|
27.11.2011, 16:55:27 | 52 comentarii | 1740 vizualizari
GALERIE:
FOTO
E clară treaba! Cu forţa mai multor formaţiuni politice coagulate în jurul PDL, / Brânduşe îi poate scoate definitiv lui C. Resmeriţă, alias şoptitorul “Lupaşcu”, primăria din cap
Articole de acelasi autor
de Ziarul Vaii Jiului
Adio, Moloţ! Peste o sută de membri PNL, între care şi aleşii locali Constantin Brânduşe şi Mihaela Maxim, au părăsit partidul şi au trecut la PDL. Mutarea, una preconizată de ceva vreme, a survenit după ce Mircea Ioan Moloţ, liderul liberalilor hunedoreni, a obstrucţionat prin toate acţiunile sale intenţia lui Brânduşe, cu o largă susţinere în rândul lupenenilor, de a candida la funcţia de primar al municipiului Lupeni. Anunţul a fost făcut ieri, în cadrul unei conferinţe de presă, de către Dorin Gligor, liderul PDL Hunedoara. Brânduşe şi Maxim renunţă, implicit, şi la mandatele de consilieri locali.
Dorin Gligor, preşedintele PDL Hunedoara, a anunţat ieri, într-o conferinţă de presă organizată la Petroşani, întărirea organizaţiei PDL Lupeni în vederea alegerilor locale de anul viitor.
Consilierii locali Constantin Brânduşe şi Mihaela Maxim, alături de alţi peste 100 de membri de partid, au părăsit PNL şi au trecut în tabăra PDL. În primă instanţă, gestul ar putea să pară drept o banală trădare preelectorală. În realitate însă, gestul echipei lui Brânduşe este legat de politica dictatorială a lui Mircea Ioan Moloţ, preşedintele PNL Hunedoara. Care, prin acţiunile sale din ultimele luni, a făcut tot posibilul pentru a împiedica o eventuală candidatură a lui Brânduşe la funcţia de primar al municipiului Lupeni.
Ex-liberalii lupeneni nu au plecat, aşadar, din motive de doctrină. Ci pentru faptul că, susţinând şi anunţând drept candidat USL la Primăria Lupeni pe Cornel Resmeriţă, preşedintele Moloţ nu a făcut decât să acţioneze atât împotriva voinţei organizaţiei locale, cât şi impotriva voinţei majorităţii populaţiei din Lupeni. Care şi-ar fi dorit o eventuală guvernare locală USL, dar în niciun caz un nou mandat dezastruos de primar marca Resmeriţă.
Brânduşe şi Maxim şi-au asumat, implicit, şi pierderea mandatelor de consilier local prin trecerea la PDL.
Având în vedere situaţia dezastruoasă în care se află municipiul Lupeni, certa candidatură din partea lui Brânduşe nu va fi una asumată doar de PDL. Ci, mai mult ca sigur, o candidatură susţinută de mai multe formaţiuni politice coagulate în jurul PDL. O forţă locală care, foarte probabil, va îngloba - printre altele - susţinerea pentru Brânduşe din partea PDL, Partidului Poporului, UNPR, UDMR, PRM şi a formaţiunii politice care va fi înfiinţată de Mircea Geoană. Brânduşe are, aşadar, toate şansele de a-i scoate lui Resmeriţă primăria din cap.
Pe de altă parte, sondajele politice confirmă declinul profund al dinastiei Resmeriţă. Dacă Valea va avea un singur colegiu pentru Camera Deputaţilor, iar principalii candidaţi vor fi Monica Iacob - Ridzi şi Resmeriţă junior, este clar că - alături de trei primari puternici (Păducel, Iacob-Ridzi, Ile) şi unul şchiop (Botgros) - Monica Iacob-Ridzi îl va bate lejer în alegeri pe profesoraşul infatuat. Vom reveni.
Blogul principalei emisiuni a Kapital TV - Cătălin Docea Direct, disponibil (momentan) la această adresă (până când va fi mutat pe un subdomeniu al zvj.ro), găzduieşte sondaje politice referitoare la intenţia de vot a cetăţenilor din cele şase localităţi ale Văii Jiului. Accesaţi linkul şi, mai apoi, categoria Politic pentru a vă exprima opinia. Sondajul are caracter confidenţial în ceea ce priveşte identitatea votanţilor.
Comentarii articol (52 )
#1
ZLED27.11.2011, 17:36:14
Mișto!!! Lichele politice de teapa lui Brândușe frământă scena politică, ca pe-o cocă de covrigi, numai buni de agățat la câini în coada. Și uite așa, plăcintăria din Uricani își va mari considerabil producția de covrigi, cu ajutorul nemijlocit al primarului care este Buhăescu, aportul acestuia fiind unul important, va plasa în mijlocul fiecărui covrig electoral binemeritata-i gaură, precum cea din creierul lui și al primei doamne al celui mai mare oraș din țară.
Un lucru foarte interesant, nici nu a trecut bine în barca portocalie și lui Brândușe îi iese deja numărătoarea ca mult mai celebrei Anastase. Care, bre, peste 100 de membri PNL au plecat cu el? Păi organizația PNL Lupeni nu a pupat atâția membrii de când a venit Brândușe președinte și a plecat lumea care în cotro!!
#2
ZLED27.11.2011, 17:42:12
Frumoasa întrebare, la al cărei răspuns nu se așteaptă inteligentul asta de Brândușe, și nici plenipotențiara de Mihaela Maxim , este următoarea: voi mai sunteți consilieri locali??? :)))
#3
ZLED27.11.2011, 17:46:38
Imi prezint scuze pentru comentariile anterioare. Sunt sluga lui Lupascu si, cand va ajunge Branduse primar, imi voi pierde locul de munca. De fapt, eu stiu deja ca imi voi pierde locul de munca. Dar pana atunci ii mai dau niste limbi lui Resmerita, cu care v-am turnat pe voi la Secu, in speranta ca nu ma da afara inainte ca eu, Lupascu si astia care am furat de la fotbal si am lasat lupenenii in frig sa fim dati afara cu suturi in fund de lupenenii pe care i-am peshtit. Stapane, vezi ca imi fac datoria? Te implor, da si tu o ciorba la Gloria din banii pe care i-ai furat de la fotbalisti. Multumesc.
P.S.: Nevestele noastre (eu, Lupascu, alti ciorditori din gasca noastra) sunt mai destepte ca ale lor. De ani de zile ne ajuta sa furam! Acum? Acum se pregatesc sa ne aduca niste chiftele la Barcea. Eu voi sta in celula cu derutatul Cristi.
#4
gogu27.11.2011, 20:11:00
E tare rau pt.unii care nu ocupa posturi dupa alegeri sa plece si apoi sa acuze.Nu e frumos sa fii calator si apoi sa te dai moral si etic fata de altii ---se stiu ei care
#5
Croco27.11.2011, 20:19:12
Daca te referi la fugarii din PSD Petrosani, ai perfecta dreptate Gogule! In privinta celor de la Lupeni eu spun ca li se punea pumnul in gura de catre Molot. Ce sa faca? Sa il lase tot pe Resmerita sa candideze? Eu le dau totusi dreptate in oarecare masura. Oamenii sunt foarte nemultumiti si doresc o alternativa. Ramane de vazut daca va fi sau nu Branduse aceasta alternativa. Mai e ceva vreme pana la alegeri.
#6
ZLED 227.11.2011, 23:10:20
Daca PSD-ul nu scapa de lichele si oportunisti dar mai ales de obositi gen Rasmerita cu clanul lui in frunte cu fiu-su Cristi, CEL MAI SLAB DEPUTAT DIN ISTORIA VAII JIULUI,atunci este pacat deoarece PSD-ul chiar a fost speranta celor multi. Pana nu este prea tarziu AFARA CU RASMERITA daca nu vrem sa pierdem alegerile la Lupeni,astia au bagat frica in noi ba frate! MOR DE OFTICA CA L-AM VOTAT PE SECURISTU ASTA,dar cu ajutorul lui DUMNEZEU vom scapa de LUPASCU si clica lor de lingusitori. SPUNETI TARE CE VA DOARE: JOS CLANUL RASMERITA! DOAMNE AJUTA!!!!!!!
#7
Diana C.27.11.2011, 23:36:29
Sa ne auda D-eu Zled 2! Ce pot sa spun eu e ca la noi e jale mare,e sub orice critica ,eu sunt satula de vorbe,promisiuni voi da doar cateva ex care sunt vizibile 1 Bulevardul de la Vulcan in comparatie cu bulevardul de la Lupeni ( de ce pt ca Monica Ridzi chiar a ajutat in colegiul ei, Cristi Rasmerita NIMIC) 2 Gazul metan ( de ce in restu oraselor se poate si la Lupeni NU pentru ca datoria la gaz e de MILIARDE) 3 Datoria PRIMARIEI LUPENI catre SCOLILE noastre este de sute de MILIARDE 4 A IMPRUMUTAT DE LA BANCI PESTE 100 MILIARDE ( inainte de alegeri in 2008 pentru stazi care trebuie asfaltate din nou pe fonduri Europene) la care se platesc dobanzi de alte cateva zeci de miliarde pe banii nostri. Am dat cateva ex cu toate ca sunt foarte multe de spus. O intrebare simpla - De unde au avut atatia bani sa faca doar pt ei PALATE de la zero???????? Sa fim realisti ca pt orasul nostru nu s-a construit nimic de la zero! Inchei aici ca mi-e scarba de Rasmerita astia.....
#8
MARIA 27.11.2011, 23:49:32
Branduse Constel este cu adevarat solutia pentru noi in municipiul Lupeni, este un om simplu si intelept care il doare ca totul se duce de rapa si nu poate sa faca nimic,nu e ca Rasmerita tata si fiul. Sa-i dam o sansa. Nu va mai lasati pacaliti ca au trecu peste 10 ani de minciuni si numai promisiuni.
#9
sorin28.11.2011, 00:05:49
Branduse cu Gligor, Ile ,Stoica,Monica si Tiberiu Iacob Ridzi,Paducel.... va face treaba pentru ca Elena Udrea va ajuta Lupeniul de fapt a ajutat deja a dat bani pentu Straja,Palatu Cultural, pentru proiectu cu strazi a ajutat Monica cum a facut si la Vulcan... ei sunt si vor fi la putere iar noi trebuie sa VOTAM BRANDUSE CONSTANTIN. noi suntem cu dumneavoastra MULT NOROC cred ca lupeneni nu vor mai alege un primar obost,batran fara viziune cum e de fapt si Molot Gata stati acasa ca va trecut vremea informatorilor
#10
ZORO28.11.2011, 01:55:04
TREBUIE VOTAT BRANDUSA.ZLED POATE VEI SERVI O FIERTURA DE GRUNTE LA BARCEA IMPREUNA CU CEL CARE A DISTRUS LUPENIUL.LUPENARI EPOCA DE MIZERIE A CLANULUI RESMERITA TRBUIE SA APUNA.BRANDUSE A PROCEDAT CORECT,TRBUIA SA FACA CEVA SA SCAPE LUPENIUL DE MAFIA INSTALATA
#11
NICOLAE CEAUSESCU28.11.2011, 02:13:46
Dragi mei tovarasi si prietini;ma adresez in primul rand tovarasului Rsmerita care conform directivelor date de PCR a distrus un oras,unde mizeria duhneste,i-a lasat pe oameni in prag de iarna sa ingete in case,iar el traieste bine mersi foarte bine pe spatele alegatorilor sai.Tovarasi de aici din Iad ii trasmit tovarasului primar ca daca va continua tot asa vom deveni colegi la cazanul de smoala.Romanii m-au dat jos din functia de presedinte sim-au impuscat pentru lipsurile si neajunsurile lor.Tovarase primar ajunge,te sfatuieste unul patit.Eu am crezut ca puterea mea s-o las lui Nicusor,tu oare vrei s-o mosteneasca Cristi.Ai pierdut tovarase primar,inca nu realizezi dar stai pe un scaun cu un picior si ala subred
#12
Suparatu28.11.2011, 08:16:53
Domnule Docea nu va suparăți dar Branduse este de 1000 de ori mai prost ca Lupascu.
#13
Diana 28.11.2011, 08:23:10
Mai prost ca toti esti tu mai suparatule. Traiesti in Lupeni sa vezi ce dezastru este acolo? Sau vrei sa ai pe cine linge in cur si in urmatorii 4 ani de zile?
#14
Diana28.11.2011, 08:29:33
ZLED (A. Vlad) esti tare ofticat, probabil pentru ca esti un obosit care nu stie altceva decat sa linga pe altii si dupaia sa le faca o poza. Vezi ca se apropie campania electorala si poate mai prinzi o comanda sa tiparesti portretul lui Lupascu pe hartie reciclabila (folosita). In rest, sa auzim numai de bine!
#15
puskin28.11.2011, 08:36:27
Pdl-ul distruge tot in tara asta si ca sa poata prinde ciolanul alias Branduse hop se aliaza cu dusmanii .bravos tot asa deci aveti grija cu cine votati cu pdl-ul sau cu Branduse ....banuiesc ca o creeze si mai multe locuri de munca ca pana acum ,o sa fie curat in oras fara caini...raliuri de masini prin oras... mama draga ce frumos visez...
#16
gigi28.11.2011, 08:38:45
RASMERITA turnator la securitate cu nume de cod LUPASCU ,MOLOT turnator la securitate cu nume de cod PANTURU, CRIN ANTONESCU turnator la securitate cu nume de cod PORUMBACU sunt in USL adica in uniunea securistilor liberari, il voi vota pe BRANDUSE orasul nostru poate sa fie mai bine condus
#17
Cetatenii28.11.2011, 09:22:09
Succes PD-L,Udrea,Boagiu,Gligor,Ridzi,....au facut cu adevarat ceva pentru noi din Valea Jiului,ciolanari mincinosi care acum sunt flamanzi dupa ciolanul Matusi Tamara,Nastase,nu au facut nimic cand au fost la guvernare 2000-2004 doar pentru ei si atunci nu era nici criza mondiala.
#18
Jurcan28.11.2011, 09:29:02
Parera mea este ca la alegerile din 2012 ,trebuie votat omul nu partidul, Razmerita a fost destul primar nu a facut nimic,la fel ca si Molot ,care in campania din 2008 ,a venit si a mintit cu tupeu de securist ca pentru el valea jiului este prioritara ,ca va aduce investitori si vor fii mii de locuri de munce ,ce a facut pentru noi cetatenii din vale nimic, sa nu mai vorbim de deputatul Razmerita ,care doarme in parlament,am sa-l votez pe Branduse
#19
128.11.2011, 09:56:35
tot mai bine pt orasul acesta[lupeni]...,d-l razmerita cel mai probabil va pierde alegerile,dar si pdl va pierde guvernarea iar cand noul primar portocaliu va intra pe functie se va plange de situatia dezastruoasa mostenita de la precedentul si ca nu are sprijinul noului guvern....praful se va alege caci toti umbla doar sa-si umple conturile...chiar crede cineva ca d-l branduse nu poate dormi noaptea de grija lupenenilor?!,zici ca orasul acesta e blestemat...
#20
??28.11.2011, 10:06:58
Pentru Jurcan.. aveti dreptate , omul sfinteste locul, pe alesi locali ii cunoastem si cu bune si cu rele. Dar ce te faci daca la conducerea tarii e alt partid si nu mai primesti bani. Cat ai fi de bun gospodar fara bani nu prea faci mare lucru. De aici si smecheria cu comasarea alegerilor.
#21
ion28.11.2011, 10:11:47
Oameni buni! voi nu vedeti ca s-a terminat cu partide de stanga ,sau de dreapta.
Directivele vin dela Comisia Europeana,-si banii la fel- deci nu conteaza care
partid este la putere. Conteaza aplicarea legilor si pentru primari.
In ce priveste pe actualul primar, care a ajuns dusmanul nr. 1 al Lupeniului cu o
uzura morala greu de definit .o fi el mai destept ca Branduse , dar a demonstrat o
reavointa si superficialitate iesita din comun . Trebuie sa ne scapam de el !!!
#22
MARIN28.11.2011, 10:15:22
VINOVATUL PRINCIPAL PENTRU DISTRUGEREA PNL IN JUDET ESTE MIRCEA MOLOT,DIN CAUZA ACESTUI HOT,NU MAI SUNT IN PNL,COSTEL BRANDUSE ,NICOLAE TIMIS PRIMARUL DIN HATEG ,DANIEL RADUCANU PRIMARUL DI BARU ,SI MIRCEA MUNTEAN PRIMARUL DIN DEVA,PLEACA OAMENI DE VALOARE SI RAMAN NISTE NEMERNICI GEN ALIN SIMOTA
#23
elena28.11.2011, 10:18:43
Ai dreptate Ioane ,trebuie sa scapam de Razmerita in oras si de Molot in judet ,doi hoti
#24
radu28.11.2011, 10:26:03
Cei ce vor sa-l schimbe pa Razmerita,nu au inteles nici in cesul al 12-lea ca trebuie cautat un candidat credibil si ce sa vezi l-au gasit in persoana lui Branduse fost activivist de partid din gasca lui Morar,Marcu(mai bine zis Capra)adica fostul activ al PCR Lupeni,care v-a reprezenta partidul de la guvernare la viitoarele alegeri.Chiar asa tampiti ii credeti pe alegatorii din Lupeni ?Cautati domnilor un om care intradevar sa faca ceva pentru Lupeni,nu toti ciolanarii umblati pe la toate partidele si dornici de a ajunge primari doar pentru interes proprii.Chiar asa disperat e PDL-ul din Lupeni ,incat sa nu gaseasca un candidat propriu la primarie decat licheaua asta de Branduse care in fond si la urma urmei,cine e si ce a facut pentru Lupeni ?
#25
Johann28.11.2011, 10:32:34
In Lupeni nu mai vedeti bine din cauza "perdelelor de fum rosu-portocaliu".Uitati-va in jurul vostru si descoperiti oamenii de linga voi.De ce nu-l vedeti pe Emil Parau ?A avut succes in tot ce a facut si face.Nu trebuie birfit sau invidiat.Din plusvaloarea afacerilor o cota parte revine prin diverse mijloace comunitatii.Cu asta multumeste cerului pentru tot ce i-a dat.Nu-si aroga siesi mai mult chiar decit merita precum fac actualii administratori.Daca nu aveati sansa de a-l avea in comunitatea voastra,nu stiu daca se auzea de Straja in tara asta.Poate doar in manualul de Geografie.Rugati-l sa candideze,votati-l si ajungeti la mal.Altfel vi se umple barca si va duceti in abis.
#26
nicu 28.11.2011, 10:35:59
Daca vreti un primar bun pentru Lupeni,il gasiti in persoana lui Milu Parau,un om care a facut si face in continuare ceva pentru Lupeni,azi maine reusind sa aibe mai multi angajati decat mina Lupeni.A plecat de la un simplu gater si 2 angajati,ajungand sa faca afaceri astazi cu multe zerouri,pentru simplul motiv ca pe unde a pus mana se vede ,cum a fost inainte cladirea de la montana,nemaivorbind de fosta sectie ISEC,cabana si instalatiile din Straja si multe acte de caritate in oras !
#27
UNA28.11.2011, 10:38:29
Ce sa faca Emil Parau ca si primar? Credeti ca are el cunostiinte in a conduce un oras? Oare stiti voi cate mânării a făcut el împreună cu primarul Resmeriţă? Habar nu aveţi.
#28
nelu28.11.2011, 11:10:17
asta-i tare:))))) ...branduse nu cunoaste 100 de oameni din lupeni...pai pdl-ul nu va mai avea nici 5 %...
#29
nelu28.11.2011, 11:12:25
branduse mai bine ar mai sari odata in jiu cum a mai facut-o si alta data pentru femeie....cred ca pentru primarie va sari din avion:)))
#30
Croco28.11.2011, 11:36:18
Mai bine Branduse sa fie primar si sa sara de zece ori pe zi in Jiu cu masina daca vrea, decat un hot ca Resmerita si clanul lui.
#31
nelu28.11.2011, 12:04:27
mai croco mai...branduse asta ii un debil mintal...asta a trecut pe la 6 partide...asta ii un nimic pe pamantul asta...
#32
ion28.11.2011, 12:07:37
branduse asta nu-l bate pe resmerita niciodata....de fapt asta si daca candideaza singur iasa pe locul 2...
#33
utecist28.11.2011, 12:20:18
tov,secratar brinduse iarasi,vrea putere.inchipuitu ala?
#34
Croco28.11.2011, 12:33:18
Decat un hot ca Resmerita, care si-a facut case si cabane si a lasat Lupeniul in frig, mai bine Branduse. La gara cu turnatorul infect si gasca lui!
#35
costi28.11.2011, 12:58:50
multi din lupeni sint de acord cu dom. branduse dar scapam de un psd - ist si dam de un pdl-ist aicea e intrebarea cum ne e mai bine il votam tot pe rasmerita si mergem cu usl noi care uram pdl sau il votam pe branduse si ne vindem pdl -ului culmea e caci la anul partidul nefericitului brandese va disparea de pe fata pamantului cu bochila cu fruza neagra si cu ranjila basila deci dechit asa mai bine cu turnatorul nostru care sar putea sa isi revina si sa mai faca ceva si pt. lupeni si locuitori sai .
#36
Croco28.11.2011, 14:32:08
Resmerita nu isi mai revine niciodata. De ce sa il realeaga lumea? Sa fure mai mult? Afarrrraaaaaaa!!!!
#37
MINER VULCAN28.11.2011, 15:31:17
Daca il mai veti vota pe Resmerita,care nu a facut nimic pentru orasul Lupeni,ci doar pentru el va meritati soarta pe care o veti avea si o avem;(mizeria din oras,frigul din case,caini vagabonzi,lipsa gazului si multe altele.Nu pdl-ul e devina ca a folosit banii,doar el stie unde,poate investeste mult in ZLED(ANDREI VLAD)care din pompier(cinste adevaratilor pompieri) a ajuns un ziarist de cea mai joasa speta.Resmerita oricati bani va avea ii va folosi doar pentru interesele personale si slugoii lui.
#38
mihaita28.11.2011, 16:12:13
L-am auzit pe Resmerita ca nu ii multumit ca primeste bani de la guvern ca sa dea caldura,vrea ca ,guvernul sa-i plateasca toate datoriile? si daca se poate sa mai fure si ceva ar fi mai ok.JOS CU RESMERITA ! NE E FRIG IN CASE!!!!!
#39
nicu28.11.2011, 18:30:19
Johann bine zici,aburii politici au luat mintile lupenenilor si nu vad pe cel care a facut ceva pentru oras,ce era Straja fara Parau sau strandul din localitate ca si multe locatii din oras,vrajba si prostia o platesc cei din Lupeni,sustineti un om care face ceva pentru orasul vostru,nu conteaza ca nu face parte din nici un partid politic,cu atat mai bine,ar trebuii initiata o actiune sustinuta de locuitorii orasului pentru sustinerea lui Parau in afara orcarui partid politic,ca independent si poate vom avea o sansa ca Lupeniul sa arate intradevar ca un municipiu,trezitiva pana nu e prea tarziu !
#40
bebe28.11.2011, 18:57:50
poate nu stiti ca o parte din afacerile comexim s-au facut cu cnh si mina lupeni!
#41
cristi28.11.2011, 19:00:50
ce-a facut si branduse concret pt. lupeni? sau consiliera maxim?
#42
Croco28.11.2011, 19:14:03
Cristi draga, ce dracu sa faca Branduse? Este consilier local, nu primar! Nu a avut functie ca sa faca sau sa nu faca ceva. Ai priceput? Diferenta dintre Resmerita si Branduse e urmatoarea: Resmerita a avut functie si a facut Lupeniul praf, Branduse nu a avut functie dar oricum va face din orice pozitie mai mult ca Resmerita. ORICINE va face mai mult ca Resmerita!
#43
ionel200028.11.2011, 19:22:47
Super tare comentariul tău Croco! Ai dreptate, Brândușe face orice din orice poziție. Păi la ce curvă politica este, sunt convins că știe multe poziții!
#44
mitu28.11.2011, 19:29:41
Ma fratilor Rasmerita este jenant, la fel este si Branduse, care daca este atat de valoros cum vad ca se lauda aici in comentarii, trebuia sa candideze independent si atunci avea tot respectul meu... cum poate un om moral sa se porceasca cu portocalii atata timp ca mai apoi sa se pupe si sa spuna cat de valorosi sunt, unde este moralitatea, daca nu e bun Rasmerita (si nu este) votati alt candidat dar nu unul de aceasi factura si din acelas aluat... bafta
#45
lary28.11.2011, 22:10:01
voi cei care-l sustineti atat de mult pe resmerita am o intrebare:pentru ce-l mai vreti primar???v-ati obisnuit cu frigul din case si incepe sa va placa???pai nu trebuie neaparat sa-l votati ptr asta! mergeti in renumitul parc din fata casei lui de la cinematograf de miliarde de lei si stati acolo si paziti-l; daca tot il indragiti asa mult pe primar!!Ceilalti vom vota gospodarul ,adica Branduse!!Cam atat i-a fost la Rasmerita!
#46
ghiocel28.11.2011, 22:42:11
branduse niciodata nu va putea sa fie primar din partea pdl.
daca chiar esre un om cinstit de ce nu sa retras din pnl si trebuia sa candideze independent,dar probabiul ca nu ar avea nici o sansa a trecut la pdl.
oricum nu cred ca el va fi candidatul din partea pdl pentru ca va pierde din start.
daca el nu va fi propus ca si candidat din partea pdl sunt ferm convins ca va pleca din pdl cu inca ''350''membrii la alt partid.
asa ca lasane branduse cu visele tale.
si apropo de unde 100 de membrii pnl cand voi nu erati mai mult de 80 pe acte.
sau probabil ai pus si pe cei cu,,care faceai chefurile pnl la Montana.
chiar as fi curios sa vad care sunt cei 100 de membrii.
oricum acum astept sa-ti dai demisia din consilier ca oricum nu mai poti fi consilier local nici tu nici coana maxim,sau poate nu ati stiut ca veti pierde functiile de consilier local.daca nu ati stiut atunci chiar meriti sa fii primar.
pa pa si sper sa te vad primar daca asta iti doresti.
#47
Petrache Stefan28.11.2011, 23:49:17
Fiti mai seriosi! Pana electoratul turnatorului nu dispare "fizic" adica pe cai naturale, tot lupascu va fi primar!....... convingeti-va batranii sa nu-l mai voteze pt. niste maruntis de medicamente sau macar sa stea acasa in ziua votarii si asa mai aveti o sansa sa va scapati de hot! Dar credeti-ma, si asa e o misiune grea! Cat despre papa-lapte de Brandusa, ma abtin sa vorbesc! .....nu uitati insa un lucru, un om cu nume predestinat face doar ceea ce exprima numele in sine! Decat un barbat cu nume feminin, (brandusa) mai mine o femeie cu nume "MASCULIN" !!!!! BAFTA MULTA!
#48
Suparatu29.11.2011, 08:03:00
Diana draga mai ia o pauza ca nu ști ce vorbești.
#49
mimi29.11.2011, 10:08:52
@Petrache Stefan va meritati soarta in Lupeni pentru ca va cautati ca maimutele de paduchi ,nu vedeti in ce situatie sunteti si ca altcineva nu a incercat sa-l atace pe Resmerita ,toti il lasa sa faca ce vrea pt ca sunt compromisi cu el. Esti venit cu pluta in valea jiului.
#50
Diana29.11.2011, 13:20:46
Lasa mai suparatule ca stii tu sa fi sluga la altii. Si mai invata gramatica limbii romane, ca ne faci de ras. RUSINICA!!
#51
Petrache Stefan01.12.2011, 23:16:34
mimi draga, ai vazut vreun momarlan venit cu pluta?......... suntem aici ca urmasi ai dacilor !!! ...nu inteleg insa, ce legatura are comm-ul tau cu al meu !
......poate esti fan "brandushe" dar poate nu sti ca l-a concurat pe lupascu in 2008 si n-a reusit sa faca macar 10 procente iar lupascu a avut undeva la 58 % din primul tur! deci............ barbatul cu nume feminin e din start pe calea pierzaniei!
...si inca ceva ! .....ma mut in Vulcan, am un teren langa "Tau fara fund" si-mi construiesc acolo o casuta ; ....si-mi fac mutatie acolo ca sa votez cu ILE
#52
Carmen01.02.2012, 19:14:42
Decit un dictator si un hot ca Resmelita care nu a facut nimic pentr orasul Lupeni,da a facut pentru el si slugile lui,mai bine Costel Brinduse.Eu si toata familia mea o sa l votam pe COSTEL BRINDUSE si am sa conving si prieteni ca este in binele orasului Lupeni de a scapa de dictatura Resmelita
Adauga comentariu
Pe aceeasi tema
Sondaj
Ultimele Comentarii
Newsletter
|
FOTO


