16.02.2015, 19:42:52 | 1 comentariu | 1294 vizualizari
GALERIE:
FOTO
Furtul de apă, neacceptat de SC „ASVJ” SA Petroşani
Articole de acelasi autor
de Ziarul Vaii Jiului
Aşa cum am arătat în nenumărate ocazii, prin toate acţiunile noastre am urmărit prestarea unor servicii de calitate şi în condiţii de respect deplin faţă de utilizatorii noştri, având ca finalitate îmbunătăţirea confortului populaţiei din această zonă.
Suntem conştienţi că ne desfăşurăm activitatea într-o zonă puternic afectată de restructurările din industria minieră, cu influenţe asupra celorlalte unităţi economice, ceea ce a determinat o cădere economică a zonei şi a amplificat problemele sociale şi tocmai de aceea am căutat să venim în sprijinul utilizatorilor noştri prin adaptarea activităţii serviciilor noastre la condiţiile concrete ale zonei.
Având în vedere faptul că SC “ASVJ” SA Petroşani este o întreprindere publică ce prestează în mod exclusiv un serviciu de interes economic general şi că pentru a-şi putea desfăşura activitatea are nevoie de o serie de bunuri şi servicii, în special materiale folosite în activitatea de tratare a apei potabile, care sunt imperios necesare pentru buna funcţionare a întregului sistem de alimentare cu apă, s-au căutat şi aplicat o serie de măsuri care să ducă la creşterea gradului de încasare a contravalorii serviciilor prestate.
Am adaptat sistemul informaţional, sistemul de facturare şi colectare noilor cerinţe, am promovat o politică de transparenţă cu clienţii prin popularizarea deciziilor conducerii în mass-media, în speranţa conştientizării populaţiei privind importanţa serviciilor prestate de întregul colectiv al societăţii noastre, dar demersurile noastre nu au avut întotdeauna efectele scontate, astfel că ne confruntăm cu o scădere a încasărilor realizate şi cu o creştere îngrijorătoare a furturilor de apă.
Pentru îmbunătăţirea activităţii comerciale s-a demarat o acţiune de recuperare a debitelor restante de la rău platnici, iar acolo unde nu s-au dat curs înştiinţărilor de plată şi somaţiilor transmise, s-a ales debranşarea ca ultimă modalitate de rezolvare.
O astfel de situaţie am înregistrat în Petroşani, str. Micu Klein, nr. 15, ap. 2, unde domnul Cioci Marian, la data de 16 februarie 2015, figurează în evidenţele noastre cu o datorie de 5.502 lei. Încă din anul 2009 am căutat soluţii pentru rezolvarea pe cale amiabilă a situaţiei, astfel că s-au acceptat angajamente de plată în anul 2009, 2011 şi 2013, niciunul nefiind respectat, ceea ce a dus la debranşarea locuinţei amintite de la sistemul de alimentare cu apă în iunie 2010, iulie 2011 şi rebranşarea în septembrie 2011.
Având în vedere debitul mare acumulat şi faptul că acesta generează penalităţi acumulându-se o sumă ce cu greu se poate achita, începând din anul 2013 s-au trimis 9 somaţii de plată, la care domnul Cioci Marian nu a răspuns, astfel că în luna februarie a acestui an s-a stabilit sistarea alimentării cu apă a locuinţei amintite anterior.
Deoarece domnul Cioci Marian nu a permis accesul echipei societăţii noastre pentru blindarea conductei de alimentare cu apă în căminul de branşament situat în interiorul proprietăţii dânsului, s-a recurs în data de 9 februarie 2015 la debranşarea din domeniul public.
La verificarea din data de 16 februarie 2015, s-a constatat că domnul Cioci Marian s-a rebranşat la reţeaua publică de alimentare cu apă, fără acordul societăţii noastre, ceea ce reprezintă furt de apă, iar faptul că prin rebranşare s-a intervenit neautorizat la sistemul public de alimentare cu apă constituie contravenţie conform prevederilor Cap. VI, art. 4, alin (d), din Legea 214/2006 – Legea serviciului de alimentare cu apă şi de canalizare.
Ţinând cont de această situaţie, SC „ASVJ” SA Petroşani a debranşat astăzi (16.02.2015) locuinţa utilizatorului în cauză, şi a formulat denunţ penal împotriva domnului Cioci Marian.
Precizăm că acţiunile de debranşare ale utilizatorilor rău platnici au loc în toate localităţile Văii Jiului în care SC „ASVJ” SA Petroşani îşi desfăşoară activitatea şi vor continua până la recuperarea creanţelor.
Birou Presă SC Apa Serv Valea Jiului SA Petroşani
Comentarii articol (1 )
#1 H3O17.02.2015, 06:33:45
CORECT. Dar exista si un management defectuos la recuperarea creantelor,cea ce duce la cresterea pretului la apa, si un sistem informatic relativ satisfacator,fara o baza de date a apometrelor care le-au expirat perioada de vericare metrologica( FARA A ATENTIONA CONSUMATORII PE FACTURA) , a apometrelor bransate individual, care sunt mai mult fara sigilii, a personalui care nu efectueaza citiri periodice etc.
Adauga comentariu
Informatiile publicate de zvj.ro pot fi preluate doar in limita a 250 de caractere, cu CITAREA sursei si LINK ACTIV. Orice alt mod de preluare a textelor de pe acest site constituie o incalcare a Legii 8/1996 privind drepturile de autor si va fi tratat ca atare.
Banii rezultați din contribuțiile cititorilor sunt esențiali pentru a susține pe termen lung articolele, investigațiile, analizele și proiectele noastre. Poți contribui cu donații prin Pay Pal sau prin donatii directe în contul Bannere şi mesh-uri publicitare - click pentru a comanda online! Flyere, pliante, broşuri, afişe, cărţi de vizită, mape, formulare... Cataloage promoţionale 2024 Plăcuţe şi indicatoare pentru case, blocuri, sedii Rame click - comandă online! Panou decorativ pentru interior sau exterior – tu alegi designul! Steaguri publicitare - click pentru a comanda! Stâlpi pentru delimitare (opritori, de ghidare) - comandă online! Cataloage promoţionale 2024 Alege să o susții! Bannere şi mesh-uri publicitare - click pentru a comanda online! Newsletter
|