03.03.2020,  15:27:31 | 0 comentarii | 1390 vizualizari
Primăria Lupeni / 1.700.000 documente vor fi arhivate și digitalizate 
de Alina PIPAN

Primăria Lupeni a achiziționat servicii de retro-digitalizare în cadrul  Proiectului „Proceduri Administrative Simplificate prin Eficientizare Digitală – la Primăria Municipiului Lupeni“.

Pe scurt, toată arhiva de documente a Primăriei Lupeni va fi digitalizată, iar în 15 luni de acum înainte cetățenii din Lupeni vor putea accesa documentele de interes, on-line. 
Procesul de arhivare electronică și fizică va fi realizat de Diacostampet, contra sumei de 793.800 lei. 
Serviciile achiziționate sunt: servicii de arhivare fizică a documentelor; servicii de arhivare electronică; servicii de depozitare fizică a documentelor după prelucrarea arhivistică.
Proiectul, finanțat cu bani europeni, promovează accesibilitatea la tehnologia informației și a comunicațiilor în scopul realizării incluziunii grupurilor dezavantajate cu acces limitat sau problematic. Proiectul promovează accesibilitatea persoanelor la servicii, inclusiv pentru persoanele cu dizabilități. 
Activitatea constă în scanarea și indexarea unor documente din arhiva istorică care prezintă valoare operațională în prezent. Se vor identifica volumele de documente de prezintă interes pentru instituție, nu se vor digitaliza documentele cu termen de păstrare sub 4 ani, iar cele mai vechi de 10 ani se vor digitaliza doar dacă au valoare operațională justificată. Copiile digitale vor fi indexate, sub raportul conținutului și a identificatorilor documentelor/ grupărilor de documente din care fac parte, iar rezultatul va fi predat pe suport optic/ magnetic pentru a putea fi accesat prin sistemul de management al documentelor extins cu modulul de arhivă electronică. 
Sunt vizate pentru procesul de arhivare 40.000 de dosare, 1.600.000 de documente formate A4, A3 și 100.000 de documente formate A2, A1, A0. 
Documentele vor fi pe grupe de unități arhivistice, în ordine cronologică. Vor fi deprăfuite, decapsate, ordonate în cadrul unei unități arhivistice, se va realiza legarea documentelor în dosare cu coperți de carton duplex și etichetarea acestora, întocmirea inventarelor, împachetarea lor în cutii, ordonarea în arhiva primăriei, oferirea consultanței și întocmirea lucrărilor de selecționare, reactualizarea inventarelor. 



Informatiile publicate de zvj.ro pot fi preluate doar in limita a 250 de caractere, cu CITAREA sursei si LINK ACTIV. Orice alt mod de preluare a textelor de pe acest site constituie o incalcare a Legii 8/1996 privind drepturile de autor si va fi tratat ca atare.




Îți dorești o presă liberă și independentă? Alege să o susții!

Banii rezultați din contribuțiile cititorilor sunt esențiali pentru a susține pe termen lung articolele, investigațiile, analizele și proiectele noastre.

Poți contribui cu donații prin Pay Pal sau prin donatii directe în contul
Ziarul Vaii Jiului SRL. 
CONT LEI: RO94BTRL02201202K91883XX, 
deschis la Banca Transilvania.

Payments through Paypal




Comentarii articol (0 )

Nu exista niciun comentariu.

Adauga comentariu
  Numele tau:


  Comentariul tau:


  C창t fac 5 ori 2  ?  


   DISCLAIMER
   Atentie! Postati pe propria raspundere!
   Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

Îți dorești o presă liberă și independentă?
Alege să o susții!



* * *










* * *
Promovare
Catalog Sisteme Expo
0721 722227
Display-uri
Publicitare 2020
0721 722227
Promoţionale 2020
office [at] confortmedia.ro
0721 722227





Publicitate
Newsletter