09.01.2012,  20:22:30 | 35 comentarii | 7696 vizualizari GALERIE:     FOTO    
Dezvăluiri. Ziarul Văii Jiului EXCLUSIV: Şmecherii de la ENEL şi protejaţii lor stau cu contoarele “la scuteală”


de Cătălin DOCEA

Așa cum arătam în ediția de ieri a cotidianului nostru, clienții Enel din Valea Jiului au fost împărțiți în două categorii. Una a celor deștepți, care consumă cât vor și plătesc tot cât vor. Dar și o altă categorie, a celor onești, care plătesc exact cât consumă.

Precizăm că un pion important al Enel în Valea Jiului este un anume domn Râșnoveanu, care acționează sub directa coordonare a lui Ioan Sântămărean, adus - în anul 2010 - de către cotidianul nostru în atenția dvs. ca baron regional al energiei. Dezvăluirile momentului septembrie 2010 s-au confirmat. Iar cele ale momentului ianuarie 2012, așa cum intuiți, se vor confirma.
Misiunea domnului Râșnoveanu la Enel în zona noastră este aceea de a se asigura că toți clienţii achită exact atât cât consumă. Tocmai de aceea, în urma unor ample acţiuni, contoarele mai multor consumatori importanţi au fost scoase la limita de proprietate. Asemenea exemple, precum cele din imaginile prezentate, pot fi găsite în zona industrială Livezeni. Contoarele au fost scoase efectiv în stradă şi, la orice oră din zi şi din noapte, pot fi citite de angajaţii Enel sau consultate de orice curios mai mult sau mai puţin avizat.
Dacă stimabilul domn Râşnoveanu i-ar trata pe toţi abonaţii Enel, persoane fizice ori juridice, aşa cum îi tratează pe cei din zona Livezeni, cu siguranţă că ar fi pasibil de felicitări din partea patronilor italieni.
Numai că, în teren, lucrurile nu stau la fel de bine pentru Enel ca în zona industrială Livezeni.
Să mergem, pentru un prim exemplu, pe strada Rovine din Petroşani. Acolo unde puţinele vile se înalţă măreţ cu contoarele la vedere. Cu excepţia uneia, cea de la numărul 4. Nişte fini observatori din agenda noastră de telefon spun că, dacă superiorii domnilor Râşnoveanu şi Sântămărean ar face minime cercetări, ar putea ajunge la nişte concluzii foarte interesante. Şi cu privire la legătura dintre stimabilul domn Râşnoveanu şi proprietarul de la numărul 4 de pe strada Rovine, dar şi cu privire la discrepanţa de consum între imobilul menţionat şi oricare imobil similar ca dimensiuni, dar situat în aceeaşi zonă a municipiului Petroşani.
Cum pasiunea pentru fotografie nu ne-a dat nicicum pace zilele astea, am poposit și pe strada 6 August din Petroșani. Pe stânga și pe dreapta am putut descoperi imobile cu contoarele la vedere. Până la un punct. Spre capătul străzii cu același nume, un ansamblu rezidențial domină zările de la numerele 14, 14 B și 14 C. Unde n-ai ce să vezi pentru că, așa cum probabil ați intuit, nici vorbă de vreun contor la vedere. Ne-a atras însă atenția faptul că, în mijlocul zilei, instalația de iarnă care împodobea unul dintre imobile clipea cu o viteză amețitoare, mai ceva ca fructele de la jocurile mecanice. Tot pe 6 August am remarcat că, de fapt, stâlpul de iluminat public deservește ansamblul de la nr. 14, 14 B și 14 C. Dar și că înăditurile de pe stâlp sunt cam nefirești pentru o zonă deloc aglomerată a rețelei electrice. Nici aici, ni se spune, n-ar strica niște comparații între consumurile de la cele trei numere amintite și consumul oricărui alt imobil de pe 6 August. Cine face contoarele să numere mai încet, mai repede, invers sau deloc? Iată o întrebare bună, deci și un pretext minunat să revenim.


Comentarii articol (35 )

#1 titi09.01.2012,  21:06:43
Stimati domni,caratita enel este mai mare decat va inchipuiti,cu sinceritate va spun,ca toti ,,bastanii" de la enel au cate un SRL de familie,iar ca firmele lor sa fie bime protejate,uita sa citeasca contoarele la firmele lui NEGRILA junior(fiul mostenitor de la GARDA FINANCIARA),sau de la SRITU (omul de nadejde al Stimabilul COMAN tot de la GARDA FINANCIara).Pentru a intarii cele spuse va rog sa faceti publice raportul platilor efectuate de firmele celor doi Mari COMISARI DE LA GARDA FINANCIARA catre ENEL.Hotii striga Hotiiii!
#2 Jecky09.01.2012,  21:59:13
Asa da, BRAVO,si acu ca la fotbal \"PE EI PE MAMA LOR\". Curios as fi daca se va mai sesiza cineva,politie, parchet.Atunci chiar ca dau pe spate si vin taras la ZVJ cu caciula scoasa.
#3 Jecky09.01.2012,  22:13:10
jos mafia din enel
#4 dodo ion10.01.2012,  07:58:15
Blocurile de pe Calea Braii din Lupeni au contoarele in apartamente,contoare vechi de zeci de ani si se se fura curent intr-o veselie.
#5 mucea10.01.2012,  10:01:02
Pai voiii doar acu ati observat ca se fac magarii in Tara Romaneasca?Se fac si se vor face pentru ca asa e la noi la romaniii ;furam mult si platim putin. O tara de idiotii. Ne place sa cerem mult si sa muncim putin sau chiar deloc si apoi ne comparam cu ocidentalii..
#6 john10.01.2012,  11:01:38
pai cine credeti ca fac contoarele sa mearga cum vor ,daca nu tot cei de la enel? ei le fac si le desfac dupa cum cere clientu,numai ca lucrurile astea se stiu ,dar trebuie si dovedite si aici e mai greu.tot cetateanu cinstit are de suferit,se spune ca daca esti corect esti prost,la noi la romani.vorba unui prieten de-al meu,mai bine emigram ca m-am saturat de atitea tepe cite luam la noi in tara(ma rog el zicea altfel,ceva legat de "ue").
#7 marian10.01.2012,  11:59:49
eu nu inteleg. daca are cineva dovezi ca se fura, de ce nu mergeti cu ele acolo unde trebuie? sau poate ca de fapt sunt niste presupuneri si nu sunt dovezi. si sincer, din pozele astea facute cu telefonul mobil din masina de la 100 m eu nu vad mai nimic, si inca nu am probleme cu vederea. daca erati un ziar cu pretentii faceati poze calumea sa vedem si noi despre ce e vorba, nu poze facute pe genunchi, din masina, in semiceata. cat despre contoare, ce legatura are daca sunt sau nu la vedere atata timp cat li se acorda celor de la electrica accesul sa le verifice? legea nu zice ca trebuie sa fie exclusiv in afara cladirii ci ca trebuie sa se asigure accesul celor de la electrica atunci cand i se solicita proprietarului. si eu am un contor la casa parintilor care am solicitat sa fie amplasat in interior, fatada casei fiind proaspat renovata si nedorind sa o stric, si am semnat niste acte ca le dau acces si ca nu am pretentii si aia a fost, nu e nimic ilegal, nu fur curent. si credeti ca daca cineva vrea sa fure curent o poate face numai cu contorul in casa? sa fim seriosi. pe de alta parte, am vazut cu ochii mei cum cei de la electrica au mers impreuna cu jandarmii in blocuri in care era multa lume care fura pe fata curent. si i-au debransat si le-au facut referate, constatari. si ce credeti? sunt sigur ca in secunda a doua dupa ce au plecat cei de la electrica si jandarmii, erau bransati ilegal la loc. imi povesteste cineva de la judecatorie ca de fapt toti cei ce fura sunt in libertate, ca asa e sistemul in romania, chiar daca au furat au pedepse cu neexecutare, ca atatia altii in romania. eu zic ca despre asta ar trebui sa scrieti. pana nu schimbam sistemul juridic n-am facut niciunii nimic, dar poate doar mi se pare mie. si din articolul asta eu deduc ca electrica are un singur om care se ocupa de asa ceva - rasnovean si seful lui santamaran? imi e foarte greu sa cred chestia asta, de aceea mi se pare ca asta e mai mult un atac la adresa acestor domni, cine or fi ei. ma gandesc ca poate or fi suparat ei cu ceva sursa voastra pentru articol sau poate pe voi. din punctul meu de vedere, e ca si cum ai spune ca daca cineva scrie un articol aiurea in zvj, sunt de vina doar 2 persoane din redactie, ceea ce nu cred ca e cazul. dincolo de asta, nu cred ca ati verificat veridicitatea informatiilor inainte sa publicati articolul, ca la prima cautare pe google vedeati ca nu are nici o legatura cu nimic daca e sau nu contorul in casa. si nici nu v-as fi scris daca nu stiam de cazul concret al parintilor mei. sincer, chiar am mai multe pretentii de la voi.
#8 luci fer10.01.2012,  12:29:54
titi frate,esti prost informat cu privire la afacerile de familie.iti spun in cunostinta de cauza.daca ai informatii,zi ce firma are savu?sau bora?au un kkt si tu dai din clont numa ca sa te aflii in treaba.sau poate nu la ei te refereai?is satul de stiri din astea false,toti stiti tot da de fapt nu stiti nimic.de aia nu mai poate romanul,de capra vecinului.cu ce te afecteaza pe tine ca fura cineva curent frate?crezi ca enel face pretu al curent? ca se-aduna savu cu aia de la deva si pun tarif sa faca cuiva in ciuda?? :))))) daca chiar crezi asta esti mai prost decat am crezut.si daca nu furi,da stii ca unu fura, mergi frate si reclama,musca din dusman.sti ca aia de la electrica is obligati sa iti raspunda la orice fel de reclamati,nu?probabil ca nici asta nu stiai,ca tu sti numa kkturi care nu ajuta la nimic.verba volant, scripta manet, si nu presupuneri ale zvj,sau ale tale titi, dovezi tata.
#9 Jecky10.01.2012,  13:24:43
TITI frate eu ce sa zic, LUCI FER si MARIAN cam au dreptate,tu scoate dovada si da-i pe spate, daca ai ce scoate !scoate!,daca nu MUCLES.Si apropo nu-mi atribui mie lozinca "jos mafia",nu fii pervers.
#10 Gaby10.01.2012,  13:40:28
Pai acest dom Santamarean mie mi-a dat o amenda de 5000 de lei abuziv mi-a calculat un consum eu avand energie electrica timp de o luna abuziv acei 5000 de lei l-a facut pe domnul Santamarean sa creada ca si noi oamenii suntem atata de prosti incat nu stim sa sunam mai departe si sa ne interesam de ce atata suma am sunat la Timisoara si ne-a spus ca normal suma reala este de 2500 de lei nu 5000 cum stimabilul Santamarean a incercat sa ma faca sa o platesc si multe cazuri au mai fost cu acest domn cu sume mai mari stoarse de pe oamenii de rand Rusine ca un om atata de zdremtaros este pe o functie atat de importanta
#11 jecky10.01.2012,  13:44:48
jos mafia din enel
#12 luci fer10.01.2012,  15:04:20
Gaby, chiar crezi ca are enel-ul ceva cu tine? :)))) eu un lucru nu stiu-cine e santamarean?e ceva sef banuiesc ca vad ca toti is porniti pe el.ce, a venit el sa iti calculeze consumu frate?pai daca ala e sef crezi ca vine personal sa iti calculeze tie consumu? :)))) pentru ala daca e sef tu esti un numar pe hartie frate, n-are ala nici o treaba cu tine,crezi ca sta sa calculeze penalitati om cu om la toata valea?:))) da totusi, tu cu mana ta ai scris ca trebuia sa iei minim 2500 penalitati-pai ce faci frate,strigi "hotii" da de fapt tu ii furi pe ei? :))) cum vine asta?daca eram in locul lor iti dadeam si eu 5000.pai ce tupeu ai frate,stiu pensionari de la mine din bloc care isi rup painea de la gura sa nu intarzie cu utilitatile,nu isi iau medicamente da de platit platesc la timp si nici nu fura ca li frica.si tu,ala care striga mai tare,recunosti ca trebuia sa iti dea penalitati... :))) eu inteleg ca ti-e ciuda ca te-au prins,da esti un pic penibil.
#13 Gaby10.01.2012,  15:19:08
penibil esti tu frate ca nu sti prea bine situatia...inteleg ca mai greseste omu cum am gresit si eu dar asta nu inseamna ca trebuie sa se faca nedreptate si sa-mi puna in carca mai mult decat trebuie nu mi se pare corect cum recunosc nimanui nu i s-a parut corect ce am facut dar nu trebuie sa fim chiar in halu asta sa aruncam cu banu in ei jumatea cealalta poate ajungea in buzunar la el sau la altcineva si eu ce am facut am dat aiurea banii cand trebuia sa dau doar cat se cuvenea asta mi-au zis si cei de la Timisoara cand am vb cu ei ca am facut bine ca am sunat si m-am informat pt ca Santamarean e demult vizat in chestii murdare acum nu-l acuz numai pe el poate si el e pus de cineva nu sunt sigur dar cand m-am prezentat la Deva cu el am vb si el mi-a spus ca atata am de plata si era prea exagerat
#14 luci fer10.01.2012,  15:58:04
ai dreptate,nu iti cunosc situatia.da pe de alta parte, aia de la timisoara ma gandesc ca nu au fost nici ei pe teren la tine sa faca acea constatare deci ei stiau cam ce le-ai zis tu - asa ma gandesc,nu tin cu nimeni ca nu am interese de niciun fel si nimic de castigat.si nu te supara,da eu cand stiu ca am ceva de platit,pai stau 10 zile la coada daca trebuie,deci e si vina ta un pic ca ai scapat din vedere ca aveai de platit.da cum poti tu frate sa te gandesti ca daca dadeai 5000 ajungea o parte la ala in buzunar???ca daca dadeai 5000 aia iti taiau chitanta frate,nu?dadeai banii,iti dadeau chitanta pe loc.ca si la magazin,dai 5000,iti da chitanta pe 5000,nu pe 2500 ca sa ii intre la ala restu de 2500 in buzunar.ce,venea santamarean sa iti ia banii din mana inainte sa platesti?clar nu.oricum aia de la enel ma gandesc ca nu-s platiti in functie de cat dau penalitati la populatie deci ce interes ar avea sa te traga pe tine in piept?sa fi convins ca firmele astea mari nu or sa iasa niciodata pe pierdere,cu sau fara penalitati,niciodata.si pierderile cele mai mari dupa mintea mea nu le au nici de la tine nici de la astia de care zice zvj-ul (daca intr-adevar fura),ci de la aia de nici nu vor sa munceasca,da apa si curent si bani vor toti,mocca daca se poate.si cum ai zis si tu ca ai gresit frate,poate au gresit si aia cand au calculat,cine stie?sau poate ala era convins ca are dreptate si aia de la timisoara ti-au scazut penalitatile numai sa scape de gura ta. :) oameni suntem toti si nu cred ca are ala ceva cu tine.adica eu daca primesc penalitati la curent nu ma gandesc ca are santamarean sau vreunu de la enel ceva cu mine.da,as suna si eu la timisoara sa vad daca nu au gresit la calcul,corect,bine ai facut.si probabil ca la timisoara ai vorbit cu o "telefonista" de-a lor de la reclamatii,pe aia clar o doare fix undeva de santamarean si de tine si de mine pana la urma.tot ce vrea aia ii sa scape de noi si sa isi termine rebusu pe ziua aia :)))) exagerez,da cam asa e.si daca era ala vizat de mult,il dadeau astia afara,fi convins.astia is firma privata,nu de stat cum erau odata.si cred ca stii ca au mai dat ei si pe altii afara pe care i-au prins cu smenuri.lasand situatia ta la o parte,cred ca toate blabla-urile din "articolele" / barfele astea is de la vreunu care a furat si nu mai poate sa fure sau de la vreunu pe care l-au dat afara si nu mai poate sa isi ia cotizatiile de la aia pe care ii proteja.eu asa gandesc,da poate gresesc,ca nu ma duce mult capu,nu am scolile lor.
#15 Gaby10.01.2012,  16:35:18
infine treaba lor pana la urma important e ca s-a clarificat situatia si cum ai zis tu sau alti nu e problema mea sau a ta daca fura nu stiu cine trebuie sa ne intereseze de noi insine :) te salut cu respect
#16 coco10.01.2012,  16:48:46
O conducere de cacao cu lapte
#17 jorgu10.01.2012,  17:32:22
ma minunez..altii numai au trecut pe la enel si ce cabane au in paring....cu materiale...de unde...transportul de la enel...oameni de la enel...etc.
#18 romeo10.01.2012,  19:31:15
titi "frate " esti un frustat , cred ca toata viata ta nu ai facut nimic ,ai stat numai in tribuna . dovezi omule !
#19 radu15.01.2012,  21:29:43
sa vina sa viziteze si strada i.l. caragiale si mihai sadoveanu din lupeni ca doar ei stiu de ce ,uni mai au contuar de tip vechii pe care tot angajati de la renel le dau din cand in cand innapoi
#20 onutz18.01.2012,  16:18:21
vi se pare ceva normal ca la un apartament cu doua camere,in care am un calculator,un frigider,un televizor si un boiler,in doua luni sa platesti 900 de lei(9 mil vechi),precizez ca boilerul sta in priza 3 ore de 2 ori pe saptamana...nu cumva e ceva necurat la mijloc???mie sincer da.
#21 onutz18.01.2012,  16:20:22
mie sincer mi se pare*
#22 marius c19.01.2012,  17:51:43
ai mers sa ii rogi sa iti faca un control? normal ca nu e normal :) nu are ce sa fie necurat decat daca iti fura unu din vecini curent pe traseul de la contor la tine in casa da probabil ca ai vedea fire atarnind.ori poate ai citit gresit curentul,ai inversat o cifra si ai dat citirea peste cap si ei au calculat dupa citirea aia?de ce ne zici noua ca nu ti se pare curat?ai investigat?noi nu putem sa intrebam enelu de ce t-ia facturat atata da suntem curiosi sa aflam despre ce e vorab.sa ne zici ce ai facut si ce au zis
#23 onutz19.01.2012,  23:34:09
faza e ca am contorul pe scara,problema e ca am adus pe cineva de la enel sa-l citeasca sau sa vada daca e ceva in neregula,mi sa spus ca totul e perfect si ca functioneaza corect,am comparat cifrele cu celelalte contoare de pe palier cu mine,la ei era cu mult mai mic si la mine da-i sa mearga,am fost la ei la firma si le-am explicat fenomenul,mi sa spus ca si lor li se pare ceva aiurea si m-au invatat sa fac o cerere pt a putea veni sa-mi ridice contorul sa mi-l trimita la timisoara la verificari,dar totodata mi sa spus ca daca functioneaza corect atunci eu suport cheltuielile,l-as fi trimis,dar oare daca cineva trage curent de la mine nu se depisteaza la timisoara,chiar nu stiu ce sa zic,m-am gandit si la varianta ca boilerul poate consuma exagerat de mult...nu stiu sincer ce sa zic si ce sa fac...
#24 marius c19.01.2012,  23:48:05
pai eu in locu tau as scoate din priza o ora doua tot ce consuma curent in casa,scos din prize tot si as merge sa vad daca inregistreaza contoru ceva.da fa si tu asta cand e lumea acasa,as zice seara cand vine lumea de la munca.daca fura careva de la tine ar trebui sa inregistreze chiar daca tu nu ai nimic ce sa consume in casa.atunci e ceva ciudat,daca nu,as da contoru la timisoara.nuar trebui sa iti consume atata daca ai numa ce ai zis in casa.daca sti ca in perioadele anterioare nu ai avut atata consum da-le contoru la timisoara sa se uite la el.
#25 onutz19.01.2012,  23:51:08
sa sti ca bine zici,o sa fac asta maine seara,atunci sa vedem ce o sa fie...o sa revin sa-ti spun.multumesc pentru sfaturi
#26 monica24.01.2012,  08:46:19
langa biserica din coroiesti vulcan ,sant o multime de garaje care fura curent si sant bransati ilegali,,, pentru hotie plateste intreaga romanie
#27 cata24.01.2012,  17:42:50
DAR DE MESERIASI CARE PT .CATEVA MILIOANE DEMONTEAZA CONTOARELE ,LE SMENUIESC APOI LE MONTEZA LA LOC AI AUZIT DRAGA ONUTZ ?INCERCA SA DAI DE UNUL SI EI SI PROBLMEMA ITI ESTE REZOLVATA .APROPO ,MESERIASI ENEL .
#28 onutz26.01.2012,  16:13:27
am auzit si de aia,dar sincer nu ma prea intereseaza,la cat curent as consuma eu de unul singur banuiesc ca nu mai am nevoie de tot felul de artificii facute pe la contor.am facut o cerere sa vina sa-l ridice si sa il trimita la timisoara.acum,astept sa vina cineva sa vedem care mai e treaba
#29 Mihai27.01.2012,  19:16:03
In Valea Jiului sunt mai multi abonati care sunt protejati nu numai de acest individ RISNOVEANU,ci chiar de directorul Enel Deva,pe numele sau SAVU IUSTIN.Au fost prinsi de echipele de verificatori,nume mari din Valea Jiului si au fost scapati de ing. Santamarean la insistentele directorului Savu Iustin.Oamenii grei din Valea jiului fura la greu iar omul de rand plateste factura corect.
#30 Vali29.01.2012,  11:12:44
Voi veniti cu tot felul de acuzatii, privind furtul de curent, cine pe cine scapa, cereti chiar transparenta totala in modul de contorizare si plata a facturilor. Dar de fapt nu asta este solutia. Va concentrati asupra facturilor platite de vecini, chiar daca pretul platit pentru factura voastra este mult prea mare... 1MW produs hidro ajunge undeva la 25 $, produs prin energie nucleara, pana in 30 $/MW, iar produs termo, pretul variaza intre 65-80 $/MW, functie de combustibilul folsit. Noi platim 150 $/ MW. Pretul este mult prea mare. Se spune ca pretul de vanzare al energiei electrice este un pret mediu, din costurile de producere al energiei electrice, dar eu nu am putut ajunge la 150$/ MW nici prin suma. Asta nu iseamna ce incurajez furturile de curent, ci vreau sa spun ca platim prea mult. In al doilea rand haideti sa vedem cine are de castigat din plata reala a facturilor? Bineinteles Enel-ul, care pana la urma este o societate italiana ce gestioneaza energia produsa de noi. Stiati ca italienii nu produc nici un kW? Importa intreaga energie electrica de la francezi. Italienii nu vor sa-si polueze habitatul si au decis ca e mai bine sa importe curent, chiar daca acesta este produs nuclear de catre francezi la mai putin de 20 km de Italia. Orice nas isi are nasul. Deci cred ca atentia voastra ar trebui indreptata mai mult spre pretul energiei, decat spre contoarul vecinului.
#31 angi04.02.2012,  14:14:41
eu am patit cam acelasi lucru .seara pe la ora 12 am mers sa ma uit la ceasul meu pe scara si mergea f f repede ,am chemat politia,am chemat enelul dar nu au venit numai cei de la politie am stat an frig afara ca sa le arat la cei de la enel ,am mers la birou la iei am facut reclamatie au scazut din factura mea 300kw si restul am fost buna de plata .stiu sigur ca daca e ceasul pe scara seara se leaga cine e aproape de ceasul tau .si unde locuiesc eu stau de 10 ani afost schimbat ceasul de 3 ori. dar vad ca sunt ceasuri de 15 ani si nu le schiba din cele vechi .am antrebat baietii care vin sa verifice au zis ca un ceas trebuie schimat la 7 ani .acum sa i raspund la ontz .te au furat vecinii 100kw e 600mi bani vechi tu trebuia sa consumi15 mii kw asa ar iesi 9 milioane.dar daca lasi boileru in priza sa mearga ancontinu se consuma curent mai putin ca atunci cand albagi an priza de 2 ori pe saptamina antreaba un electrician si ati va spune .
#32 didi12.03.2012,  11:21:59
un meserias de la enel care face smenuri este rotaru catalin si inginerul sau care dau contoarele inapoi si mai multe am vazut cu ochii mei
#33 ion zamfirescu25.04.2012,  16:45:08
domnilor de la enel mai faceti cite o verificare pe la abonatii care au curent la garaje sa vedeti ca sunt foarte multi care fura curent si care nu au platit de ani de zile curentul mai mult se ocupa si cu sudari electrice .verificati spre exemplu garajele de pe strada paringului din petrila si o sa ramineti uimiti.
#34 provision29.05.2012,  11:53:57
sa mori tu?
#35 andrei13.07.2012,  23:47:27
sunt electrician la interventii ENEL a-mi place meseria asta sa repari omului curentul este o satisfacie mare cu toate ca a disparut respectul dar mai sunt si uni angajati ENEL care de adevaratele manaresc contoare adica cand curul meu munceste vara iarna noapte zi credeti-ma am muncit si cate 16 ore iarna ca sa aduc lumina in casa omului si am fost musafir acasa uni dintre noi de la furnizare numarau bistarii nu e corect aveti dreptate e mafie si aici


Adauga comentariu
  Numele tau:


  Comentariul tau:


  C창t fac 5 ori 10  ?  


   DISCLAIMER
   Atentie! Postati pe propria raspundere!
   Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii


Informatiile publicate de zvj.ro pot fi preluate doar in limita a 250 de caractere, cu CITAREA sursei si LINK ACTIV. Orice alt mod de preluare a textelor de pe acest site constituie o incalcare a Legii 8/1996 privind drepturile de autor si va fi tratat ca atare.




Îți dorești o presă liberă și independentă? Alege să o susții!

Banii rezultați din contribuțiile cititorilor sunt esențiali pentru a susține pe termen lung articolele, investigațiile, analizele și proiectele noastre.

Poți contribui cu donații prin Pay Pal sau prin donatii directe în contul
Ziarul Vaii Jiului SRL. 
CONT LEI: RO94BTRL02201202K91883XX, 
deschis la Banca Transilvania.

Payments through Paypal





Pe aceeasi tema

Pentru lucrările anuale de reparaţii şi întreţinere a instalaţiilor şi reţelelor electrice, precum şi a pos[..]

23.08.2015, 19:57   |    0 comentarii

Vă aducem la cunoştinţă, pe această cale, tuturor membrilor acestei filialei că, începând cu 1 iunie 2015, conducerea [..]

30.07.2015, 16:32   |    13 comentarii
Conducerea S.C. Apa Serv Valea Jiului S.A. a luat decizia de a mai efectua trei lucrări de investiţii, de reabilitare de reţele[..]
29.06.2015, 20:39   |    7 comentarii
►Şi tot de la distanţă pot fi prinşi şi cei care „aranjează” noile contoarele de apă montate la case[..]
24.06.2015, 19:43   |    6 comentarii
- - -
Bannere şi mesh-uri publicitare - click pentru a comanda online!

_____
Flyere, pliante, broşuri, afişe, cărţi de vizită, mape, formulare...
_____
Cataloage promoţionale 2024
_____
Plăcuţe şi indicatoare pentru case, blocuri, sedii
_____
Rame click - comandă online!
_____
Panou decorativ pentru interior sau exterior – tu alegi designul!
_____
Steaguri publicitare - click pentru a comanda!
_____
Stâlpi pentru delimitare (opritori, de ghidare) - comandă online!






_____
Cataloage promoţionale 2024


Îți dorești o presă liberă și independentă?
Alege să o susții!
_____
Bannere şi mesh-uri publicitare - click pentru a comanda online!
Promovare
Publicitate
Newsletter