16.09.2018,  19:56:26 | 0 comentarii | 394 vizualizari
Lupeni / „Zona D” va transforma o parte din B-dul Vladimirescu
de Alina PIPAN

ZONA D este câștigătorul licitației pentru reabilitarea Bulevardului Tudor Vladimirescu la Lupeni. Scoasă la licitație pentru suma de 4.916.106 lei, lucrarea a fost câștigată la prețul de 4.669.990 lei. 

Această sumă frumușică va fi încasată de constructor pentru modernizarea a 2 kilometri de drum. De ce atâta bănet pentru 2 km de drum, vă detaliem imediat. 
Lucrările propuse pentru modernizarea bulevardului nu sunt puţine şi nici uşor de executat. Modernizarea se va realiza pe parcursul a 14 luni de muncă, acestea incluzând şi realizarea proiectului tehnic, dar şi obţinerea autorizaţiilor.
Se presupune că în faza de realizare a investiției vor fi angrenați aproximativ 30 de muncitori. Deci, dacă toate etapele vor fi trecute fără probleme, lucrarea va fi predată cel târziu în noiembrie 2019. Mai bine de un an, lupenenii vor trebui să suporte corvoada unui trafic anevoios, probabil deviat pe centură.
Lungimea sectorului care va fi modernizat este de 2.183,48 metri dispus pe două benzi de circulaţie pe sens. Bulevardul este stradă de categoria II, de legătură. Tocmai de aceea se propune şi realizarea unei giraţii noi la intersecţia cu centura de ocolire.
Scopul principal al lucrărilor este ranforsarea sistemului rutier. Soluția propusă de expertul tehnic presupune „îndepărtarea stratului de asfalt existent care se află într-o stare de degradare avansată. După îndepărtarea stratului de asfalt existent se realizează o îmbrăcăminte rutieră în două straturi, strat de uzură 4 cm și strat de legătură 6 cm. Îmbrăcămintea rutieră în două straturi, strat de legătură din BAD 20 care se execută în conformitate cu SR EN 13108-1 și are o grosime de 6 cm. Stratul de uzură se realizează din BA 16, în conformitate cu SR EN 13108-1 care are grosimea de 4 cm. În cazul structurii rutiere noi, care se adoptă pentru sensul giratoriu și dacă este necesar, pentru intrările în sensul giratoriu are fundația din balast cu o grosime de 30 cm, balast stabilizat cu o grosime de 20 cm”.
Colectarea și evacuarea apelor se vor realiza prin intermediul sistemului de canalizarea existent, iar dirijarea lor de pe suprafața carosabilă se face prin intermediul gaigărelor.



Informatiile publicate de zvj.ro pot fi preluate doar in limita a 250 de caractere, cu CITAREA sursei si LINK ACTIV. Orice alt mod de preluare a textelor de pe acest site constituie o incalcare a Legii 8/1996 privind drepturile de autor si va fi tratat ca atare.




Îți dorești o presă liberă și independentă? Alege să o susții!

Banii rezultați din contribuțiile cititorilor sunt esențiali pentru a susține pe termen lung articolele, investigațiile, analizele și proiectele noastre.

Poți contribui cu donații prin Pay Pal sau prin donatii directe în contul
Ziarul Vaii Jiului SRL. 
CONT LEI: RO94BTRL02201202K91883XX, 
deschis la Banca Transilvania.

Payments through Paypal




Comentarii articol (0 )

Nu exista niciun comentariu.

Adauga comentariu
  Numele tau:


  Comentariul tau:


  C창t fac 2 ori 9  ?  


   DISCLAIMER
   Atentie! Postati pe propria raspundere!
   Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

Îți dorești o presă liberă și independentă?
Alege să o susții!



* * *

* * *










* * *

Promovare
Catalog Sisteme Expo
0721 722227
Display-uri
Publicitare 2020
0721 722227
Promoţionale 2020
office [at] confortmedia.ro
0721 722227





Publicitate
Newsletter