29.05.2012,  21:48:00 | 33 comentarii | 1582 vizualizari
La Lupeni, / Şi Partidul Verde îl susţine pe candidatul independent Constantin Brânduşe
de Ziarul Vaii Jiului

Cu fiecare zi care curge spre momentul alegerilor locale din 10 iunie, nevoia de schimbare îşi face tot mai mult simţită prezenţa în preferinţele majorităţii cetăţenilor din municipiul Lupeni.

Nici demararea de urgenţă a unor lucrări de anvergură, nici megaconcertele programate pentru această lună şi nici măcar ajutoarele sociale şi de urgenţă acordate pe bandă rulantă nu mai au puterea de a convinge locuitorii Lupeniului că actualul primar mai poate rămâne soluţia de continuitate pentru următorii 4 ani.
Între timp, campania electorală a conturat deja un alt favorit, un om care a renunţat la politică pentru a răspunde şi în acest fel dorinţei oamenilor din Lupeni. Candidatul independent pentru funcţia de primar al municipiului Lupeni, Constantin Brânduşe, este omul spre care alegătorii din Lupeni şi-au direcţionat deja intenţia de vot. O confirmă şi statisticile întocmite de specialişti, pe baza sondajelor de opinie, dar o confirmă mai mult ca orice reacţia de pe stradă a oamenilor care-l întâlnesc în campanie. 
Mai mult decât atât, după UDMR, o altă formaţiune politică responsabilă şi curată din Lupeni - PARTIDUL VERDE - a făcut public, la finele acestei săptămâni, faptul că va solicita membrilor şi simpatizanţilor săi, precum şi tuturor cetăţenilor din Lupeni să-l voteze, pe 10 iunie, ca primar al muni­ci­piului Lupeni, pe candidatul independent Constantin Brânduşe. Decizia a fost anunţată de preşedintele organizaţiei judeţene Hunedoara a Partidului Verde, Bogdan Gîscă: „La Lupeni, Partidul Verde, care reprezintă un curent politic nou, care aduce în faţa electoratului din Lupeni oameni politici tineri, dornici să se implice în viaţa publică şi să răspundă nevoilor comunităţii locale, a înţeles că schimbarea este necesară şi obligatorie, la conducerea municipiului Lupeni. În acest sens, în săptămânile de campanie de până acum, am studiat ofertele pe care candidaţii de primar le-au prezentat, am analizat, prin prisma seriozităţii şi credibilităţii candidaţii înscrişi în cursă, am făcut propria noastră evaluare şi am decis în consecinţă. Astfel, Partidul Verde a luat decizia de a-l susţine, cu toată încrederea şi responsabilitatea, pe domnul Constantin Brânduşe, candidatul independent pentru funcţia de primar al municipiului Lupeni. Ne-am convins că acest om nu doar că îşi doreşte, dar are şi voinţa şi priceperea şi competenţele necesare pentru a schimba în bine destinul Lupeniului, de a arăta întregii comunităţi că vremea nepăsării şi nepriceperii a trecut, că mizeria, ura şi frica trebuie să dispară din acest oraş, că se poate şi altfel! În plus, este un om care a demonstrat şi până acum că este un susţinător al tinerei generaţii”. 
La rândul său, Constantin Brânduşe, candidatul independent pentru funcţia de primar al municipiului Lupeni, s-a arătat onorat de susţinerea venită din partea Partidului Verde: „Mă bucur nespus de hotărârea celor de la Partidul Verde, cu atât mai mult cu cât, urmărind evoluţia lor pe scena politică din Lupeni, am constatat că este vorba de un partid nou, cu oameni noi, cu oameni tineri, dornici şi capabili să pună umărul la schimbarea în bine a oraşului nostru. Le mulţumesc cu toată sinceritatea şi le garantez că, nu doar acum, în campania electorală, ci şi pentru următorii ani, năzuinţele lor exprimate în programul politic pe care l-au propus lupenenilor vor constitui obligaţii pentru mine”. 
Candidatul independent Constantin Brânduşe spune că exemplul tinerilor din Partidul Verde trebuie să devină un exemplu pentru toţi cei care până acum au stat deoparte, pentru toţi cei care au ignorat momentul alegerilor: „Schimbarea în bine a oraşului nostru, a destinului nostru comun este acum o responsabilitate a fiecărui cetăţean. Invit toţi cetăţenii municipiului Lupeni să vină la vot, să se exprime şi să decidă ce şi, mai ales, cu cine trebuie să facem schimbarea de care este mai mult decât evident că avem nevoie la conducerea municipiului Lupeni”.  (T.V.)


Informatiile publicate de zvj.ro pot fi preluate doar in limita a 250 de caractere, cu CITAREA sursei si LINK ACTIV. Orice alt mod de preluare a textelor de pe acest site constituie o incalcare a Legii 8/1996 privind drepturile de autor si va fi tratat ca atare.




Îți dorești o presă liberă și independentă? Alege să o susții!

Banii rezultați din contribuțiile cititorilor sunt esențiali pentru a susține pe termen lung articolele, investigațiile, analizele și proiectele noastre.

Poți contribui cu donații prin Pay Pal sau prin donatii directe în contul
Ziarul Vaii Jiului SRL. 
CONT LEI: RO94BTRL02201202K91883XX, 
deschis la Banca Transilvania.

Payments through Paypal




Comentarii articol (33 )

#1 cosmin29.05.2012,  23:38:17
Multa bafta domnule Brandusa!!!
#2 vlad30.05.2012,  00:06:07
"...faptul că va solicita membrilor şi simpatizanţilor săi, precum şi tuturor cetăţenilor din Lupeni să-l voteze, pe 10 iunie..." Si cati, ma rog, sunteti dumneavoastra cei din partidul verzilor? trei? patru? hi,hi,hi...
#3 carol30.05.2012,  07:21:28
si pe partidul verde cine-l sustine? ca sa auzim si noi de el ... nu de alta ! :))
#4 truica30.05.2012,  08:23:38
Cat de cretin poti sa fi, ca susti un asemenea traseist !
#5 ion30.05.2012,  09:24:16
Suntem mai multi care vom vota cu Branduse !
#6 ciobi30.05.2012,  09:35:45
la lupeni oamenii nu voteaza cu pdl clar ,verzi vopsiti sint portocalii culoarea de rahat care ne a vopsit tara asa cum a si lasato oameni intregi la cap nu uita si nu iarta iar votul nu trebuie spurcat cu verde sau portocaliu .hu hu
#7 ptr ciobi30.05.2012,  10:15:49
Partidul Verde NU este PDL... si nu are nici o legatura cu PDL sau USP. mai imformeaza-te tata ca esti pe langa subiect...
#8 PARTIDUL VERDE LUPENI30.05.2012,  10:33:42
Partidul Verde este unul din partidele ecologiste din Romania, membru al Partidului Verde European. Nu exista si nici nu va exista vreodata un protocol de colaborare cu nicio alta formatiune politica, atat la nivel national, judetean cat si local. Tocmai de aceea am ales sa sustinem un independent. Ba mai mult, pana in decembrie 2011, presedinte al Verzilor din Romania a fost actorul Mugur Mihaescu, de care nu stiu cine a auzit sa fie presedinte la PDL. In plus, la nivel EUROPEAN, Partidul Verde detine portofoliul de comisar european pentru mediu, in cadrul UNIUNII EUROPENE, un numar mare de europarlamentari, postul de viceprimar al Vienei, ministrii si secretari de stat in guvernele Austriei, Elvetiei, Germaniei, Suediei si Norvegiei si in curand, mai mult ca sigur functia de presedinte al Germaniei. Deci, Partidul Verde nu este nici USP ni,i PDL si nici aservit unui alt partid politic din Romania.
#9 Lovin 30.05.2012,  12:44:53
Domnule Branduse va asteptam la primarie avem un post de portar daca va intereseaza:)))))))
#10 dumitru30.05.2012,  14:22:51
postul de portar este deja ocupat: il va primi dupa 10 iunie dl. Resmerita :)))
#11 Ciobanu30.05.2012,  14:30:31
Cand va fi primar Branduse ne va scapa de capuse iar toti cei incompetenti vor ramane repetenti Si uite asa dl. Branduse ne va scapa de haita de incompetenti care au distrus pana acum Lupeniul... abea stept data de 11 iunie sa scapam de Resmerita si de toti cei ce l-au pupat pe la dosuri in astia 12 ani de trista amintire pentru Lupeni!!!
#12 lupeneanul30.05.2012,  16:42:04
oamenii noi :) daca nu ma insel bogdan gasca era nu demult membru al organizatiei PNL Lupeni, condusa pe atunci de Branduse. oricum nu mai era nevoie de articolul asta, se stia pe cine sustine partidul verde.
#13 iarba verde, foaie verde30.05.2012,  16:51:35
Partidul Verde? Partidul Verde? Who/What the fuck is Partidul Verde?
#14 dumitru30.05.2012,  20:52:02
Cine este presedintele partidului verde din Lupeni?Si apoi alegerile au loc in Romania,nu in Germania,Ausatria,Elvetia,Suedia si Norvegia.In ceea ce priveste sustinerea unui candidat independent,care s-a perindat pe la vreo patru partide,iar acum este sprijinit de UDMR care a facut parte din vechea guvernare si stiti si voi ce a facut,halal credibilitate.
#15 eddy30.05.2012,  20:54:56
da tu ce credibilitate ai ca sustii un turnator la securitate?
#16 dumitru30.05.2012,  21:23:13
eddy,nu te lua dupa zvonuri,are de la tribunalul Bucuresti sentinta data ca nu a colaborat cu securitatea.Daca era asa nu putea sa fie primar.
#17 eddy30.05.2012,  21:33:39
astia ca tine se numesc botanisti
#18 dumitru30.05.2012,  21:49:14
Nu stiam ca cei de la partidul verde se mai numesc si botanisti.Bravo eddy.
#19 eddy30.05.2012,  21:53:35
dai si din coada dumitre? era vorba de tine , crezi tot ce auzi , pui botul. botanistule! ai vrut sa te dai destept, asa? tarane
#20 Cosmin30.05.2012,  22:21:39
Dumitre asa te-a invatat Lupascu prin oras sa minti? Ca are el o sentinta ca nu a fost turnator? Dar de ce nu spui ca a pierdut pe toata linia, la Tribunal, la Curtea de Apel si la Curtea Suprema si CORNEL RESMERITA UN TURNATOR JEGOS ORDINAR CU ACTE IN REGULA! Cine doreste il poate regasi pe RESMERITA CORNEL pe lista colaboratorilor fostei Securitati la adresa: http://www.cnsas.ro/colaboratori.html De asemenea iata si documentele: http://www.cnsas.ro/documente/monitoare/2010/Rasmerita%20Cornel.pdf
#21 MARIO30.05.2012,  23:16:50
Ce bine ar fi daca toti ce care fac afirmatii tendentioase in comentarii le-ar argumenta sa cum a facut COSMIN.Stiu ca voi fi acuzat din nou ca am ceva cu actualul primar dar ca sa fiu sincer nu ma mai intereseaza daca a fost sau nu informator. Personal i-am iertat pe toti: informatori,secretari de partid,de UTC ..ce mai conteaza.Daca un primar s-ar face treaba asa cum trebuie in orasul in care a fost ales ce ar mai conta trecutul sau,ar putea fi informator sau homosexual,ce mai conteaza?..important ar fi ce face pentru oameni.Din pacate la noi nu se poate...ii alegem si isi bat joc de noi.Pozitia partidului verde este de inteles,niciodata un partid ecologist nu poate sustine un reprezentant al altui partd politic si atunci sustine un independent..e normal.Personal nu-l cunosc pe acest domn Branduse dar ideea ca ar putea castiga un independent imi place,fie el Branduse sau altul,aceasta ar fi o lovitura data partidelor politice care ne-au inselat pana acum,un vot de neincredere..din pacate asta este destul de dificil de realizat.Important este un singur lucru,PREZENTA LA VOT, este o obligatie morala,haideti sa nu lasam posibilitatea de a se folosi alti de voturile noastre,nu conteaza pe cine votam,important este sa o facem....poate de data sat o fi bine...
#22 dimas31.05.2012,  06:30:28
Sa iasa primar oricine ,numai resmerita sa se duca unde-a dus mutu iapa!Iesiti la vot si sa-l dati jos de pe tron pe acest semidoct!
#23 adi31.05.2012,  13:39:55
Resmerita chiar are dosar la cnsas si sentinta definitiva si irevocabila. cine nu crede poate merge si la primarie, la Biroul Electoral de Circumscriptie sa ii vada declaratia, scrisa si semnata de el in care spune foarte clar " CA A FOST COLABORATOR AL FOSTEI SECURITATI"
#24 lupeneanul31.05.2012,  23:32:50
@ mario asta nu si-o facut bine nici treaba de turnator...
#25 pt. lupenean01.06.2012,  19:42:46
ai dreptate cand spui ca nu si-a facut treaba bine de turnator,in schimb,voi v-o face-ti f.b. de denigratori.
#26 lupeneanul01.06.2012,  20:02:33
de parca ar mai fi nevoie
#27 gica02.06.2012,  10:42:18
dumitru nu te lua dupa zvonuri,are de la tribunalul Bucuresti sentinta data ca a colaborat cu securitatea.Daca e asa putea sa fie primar dar nu a avut demnitatea sa recunoasca. MARIO daca doresti sa-l cunosti personal pe acest domn Branduse esti invitat sa faci cunostinta cu el.
#28 dumitru02.06.2012,  15:05:17
gica,sa inteleg ca faci parte din cei aprox.20-30 care sunt in preajma dl. Branduse?
#29 pt bou de dumitru02.06.2012,  16:00:34
Uite eu sunt unul dintre cei care fac parte din gasca lui Branduse... si iti dau si numele Teodor Vanis... si iti mai spun o chestie papagalule: si tu si primarul tau va veti duce dracu dupa 10 iunie... cu 17 % cat are Resmerita in Lupeni nu mai aveti nici o sansa... apropo, vineri i-a cazut fata la se***u cand a venit de 1 iunie la Cinematograf si a vazut pe toata lumea cu baloane albe cu Branduse :))))) penibililor... si el si Lungu au rosit ca racii si nu au stiut cum sa o taie de acolo mai repede ca sa nu observe mai nimeni disperarea de pe fata lor
#30 MARIO PT GICA02.06.2012,  16:37:17
Iti multumesc pentru invitatie dar din pacate imi este imposibil sa ii dau curs...ne despart 2500 de km si nu am ajuns inca la acel nivel de bunastare care sa-mi permita sa vin acasa cand imi doresc.Mi-ar fi facut placere sa-l cunosc personal pe domnul Branduse pentru ca sunt unul din cei care considera ca intr-o buna zi va fi votat omul si nu partidul. Ma tem ca voi fi acuzat ca il sustin pe acest domn pe care ,ma repet ,nu il cunosc personal,dar este punctul meu de vedere privind felul in care ar trebui sa alegem...eu mizez pe un independent.Nu pot simpatiza cu un partid politic atata timp cat din el fac parte persoane compromise,cu trecut dubios...chiar daca ideologia acestui partid este sanatoasa,chiar daca are ideile clare.cine sa le puna in aplicare?Va amintiti PCR,..pai ce idei mai revolutionare exista decat:egalitatea in drepturi,neexploatarea omului de catre om,disparitia claselor sociale...etc.?.dar cand sa fie aplicate ,surpriza ... nu a mers.Avem mai mult de 20 de ani de democratie si nu8 am invatat inca mai nimic,am votat in tot acest timp partide politice si ne-am dus tot in jos alegand unul care parea cinstit ..dar in spatele lui se ascundeau capusele.Cand faci parte dintr-un partid politic parerile tale raman doar pareri si trebuie sa te supui intereselor meschine ale majoritati sau influentelor celor cu putere financiara cei care fac partidul sa se miste.....iar tu chiar daca ai dreptate nu poti fi " mai catoloc decat Papa". SUCCES TUTUROR INDEPENDENTILOR DIN ROMANIA !! poate asa vom scapa de mafie
#31 unikul02.06.2012,  16:59:16
Branduse va fi primar... veti vedea... are 41 % in sondaje, mai mult cu 20 de procente decat Resmerita... Lupascule, in curand va sosi vremea cand vei merge la MITITICA :)))) si am sa fac pe mine de ras atunci... numarartoarea inversa a inceput ...
#32 dumitru03.06.2012,  15:04:26
Teodore,daca iese dl. Branduse primar,promit ca te caut si iti voi face cinste cu o lada de bere si te iert ca m-ai facut bou si papagal.Daca nu iese,atunci am sa te caut sa-ti ceri scuze pt. ca m-ai jignit.
#33 Relu04.06.2012,  14:27:49
Teodore am fost cu copilul la Cinematograf pe 1 Iunie, unde trebuiau sa se desfasoare doar actiuni dedicate zilei copilului, prezentate de copii - pentru copii dar am constatat ca politicul si-a bagat coada unde nu era cazul si culmea nu Primarul era cel cazut in dizgratia parintilor ci tocmai al tau Branduse si actiunea lui de doi lei.


Adauga comentariu
  Numele tau:


  Comentariul tau:


  C창t fac 2 ori 7  ?  


   DISCLAIMER
   Atentie! Postati pe propria raspundere!
   Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

Îți dorești o presă liberă și independentă?
Alege să o susții!



* * *










* * *
Anunt GAL Cheile Sohodolului- prelungire apel selectie MCS 7.2

Anunt GAL Cheile Sohodolului- prelungire apel selectie MCS 7.4

Anunt GAL Cheile Sohodolului - prelungire MCS 7.2-15.04.2019

Anunt de selectie 7.4 simplificat 2019 - prelungire

Anunt de selectie MCS 7.2 simplificat prelungire mai 2019

Promovare
Catalog Sisteme Expo
0721 722227
Catalog Display-uri
Publicitare 2019
0721 722227
Promoţionale 2019
office [at] confortmedia.ro
0721 722227





Publicitate
Newsletter