27.04.2017,  19:22:23 | 2 comentarii | 2713 vizualizari
Ne-am convins: STRACO tace şi... nu face!
de Corneliu BRAN
Nu am uitat de promisiunea făcută ziarului nostru de administratorul public al firmei STRACO Bucureşti, Sorin Enescu, societate aflată în insolvenţă, anume că „după Paşti, undeva spre finele lunii aprilie, mă sunaţi şi vă voi putea spune mai multe despre lucrările la DN 7A, deoarece acum nu avem manager de proiect, că cel care a fost a plecat...”. Joi, 27 aprilie, l-am sunat.
 
Numai că, după vreo două apeluri respinse şi un al treilea lung, dar fără ca apelatul să răspundă, la ceva timp ne-am trezit cu un mesaj pe care scria simplu: sms. Am dedus că omul doreşte să-i punem întrebările în scris că poate-i prins cu munca şi şedinţele... Astfel că i-am transmis un SMS cu problema. După două ceasuri n-am mai primit niciun răspuns. Acum, deducem două variante: fie omul nostru scrie şi n-a terminat de scris, probabil că nici nu va termina la câte sunt de spus, tastatura telefonului obosindu-l prea intens, astfel că mâine nu va fi bun de nimic (dar vă rugăm, domnule, nu vă forţaţi atât de mult, că vine week-end-ul şi trebuie să fiţi „fresh”!), fie nu are ce răspuns să ne dea şi prima oară ne-a „aburit”, cum se întâmplă în mod frecvent şi pe la alţii. Asta înseamnă că directorul de la Craiova a avut dreptate: cei de la firma STRACO nu mai vor să continue lucrarea „dorind mai mulţi bani”! E şi asta o formă de şantaj „made in România”. Din ce am înţeles de la directorul oltean ce se ocupă cu investiţiile la drumuri şi poduri din regiunea Oltenia şi sudul Transilvaniei (cum e zona Jieţului) „vina situaţiei aparţine în exclusivitate firmei STRACO, în condiţiile în care finanţare există şi le-am transmis demult ordinul de începere a lucrărilor”. 
Toate ca toate, dar, ca de atâtea ori, cei care suferă sunt plătitorii de taxe de drum şi de maşini, adică exact cei care îşi vor rupe în continuare maşinile pe cei 15-16 kilometri de drum foarte prost! Iar vor începe cârpelile anuale, iar vor fi aruncaţi bani pe geam cu acestea, an de an tot aşa s-a întâmplat, cu excepţia anului trecut, când cu toţii credeam că s-a rezolvat în sfârşit şi cu acest drum. De suferit grav va avea şi imaginea judeţului Hunedoara, a Văii Jiului, dar şi buzunarele celor cu pensiuni în Parâng şi în zonele limitrofe, de care vor fugi cei ce vin din toată ţara să vadă Drumul Regelui, mult peste 100.000 de oameni toată vara!
Pe această cale credem că ar trebui să transmitem şi autorităţilor locale petrilene şi petroşenene, dar şi celor judeţene, precum şi politicienilor din parlament, să facă imediat toate demersurile necesare astfel încât acei bani care există prevăzuţi pentru lucrare să nu fie cumva transferaţi la rectificarea din iulie spre alte lucrări, iar Valea Jiului să rămână din nou cu praful de pe tobă, adică cu acest drum prost pe cap! Ăsta ar fi riscul cel mai mare, să se piardă banii pentru investiţie! Eventual să se rezilieze contractul şi să se reia procedura de la capăt, măcar de la anul încolo să poată fi reîncepute lucrările cu o nouă firmă.

Comentarii articol (2 )

#1 Mihai27.04.2017,  23:32:38
Cum sa putut moderniza drumul DN7A pana la hotarul nostru ??? Nu a cerut firma constructoare mai multi bani ??? Nu mai vrem carpeli , motive de amanari ... De ce pentru valea jiului se gasesc motive sa nu se faca drumul DN7A spre Voineasa , drumul spre Herculane , drumul din Parang , gara Petrosani , ...
#2 Vlad28.04.2017,  05:47:30
Cei care au receptionat dn7a si 66a sa raspunda .cine raspunde de aceste drumuri? Cine are interes sa saraceasca oamenii din valea jiului???


Adauga comentariu
  Numele tau:


  Comentariul tau:


  Cât fac 3 ori 7  ?  


   DISCLAIMER
   Atentie! Postati pe propria raspundere!
   Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

Publicitate
Newsletter