25.02.2017,  07:20:10 | 0 comentarii | 670 vizualizari
România, pe harta retailerilor care comercializează confortabilii papuci de gumă
de Ziarul Vaii Jiului

"Când compania Crocs şi-a făcut debutul pe piaţa de capital cu 21 de dolari pe acţiune în anul 2006 – la numai patru ani după ce a început să vândă saboţi de spumă colorată – scepticii au gândit că e doar o chestiune de timp înainte ca societatea să facă un pas greşit, scrie Entrepreneur.com.

Confortabilii papuci de gumă s-au bucurat de o largă răspândire în toată lumea, fiind rapid adoptaţi de o categorie vastă de clienţi, de la părinţi, copii preşcolari şi până la profesioniştii din domeniul medical.

În ciuda scepticismului, vânzările au continuat să crească pe parcursul anului următor, ajungând la suma de 847 de milioane de dolari în anul 2007.

Acest tip de încălţăminte începe să prindă din ce în ce mai mult şi la noi, după ce în America a ajuns să fie purtat de toată lumea, de la cei mai mici până la cei mai mari dintre membrii unei familii.

Doar un an mai târziu, în 2008, recesiunea a lovit compania Crocs destul de grav. „Dintr-o dată, în anul 2008 am fost loviţi din plin”, spune John McCarvel, directorul executiv al companiei Crocs. În anul 2009, venitul a scăzut la 646 de milioane de dolari, iar acţiunile au obţinut valoarea de 1 dolar.

Dar, în ciuda acestei experienţe, Crocs trăieşte şi în ziua de astăzi. Este acum o companie de miliarde de dolari, acţiunile urcând la un nivel de 75 de dolari.

Compania şi-a extins linia de produse care include acum mai mult de 300 de modele, cu costuri între 25 şi 60 de dolari, gama de încălţăminte cuprinzând modele de la cele pentru casă până la cizme cu blană şi pantofi de golf.

Astăzi, saboţii reprezintă mai puţin de jumătate din totalul vânzărilor. Compania şi-a îmbunătăţit managementul lanţului de aprovizionare şi a restructurat strategia de retail, direct către consumator. Totodată, Crocs s-a extins la nivel global.

„De la început am ştiut că a fost o binecuvântare faptul că am putut să ne naştem, şi am ştiut că trebuie să venim cu ceva inovator”, spune directorul companiei.

În anul 2006, compania a cumpărat o mică fabrică în Italia, care îşi concentrează activitatea pe design de produs şi dezvoltarea materialelor. Materialul de răşină rămâne secretul acestor saboţi, care le conferă aspectul moale şi uşor.

Înainte de recesiune, compania s-a bazat în principal pe retaileri care să-i vândă produsele. Însă astăzi, Crocs lucrează cu un grup select de retaileri de încălţăminte şi vinde prin intermediul propriilor puncte de vânzare cu amănuntul şi prin intermediul site-ului electronic.

Dacă doriți să cumparați, accesați https://www.epantofi.ro/crocs.html


Comentarii articol (0 )

Nu exista niciun comentariu.

Adauga comentariu
  Numele tau:


  Comentariul tau:


  Cât fac 10 ori 6  ?  


   DISCLAIMER
   Atentie! Postati pe propria raspundere!
   Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

Publicitate
Newsletter