28.11.2019,  12:16:42 | 0 comentarii | 1941 vizualizari
Primăria Lupeni se modernizează / Sistem de management de documente prin digitalizarea fluxurilor interne
de Alina PIPAN

În acest moment orice tip de solicitare sau cerere adresată Primăriei Lupeni poate fi înregistrată și procesată doar în timpul programului de lucru, la nivelul instituției existând un singur birou de Registratură.

Marea majoritate a solicitanților, din diverse motive, nu se pot deplasa personal sau în intervalul orar de lucru la sediul instituției pentru depunerea solicitărilor. Uneori, unicul birou de preluare solicitări este greu de accesat, mai ales pentru persoanele cu dizabilități. 
A fost identificată nevoia de simplificare a procesului de soluționare a solicitărilor venite din partea cetățenilor prin eficientizarea acestuia, ceea ce justifică nevoia de retrodigitalizare a documentelor din arhivă și implementarea unui modul de gestiune arhivă fizică și încărcarea rezultatului retro-digitalizării în modul de arhivă electronică al sistemului de management al documentelor. 
Din acest motiv administrația locală a accesat fonduri pentru implementarea unui portal servicii către cetățeni și sistem de management de documente prin digitalizare fluxuri interne ce deservesc aceste servicii, în cadrul Proiectului „Proceduri Administrative Simplificate prin Eficientizare Digitală - la Primăria Municipiului Lupeni".
Vor fi achiziționate echipamente pentru echipa de proiect; licențe de utilizare aplicații de birou de tip Office sau echivalent; licențe pentru platforme și aplicații portal; echipamente hardware pentru implementare portal servicii; servicii de implementare portal servicii electronice pentru cetățeni; servicii de realizare infrastructura hardware; licență sistem informatic de management de documente; licență sistem de colectare și votare proiecte propuse de cetățeni; extindere sistem informatic de management de documente implementat cu un instrument intern pentru management și evaluare a performanței; servicii de modernizare site web responsive și accesibil cu migrare de date.
Pentru acest proiect sunt alocați în vederea realizării investiției  984.600 lei. 


Comentarii articol (0 )

Nu exista niciun comentariu.

Adauga comentariu
  Numele tau:


  Comentariul tau:


  C창t fac 9 ori 6  ?  


   DISCLAIMER
   Atentie! Postati pe propria raspundere!
   Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii


Informatiile publicate de zvj.ro pot fi preluate doar in limita a 250 de caractere, cu CITAREA sursei si LINK ACTIV. Orice alt mod de preluare a textelor de pe acest site constituie o incalcare a Legii 8/1996 privind drepturile de autor si va fi tratat ca atare.




Îți dorești o presă liberă și independentă? Alege să o susții!

Banii rezultați din contribuțiile cititorilor sunt esențiali pentru a susține pe termen lung articolele, investigațiile, analizele și proiectele noastre.

Poți contribui cu donații prin Pay Pal sau prin donatii directe în contul
Ziarul Vaii Jiului SRL. 
CONT LEI: RO94BTRL02201202K91883XX, 
deschis la Banca Transilvania.

Payments through Paypal





_____
Bannere şi mesh-uri publicitare - click pentru a comanda online!

_____
Flyere, pliante, broşuri, afişe, cărţi de vizită, mape, formulare...
_____
Cataloage promoţionale 2024
_____
Plăcuţe şi indicatoare pentru case, blocuri, sedii
_____
Rame click - comandă online!
_____
Panou decorativ pentru interior sau exterior – tu alegi designul!
_____
Steaguri publicitare - click pentru a comanda!
_____
Stâlpi pentru delimitare (opritori, de ghidare) - comandă online!




_____
Cataloage promoţionale 2024


Îți dorești o presă liberă și independentă?
Alege să o susții!
_____
Bannere şi mesh-uri publicitare - click pentru a comanda online!
Promovare
Publicitate
Newsletter