18.10.2020,  19:24:07 | 1 comentariu | 1363 vizualizari
Vulcan / ​​​​​​​Posturi călduțe și bunicel remunerate care musai să fie găsite
de Gheorghe OLTEANU

Una dintre ultimele griji avute în vedere, în vara acestui an, de acum vechea administrație publică locală vulcăneană a fost aceea de a vedea, pentru orice eventualitate, bătute-n cuie organigrama și statutul de funcții ale Primăriei municipiului Vulcan. Grijă realizată prin aprobarea, în acest sens, a unui proiect de hotărâre.

 

„Autoritățile administrației

publice locale – se spune în referatul de aprobare – pot înființa și ocupa posturi în limita numărului maxim de posturi stabilit conform OUG nr.63/2010 pentru modificarea și completarea Legii nr.273/2006 privind finanțele publice locale, precum și pentru stabilirea unor măsuri financiare, dar cu încadrarea în plafonul planificat cheltuielilor de personal aprobat prin buget”. Acestea fiind zise și știute, să dăm o geană pe situația existentă la primăria vulcăneană la data de 17 iulie 2020.

 

Din același raport

aflăm că „1) Numărul de posturi din aparatul de specialitate al primarului este de 175; 2) Numărul de posturi din serviciul public comunitar local de evidență al persoanelor este de 4; 3) Numărul de posturi din serviciul public de poliție locală este de 29; 4) Numărul de posturi din Direcția de Asistență Socială  este de 29 și nu este condiționat de numărul de posturi stabilit și comunicat anual de Instituția Prefectului; 5) Numărul de posturi din instituțiile publice locale subordonate Consiliului Local Vulcan este de 53: Club Sportiv Municipal Mihai Viteazu Vulcan - 12, și Serviciul Public de Salubrizare Vulcan – 41, și nu este condiționat de numărul de posturi stabilit și comunicat anual de Instituția Prefectului”.

 

Rămâneți pe fază,

fiindcă nu e gata! „Datorită numărului mare de proiecte aflate în implementare de către Primăria municipiului Vulcan – ni se deslușește tot în referatul cu pricina -  și a volumului ridicat de lucrări din cadrul Compartimentului Achiziții Publice, este necesară suplimentarea numărului de personal la nivelul acestui compartiment”.  Ca atare, ”…compartimentul Achiziții Publice, aflat în subordinea directă a primarului municipiului Vulcan, funcționează cu următoarea structură organizatorică: 1 post consilier achiziții publice (funcție publică), grad profesional principal – ocupat; 2 posturi consilier achiziții publice (funcție publică), grad profesional asistent – ocupate; 1 post inspector (funcție publică), grad profesional superior – temporar vacant; 1 post inspector (funcție publică), grad profesional superior – temporar vacant.”

 

Și nu am terminat,

fiindcă „În vederea rezolvării, în condiții bune, a lucrărilor aferente proiectelor aflate în implementare, propun (referatul fiind semnat de primarul Gheorghe Ile, e clar că propunerea este a lui – n.a.) înființarea în cadrul compartimentului de Achiziții Publice a unui post de natură contractuală de inspector de specialitate, grad II”. Lucru posibil de înfăptuit prin „desființarea unui alt post de natură contractuală”, la propunerea primarului acesta fiind cel de muncitor necalificat din cadrul Compartimentului de Întreținere Domeniu Public și Privat. Să nu vă gândiți că ditamai inspectorul  de specialitate va avea salariul unui necalificat. În ședința de consiliu local  în care s-a aprobat modificarea s-a precizat că vor fi găsite resursele necesare, pentru ca acesta să fie pe măsura  unui șef.

 

Acestea fiind spuse,

rămâne de văzut dacă primarul ales și noii consilieri locali a căror învestire va avea loc astăzi, luni, 19 octombrie, vor lăsa bătute-n cuie, așa cum le vor găsi, organigrama și statutul de funcții ale primăriei vulcănene. Nu de alta, dar precis că aleșii cei noi au și ei interesele lor, oameni care trebuie răsplătiți pentru devotamentul politic de care au dat dovadă. Plus pile și relații. Și, în acest sens, fie că există, fie că nu, trebuie deschise portițele necesare găsirii de posturi bugetare călduțe și bunicel remunerate.



Informatiile publicate de zvj.ro pot fi preluate doar in limita a 250 de caractere, cu CITAREA sursei si LINK ACTIV. Orice alt mod de preluare a textelor de pe acest site constituie o incalcare a Legii 8/1996 privind drepturile de autor si va fi tratat ca atare.




Îți dorești o presă liberă și independentă? Alege să o susții!

Banii rezultați din contribuțiile cititorilor sunt esențiali pentru a susține pe termen lung articolele, investigațiile, analizele și proiectele noastre.

Poți contribui cu donații prin Pay Pal sau prin donatii directe în contul
Ziarul Vaii Jiului SRL. 
CONT LEI: RO94BTRL02201202K91883XX, 
deschis la Banca Transilvania.

Payments through Paypal




Comentarii articol (1 )

#1 Ilie18.10.2020,  23:15:57
Un audit extern si sa se faca restructurari in primarie, unii muncim iar alti vin la serviciu doar pentru a pierde timpul.


Adauga comentariu
  Numele tau:


  Comentariul tau:


  C창t fac 7 ori 10  ?  


   DISCLAIMER
   Atentie! Postati pe propria raspundere!
   Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii


* * *
Îți dorești o presă liberă și independentă?
Alege să o susții!



* * *










* * *
Promovare
Catalog Sisteme Expo
0721 722227
Display-uri
Publicitare 2020
0721 722227
Promoţionale 2020
office [at] confortmedia.ro
0721 722227






Publicitate
Newsletter