28.11.2019, 12:16:42 | 0 comentarii | 1941 vizualizari
Primăria Lupeni se modernizează / Sistem de management de documente prin digitalizarea fluxurilor interne
Articole de acelasi autor
de Alina PIPAN
În acest moment orice tip de solicitare sau cerere adresată Primăriei Lupeni poate fi înregistrată și procesată doar în timpul programului de lucru, la nivelul instituției existând un singur birou de Registratură. Marea majoritate a solicitanților, din diverse motive, nu se pot deplasa personal sau în intervalul orar de lucru la sediul instituției pentru depunerea solicitărilor. Uneori, unicul birou de preluare solicitări este greu de accesat, mai ales pentru persoanele cu dizabilități. Comentarii articol (0 )Nu exista niciun comentariu.
Adauga comentariu
Informatiile publicate de zvj.ro pot fi preluate doar in limita a 250 de caractere, cu CITAREA sursei si LINK ACTIV. Orice alt mod de preluare a textelor de pe acest site constituie o incalcare a Legii 8/1996 privind drepturile de autor si va fi tratat ca atare.
Banii rezultați din contribuțiile cititorilor sunt esențiali pentru a susține pe termen lung articolele, investigațiile, analizele și proiectele noastre. Poți contribui cu donații prin Pay Pal sau prin donatii directe în contul Bannere şi mesh-uri publicitare - click pentru a comanda online! Flyere, pliante, broşuri, afişe, cărţi de vizită, mape, formulare... Cataloage promoţionale 2024 Plăcuţe şi indicatoare pentru case, blocuri, sedii Rame click - comandă online! Panou decorativ pentru interior sau exterior – tu alegi designul! Steaguri publicitare - click pentru a comanda! Stâlpi pentru delimitare (opritori, de ghidare) - comandă online! Cataloage promoţionale 2024 Alege să o susții! Bannere şi mesh-uri publicitare - click pentru a comanda online! Newsletter
|