10.10.2017,  22:11:30 | 1 comentariu | 1364 vizualizari GALERIE:     FOTO    
Vulcan / Sunt situaţii în care a greși nu-i deloc omenește
de Gheorghe OLTEANU

Spuneam, în treacăt, tot într-un articol în care relatam discuțiile care au loc în Consiliul Local al municipiului Vulcan, că nu toți aleșii  desemnați de vulcăneni, ca să-i reprezinte în legislativul municipiului, studiază cu seriozitate proiectele de hotărâre care ajung  din timp la ei, mulțumită tabletelor cu care au fost înzestrați la început de mandat.

Foarte ușor 
se trece, la vot, cu vederea mai ales peste proiectele de hotărâri care privesc rectificarea bugetului local. De-a lungul timpului am avut prilejul ca, în ședințele de consiliu local, să fiu de față și să aud punctele de vedere profesionale și observațiile pertinente ale doamnelor Alina Cîrstoiu și Daniela Boțoroga, care, să zic așa, au contabilitatea la degetul mic. Nici actuala componență a legislativului local vulcănean nu duce lipsă de ochi ageri și de o minte sclipitoare în domeniul acesta. Și, afirmând asta, mă simt dator să-l amintesc pe domnul consilier PSD Nelucu Lung.

Deși mai sunt și
alții care și-au atârnat înaintea numelui particular „ec”, nu am constatat, până acum, nici măcar o umbră de intervenție de-a lor atunci când, în discuția consiliului, este pus un proiect care abundă de cifre la capitolele „Suma rectificată” și „Buget rectificat”. Asta, deși sunt cazuri în care aceste proiecte de hotărâre conțin greșeli majore în privința sumelor de bani menționate în „căsuțele” amintite. Un exemplu care îmi este la îndemână este cel din „Proiectul de hotărâre nr.99/2017 privind rectificarea bugetului local pe anul 2017”, prezentat în ședința de consiliu local de la sfârșitul lunii septembrie.

Ei bine,
proiectul acesta era cât pe ce să fie votat „ca pe apă”, cum se spune. Numai că, înainte de asta, un consilier local a ridicat mâna cerând cuvântul. Respectivul a atras atenția că sumele care apar la „Bugetul aprobat anterior” și „Buget rectificat” seamănă ca două picături de apă. Adică, în ambele locuri a fost trecută suma de 37.617,54 de lei. Parcă a mai fost ceva asemănător și în altă parte, dar, mă rog, nu mi-am notat. În tot cazul, rugată să spună dacă greșeala asta este prezentă și în actele contabile ale primăriei, doamna director economic Luminița Leonte s-a grăbit să răspundă că nicidecum. 

Situația în care
dumneaei a fost pusă ar trebui, totuși, să-i dea de gândit și s-o determine să fie mai exigentă în privința modului în care subordonatele domniei sale din biroul de contabilitate întocmesc tabelele care ajung în consiliul local. Salariile pentru care fac asta au ajuns să fie unele extreme de motivante, așa că nu este permis nicidecum ca aspecte de acest gen să se repete. Și acum, la sfârșit de tot, vă dezvălui și numele consilierului local care a sesizat greșeala. Este domnul Dănuț Anghel de la PNL. Dumnealui nu este economist de profesie, ci inginer minier, aflat, acum, în pensie.



Comentarii articol (1 )

#1 Functionar 10.10.2017,  23:08:37
Pilele vin la serviciu doar pentru presents, daca s-au angajat la primarie sunt persoane importante nu trebuie sa munceasca. Primaria parca este club e doar barfa mai lipseste un pahar, cafeaua si tigara este.


Adauga comentariu
  Numele tau:


  Comentariul tau:


  Cât fac 7 ori 5  ?  


   DISCLAIMER
   Atentie! Postati pe propria raspundere!
   Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

Publicitate
Newsletter