03.12.2014,  21:03:56 | 18 comentarii | 2255 vizualizari GALERIE:     FOTO    
Săltaţi cu mascaţii de la Deva şi duşi la Alba Iulia, / Moloţ şi Balint au fost reţinuţi de DNA. Procurorii anticorupţie au înfipt cuţitul în inima mafiei din judeţ!
de Mihaela PETROŞAN
Preşedintele Consiliului Judeţean (CJ) Hunedoara, Mircea Ioan Moloţ, a fost luat ieri de mascaţi şi dus la DNA pentru audieri. Dosarul în care este cercetat implică mai multe posibile infracţiuni şi o reţea de firme. 
 
După ce, la începutul lunii trecute a fost percheziţionat de anchetatorii DNA, preşedintele CJ Hunedoara, Mircea Ioan Moloţ, este audiat acum într-un dosar complex, de corupţie, care cuprinde mai multe acuzaţii. În sarcina sa, procurorii DNA suspectează infracţiuni de: trafic de influenţă, luare de mită, influenţă politică în scopul obţinerii de foloase necuveni­te, spălare de bani în forma instigării, conflict de interese, deţinerea fără drept a unui document ce conţine informaţii secrete de stat, fals în înscrisuri sub semnătură privată.
Alături de el sunt anchetaţi şi Tiberiu Balint, vicepreşedintele CJ Hunedoara, suspectat de luare de mită, fals în înscrisuri sub semnătură privată, spălare de bani, Robertto Patrick Venter - complicitate la luare de mită, fals în înscrisuri sub semnătură privată, spălare de bani, Emanoil Milică Pup - dare de mită, fals în înscrisuri sub semnătură privată, spălare de bani în forma complicităţii, Victor Arion - infracţiune continuată de abuz în serviciu, Vasile Axinte - dare de mită, fals în înscrisuri sub semnătură privată, spălare de bani în forma complicităţii, Mariana Frăţilescu - conflict de interese în forma complicităţii. 
Mircea Ioan Moloţ şi Tiberiu Balint au fost reţinuţi 24 de ore de DNA, cu propunerea de arestare preventivă.
 
Fruntaşul liberal Moloţ şi acoliţii săi - săltaţi de procurorii DNA pentru juma' de Cod Penal! Felicitări anchetatorilor!
 
Dosar penal nr.173/P/2013 
ORDONANŢĂ 
02.12.2014, ora 11,00
 
Xxx Xxx, procuror şef serviciu în cadrul Direcţiei Naţionale Anticorupţie – Serviciul Teritorial Alba Iulia,
Examinând actele de urmărire penală din dosarul penal cu nr. de mai sus,
CONSTAT
La data de 2013 s-a înregistrat la Direcţia Naţionale Anticorupţie – Serviciul Teritorial Alba Iulia, dosarul penal cu numărul de mai sus, urmărirea penală fiind începută la data de 03.02.2014, dată la care s-a dispus începerea urmăririi penale în REM cu privire la infracţiunile de trafic de influenţă în forma complicităţii prev. art. 291 din Codul penal  art.48 Cod penal şi cumpărare de influenţă prev. de art. 292 Cod penal.
 
Prin ordonanţa D.N.A. – S.T. Alba-Iulia din data de 31.10.2014 s-a dispus:
1. Schimbarea încadrării juridice din infracţiunile de trafic de influenţă în forma complici­tăţii prev. art. 291 din Codul penal rap la art.48 Cod penal şi cumpărare de influenţă prev. de art. 292 Cod penal în infracţiunile de:
- trafic de influenjă prev. de art. 6 din Legea nr. 78/2000  art. 291 Cod penal cu aplicarea art.5 Cod penal constând în aceea că: la sfârşitul anului 2011 preşedintele Consiliului Judeţean Hunedoara – Moloţ Ioan Mircea şi-a traficat influenţa reală pe care o avea asupra numitului Arion Victor – director general al SC APAPROD SA Deva, societate al cărui acţionar majoritar este Consiliul Judeţean Hunedoara (76,72%) alături de consiliile locale din Judeţul Hunedoara, în scopul avantajării SC VIVA CONSTRUCT SRL Deva în cadrul procedurii de atribuire a contractului „Măsuri temporare pentru tratarea apei uzate în Deva şi Hunedoara prin aerarea artificială a apei uzate deversate în râurile Mureş şi Cerna prin canalele deversate de la staţiile de epurare a apei uzate” şi a permis demararea lucrărilor inaintea finali­zării procedurii de achiziţie.
În schimbul sprijinului oferit de numitul Mircea Ioan Moloţ, numitul Axinte administrator şi acţionar al SC VIVA CONSTRUCT SRL a cedat execuţia unei părţi din lucrările pe acest contract, fără a exista un contract de subantrepriză în condiţiile pe care legislaţia achiziţiilor publice le prevede, către SC VIVANTY INDUSTRIES SRL Şoimuş, societate controlată direct în calitate de asociat şi administrator de către Venter Roberto Patrik - ginerele preşedintelui Consiliului Judeţean Hunedoara.
- cumpărare de influenţă prev. de art. 6 din Legea nr. 78/2000 la art. 292 Cod penal cu aplicarea art. 5 Cod penal constând în aceea că la sfârşitul anului 2011 în schimbul sprijinului oferit de preşedintele Consiliului Judeţean Hunedoara – Moloţ Mircea Ioan prin traficarea influenţei asupra directorului general al SC APA PROD SA Deva în scopul avantajării SC VIVA CONSTRUCT SRL Deva, numitul Axinte Vasile a cedat execuţia unei părţi din lucrările pe acest contract, fără a exista un contract de subantrepriză în condiţiile pe care legislaţia achiziţiilor publice le prevede, către SC VIVANTY INDUSTRIES SRL Şoimuş, societate controlată direct în calitate de asociat şi administrator de către Venter Roberto Patrik - ginerele preşedintelui Consiliului Judeţean Hunedoara.
2. Extinderea urmării penale în REM pentru fapta de cumpărare de influenţă prev. de art.6 din Legea nr. 78/2000  art. 292 Cod penal care constituie un nou act material, constând în aceea că în perioada iunie 2012 – martie 2013 în schimbul sprijinului oferit de preşedintele Consiliu­lui Judeţean Hunedoara – Moloţ Mircea Ioan prin traficarea influenţei asupra directorului general al SC APA PROD SA Deva în scopul avantajării SC EUROCONS EXPERT SRL pentru încheierea acestui contract, SC VIVA CONSTRUCT SRL (societate controlată de Axinte Vasile) a asfaltat strada din satul Mărtineşti, unde Moloţ Ioan Mircea deţine un imobil, în condiţiile lipsei proiectului tehnic sau a autorizaţiilor de construire, contravaloarea lucrărilor rămânând temporar în sarcina executantului şi schimbarea încadrării juridice în infracţiunea continuată de cumpărare de influenţă prev. de art. 6 din Legea nr. 78/2000  art. 292 Cod penal cu aplicarea art. 35. alin. 1 Cod penal şi art. 5 Cod penal (2 acte materiale).
3. Extinderea urmării penale în REM pentru fapta de trafic de influenţă prev. de art. 6 din Legea nr. 78/2000  art. 291 Cod penal cu aplicarea art.5 Cod penal din Codul penal constând în aceea că: în perioada iunie 2012 – martie 2013 preşedintele Consiliului Judeţean Hunedoara – Moloţ Ioan Mircea şi-a traficat influenţa reală pe care o avea asupra numitului Arion Victor – director general al SC APAPROD SA Deva, societate al cărui acţionar majoritar este Consiliul Judeţean Hunedoara (76,72%) alături de consiliile locale din Judeţul Hunedoara, pentru a determina atribuirea contractului de lucrări în luna martie 2013 SC EURO CONS EXPERT SRL valoarea contractului fiind de 3.756.744 lei, iar în schimbul acestei intervenţii SC VIVA CONSTRUCT SRL (societate controlată de Axinte Vasile) a asfaltat strada din satul Mărtineşti, unde Moloţ Ioan Mircea deţine un imobil, în condiţiile lipsei proiectului tehnic sau a autorizaţiilor de construire, contravaloarea lucrărilor rămânând în sarcina executantului şi schimbarea încadrării juridice în infracţiunea continuată de trafic de influenţă prev. de art. 6 din Legea nr. 78/2000  art. 291 Cod penal cu aplicarea 35, alin. 1 Cod penal şi art. 5 Cod penal (2 acte materiale)
4. Extinderea urmăririi penale în REM pentru săvârşirea infracţiunii continuate de abuz în serviciu dacă funcţionarul a obţinut pentru sine sau pentru altul un folos necuvenit prev. de art. 132 din Legea nr. 78/2000  art. 297 Cod penal cu aplicarea art. 5 Cod penalşi art. 35, alin. 1 Cod penal (2 acte materiale) constând în aceea că:
a. Ca urmare a solicitării sprijinului de către preşedintele Consiliului Judeţean Hunedoara, în sensul favorizării intereselor SC VIVA CONSTRUCT SRL numitul Arion Victor, în calitate de directorul general al SC APA PROD SA Deva, şi-a îndeplinit defectuos atribuţiilor de serviciu astfel că la data de 21.11.2011 SC VIVA CONSTRUCT a demarat lucrările de execuţie fără ca beneficiarul SC APA PROD să fi atribuit contractul, iar până la finalul anului 2011 SC VIVA CONSTRUCT a încasat suma de 1.481.669 euro pe acest contract, progresul financiar depăşind progresul fizic (real) al lucrărilor efectuate.
b. Ca urmare a solicitării sprijinului de către preşedintele Consiliului Judeţean Hunedoara, în sensul favorizării intereselor SC EURO CONS EXPERT SRL, numitul Arion Victor, în calitate de directorul general al SC APA PROD SA Deva, şi-a îndeplinit defectuos atribuţiilor de serviciu astfel că, în perioada iunie 2012 – martie 2013, în cadrul procedurii de atribuire a lotului nr. 2 „Reconstrucţia staţiilor de epurare Deva şi Hunedoara – construcţia platformelor de depozitare a nămolului provenit de la Staţiile de epurare din aglome­rările Deva şi Hunedoara” din contractul de lucrări nr. 5 aferent proiectului „Extinderea şi reabilitarea infrastructurii de apă şi apă uzată în judeţul Hunedoara”, contract finanţat prin Programul Operaţional Sectorial Mediu, a participat în mod direct la conceperea ofertei depuse de această societate, în condiţiile în care activitatea membrilor Unităţii de Implementare a Proiectului (UIP) cu finanţare europeană era avizată de acesta, iar datele privind organizarea procedurii de achiziţie îi erau disponibile în calitate de director general al beneficiarului procedurii de achiziţie.
De altfel, contractul de lucrări a fost atribuit în luna martie 2013 SC EURO CONS EXPERT SRL valoarea contractului fiind de 3.756.744 lei.
5. Extinderea urmării penale în REM sub aspectul săvârşirii infracţiunii de fapta persoanei care îndeplinegte o funcţie de conducere întrun partid, într-un sindicat sau patronat ori în cadrul unei persoane juridice fără scop patrimonial, de a folosi influenţa ori autoritatea sa în scopul obţinerii pentru sine sau pentru altul de bani, bunuri sau alte foloase necuvenite prev. de art.13 din Legea nr. 78/2000 constând în aceea că la data de 19.10.2014 preşedintele Consiliului Judeţean Hunedoara Mircea Ioan Moloţ, s-a folosit de autoritatea dată de funcţia publică pe care o deţine în virtutea faptului că indeplineşte o funcţie de conducere intr-un partid pentru direcţionarea unor fonduri guvernamentale către bugetul comunei Turdaş, jud. Hunedoara, în tranşe, contrar dispoziţiilor legale, suma finală fiind condiţionată de modul în care alegătorii din comuna respectivă işi vor exprima opţiunea de vot. 6. Extinderea urmăririi penale IN REM pentru săvârşirea infracţiunii de abuz în serviciu dacă funcţionarul a obţinut pentru sine sau pentru altul un folos necuvenit prev. de art. 132 din Legea nr. 78/2000  art. 297 Cod penal cu aplicarea art. 5 Cod penal constând în aceea că SC VIVA CONSTRUCT a executat fără autorizaţie şi fără contract lucrările de asfaltare în localitatea Aurel Vlaicu, plăţile fiind efectuate în afara cadrului legal, aspectele fiind susţinute şi de convorbirea telefonică purtată de către Rotar Viorel, director tehnic la CJ Hunedoara, cu un angajat al SC VIVA CONSTRUCT SRL la data de 20.06.2014 ora 11:53:09 şi de convorbirea telefonică purtată de către Axinte Vasile cu un angajat al CJ Hunedoara la data de 25.06.2014 lucrările de asfaltare realizate de VIVA CONSTRUCT pe o distanţă de 2 km nu au la bază un contract legal încheiat ci o comandă, cei doi interlocutori confirmând faptul că au dificultăţi în justificarea consumului de materiale pe situaţii de lucrări.
Prin Ordonanţa DNA – ST ALBA IULIA din 10.11.2014 s-a dispus:
I. Extinderea urmăririi penale IN REM cu privire la infracţiunea de dare de mită prev. de art. 6 din legea nr. 78/2000 rap la art. 290 alin.1 Cod penal cu aplicarea art. 5 Cod penal şi art.35 alin.1 Cod penal constând în aceea că în perioada 2010-2014, în urma participării la proceduri de achiziţie publică organizate de CONSILIUL JUDEŢEAN HUNEDOARA având ca obiect execuţie de lucrări, SC VIVA CONSTRUCT SRL a fost desemnată câştigătoare şi în urma în­deplinirii criteriilor de calificare privind capa­citatea tehnică şi/sau profesională, econo­mico-financiară, precum şi experienţa si­mi­lară, dar cu toate acestea, în lipsa declară­rii subcontractanţilor sau a societsţilor terţe susţinătoare, SC VIVA CONSTRUCT SRL a încheiat în perioada anterior menţionată, un număr de 17 contracte cu SC CRISTALYN DINAMIC SRL (nr.103/02.12.2011, nr.100/08.12.2011, nr.107/23.12.2011, nr.2/01.02.2012, nr.10/01.04.2012, nr.54/02.07.2012, nr.75/01.10.2012, nr.85/19.12.2012, nr.41/01.07.2013, nr.49/19.12.2012, nr.59/02.09.2013, nr.71/01.10.2013, nr.78/01.11.2013, nr.1/17.12.2012, nr.2/17.12.2012, nr.07/01.04.2012, nr.39/28.06.2012) şi un număr de 4 contracte cu SC VIVANTY INDUSTRIES SRL (nr.62/01.07.2011, nr.100/08.12.2011, nr.31/31.03.2011 şi nr. 461/20.10.2010), sub titulatura „contract de prestări servicii” care în fapt sunt contracte de subantrepriză execuţie lucrări, în schimbul garantării asigurării finanţării prioritare a tuturor contractelor pe care această societate le derula cu partenerul Consiliul Judeţean Hunedoara. În conformitate cu fişa clientului SC VIVA CONSTRUCT SRL în perioada 26.05.2011-23.09.2014 aceasta a derulat tranzacţii comerciale cu SC VIVANTY INDUSTRIES SRL în valoare de 4.454.442,71 lei, iar în conformitate cu fişa clientului SC VIVA CONSTRUCT SRL în perioada 10.12.2011-08.11.2013 aceasta a derulat tranzacţii comerciale cu SC CRISTALYN DINAMIC SRL în valoare de 3.997.759,05 lei.
II. Extinderea urmăririi penale IN REM cu privire la infracţiunea de luare de mită prev. de art. 6 din legea nr. 78/2000 rap la art. 289 alin.1 Cod penal cu aplicarea art. 5 Cod penal şi art.35 alin.1 Cod penal constând în aceea că în perioada 2010-2014, a fost creat şi pus în funcţiune un circuit financiar prin care fondurile publice legal aprobate pe proiecte au ajuns în conturile unor societăţi care nu înde­plineau criteriile de calificare privind capacitatea tehnică şi/sau profesională, economico -financiară, precum şi experienţa similară, dar erau controlate de către persoane din cercul relaţional al preşedintelui Consiliului Judeţean Hunedoara (ginerele şi alte persoane interpuse devenite formal reprezentanţi ai acestor societăţi), astfel că SC VIVA CONSTRUCT SRL a încheiat în perioada anterior menţionată, un număr de 17 contracte cu SC CRISTALYN DINAMIC SRL (nr.103/02.12.2011, nr.107/23.12.2011, nr.2/01.02.2012, nr.10/01.04.2012, nr.100/08.12.2011, nr.54/02.07.2012, nr.49/19.12.2012, nr.1/17.12.2012, nr.75/01.10.2012, nr.85/19.12.2012, nr.41/01.07.2013, nr.59/02.09.2013, nr.71/01.10.2013, nr.78/01.11.2013, nr.2/17.12.2012, nr.07/01.04.2012, nr.39/28.06.2012) şi un număr de 4 contracte cu SC VIVANTY INDUSTRIES SRL (nr.62/01.07.2011, nr.100/08.12.2011, nr.31/31.03.2011 şi nr. 461/20.10.2010), sub titulatura „contract de prestări servicii” care în fapt sunt contracte de subantrepriză execuţie lucrări, în schimbul garantării asigurării finanţării prioritare a tuturor contractelor pe care această societate le derula cu partenerul Consiliul Judeţean Hunedoara. În conformitate cu fişa clientului SC VIVA CONSTRUCT SRL în perioada 26.05.2011-23.09.2014 aceasta a derulat tranzacţii comerciale cu SC VIVANTY INDUSTRIES SRL în valoare de 4.454.442,71 lei, iar în conformitate cu fişa clientului SC VIVA CONSTRUCT SRL în perioada 10.12.2011-08.11.2013 aceasta a derulat tranzacţii comerciale cu SC CRISTALYN DINAMIC SRL în valoare de 3.997.759,05 lei.
III. Efectuarea în continuare a urmăririi penale fajă de suspectul Axinte Vasile, fiul lui xxxxx şi xxxxx, născut la data de xxxxx în com. xxxxx, jud. Hunedoara, domiciliat în mun. Deva, str. xxxxx, bl. xxxxx, ap. xxxxx, jud. Hunedoara, posesor al CI seria xxxxx nr. xxxxx, CNP xxxxx cu privire la infracţiunile de:
1. infracţiunea continuată de cumpărare de influenţă prev. de art. 6 din Legea nr. 78/2000  art. 292 Cod penal cu aplicarea art. 35. alin. 1 Cod penal şi art. 5 Cod penal (2 acte materiale) constând în aceea că
a) în perioada iunie 2012 – martie 2013 în schimbul sprijinului  oferit de preşedintele Consiliului Judeţean Hunedoara – Moloţ Mircea Ioan prin traficarea influenţei asupra directorului general al SC APA PROD SA Deva în scopul avantajării SC EUROCONS EXPERT SRL pentru încheierea acestui contract, SC VIVA CONSTRUCT SRL (societate controlată de Axinte Vasile) a asfaltat strada din satul Mărtineşti, unde Moloţ Ioan Mircea deţine un imobil, în condiţiile lipsei proiectului tehnic sau a autorizaţiilor de construire, contravaloa­rea lucrărilor rămânând temporar în sarcina executantului şi
b) la sfârşitul anului 2011, în schimbul sprijinu­­lui oferit de  preşedintele Consiliului Judeţean Hunedoara – Moloţ Mircea Ioan prin traficarea influenţei asupra directorului general al SC APA PROD SA Deva în scopul avantajării SC VIVA CONSTRUCT SRL Deva, numitul Axinte Vasile a cedat execuţia unei părţi din lucrările pe acest contract, fără a exista un contract de suban­trepriză în condiţiile pe care legislaţia achizi­ţiilor publice le prevede, către SC VIVANTY INDUSTRIES SRL Şoimuş, societate controlată direct în calitate de asociat şi administrator de către Venter Roberto Patrik - ginerele preşedin­telui Consiliului Judeţean Hunedoara.
2. infracţiunea continuată de dare de mită prev. de art. 6 din legea nr, 78/2000 rap la art. 290 alin.1 Cod penal cu aplicarea art. 5 Cod penal şi art.35 alin.1 Cod penal (21 acte materiale) constând în aceea că în perioada 2010-2014, în urma participării la proceduri de achiziţie publică organizate de CONSILIUL JUDEŢEAN HUNEDOARA având ca obiect execuţie de lucrări, SC VIVA CONSTRUCT SRL a fost desemnată câştigătoare şi în urma îndeplinirii criteriilor de calificare privind capacitatea tehnică şi/sau profesională, economico-financiară, precum şi experienţa similară, dar cu toate acestea, în lipsa declarării ca subcontractanţi sau societăţi terţe susţinătoare, SC VIVA CONSTRUCT SRL a încheiat în perioada anterior menţionată, un număr de 17 contracte cu SC CRISTALYN DINAMIC SRL (nr.103/02.12.2011, nr.100/08.12.2011, nr.107/23.12.2011, nr.2/01.02.2012, nr.10/01.04.2012, nr.54/02.07.2012, nr.75/01.10.2012, nr.85/19.12.2012, nr.41/01.07.2013, nr.49/19.12.2012, nr.59/02.09.2013, nr.71/01.10.2013, nr.78/01.11.2013, nr.1/17.12.2012, nr.2/17.12.2012, nr.07/01.04.2012, nr.39/28.06.2012) şi un număr de 4 contracte cu SC VIVANTY INDUSTRIES SRL (nr.62/01.07.2011, nr.100/08.12.2011, nr. 31/31.03.2011 şi nr. 461/20.10.2010) sub titulatura „contract de prestări servicii” care în fapt sunt contracte de subantrepriză execuţie lucrări, în schimbul garantării asigurării finanţării prioritare a tuturor contractelor pe care această societate le derula cu partenerul Consiliul Judeţean Hunedoara; aceste societăţi erau controlate de către persoane din cercul relaţional al preşedintelui Consiliului Judeţean Hunedoara (ginerele şi alte persoane interpuse devenite formal reprezentanţi ai acestor societăţi) şi în conformitate cu fişa clientului SC VIVA CONSTRUCT SRL în perioada 26.05.2011-23.09.2014 aceasta a derulat tranzacţii comerciale cu SC VIVANTY INDUSTRIES SRL în valoare de 4.454.442,71 lei, iar în conformitate cu fişa clientului SC VIVA CONSTRUCT SRL în perioada 10.12.2011-08.11.2013 aceasta a derulat tranzacţii comerciale cu SC CRISTALYN DINAMIC SRL în valoare de 3.997.759,05 lei.
Prin Ordonanţa DNA – ST ALBA IULIA din 26.11.2014 s-a dispus:
1. Extinderea urmăririi penale IN REM sub aspectul săvârşirii infracţiunii de fals în înscrisuri sub semnătură privată prev. de art.322 alin. 1 Cod penal cu aplicarea art. 5 Cod penal şi art. 35 alin.1 Cod penal (21 acte materiale) constând în următoarele: contractele SC VIVA CONSTRUCT SRL, SC EURO CONS EXPERT SRL cu SC VIVANTY INDUSTRIES SRL respectiv SC CRISTALYN DINAMIC SRL (nr.103/02.12.2011, nr.100/08.12.2011, nr.107/23.12.2011, nr.2/01.02.2012, nr.10/01.04.2012, nr.54/02.07.2012, nr.75/01.10.2012, nr.85/19.12.2012, nr.41/01.07.2013, nr.49/19.12.2012, nr.59/02.09.2013, nr.71/01.10.2013, nr.78/01.11.2013, nr.1/17.12.2012, nr.2/17.12.2012, nr.07/01.04.2012, nr.39/28.06.2012 respectiv cu SC VIVANTY INDUSTRIES SRL (nr.62/01.07.2011, nr.100/08.12.2011, nr.31/31.03.2011 şi nr. 461/20.10.2010) au fost încheiate „pro causa” prin atestarea nereală a unor împrejurări ne­corespunzătoare adevărului raportat la obiectul cestor „contracte”, respectiv necesitatea în­cheierii „contractelor” raportat la capacitatea fiecărui partener, scopul fiind disimularea infracţiunilor de corupţie şi justificarea transferurilor sumelor de bani urmare a „executării” contractelor.
 
2. Extinderea urmăririi penale IN REM sub aspectul săvârşirii infracţiunii de fals în înscrisuri sub semnătură privată prev. de art.322 alin. 1 Cod penal cu aplicarea art. 5 Cod penal şi art. 35 alin.1 Cod penal (3 acte materiale) constând în următoarele: Contractele încheiate de SC TRANS CONSTRUCT IMPORT EXPORT SRL cu SC VIVANTY INDUSTRIES SRL şi SC CRISTALYN DINAMIC SRL nr.39/28.06.2012 şi nr.8/20.01.2014 respectiv factura fiscală seria HD1 nr.29 având menţiunea la rubrica produse/servicii „AVANS LUCRĂRI PASUL VULCAN” în valoare de 219.950,00 lei au fost încheiate „pro causa” prin atestarea nereală a unor împrejurări necorespunzătoare adevărului raportat la obiectul cestor „contracte”, respectiv necesitatea încheierii „contractelor” raportat la capacitatea fiecărui partener, scopul fiind disimularea infracţiunilor de corupţie şi justificarea transferurilor sumelor de bani urmare a „executării” contractelor.
3. Extinderea urmăririi penale IN REM sub aspectul săvârşirii infracţiunii de dare de mită prev. de art. 6 din legea nr. 78/2000 rap la art. 290 alin. 1 Cod penal constând în următoarele: în perioada iunie-iulie 2014, în schimbul asigurării prioritizării plăţilor efectuate de Consiliul Judeţean Hunedoara în favoarea SC VIVA CONSTRUCT SRL, administratorul faptic al acesteia a dispus efectuarea de către societate a lucrărilor de asfaltare în localitatea Aurel Vlaicu, fără autorizaţie şi fără contract, plăţile fiind efectuate în afara cadrului legal.
4. Extinderea urmăririi penale IN REM sub aspectul săvârşirii infracţiunii de luare de mită prev. de art. 6 din Legea nr. 78/2000  art 289 alin. 1 Cod penal constând în următoarele: corelativ infracţiunii de luare de mită, se reţine că în perioada iunie-iulie 2014 în schimbul asigurării prioritizării plăţilor efectuate de Consiliul Judeţean Hunedoara a fost solicitată efectuarea de către SC VIVA CONSTRUCT SRL a lucrărilor de asfaltare în localitatea Aurel Vlaicu, fără autorizaţie şi fără contract, plăţile fiind efectuate in afara cadrului legal.
5. Extinderea urmăririi penale IN REM sub aspectul săvârşirii infracţiunii de spălare de bani prev. de art.29 alin. 1 lit. b din Legea nr. 656/2002 cu aplicarea art.5 Cod penal constând în aceea că SC CRISTALYN DINAMIC SRL şi SC VIVANTY INDUSTRIES SRL au încheiat în perioada 2010-2014 un număr de 21 „contracte” respectiv, au emis facturi şi au încasat sume de bani de la SC VIVA CONSTRUCT SRL şi SC EURO CONS EXPERT SRL, în acest mod, adevărata na­tură a circulaţiei sumelor de bani provenite din infracţiunile de corupţie fiind disimulată, prin crearea aparenţei de legalitate a transferurilor financiare ca urmare a „executării contrac­telor”.
6. Extinderea urmăririi penale IN REM sub aspectul săvârşirii infracţiunii de spălare de bani prev. de art.29 alin. 1 lit. b din Legea nr. 656/2002 în forma complicităţii prev. de art.48 Cod penal cu aplicarea art.5 Cod penal constând în aceea prin încheierea celor 21 „contracte” respectiv emiterea de facturi şi efectuarea de plăţi dintre SC VIVA CONSTRUCT SRL şi SC EURO CONS EXPERT SRL pe de-o parte şi SC CRISTALYN DINAMIC SRL şi SC VIVANTY INDUSTRIES SRL pe de altă parte, în perioada 2010 2014, s-a urmărit înlesnirea disimulării adevăratei naturi a circulaţiei sumelor de bani provenite din infracţiunile de corupţie, prin crearea aparenţei de legalitate a transferurilor financiare ca urmare a „executării contrac­telor”.
Valoarea tranzacţiilor comerciale iniţiate şi efectuate în acest mod de către SC VIVA CONSTRUCT sunt în sumă de 4.454.442,71 lei pe relaţia cu SC VIVANTY INDUSTRIES SRL şi în sumă de 3.997.759,05 lei pe relaţia cu SC CRISTALYN DINAMIC SRL.
7. Extinderea urmăririi penale IN REM sub aspectul săvârşirii infracţiunii de spălare de bani prev. de art.29 alin. 1 lit. b din Legea nr. 656/2002 în forma instigării prev. de art.47 Cod penal cu aplicarea art. 5 Cod penal constând în aceea că preşedintele Consiliului Judeţean Hunedoara a determinat încheierea „contractelor” respectiv emiterea de facturi şi efectuarea de plăţi dintre SC VIVA CONSTRUCT SRL şi SC EURO CONS EXPERT SRL pe de-o parte şi SC CRISTALYN DINAMIC SRL şi SC VIVANTY INDUSTRIES SRL pe de altă parte, în perioada 2010-2014, prin cele 21 contracte s-a urmărit disimularea adevăratei naturi a circulaţiei sumelor de bani provenite din infracţiunile de corupţie, prin crearea aparenţei de legalitate a transferurilor financiare ca urmare a „executării contractelor”.
8. Extinderea urmăririi penale IN REM sub aspectul săvârşirii infracţiunii de spălare de bani prev. de art. 29 alin. 1 lit. b din Legea nr. 656/2002 în forma complicităţii prev. de art. 48 Cod penal cu aplicarea art. 5 Cod penal constând în aceea că prin încheierea contractelor dintre SC TRANS CONSTRUCT IMPORT EXPORT SRL şi SC CRISTALYN DINAMIC SRL res­pectiv SC VIVANTY INDUSTRIES SRL prima societate a urmărit înlesnirea disimulării adevăratei naturi a circulaţiei sumelor de bani provenite din infracţiunile de corupţie, prin crearea apa­renţei de legalitate a transferurilor financiare ca urmare a „executării contractelor”, res­pectiv contractul nr.39/28.06.2012 cu SC CRISTALYN DINAMIC SRL, contractul nr.3/30.01.2014 cu SC VIVANTY INDUSTRIES SRL precum şi ca urmare a plăţii facturii fiscale emise de CRISTALYN DINAMIC seria HD1 nr.29 având menţiunea la rubrica produse/servicii „AVANS LUCRĂRI PASUL VULCAN” în valoare de 219.950,00 lei.
9. Extinderea urmăririi penale IN REM sub aspectul săvârşirii infracţiunii de spălare de bani prev. de art. 29 alin. 1 lit. b din Legea nr. 656/2002 cu aplicarea art. 5 Cod penal constând în aceea că prin încheierea „contractelor” respectiv emiterea de facturi şi efectuarea de plăţi dintre SC TRANS CONSTRUCT IMPORT EXPORT SRL şi SC CRISTALYN DINAMIC SRL şi SC VIVANTY INDUSTRIES SRL pe de altă parte, în perioada 2010-2014, s-a urmărit disimularea adevăratei naturi a circulaţiei sumelor de bani provenite din infracţiunile de corupţie, prin crearea aparenţei de legalitate a transferurilor financiare ca urmare a „executării contrac­telor” respectiv contractul nr. 39/ 28.06.2012 cu SC CRISTALYN DINAMIC SRL, contractul nr.3/ 30.01.2014 cu SC VIVANTY INDUSTRIES SRL precum şi ca urmare a plăţii facturii fiscale emise de CRISTALYN DINAMIC seria HD1 nr.29 având menţiunea la rubrica produse/servicii „AVANS LUCRĂRI PASUL VULCAN” în valoare de 219.950,00 lei.
Valoarea tranzacţiilor comerciale iniţiate şi efectuate în acest mod sunt în sumă de 265.000 lei pe relaţia cu SC VIVANTY INDUSTRIES SRL, şi în sumă de 886.750 lei pe relaţia cu SC CRISTALYN DINAMIC SRL.
10. Extinderea urmăririi penale IN REM sub aspectul săvârşirii infracţiunii de spălare de bani în forma instigării prev. de art. 47 Cod penal  art.29 alin. 1 lit.b din Legea nr. 656/2002 cu aplicarea art.5 Cod penal constând in aceea că încheierea „contractelor” respectiv emiterea de facturi şi efectuarea de plăţi dintre SC TRANS CONSTRUCT IMPORT EXPORT SRL pe de-o parte şi SC CRISTALYN DINAMIC SRL şi SC VIVANTY INDUSTRIES SRL pe de alte parte, în perioada 2010-2014 a fost determinate de o persoane din conducerea Consiliului Judeţean Hunedoara care a urmerit disimularea adeveratei naturi a circulaţiei sumelor de bani provenite din infracţiunile de corupţie, prin crearea aparenţei de legalitate a transferurilor financiare ca urmare a „executerii contrac­telor”. În urma iniţierii şi efectuării plăţilor în aceste modalităţi SC TRANS CONSTRUCT IMPORT EXPORT SRL a transferat cetre SC VIVANTY INDUSTRIES SRL 265.000 lei, iar către SC CRISTALYN DINAMIC SRL suma de 886.750 lei.
11. Extinderea urmăririi penale IN REM sub aspectul săvârşirii infracţiunii de dare de mită prev. de art. 6 din Legea nr. 78/2000  art. 290 Cod penal cu aplicarea art.5 Cod penal şi art. 35 alin. 1 Cod penal (3 acte materiale) constând în aceea că în schimbul garantării asigurării finanţării prioritare a tuturor contractelor pe care SC TRANS CONSTRUCT IMPORT EXPORT SRL le derula cu partenerul Consiliul Judeţean Hunedoara, societatea a încheiat un contract cu SC CRISTALYN DINAMIC SRL (nr.39/28.06.2012) şi un contract cu SC VIVANTY INDUSTRIES SRL (nr.3/30.01.2014), care în fapt sunt contracte de subantreprize execuţie lucreri cu cele două societăţi controlate de către persoane din cercul relaţional al preşedintelui Consiliului Judeţean Hunedoara (ginerele şi alte persoane interpuse devenite formal reprezentanţi ai acestor societeţi). De asemenea, la data de 01.10.2014 SC CRISTALYN DINAMIC SRL a emis către SC TRANS CONSTRUCT IMPORT EXPORT SRL factura fiscală seria HD1 nr.29 având menţiunea la rubrica produse/servicii „AVANS LUCRĂRI PASUL VULCAN” în valoare de 219.950,00 lei - plata acesteia a fost efectuată deşi lucrarea res­pectivă era deja recepţionată încă din data de 22.09.2014.
12. Extinderea urmăririi penale IN REM sub aspectul săvârşirii infracţiunii de luare de mită prev. de art. 6 din Legea nr. 78/2000  art. 289 Cod penal cu aplicarea art. 5 Cod penal şi art. 35 alin.1 Cod penal (3 acte materiale) constând în aceea că în schimbul garantării asigu­rării finanţerii prioritare a tuturor contractelor pe care SC TRANS CONSTRUCT IMPORT EXPORT SRL le derula cu partenerul Consiliul Judeţean Hunedoara, societatea a încheiat un contract cu SC CRISTALYN DINAMIC SRL (nr.39/28.06.2012) şi un contract cu SC VIVANTY INDUSTRIES SRL (nr.3/30.01.2014), care în fapt sunt două societăţi controlate de către persoane din cercul relaţional al preşedintelui Consiliului Judeţean Hunedoara (ginerele şi alte persoane interpuse devenite formal reprezentanţi ai acestor societăţi). De asemenea, la data de 01.10.2014 SC CRISTALYN DINAMIC SRL a emis către SC TRANS CONSTRUCT IMPORT EXPORT SRL factura fiscală seria HD1 nr.29 având menţiunea la rubrica produse/servicii „AVANS LUCRĂRI PASUL VULCAN” în valoare de 219.950,00 lei - plata acesteia a fost efectuată deşi lucrarea respectivă era deja recepţionată încă din data de 22.09.2014.
În conformitate cu fişa clientului SC TRANS CONSTRUCT IMPORT EXPORT SRL în perioada 25.02.2014-09.05.2014 aceasta a derulat tranzacţii comerciale cu SC VIVANTY INDUSTRIES SRL în valoare de 265.000 lei, iar în conformitate cu fişa clientului SC TRANS CONSTRUCT IMPORT EXPORT SRL în perioada 25.07.2012-02.10.2014 aceasta a derulat tranzacţii comerciale cu SC CRISTALYN DINAMIC SRL în valoare de 886.750 lei în condiţiile în care SC TRANS CONSTRUCT IMPORT EXPORT SRL a fost desemnată câştigătoare şi în urma îndeplinirii criteriilor de calificare privind capacitatea tehnică şi/sau profesională, economico-financiară, precum şi experienţa similară.
13. Extinderea urmăririi penale IN REM sub aspectul săvârşirii infracţiunii de complicitate la luare de mită prev. de art.6 din Legea nr. 78/2000  art. 289 Cod penal  art. 48 Cod penal cu aplicarea art. 5 Cod penal şi art.35 alin.1 Cod penal (21 acte materiale) constând în aceea că în perioada 2010-2014 SC CRISTALYN DINAMIC SRL şi SC VIVANTY INDUSTRIES SRL au sprijinit obţinerea de foloase de către persoane din conducerea Consiliului Judeţean Hunedoara acceptând derularea de tranzacţii financiare disimulate în baza a 21 contracte comerciale fictive cu SC VIVA CONSTRUCT SRL, şi SC EURO CONS EXPERT SRL în condiţiile în care aceste ulti­me societăţi erau câştigătoarele unor proceduri de achiziţie publică organizate de Consiliul Judeţean Hunedoara, îndeplinind criterii de cali­ficare privind capacitatea tehnică şi/sau profesională, economico-financiară, precum şi experienţa similară, nu şi-a declarat terţi susţinători sau subcontractanţi. În aceste modalităţi SC VIVA CONSTRUCT SRL şi SC EURO CONS EXPERT SRL au transferat către SC VIVANTY INDUSTRIES suma de 4.454.442,71 lei, iar către SC CRISTALYN DINAMIC SRL suma de 3.997.759,05 lei;
14. Extinderea urmăririi penale IN REM sub aspectul săvârşirii infracţiunii de complicitate la luare de mită prev. de art. 6 din Legea nr. 78/2000  art. 289 Cod penal  art. 48 Cod penal cu aplicarea art. 5 Cod penal şi art.35 alin.1 Cod penal (3 acte materiale) constând în aceea că în perioada 2010-2014 SC CRISTALYN DINAMIC SRL şi SC VIVANTY INDUSTRIES SRL au sprijinit obţinerea de foloase de către persoane din conducerea Consiliului Judeţean Hunedoara acceptând derularea de tranzacţii financiare disimulate în baza unor contracte comerciale fictive în baza cărora SC TRANS CONSTRUCT IMPORT EXPORT SRL a transferat către SC VIVANTY INDUSTRIES SRL 265.000 lei, iar către SC CRISTALYN DINAMIC SRL suma de 886.750 lei.
15. Extinderea urmăririi penale IN REM sub aspectul săvârşirii infracţiunii de fals în înscrisuri sub semnătură privată prev. de art. 322 alin.1 Cod penal constând în aceea că la data de 01.10.2014 SC CRISTALYN DINAMIC SRL a emis către SC TRANS CONSTRUCT IMPORT EXPORT factura fiscală seria HD1 nr.29 având menţiunea la rubrica produse/servicii „AVANS LUCRĂRI PASUL VULCAN” în valoare de 219.950,00 lei.
 Aceasta a fost emisă „pro causa” prin atestarea nereală a unor împrejurări necorespunzătoare adevărului raportat la obiectul facturii - avans lucrări Pasul Vulcan - recepţia lucrării respective executate de SC TRANS CONSTRUCT IMPORT EXPORT SRL fiind efectuată la data de 22.09.2014, scopul fiind disimularea infracţiunii de corupţie şi justificarea transferurilor sumelor de bani urmare a plăţii „avansului”.
16. Extinderea urmăririi penale IN REM sub aspectul săvârşirii infracţiunii de luare de mită prev. de art. 6 din legea nr. 78/2000  art. 289 Cod penal cu aplicarea art. 5 Cod penal şi art. 35 alin.1 Cod penal constând în aceea că în schimbul înde­pli­nirii atribuţiilor de serviciu referitoare la prioritizarea şi/sau garantarea plăţilor ce urmau a fi efectuate de Consiliul Judeţean Hunedoara către SC TRANS CONSTRUCT IMPORT EXPORT SRL în perioada 2013-2014 un decident al Consiliului Judeţean Hunedoara a primit în tranşe prin interpusul SC CITY PARK SOLUTIONS SRL de la SC TRANS CONSTRUCT IMPORT EXPORT SRL suma de 510.000 lei.
17. Extinderea urmăririi penale IN REM sub aspectul săvârşirii infracţiunii de dare de mită prev. de art. 6 din Legea nr. 78/2000  art. 290 Cod penal cu aplicarea art. 5 Cod penal şi art. 35 alin.1 Cod penal constând în aceea că în schimbul înde­plinirii atribuţiilor de serviciu referitoare la prioritizarea şi/sau garantarea plăţilor ce urmau a fi efectuate de Consiliul Judeţean Hunedoara către SC TRANS CONSTRUCT IMPORT EXPORT SRL în perioada 2013-2014 această societate a remis în tranşe prin interpusul SC CITY PARK SOLUTION suma de 510.000 lei.
18. Extinderea urmăririi penale IN REM sub aspectul săvârşirii infracţiunii de spălare de bani prev. de art.29 alin. 1 lit. b din Legea nr. 656/2002 cu aplicarea art. 5 Cod penal constând în aceea că prin emiterea succesivă a facturilor proforme de către SC CITY PARK SOLUTION cu nr.5/10.12.2013, nr.9/03.03.2014, nr.10/05.03.2014, nr.11/28.04.2014 în valoare totală de 560.000 lei şi achitarea de către SC TRANS CONSTRUCT IMPORT EXPORT SRL a sumei totale de 510.000 lei s-a urmărit disimularea adevăratei naturi a circulaţiei sumelor de bani provenite din infracţiunile de corupţie, prin crearea aparenţei de legalitate a transferurilor financiare ca urmare a „executării unui contract de consultanţă”. Cunoaşterea de către participanţi a acestor împrejurări rezultă din emiterea facturilor şi efectuarea plăţilor, în condiţiile în care realizarea obiectului contractului nu a putut fi dovedită.
19. Extinderea urmăririi penale IN REM sub aspectul săvârşirii infracţiunii de spălare de bani prev. de art.29 alin. 1 lit. b din Legea nr. 656/2002 în forma instigării prev. de art. 47 Cod penal, cu aplicarea art. 5 Cod penal constând în aceea că vice­preşedintele Consiliului Judeţean Hunedoara a determinat crearea unui circuit comercial fictiv prin emiterea succesivă a facturilor proforme de către SC CITY PARK SOLUTION cu nr.5/10.12.2013, nr.9/03.03.2014, nr.10/05.03.2014, nr.11/28.04.2014 în valoare totală de 560.000 lei şi achitarea de către SC TRANS CONSTRUCT IMPORT EXPORT SRL a sumei totale de 510.000 lei s-a urmărit disi­mularea adevăratei naturi a circulaţiei sumelor de bani provenite din infracţiunile de corupţie, prin crearea aparenţei de legalitate a transferurilor financiare ca urmare a „executării unui contract de consultanţă”. Cunoaşterea de către participanţi a acestor împrejurări rezultă din emiterea facturilor şi efectuarea plăţilor, în condiţiile în care realizarea obiectului contractului nu a putut fi dovedită.
20. Extinderea urmăririi penale IN REM sub aspectul săvârşirii infracţiunii de spălare de bani prev. de art. 29 alin. 1 lit.b din Legea nr. 656/2002 în forma complicităţii prev. de art.48 Cod penal, cu aplicarea art. 5 Cod penal constând în aceea că administratorul de fapt al SC TRANS CONSTRUCT IMPORT EXPORT SRL a înlesnit vicepreşedintelui Consiliului Judeţean Hunedoara funcţionarea unui circuit comer­cial fictiv prin acceptarea la plată a facturilor proforme emise de către SC CITY PARK SOLUTION cu nr.5/10.12.2013, nr.9/ 03.03.2014, nr.10/05.03.2014, nr.11/28.04.2014 în valoare totală de 560.000 lei şi achitarea de către SC TRANS CONSTRUCT IMPORT EXPORT SRL a sumei totale de 510.000 lei prin care s-a urmărit disimularea adevăratei naturi a circulaţiei sumelor de bani provenite din infracţiunile de corupţie, crearea aparenţei de legalitate a transferurilor financiare ca urmare a „executării unui contract de consultanţă”.
21. Extinderea penale IN REM sub aspectul săvârşirii infracţiunii de fals în înscrisuri sub semnătură privată prev. de art. 322 alin. 1 Cod penal cu aplicarea art. 5 Cod penal gi art. 35 alin. 1 Cod penal (4 acte materiale) constând în aceea că în perioada 2013-2014 SC CITY PARK SOLUTION a emis succesiv facturile proforme cu nr.5/10.12.2013, nr.9/03.03.2014, nr.10/05.03.2014, nr.11/28.04.2014 în valoare totală de 560.000 lei prin atestarea nereală a unor împrejurări necorespunzătoare adevărului raportat la obiectul contractului de consultanţă, scopul fiind disimularea infracţiunii de corupţie şi justificarea transferu­rilor sumelor de bani urmare a plăţii „serviciilor de consultanţă”.
22. Extinderea urmăririi penale IN REM cu privire la săvârşirea infracţiunii de conflict de interese prev. de art. 301 Cod penal cu aplicarea art.5 Cod penal constând în aceea că în perioada 2010-2014 preşedintele Consiliului Judeţean Hunedoara în exer­citarea atribuţiilor de serviciu a participat la luarea deciziilor privind aprobarea capitolului bugetar al CJ Hunedoara privind reclama şi publicitatea, a efectuat acte de dispoziţie cu privire la efectuarea de plăţi privind aceste servicii, a semnat contracte de servicii de publicitate în acest sens fiind obţinute foloase patrimoniale în favoarea societăţilor administrate de fiica sa, Moloţ Alexandra, în sumă de 990.109,96 lei.
23. Extinderea urmăririi penale IN REM cu privire la săvârşirea infracţiunii de conflict de interese prev. de art. 301 C.pen. în forma complicităţii prev. de art. 48 Cod penal cu aplicarea art.5 Cod penal constând în aceea că în perioada 2010-2014 administratorul SC FABIMAR PRESTCOM l-a ajutat pe preşedintele Consiliului Judeţean Hunedoara să ascundă conflictul de interese în care se afla prin prestarea de servicii de publi­citate în favoarea instituţiei publice de către SC CAPITAL NEWS MEDIA SRL şi SC ALEXANDRA TOUR SRL, în această modalitate fiind obţinute foloase patrimoniale în favoarea SC ALEXANDRA TOUR SRL şi SC CAPITAL NEWS MEDIA SRL, societăţi administrate de fiica preşedintelui Consiliului Judeţean Hunedoara, totalul sumelor încasate fiind de 990.109,96 lei SC FABIMAR PRESTCOM SRL fiind doar un intermediar al firmelor anterior menţionate.
24. Extinderea urmăririi penale IN REM cu privire la săvârşirea infracţiunii de deţinerea fără drept a unui document ce conţine informaţii secrete de stat prev. de art. 303 alin.2 Cod penal constând în aceea că la data de 07.11.2014 cu ocazia perchezi­ţiei domiciliare legal încuviinţate de către Tribunalul Alba, în biroul numitului Moloţ Ioan Mircea din cadrul CJ Hunedoara a fost identificat un document clasificat secret de stat nivel „secret” document interzis la deţinere de către persoane neautorizate.
În consecinţă, având în vedere dispoziţiile Codului de Procedură penală privind urmărirea penală art. 285-341 şi constatând că nu există vreunul dintre cazurile care împiedică punerea în mişcare sau exercitarea acţiunii penale, prevăzute la art.16 alin. 1 Cod de procedură penală, în temeiul art. 305 alin. 3 Cod de procedură penală
D I S P U N:
Efectuarea în continuare a urmăririi penale faţă de suspectul MOLOŢ MIRCEA IOAN, fiul lui xxxxx şi xxxxx, născut la data de xxxxx, în Com. xxxxx, judeţul Hunedoara, domiciliat în mun. Deva, str. xxxxx, nr. xxxxx, posesor al C.I. seria xxxxx, nr. xxxxx, eliberat la data de xxxxx, de către SPC DEVA - CNP xxxxx, pentru:
1. infracţiunea continuată de trafic de influenţă prev. de art. 6 din Legea nr. 78/2000  art. 291 Cod penal cu aplicarea 35, alin. 1 Cod penal şi art. 5 Cod penal (2 acte materiale) constând în:
a. la sfârşitul anului 2011, în calitate de preşedinte al Consiliului Judeţean Hunedoara, şi-a traficat influenţa reală pe care o avea asupra numitului Arion Victor – director general al SC APAPROD SA Deva, societate al cărui acţionar majoritar este Consiliul Judeţean Hunedoara (76,72%) alături de consiliile locale din Judeţul Hunedoara, în scopul avantajării SC VIVA CONSTRUCT SRL Deva în cadrul procedurii de atribuire a contractului „Măsuri temporare pentru tratarea apei uzate în Deva şi Hunedoara prin aerarea artificială a apei uzate deversate în râurile Mureş şi Cerna prin canalele deversate de la staţiile de epurare a apei uzate” şi a permis demararea lucrărilor înaintea finalizării procedurii de achiziţie.
În schimbul sprijinului oferit de suspect, numitul Axinte administrator şi acţionar al SC VIVA CONSTRUCT SRL a cedat execuţia unei părţi din lucrările pe acest contract, fără a exista un contract de subantrepriză în condiţiile pe care legislaţia achiziţiilor publice le prevede, către SC VIVANTY INDUSTRIES SRL Şoimuş, societate controlată direct în calitate de asociat şi administrator de către Venter Roberto Patrik - ginerele preşedintelui Consiliului Judeţean Hunedoara, respectiv suspectul Moloţ Mircea.
b. în perioada iunie 2012 – martie 2013, în calitate de preşedinte al Consiliului Judeţean Hunedoara – suspectul Moloţ Ioan Mircea şi-a traficat influenţa reală pe care o avea asupra numitului Arion Victor – director general al SC APAPROD SA Deva, societate al cărui acţionar majoritar este Consiliul Judeţean Hunedoara (76,72%) alături de consiliile locale din Judeţul Hunedoara, pentru a determina atribuirea contractului de lucrări în luna martie 2013 SC EURO CONS EXPERT SRL valoarea contractului fiind de 3.756.744 lei, iar în schimbul acestei intervenţii SC VIVA CONSTRUCT SRL (societate controlată de Axinte Vasile) a asfaltat strada din satul Mărtineşti, unde Moloţ Ioan Mircea deţine un imobil, în condiţiile lipsei proiectului tehnic sau a autorizaţiilor de construire, contravaloarea lucrărilor rămânând în sarcina executantului
2. infracţiunea de luare de mită prev. de art. 6 din legea nr. 78/2000 rap la art. 289 alin.1 Cod penal cu aplicarea art. 5 Cod penal şi art.35 alin.1 Cod penal (21 acte materiale) constând în:
în perioada 2010-2014, a creat şi pus în funcţiune un circuit financiar prin care fondurile publice legal aprobate pe proiecte au ajuns în conturile unor societăţi care nu îndeplineau criteriile de calificare privind capacitatea tehnică şi/sau profesională, economico-financiară, precum şi experienţa similară, dar erau controlate de către persoane din cercul său relaţional, respectiv ginerele Roberto Venter şi alte persoane interpuse devenite formal reprezentanţi ai acestor societăţi, astfel că SC VIVA CONSTRUCT SRL a încheiat în perioada anterior menţionată, un număr de 17 contracte cu SC CRISTALYN DINAMIC SRL (nr.103/02.12.2011, nr.100/08.12.2011, nr.107/23.12.2011, nr.2/01.02.2012, nr.10/01.04.2012, nr.54/02.07.2012, nr.75/01.10.2012, nr.85/19.12.2012, nr.41/01.07.2013, nr.49/19.12.2012, nr.59/02.09.2013, nr.71/01.10.2013, nr.78/01.11.2013, nr.1/17.12.2012, nr.2/17.12.2012, nr.07/01.04.2012, nr.39/28.06.2012) şi un număr de 4 contracte cu SC VIVANTY INDUSTRIES SRL (nr.62/01.07.2011, nr.100/08.12.2011, nr.31/31.03.2011 şi nr. 461/20.10.2010), sub titulatura „contract de prestări servicii” care în fapt sunt contracte de subantrepriză execuţie lucrări, în schimbul garantării asigurării finanţării prioritare a tuturor contractelor pe care această societate le derula cu partenerul Consiliul Judeţean Hunedoara.
În conformitate cu fişa clientului SC VIVA CONSTRUCT SRL în perioada 26.05.2011-23.09.2014 aceasta a derulat tranzacţii comerciale cu SC VIVANTY INDUSTRIES SRL în valoare de 4.454.442,71 lei, iar în conformitate cu fişa clientului SC VIVA CONSTRUCT SRL în perioada 10.12.2011-08.11.2013 aceasta a derulat tranzacţii comerciale cu SC CRISTALYN DINAMIC SRL în valoare de 3.997.759,05 lei.
3. infracţiunea de fapta persoanei care îndeplineşte o funcţie de  conducere într-un partid, într-un sindicat sau patronat ori în cadrul unei persoane juridice fără scop patrimonial, de a fo­losi influenţa ori autoritatea sa în scopul obţinerii pentru sine sau pentru altul de bani, bunuri sau alte foloase necuve­ni­te prev. de art.13 din Legea nr. 78/2000 constând în aceea că la data de 19.10.2014 Mircea Ioan Moloţ, în calitate de preşedinte al Consiliului Judeţean Hunedoara s-a folosit de autoritatea dată de funcţia publică pe care o deţine în virtutea faptului că îndeplineşte o funcţie de conducere într-un partid pentru direc­ţionarea unor fonduri guvernamentale către bugetul comunei Turdaş, jud. Hunedoara, în tranşe, contrar dispoziţiilor legale, suma finală fiind condiţionată de modul în care alegătorii din comuna respectivă îşi vor exprima opţiunea de vot.
4. infracţiunea de luare de mită prev. de art. 6 din Legea nr.  78/2000  art. 289 alin. 1 Cod penal constând în următoarele: corelativ infracţiunii de dare de mită, se reţine că în perioada iunie-iulie 2014 în schimbul asigurării prioritizării plăţilor efectuate de Consiliul Judeţean Hunedoara suspectul a solicitat, prin interpuşi, efectuarea de către SC VIVA CONSTRUCT SRL a lucrărilor de asfaltare în localitatea Aurel Vlaicu, fără autorizaţie şi fără contract, plăţile fiind efectuate în afara cadrului legal, în baza unei „comenzi” .
5. infracţiunea deluare de mită prev. de art.6 din Legea nr. 78/2000  art. 289 Cod penal cu aplicarea art. 5 Cod penal şi art.35 alin.1 Cod penal (3 acte materiale) constând în aceea că, în schimbul garantării asigurării finanţării prioritare a tuturor contractelor pe care SC TRANS CONSTRUCT IMPORT EXPORT SRL le derula cu partenerul Consiliul Judeţean Hunedoara, numitul Moloţ Mircea a obţinut foloase necuvenite pentru SC CRISTALYN DINAMIC prin incheierea şi „derularea” contractului nr.39/28.06.2012, res­pectiv pentru SC VIVANTY INDUSTRIES prin încheierea şi „derularea” contractului nr.3/30.01.2014, care în fapt sunt două societăţi controlate de către persoane din cercul relaţional al preşedintelui Consiliului Judeţean Hunedoara - ginerele sau alte persoane interpuse devenite formal reprezentanţi ai acestor societăţi.
În acelaşi context, la data de 01.10.2014 SC CRISTALYN DINAMIC SRL a emis către SC TRANS CONSTRUCT IMPORT EXPORT SRL factura fiscală seria HD1 nr.29 având menţiunea la rubrica produse/servicii „AVANS LUCRĂRI PASUL VULCAN” în valoare de 219.950,00 lei - plata acesteia fiind efectuată, deşi lucrarea res­pectivă era deja recepţionată încă din data de 22.09.2014.
În conformitate cu fişa clientului SC TRANS CONSTRUCT IMPORT EXPORT SRL în perioada 25.02.2014-09.05.2014 aceasta a derulat tranzacţii comerciale cu SC VIVANTY INDUSTRIES SRL în valoare de 265.000 lei, iar în conformitate cu fişa clientului SC TRANS CONSTRUCT IMPORT EXPORT SRL în perioada 25.07.2012-02.10.2014 aceasta a derulat tranzacţii comerciale cu SC CRISTALYN DINAMIC SRL în valoare de 886.750 lei în condiţiile în care SC TRANS CONSTRUCT IMPORT EXPORT SRL a fost desemnată câştigătoare şi în urma îndeplinirii criteriilor de calificare privind capacitatea tehnică şi/sau profesională, economico-financiară, precum şi experienţa similară.
6. infracţiunea de spălare de bani în forma instigării prev. de art. 47 Cod penal rap. la art. 29 alin. 1 lit. b din Legea nr. 656/2002 cu aplicarea art.5 Cod penal constând în aceea că numitul Moloţ Mircea, în calitate de preşedinte al Consiliului Judeţean Hunedoara a determinat încheierea „contractelor” respectiv emiterea de facturi şi efectuarea de plăţi dintre SC VIVA CONSTRUCT SRL şi SC EURO CONS EXPERT SRL pe de-o parte şi SC CRISTALYN DINAMIC SRL şi SC VIVANTY INDUSTRIES SRL pe de altă parte, în perioada 2010-2014, prin cele 21 contracte urmărindu-se disimularea adevăratei naturi a circulaţiei sumelor de bani provenite din infracţiunile de corupţie, prin crearea aparenţei de legalitate a transferurilor financiare ca urmare a „executării contractelor”.
7. infracţiunea de spălare de bani în forma instigării prev. de art. 47 Cod penal  art. 29 alin. 1 lit. b din Legea nr. 656/2002 cu aplicarea art.5 Cod penal constând în aceea că încheierea „contractelor” respectiv emiterea de facturi şi efectuarea de plăţi dintre SC TRANS CONSTRUCT IMPORT EXPORT SRL pe de-o parte şi SC CRISTALYN DINAMIC SRL şi SC VIVANTY INDUSTRIES SRL pe de altă parte, în perioada 2010-2014 a fost determinată de Moloţ Ioan Mircea, în calitate de preşedinte al Consiliului Judeţean Hunedoara, care a urmărit disimularea adevăratei naturi a circulaţiei sumelor de bani provenite din infracţiunile de corupţie, prin crearea aparenţei de legalitate a transferurilor financiare ca urmare a „executării contractelor”.
În urma iniţierii şi efectuării plăţilor în aceste modalităţi SC TRANS CONSTRUCT IMPORT EXPORT SRL a transferat către SC VIVANTY INDUSTRIES SRL 265.000 lei, iar către SC CRISTALYN DINAMIC SRL suma de 886.750 lei.
8. infracţiunea de conflict de interese prev. de art. 301 Cod penal cu aplicarea art. 5 Cod penal constând în aceea că în perioada 2010-2014 preşedintele Consiliului Judeţean Hunedoara în exercitarea atribuţiilor de serviciu a participat la luarea deciziilor privind aprobarea capitolului bugetar al CJ Hunedoara privind reclama şi publicitatea, a efectuat acte de dispoziţie cu privire la efectuarea de plăţi privind aceste servicii, a semnat contracte de servicii de publicitate în acest sens fiind obţinute foloase patri­moniale în favoarea societăţilor administrate de fiica sa, Moloţ Alexandra, în sumă de 990.109,96 lei.
9. infracţiunea de deţinerea fără drept a unui document ce conţine informaţii secrete de stat prev. de art. 303 alin.2 Cod penal constând în aceea că la data de 07.11.2014 cu ocazia percheziţiei domiciliare legal încuviinţate de către Tribunalul Alba, în biroul numitului Moloţ Ioan Mircea din cadrul CJ Hunedoara a fost identificat un document clasificat secret de stat nivel „secret” document interzis la deţinere de către persoane neautorizate.
Efectuarea în continuare a urmăririi penale faţă de suspectul BALINT TIBERIU IOAN, fiul lui xxxxx şi xxxxx, născut la data de xxxxx, în mun. Deva, judeţul Hunedoara, domiciliat în mun. Deva, str. xxxxx, bl. xxxxx, sc. xxxxx, et. xxxxx, ap. xxxxx, pose­sor al C.I. seria xxxxx, nr. xxxxx, eliberat la data de xxxxx, de către SPC DEVA, CNP xxxxx, pentru:
1. infracţiunea de luare de mită prev. de art. 6 din legea nr.78/2000  art. 289 Cod penal cu aplicarea art. 5 Cod penal şi art. 35 alin.1 Cod penal constând în aceea că în schimbul îndeplinirii atribuţiilor de serviciu referitoare la prioritizarea şi/sau garantarea plăţilor ce urmau a fi efectuate de Consiliul Judeţean Hunedoara către SC TRANS CONSTRUCT IMPORT EXPORT SRL în perioada 2013-2014 a primit în tranşe prin interpusul SC CITY PARK SOLUTIONS SRL de la SC TRANS CONSTRUCT IMPORT EXPORT SRL suma de 510.000 lei.
2. infracţiunea de fals în înscrisuri sub semnătură privată prev. de art. 322 alin. 1 Cod penal cu aplicarea art. 5 Cod penal şi art. 35 alin. 1 Cod penal (4 acte materiale) constând în aceea că în perioada 2013-2014 prin intermediul SC CITY PARK SOLUTION a emis succesiv facturile proforme cu nr.5/10.12.2013, nr.9/03.03.2014, nr.10/05.03.2014, nr.11/28.04.2014 în valoare totală de 560.000 lei prin atestarea ne­reală a unor împrejurări necorespunzătoare adevărului rapor­tat la obiectul contractului de consultanţă, scopul fiind disimu­larea infracţiunii de corupţie şi justificarea transferurilor sumelor de bani urmare a plăţii „serviciilor de consultanţă”.
3. infracţiunea de spălare de bani în forma instigării prev. de art.47 Cod  de art.29 alin. 1 lit.b din Legea nr. 656/2002, cu aplicarea art. 5 Cod penal constând în aceea că în calitate de vicepreşedinte al Consiliului Judeţean Hunedoara a determinat crearea un circuit comercial fictiv prin emiterea succesivă a facturilor proforme de către SC CITY PARK SOLUTION cu nr.5/10.12.2013, nr.9/03.03.2014, nr.10/05.03.2014, nr.11/28.04.2014 în valoare totală de 560.000 lei şi achitarea de către SC TRANS CONSTRUCT IMPORT EXPORT SRL a sumei totale de 510.000 lei s-a urmărit disimularea adevăratei naturi a circulaţiei sumelor de bani provenite din infracţiunile de corupţie, prin crearea aparenţei de legalitate a transferurilor financiare ca urmare a „executării unui contract de consultanţă”. Cunoaşterea de către participanţi a acestor împrejurări rezultă din emiterea facturilor şi efectuarea plăţilor, în condiţiile în care realizarea obiectului contractului nu a putut fi dovedită.
Efectuarea în continuare a urmăririi penale faţă de suspectul VENTER ROBERTTO-PATRICK, fiul lui xxxxx şi xxxxx, născut la data de xxxxx, în mun. Deva, judeţul Hunedoara, domiciliat în sat xxxxx, com. xxxxx, nr. xxxxx, judeţul Hunedoara şi reşedinţă valabilă până în data de xxxxx în mun. Deva, str. xxxxx, nr. xxxxx, posesor al C.I. seria xxxxx, nr. xxxxx, eliberat la data de xxxxx, de către SPC DEVA, CNP xxxxx, pentru:
1. infracţiunea decomplicitate la luare de mită prev. de art.6 din Legea nr. 78/2000  art. 289 Cod penal  art. 48 Cod penal cu aplicarea art. 5 Cod penal şi art.35 alin.1 Cod penal (21 acte materiale) constând în aceea că în perioada 2010-2014 SC CRISTALYN DINAMIC SRL şi SC VIVANTY INDUSTRIES SRL au sprijinit obţinerea de foloase de către persoane din conducerea Consiliului Judeţean Hunedoara acceptând derularea de tranzacţii financiare disimulate în baza a 21 contracte comer­ciale fictive cu SC VIVA CONSTRUCT SRL, şi SC EURO CONS EXPERT SRL în condiţiile în care aceste ultime societăţi erau câşti­gătoarele unor proceduri de achiziţie publică organizate de Consiliul Judeţean Hunedoara, îndeplinind criterii de calificare privind capacitatea tehnică şi/sau profesională, economico-financiară, precum şi experienţa similară, nu şi-a declarat terţi susţinători sau subcontractanţi. În aceste modalităţi SC VIVA CONSTRUCT SRL şi SC EURO CONS EXPERT SRL au transferat către SC VIVANTY INDUSTRIES suma de 4.454.442,71 lei, iar către SC CRISTALYN DINAMIC SRL suma de 3.997.759,05 lei;
2. infracţiunea de complicitate la luare de mită prev. de art.6 din Legea nr. 78/2000  art. 289 Cod penal  art. 48 Cod penal cu aplicarea art. 5 Cod penal şi art.35 alin.1 Cod penal (3 acte materiale) constând în aceea că în perioada 2010-2014 SC CRISTALYN DINAMIC SRL şi SC VIVANTY INDUSTRIES SRL au sprijinit obţinerea de foloase de către persoane din conducerea Consiliului Judeţean Hunedoara acceptând derularea de tranzacţii financiare disimulate în baza unor contracte comerciale fictive în baza cărora SC TRANS CONSTRUCT IMPORT EXPORT SRL a transferat către SC VIVANTY INDUSTRIES SRL 265.000 lei, iar către SC CRISTALYN DINAMIC SRL suma de 886.750 lei.
3. infracţiunea de fals în înscrisuri sub semnătură privată prev. de art. 322 alin.1 Cod penal constând în aceea că la data de 01.10.2014 SC CRISTALYN DINAMIC SRL a emis către SC TRANS CONSTRUCT IMPORT EXPORT factura fiscală seria HD1 nr.29 având menţiunea la rubrica produse/servicii „AVANS LUCRĂRI PASUL VULCAN” în valoare de 219.950,00 lei. Aceasta a fost emisă „pro causa” prin atestarea nereală a unor împrejurări necorespunzătoare adevărului raportat la obiectul facturii - avans lucrări Pasul Vulcan - recepţia lucrării respective executate de SC TRANS CONSTRUCT IMPORT EXPORT SRL fiind efectuată la data de 22.09.2014, scopul fiind disimularea infracţiunii de corupţie şi justificarea transferurilor sumelor de bani urmare a plăţii „avansului”.
4. infracţiunea de spălare de bani prev. de art.29 alin. 1 lit.b din Legea nr. 656/2002 cu aplicarea art.5 Cod penal constând în aceea că SC CRISTALYN DINAMIC SRL şi SC VIVANTY INDUSTRIES SRL au încheiat în perioada 2010-2014 un număr de 21 „contracte” respectiv, au emis facturi şi au încasat sume de bani de la SC VIVA CONSTRUCT SRL şi SC EURO CONS EXPERT SRL, în acest mod, adevărata natură a circulaţiei sumelor de bani provenite din infracţiunile de corupţie fiind disimulată, prin crearea aparenţei de legalitate a transferurilor financiare ca urmare a „executării contractelor”.
5. infracţiunea de spălare de bani prev. de art.29 alin. 1 lit.b din Legea nr. 656/2002 cu aplicarea art.5 Cod penal constând în aceea că prin în

Informatiile publicate de zvj.ro pot fi preluate doar in limita a 250 de caractere, cu CITAREA sursei si LINK ACTIV. Orice alt mod de preluare a textelor de pe acest site constituie o incalcare a Legii 8/1996 privind drepturile de autor si va fi tratat ca atare.




Îți dorești o presă liberă și independentă? Alege să o susții!

Banii rezultați din contribuțiile cititorilor sunt esențiali pentru a susține pe termen lung articolele, investigațiile, analizele și proiectele noastre.

Poți contribui cu donații prin Pay Pal sau prin donatii directe în contul
Ziarul Vaii Jiului SRL. 
CONT LEI: RO94BTRL02201202K91883XX, 
deschis la Banca Transilvania.

Payments through Paypal





Comentarii articol (18 )

#1 Daniel04.12.2014,  03:53:17
Eu nu acuz pe nimeni dar este doar o picatura intr-un ocean multi primari si consilieri functionari etc ar trebui cercetati dar vom trai si vom vedea.
#2 EU04.12.2014,  06:29:11
UN ARTICOL CAT O CARTE. BRAVO!
#3 Ion04.12.2014,  07:49:03
Adaug si eu multumiri justitiei si-mi exprim speranta ca doar ea, JUSTITIA, poate face curatenie, ordine in ceea ce a mai ramas din frumoasa noastra tara. In sfarsit li se arata locul ce li se cuvine acestor oameni care ne-au sfidat, ne-au batjocorit pentru modestia noastra si mai ales ne-au impiedicat sa ne dezvoltam in ceea ce tindem sa credem ca va redeveni tara noastra.Poate, astfel, macar copiii nostri nu vor mai fi nevoiti sa plece din Romania. Cu respect, in fata oamenilor legii.
#4 Simina04.12.2014,  08:53:51
Vad ca incet incet ajunge si Dl.Molot unde trebuie,sa nu-i mai judece el pe alti,ca nici el nu e usa de biserica.Molot este modelul HOTUL STRIGA HOTIIIIII.Ne-am saturat de oameni ca iei.Rugam justitia sa-si faca datoria pana la capat.''MOLOT ESTI UN HOT.
#5 onu04.12.2014,  09:28:53
Mai sunt si alti asa zisi baroni din judetul Hd corupti,directori,primari,consilieri...etc. Sa speram ca vor urma si altii care au incalcat legea. Legea e pt toti,chiar daca esti director,primar...etc,daca gresesti,platesti. Felicitari DNA!
#6 Dapix04.12.2014,  09:46:13
Molot este acuzat si ca a conditionat niste fonduri pentru Turdas de modul cum voteaza in 16 noiembrie. Si Paducel a mers la o biserica din Cimpa si le-a spus tuturor, fara nicio jena, ca daca iese Ponta le modernizeaza drumul de acces. De ce Paducel, deja caz antologic de coruptie, nu-i deranjat de DNA?
#7 CITITOR "ZIARUL VAII JIULUI"04.12.2014,  10:06:31
JUSTITIA trebuie sa-si recapete increderea pe care si-a pierdut-o cel mai mult in ultimii 10 ani, deceniul rusinii in care de multe ori justitiarii(numiti politic) au aplicat legea discretionar tinând cont de persoane si nu de fapte. Vazând ce se intâmpla in ultimul timp cu cei ce au incalcat legea tin sa aduc si eu multumiri Justitiei pentru inceputul curateniei, dar sa nu fie doar un foc de paie. Normalitaea unui stat de drept incepe de la aplicarea corecta a LEGII, lucru pe care îl dorim cu totii. Felicitarii si cotidianului"Ziarul Vaii Jiului" pentru informarea corecta a cititorilor cu privire la existenta unor fapte ce contravin Legii.
#8 va asteptam 04.12.2014,  10:09:11
la primari ,ca de si aci mai aveti de lucru ,platim noi motorina,
#9 ceh04.12.2014,  10:12:55
la noi in vizita sa nu veniti ca suntem ocupati. va dam in schimb ceva saci de carbune si brazi.avem oameni pregatiti la unitati sa va cinsteasca .
#10 NELU04.12.2014,  11:46:48
CIND URMEAZA :AVRAM,RITI ,RASMERITA,PADUCEL,ILE ZVINCA,DRAGOIESCU, BRAVO DNA,BRAVO MIHAIELA
#11 Locuitor04.12.2014,  19:39:38
Felicitari! Incepe sa se faca cercetari si in judetul Hunedoara. De cand asteptau oamenii o raza de lumina. Foarte bine ar fi sa ii ia pe toti primarii din judet la puricat ca sa nu mai lase loc de interpretari. Putina curatenie nu strica.Nu de alta dar sa vada si poporul ca legea trebuie respectata de toti nu doar de unii.
#12 observator04.12.2014,  20:30:55
Fiti pe faza,urmeaza si altii din jud.HD.
#13 unu04.12.2014,  20:37:45
DNA-ule esti suparat pe Vulcan de nu treci si pe la noi.Tot stafful tehnic din primarie te asteapta,fa-ne un cadou de craciun si treci si pe la noi
#14 ALIN04.12.2014,  21:09:55
Nu ma surprinde de acele fapte care sant comise [ma refer de rechizitoru]parerea mea ca sa luat decizia cam tarziu dar bine ca sau apucat de lucru si sper sa nu se opreasca aicea ma gandesc ca se poate cobor si mai jos cu siguranta sant multe lucruri ? va asteptam si prin PETROSANI
#15 eu04.12.2014,  21:32:35
Sunt deosebit de fericit ca in sfirsit mosul de la DNA face curatenie in aceasta clica murdara si ca acesti indivizi ca oameni nu pot sa le spun vor da socoteala in fata justitiei pentru batjocora si umilinta la care neau supus.Rusine tuturor indivizilor din aceste dosare.Au reusit sa puna sub picioare un judet cu mizeriile oribile savirsite.
#16 vulcan05.12.2014,  23:25:05
DNA in vulcan cand va faceti aparitia ???il mai lasati mult pe ille sa isi faca de cap ???? O sa aveti mult de lucru cu el.
#17 Consilierii judeteni din Valea Jiului trebuie luati la intrebari07.12.2014,  15:02:00
Nici consilierii judeteni din Valea Jiului nu trebuie scapati din vedere ca au semnat toate porcariile propuse de Molot. Sigur au primit peschesuri. Chiar, sa le stim si noi activitatea, propunerile legislative si cate si ce au semnat si votat in sprijinul lui Molot.
#18 lupenean14.01.2015,  21:11:42
Acum o parte din MAFIA judetului a fost demascata asa ca ramane partea cea mare si anume MAFIA Resmerita la patrat, prefectul Vasilescu, Anghel, Dragoi si ai lor. Apoi vom putea vorbi de o oarecare usurare si curatire a judetului de mafioti. Ar trebui sa faca toti puscarie si sa li se confiste averile.


Adauga comentariu
  Numele tau:


  Comentariul tau:


  C창t fac 9 ori 7  ?  


   DISCLAIMER
   Atentie! Postati pe propria raspundere!
   Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

Pe aceeasi tema
Conform unei decizii definitive a Curţii de Apel Alba-Iulia, „grupul Moloţ”, anchetat într-un dosar de corupţ[..]
08.03.2015, 20:21   |    0 comentarii
Ne aşteptam ca, la conferinţa de presă de ieri, dl. profesor Mircea Ioan Moloţ, preşedintele Consiliu­lui Judeţean Huned[..]
27.08.2014, 19:59   |    3 comentarii
Instanţa de trei judecători ai Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie, care trebuia să dea sentinţa definitivă în dosarul M[..]
24.06.2014, 21:10   |    0 comentarii
Îți dorești o presă liberă și independentă?
Alege să o susții!



* * *










* * *

Promovare
Catalog Sisteme Expo
0721 722227
Catalog Display-uri
Publicitare 2019
0721 722227
Promoţionale 2019
office [at] confortmedia.ro
0721 722227






Publicitate
Newsletter