17.11.2016,  20:22:07 | 0 comentarii | 672 vizualizari
La Târgul de Turism / Centrul Naţional de Informare şi Promovare Turistică Petroşani a strălucit… prin absenţă
de Corneliu BRAN
Joi a început la Bucureşti, la pavilionul ROMEXPO cel mai mare Târg de Turism din acest an.
 
Ediţia de toamnă reuneşte cele mai mari companii de turism din ţară şi din străinătate care îşi prezintă ofertele speciale pentru pasionaţii de turism cultural, turismul de aventură, turismul de tratament, turismul rural şi turismul montan şi de croazieră.
Peste 230 de agenţii şi operatori în turism din ţară şi din străinătate şi-au deschis standurile cu oferte, precum şi zeci de Centre de Informare Turistică din zonele sau oraşele ţării, care vor să facă cunoscute frumuseţile locale ce atrag ochii şi interesul turiştilor.
Centrul Naţional  de Informare şi Promovare Turistică Petroşani nu are la Bucureşti niciun stand. Nu întâmplător am subliniat expresia „promovare turistică” şi atunci ne întrebăm cu toţii, dacă nu acum, la astfel de evenimente, atunci pe când promovarea? O întrebare la care primarul Tiberiu Iacob-Ridzi ne-a răspuns: „Într-adevăr, directorul centrului trebuia să aibă ceva organizat în acest sens. Eu nu pot răspunde pentru el şi cum organizează treaba acolo”.  Fiindcă domnul director Adrian Mraz nu a fost de găsit la momentul scrierii acestui material, nefiind la acest centru şi nerăspunzând la solicitările telefonice, ne lăsăm păgubaşi în a intui măcar ce ar avea de spus, că multe chiar nu prea sunt. Petroşaniul şi Staţiunea Turistică Parâng au lipsit de la un astfel de eveniment, iar oportunităţile de promovare şi de speculare a acestui moment au fost din nou pierdute! Aşteptăm un eventual răspuns sau drept la replică din partea domnului director, cu care n-avem nimic, ba credem că ZVJ a fost oarecum prea amabil cu această instituţie, faţă de slaba activitate privind promovarea zonei şi informaţiile oferite în materie de turism şi rezultatele de până acum.
Până atunci, îi spunem domnului director doar că nu era nevoie de o promovare a locaţiilor, a cabanelor, că se ştie că acest lucru trebuie să şi-l facă dacă e cazul patronii lor – iar în Parâng mai sunt multe de făcut şi din această privinţă asta e clar, dar ERA nevoie de o promovare a Parângului, a fălniciei şi minunăţiei sale. E, dar pentru asta trebuie să te şi pricepi, nu-i aşa?

Comentarii articol (0 )

Nu exista niciun comentariu.

Adauga comentariu
  Numele tau:


  Comentariul tau:


  Cât fac 5 ori 5  ?  


   DISCLAIMER
   Atentie! Postati pe propria raspundere!
   Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

Publicitate
Newsletter