?A venit clipa in care Inginerii de la petrila vor spune...PAA, in curand vor fi descoperiti,cei care si-au batut joc de o mana de oameni usor de manipulat,Rusine sa va fie !
#73 Smecheru"25.05.2012,  21:47:52
Mda,despre tine faceam referire, numai face pe prostanul !
#74 nu conteaza25.05.2012,  22:02:32
nu am nici o treaba cu mineritul dar va sta rau sa vb ca la usa cortului...mic,gras,slab,ce mai conteaza un sef...oamenii sa-si ia banii dar atentie...sa duca si la prosperitate caci altfel sacul nu are funs si atunci..luati bani 1-2 ani,sa zicem apoi,paaaa...lacat va convine asa?
#75 Mineru` cu mintea creatza25.05.2012,  22:16:17
Ce este asa de greu de priceput ?? Vinovatii sunt la Bucuresti , in Parlament si Guvern . Ei au hotarat ca Romania nu mai are nevoie de huila din Valea Jiului pt. ca Romania nu mai are Industrie Siderurgica care sa folosesca huila . termocentralele Mintia si Paroseni care folosesc huila din VJ sunt tinute in viata doar dpvd social. Un singur lucru ar salva mineritul din VJ ... un razboi mondial care ar creste cererea de otel pe piata .
#76 Mineru` cu mintea creatza 25.05.2012,  22:29:29
Ceausescu si ai lui comunisti au imprumutat miliarde de dolari de la FMI si a creat mamutii de la Hunedoara si Galati pt. ca avea nevoie de otel si au construit baraje , tunele , hidrocentrale ... Politicienii actuali au luat ca imprumut de la FMI miliarde de euro si au reusit sa faca sali de sport , telegondole , parcuri la sate sau patinoare ... total degeaba .. pe Ceasca l-am executat ... ce soarta ar trebui sa aiba actualii politicieni ??
#77 Lupul moralist26.05.2012,  14:01:48
Mumoasa predica,mai ales aia cu ciinele,dar sunt JAVRE printre oameni care nu latra,nu schelalaie ci TURBEAZA, adica fac spume la gura.Tare si aia cu batul,dar ciini se dreseaza cu ziarul, daca vrei sa nu te muste si sa te stie de stapin ii dai RECOMPENSA. Daca ii PITBULL nu poti sa-l dresezi cu batul, ziarul,recompensa fiindca asa ii anatomia lui[CORCITURA] si pe deasupra sare si la STAPIN.Ca la orice rasa de animal mai sunt si femele[in cazul nostru CATELE]care sunt mai rele,sar la ciini in schimb ele intre ele nu se bat si nu se musca.Catelele de rasa dau impresia ca isi iubesc stapini,se lasa dresate usor,pina apar corciturile in jurul lor,apoi sa vezi latrat,schelalait fiindca au capabilitatea de as alege ciinele caruia sa-i faca pui numai ca primi catei turbeaza.
#78 Lupul moralist26.05.2012,  14:29:47
Mda,la tine faceam referire.In legatura "Bate saua sa priceapa iapa" corect ar fi "Bate saua sa priceapa calu"dar ai mintea blocata la IAPA. Daca o dai in parabole tine minte "Nu mor caii,cind vor ciini".Javra de prin "regiunea Moldovei"de la ce nivel sa te cobori cind esti la orizontul 0.Nu mai face pe desteptul ca ai ajuns la final si esti ultimul.Ti-ai aratat perversitatea si de acum incepe DECLINUL TAU.
#79 Ion26.05.2012,  20:33:31
Bv. Smecheru"...sa bage la cap cei cu musca pe caciula, a venit vremea schimbarii la Petrila...--E.M.Petrila--
#80 nelutu27.05.2012,  14:47:55
jegosul de butuza a uitat cind era servitorul lui furtuna si statea scos din productie pontat de simion....acum ca s a mai strins latul nu i convine...de cind e lider nici el nici bfenes nu mai vad mina...
#81 brigadierul27.05.2012,  15:40:22
Pentru nelutu. Cred ca tu lucrezi la alta mina .Domnul inginer Butuza chiar merge zilnic in subteran . Am impresia ca tie frica ca iti va lua locul .Si inca ceva da multi ani lucreaza si in locul altui inginer.
#82 brigadierul27.05.2012,  17:13:49
PENTRU NELUTU.Nu te inteleg deloc. de ce butuza este suparat, cand era sluga muncea acum daca nu face nimic ar trebui sa fie fericit.Cred ca ai necaz mare pe el . Oare tu unde erai cand el impreuna cu oameni lui scoteau morti din mina dupa explozie ,ii ducea la morga apoi lea sapat gropiile.Ei nu fiind nici unul salvatori.Oare tu nelutule ce faceai atunci.Noi putarii suntem oameni de omenie suntem uniti asta te deranjeaza domnuleNELUTU.
#83 Ajutor miner27.05.2012,  19:39:47
Dar ce aveti cu Ermoiu,Bortos,Butuza,Babes,Temneanu,Simion,Topirceanu,Popescu,Rogobete,Morar,Durbaca etc.?Ce legatura au cu persoana din acest articol?Ba,voi acestia care va dati neprihaniti si sifonati ca la Petrila se face,drege,ponteaza fictiv,comploteaza mergeti ma la sindicat ,politie, sau la I.T.M.sa va plingeti. Voi la Petrila aveti singe in instalatie numai fata in fata cu monitorul si la mina sunteti ca niste domnisoare neprihanite ,nici cind au fost afectate 25 de familii [15.11.2008]ati fost lasi ,nu ati spus adevarul .
#84 ANDREI27.05.2012,  21:43:40
Da ai dreptate Ajutor miner la Petrila inca oameniNU ISI DAU SEAMA ca trebuie odata sa nu mai indure si sa sufere.Sa aiba curajul sa spuna ce gandesc. Cat de curand se va termina totul.
#85 andrei27.05.2012,  21:46:16
PDL-istul Ermoiu trebuie sa plece a facut numai rau colectivului de la Petrila.
#86 Negoi Petru28.05.2012,  01:30:56
PT. Smecheru.........ai scris mult și prost,în două cuvinte ....ai lătrat,la asta nu ne întrece nimeni...LA LĂTRAT și dacă aveai sânge-n instalație îți dădeai și numele ,așa...doar ai lătrat departe de subiectul în discuție,aici se discută despre minerit,oameni,hoție,coloană vertebrală,cărbune....tu însă latri aiurea.
#87 falosu28.05.2012,  08:15:59
dragoi,ai noroc cu astia de la petrila.ce te faceai daca erau 86 de comentarii despre tine?incepeau astia cu tine de la gradinita.ai facut gradinita?
#88 Smecheru"28.05.2012,  15:30:28
Negoi, cate clase ai ....fara bani ?
#89 Dragoi28.05.2012,  21:32:30
Portocaliilor... V-am ciuruit !!!
#90 porta29.05.2012,  14:46:48
bine Nicule si succes la CNH, nu uita ca minerul are salar de milog.
#91 salvatoru29.05.2012,  15:19:22
cind mina era in *** si ereau numai focuri prin mina era ermoiu ,nicolaescu si dabuleanu ...simion si colt alb de la putari erau la car....faceau sedinte...acum cind s a deschis si 431 vor posturi...am fi prima mina din istorie condusa de un aviator.....
#92 salvatoru29.05.2012,  15:27:14
...cit despre femeile care stau capra ...acu vreo 15 ani mai era una la lamparie ..ce a ajuns prin cnh...de o fugarea pe la lunca florii un sef de sector ...bubos pe fata...uite ca mi scapa numele
#93 DAN29.05.2012,  17:10:45
Domnul Ermoiu nu a deschis nici un banc la EMPETRILA tot timpul a dat dispozii peste dispoziti din care el nu raspundea de nimic.Felicitari domnule CRISAN SI DABULENUdumneavoastrati facut totul.Cat despre cine va conduce mina acondus-o destul un fotbalist merita sa incerce si un om cu cea mai grea facultate din Romania AERONAVE. Vi se apropie debarcarea domnule Ermoiu.
#94 eu30.05.2012,  22:12:16
N-am nici o treaba dar parca sunt satul de marinari & aviatori ori pugilisti in functii de conducere ce nu tine de obiectul calificarii lor, pemtru cei care nu stiu pugilist a fost ma-foamea.
#95 Ajutor miner31.05.2012,  17:08:46
Acum cind Dragoi i-a ciuruit pe portocalii,am vrea ca liderii de la muntele sa fie pontati fictiv si tinuti in palma de CNH.Temneanu,Jurca,Nica,Domokos,Zamora sa inceapa programul la ora 8,30,sa stea afara, nu in mina ca numai asa ne pot apara drepturile noastre.Dreptul de a tace,dreptul de a nu stii prea multe,dreptul de a ne manipula,dreptul de a nu zice nimic ,dreptul la un K decent[0,75%] si avem obligatia ca la ora 4 sa ne trezim si fata la front.
#96 Negoi Petru01.06.2012,  01:34:48
pt.smecheru........de șmecheri proști suntem sătui....fapte bovină,fapte,că de lătrăi ca tine e plin satul.....apropo smechere,știi cumva câte cărucioare de fier vechi sau scos în ziua de 30 mai la schimbul 4?.....dar care brigadă a făcut acest lucru?...știi cumva și cine i-a ,,ghidat,, atent și cu grijă?.....nu știi?....dar că muncitorii de la dulgherie nu au timp să bea nici apă,la câtă mobilă pentru cabane au de făcut?.....ale cu-i cabane?....vezi că ești un simplu mâncător de rahat?......ok,atunci tu dă-i cu ham-ham....lingău cu 2 clase ce ești.
#97 Smecheru"01.06.2012,  11:48:01
Pentru Negoi :Inteligența este facultatea de a descoperi proprietățile obiectelor și fenomenelor înconjurătoare, cât și a relațiilor dintre acestea, dublată de posibilitatea de a rezolva probleme noi.(Daca te duce capul,ceea ce nu cred la cat de "inghesuit " esti, vei intelege ceva....)Oameni ca tine trebuie la Minerit, bv. !!!
#98 ionut02.06.2012,  07:56:50
tot circul asta e facut de simion si butuza ...care vor sa l denigreze pe director ca sa i ia locul....oamenii de la petrila stiu adevarul si in afara citorva din gasca de la car nimeni nu are probleme la petrila veniti si discutati cu oamenii si o sa vedeti
#99 Toma02.06.2012,  23:27:26
Si atunci de ce toata lumea e bucuroasa ca directorul nu-i la munca ? Si a fost bucurie unanima cand s-a aflat ce-a patit... Cei mai bucurosi au fost de-ai lui... Cati l-au vizitat ?
#100 Fenes03.06.2012,  10:05:23
Il viziteaza Crisan zilnic sa-i dea raportul.
#101 Cetateanul03.06.2012,  11:02:21
Traim in tara unde oamenii politici nu au nici un aport,numai gasca de la muntele au acest aport.Totusi am dori citeva raspunsuri de la Nica,Lacatas,Temneanu,Jurca,Cozma,Domokos,Cojman,Zamora etc. 1.Cine a semnat din partea sindicatelor ,acel act aditional pentru ELIMINAREA gratuitatilor? 2.Cine a eliminat acordarea sumei de 15000 lei cu ocazia pensionari. 3.Cine a semnat din partea sindicatelor pentru inchiderea E.M.Uricani,E.M.Petrila si E.M.Paroseni? 3.De ce acesti asa zisi lideri de sindicat au fost de acord cu neacordarea de tichete si celor de la suprafata ? 4.Ce realizari a avut Jujan in 3 ani ca director general? 5.Cind au avut loc alegeri la Sindicatul Muntele? 6.Care lider de sindicat, s-a deplasat la COMISIA EUROPEANA sa depuna documentatia pentru acordarea subventiei? 7.Citi lideri de sindicat au C.I.M-ul suspendat sau sunt scosi din productie ,pontati,si la cite zile libere au dreptul lunar? 8.Citi lideri de sindicat au facut cursuri pentru inchderea de mine? 9.Sindicatul muntele este reprezentativ sau este afiliat la o federatie reprezentativa ?La care federatie sau confederatie? 10.Ce a obtinut sindicatul muntele pentru angajati CNH ,in urma protestelor din luna martie 2012?
#102 pdl03.06.2012,  11:34:01
bravo molot si nistor aveti un incompetent recunoscut de PDL
#103 ion pt ionut05.06.2012,  08:53:59
esti un m p indiferent cine va fi la conducerea minei petrila va fi mai bun decit incompetentul pdl ..ermoiu
#104 andrei05.06.2012,  17:36:07
Azi sa facut dreptate.Ermoiu este o amintire.A fost schimbat multumim domnule director general
#105 Negoi Petru11.06.2012,  10:51:59
pt.Șmecheru PROST....ți-a fost greu să dai ,,copy-paste,,?....ceea ce ai scris tu despre inteligență a spus Paul Popescu-Neveanu în ,,Dicționar de Psihologie,, deci plagiat,eram sigur că nu reușești să pui mai mult de 5 cuvinte într-o frază.De fapt și primul articol despre lătrat cred că țil-a scris mămica ta,tu ești prea prost să-ți reușească așa ceva......și mai cred că nu ești șmecher ci o ,,șmecheră,, de ziarizdă care din 4 în 4 ani linge-n fund câte un viitor primar care să-i de-a știri de ,,prime times news,, și pe care-l elogiază în fițuica locală supranumit ziar.Apropos,de ce mi-ai șters celălalt coment,sau numai tu ai drept la replică pe aici?
#106 Ptr. Negoi...11.06.2012,  17:58:10
Negoi,ridica doua degete daca vrei sa vorbesti...
#107 Negoi Petru13.06.2012,  00:21:46
nu pot prostule,am mainile ocupate cu fuduletzul mamei tale, o moldoveancă f.f.f. obraznica și.........doritoare.
#108 Smecheru \13.06.2012,  15:50:30
Minti pramatie mika, lumea stie ca esti H***, asa ca \"pasarea malai viseaza\"...aproopo ? te doare ? fraiere !!!
#109 GHITA23.12.2012,  18:17:28
FELICITATI L PE CRISAN CA L A OMORIT PE CODREANU SI PE SIMION CA A DAT ORDIN SA SE DESCARCE MEMORIA APARTELOR MULTIGAZ CITI AU MURIT IN VREMEA LUI ERMOIU,AUD?
#110 cimpenu01.09.2013,  14:19:09
OARE DE CE SCRIE PE TOATE GALERIILE LA PETRILA BUTUZA IN PUSCARIE SI MORI BUTUZA OAMENII S AU TREZIT SI AU VAZUT CA INDEPARTATAREA DIRECTORULUI ERMOIU S A FACUT DE CATRE BOBAR PRIN SLUGILE SIMION SI BUTUZA IAR ACUM LA MINA E MAI RAU CA NICIODATA
#111 CODREANUU01.09.2013,  14:20:23
DL CRISAN VA DORIM SANATAEA LUI CODREANU PE CARE STI TI CUM L ATI OMORIT IN CIRDASIE CU SERBAN SI CENUSE.
#112 Dan P01.09.2013,  22:11:46
Eu stiu ca si Serban s-a accidentat impreuna cu Codreanu si a suferit ingrozitor. Deci cum putea sa-l omoare?
#113 Terminatoru02.09.2013,  14:03:31
misuleee... vei iesi din sistem...
#114 Campianu02.09.2013,  14:32:19
O lAMPA DE MINER DE LA MINA PETRILA LE SPUNE CA DE RAUL CEL MARE SE VA SCAPA .Ermoiu se inscrie la ordonanata
#115 car03.09.2013,  13:39:59
colt alb se stringe latul in curind toate furaciunile si pontajele fictive ies la iveala,campene tu dc pleci nu mai merge cu euro sa te pontezi si sa pleci in germania?
#116 ionica08.09.2013,  10:32:06
din nou minerii de la petrila isi dovedesc inventivitatea iar cei doi mari impostori de la aceasta mina au fost pusi in caricatura de aceasta data unde buhaiul cu un singur dinte urit mirosutor face ce stie el mai bine pupa fundul aviatorului
#117 danut pentru dan p08.09.2013,  19:41:30
seban in calitate de sed a execurar si coordinat prost ordinele la fel de proaste ale lui crisan de aceea e de vina el s a ars dar e ciu pe cind codreanu?
#118 Dan P pentru danut08.09.2013,  20:12:08
Te=ai gandit ca nu ai idee despre ce este vorba? Acuzi fara sa stii ce a fost acolo. Sunt cu frica de Dumnezeu, altfel ti-as ura arsura lui Serban.
#119 danut 09.09.2013,  18:12:18
acolo a fost crima toata lumea stie iar pe serban l au pansat cu un post in sindicatul lui cenuse si nu mai calca prin mina cu toate ca e platit subteran in timp ce bodoni sau iordache arsi rau in 2008 sint chemati la sut.
#120 mihai09.09.2013,  20:03:42
Draga Danut pentru buna informare a ta iti spun ca nu este adevarat ce spui. Afost o singura data cand s-a pus prblema ca acestia sa intre in subteran de catre fostul director ermoiu si liderul temneanu
#121 DAN P09.09.2013,  22:50:10
Cred danut ca nu esti bine informat. Ar trebui sa-ti asumi ce spui. Ai trimite un om ars in mina cand multi care nu au nimic si sunt in sindicate nu calca pe acolo? Iar tu te iei de cei arsi? Chiar nu ai frica de Dumnezeu? Iar Mihai scrie chiar adevarul. Discuta cu acei oameni si te vei lamuri. Dar problema ta de fapt e Serban, nu? Erai multumit daca murea si el si acum ii plangeai pe bloguri de mila? Sau care iti este problema?
#122 ionica14.11.2013,  06:43:02
iata ca dupa un an mina petrila este in colaps datoritav unor indivizi dubiosi gen colt alb sau aviatorul si mor oameni prin mina trimisi de piticul porno,se pare ca toata campania de denigrare a vechii conduceri si a sindicatului a avut un singur scop...JAFUL COORDONAT DE COLT ALB SI INCHIDEREA MINEI.
#123 marcela14.01.2014,  21:54:29
din curtea minei petrila a disparut un ifron nu chiar fara urma pentru ca el a fost scos din curtea minei de un maistru zis popica de la sectorul transport din ordinul unui buhai infect gras si slinos recunoscut usor dupa singurul dinte cariat care ii mai impodobeste maxilarul si dus in mare taina la un gater pe jiet,de asta trebuiau indepartati anumiti oameni ca sa se poata jefui in liniste
#124 gogu09.03.2014,  16:49:08
colt alb omul care se ocupa cu jaful sistematic de la mina petrila a facut disparut un circular de la putari cel l a care s a accidentat corhana pe care l a vindut iar mai nou cara boltari si ciment pe jiet la o casa in constructie.
#125 LIVIU14.06.2014,  21:03:07
OAMENII DE NIMIC CA SI SERBAN SI-AR VINDE SI FAMILIA CA SA LE MEARGA LOR BINE. CE CARACTER INFECT!
#126 iosji04.09.2014,  15:12:04
PITICUL PORNO N A AVUT TIMP DE MINA SI L A BAGAT PE CODREANU IN SICRIU PT CA E I CALDURI TOATA ZIUA UMBLA DUPA UMFLATA AIA DE LA RESURSE UMANE.
#127 ionica08.03.2015,  20:42:52
iatau trecut doi ani de la evenimentele comentate mai sus temneanu e tot lider de sindicat n au putut sa l dea jos nici banii lui jurca nici sindicatul facut cu abuzuri grave de cenuse ,ermoiu a doveditv ca stie meserie a lucrat ca ing sef la paroseni si uricani si e in continuare in sistem,bobar a pus numai slugi politice simion,crisan sau butuza la conducerea minei au avut loc o sumedenie de furturi si ilegalitati inca in atentia politiei facute in special de unul colt alb iar mina contrar promisiunilor politice se va inchide in acest an.....concluzia sa va fie rusine slugi comuniste ale baronului bobar pentru minciunile si denigrarile voastre timpul v a dovedit cit sinte ti de mici....pa jigodiilor.
#128 vasile23.04.2015,  17:49:08
IATA AU TRECUT DOI ANI DE CIND BOBAR SI SLUGILE LUI AU PUS GHERA PE MINA PETRILA IMPREUNA CU SINDICALISTUL DE CACAT CENUSE N AU FOST IN STARE SA FACA NIMIC SA SALVEZE MINA,ABATAJELE DESCHISE DE ERMOIU AU FOST INCHISE UNUL CITE UNUL MINA ESTE JEFUITA DE UN GUNOI URIT MIROSITIR CU UN SINGUR DINTE IN GURA STRIGAT CU DISPRET COLT ALB DE MINERI IAR AVIATORUL CARE PARASUTA AVEA MAI DEMULT SI A VAZUT VISUL VA FI SLUGA LUI BOBAR CARE PUNE CRUCEA PE MINERITUL DIN PETRILA CIT DESPRE MINE VA RID IN FATA LEPRELOR PENTRU CA V AM DOVEDIT CA SINTE TI PROSTI SI SLUGI PAAAAAAAA.
#129 misu18.09.2015,  20:34:55
FINAL TRIST PSD INCHIDE MINA PETRILA PRIN SLUGILE INCOMPETENTE ALE BARONULUI COMUNIST BOBAR IAR CEL MAI INFECT PERSONAJ DIN ISTORIA RECENTA A MINEI PETRILA S A DISPONIBILIZAT NEMAIAVIND CE FURA DE LA MINA......COLT ALB AI FOST SI RAMII UN GUNOI DE CARE CRED CA SI TIE ITI E SILA CIND TE UITI IN OGLINDA.
#130 SLUGILE LUI BOBAR31.12.2015,  15:44:21
IATA CA MINA PETRILA A DEVENIT O RUINA, UN GUNOI NUMIT COLT ALB A FUGIT IN ORDONANTA DE FRICA PROCURORILOR DAR ARE PREA MULTE FURACIUNI LA ACTIV CA SA SCAPE,SIMION SI A ARATAT MAXIMUL DE INCOMPETENTA FIIND IN ISTORIA MINEI SLUGA LUI BOBAR CARE A INCHIS MINA,PROCESUL PENTRU MOARTEA LUI CODREANI MERGE MAI DEPARTE IAR CRISAN ARE O REALIZARE MAREATA A CUCERIT ULTIMA NEPRIHANITE DE PESTE 100 KG DIN LONEA.....
#131 ionica04.10.2016,  14:55:21
final trist pentru mina petrila acest articol scris in 2012 si a intins iata comentariile peste ani adevarul a iesit la iveala la petrila un grup de interese care dorea jaful si inchiderea minei a declansat tot felul de denunturi calomnioase impotriva liderului temneanu si al directorului de atunci ermoiu....mina a fost inchisa oamenii hartuiti sa intre in sindicatul liderului de carton cenuse,acel colt alb un infect si la propriu si la figurat a vindut tot ce se putea la mina iar incompetenta ing sef crisan a bagat in pamint un miner codreanu....pacat oamenii au fost mintiti iar mina inchisa inainte de termen.


Adauga comentariu
  Numele tau:


  Comentariul tau:


  C창t fac 4 ori 7  ?  


   DISCLAIMER
   Atentie! Postati pe propria raspundere!
   Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

Pe aceeasi tema
Săptămâna aceasta, preşedintele Traian Băsescu a promulgat Legea de aprobare a Ordonanţei de Urgenţă a Guvernului nr.[..]
10.04.2014, 21:56   |    1 comentarii
Seismul care a desfiinţat USL este comentat la nivel local îndeosebi de către persoane av[..]
26.02.2014, 21:24   |    3 comentarii
Ţintele Diviziei Miniere a CEH-ului pentru următorii 2-3 ani în vederea retehnologizării şi mecanizării minelor11.12.2013, 18:59   |    4 comentarii
Îți dorești o presă liberă și independentă?
Alege să o susții!



* * *








* * *
Anunt GAL Cheile Sohodolului- prelungire apel selectie MCS 7.4

Anunt GAL Cheile Sohodolului - prelungire MCS 7.2-15.04.2019

Anunt de selectie 7.4 simplificat 2019 - prelungire

Anunt de selectie MCS 7.2 simplificat prelungire mai 2019

Promovare
Catalog Sisteme Expo
0721 722227
Catalog Display-uri
Publicitare 2019
0721 722227
Promoţionale 2019
office [at] confortmedia.ro
0721 722227





Publicitate
Newsletter