28.03.2012,  21:09:33 | 55 comentarii | 2959 vizualizari
Dorin Gligor, preşedintele PD-L Hunedoara: / „La Petrila primarul Ilie Păducel este candidatul PD-L”
de Corneliu BRAN

► După puciul din Biroul Permanent Local Petrila, eşuat marţi, Dorin Curtean şi-a cam încheiat cariera politică…

Dorin Curtean, autoproclamatul „candidat la funcţia de primar din partea PD-L Petrila”, va trebui să mai aştepte măcar patru ani pentru a putea candida din partea acestei formaţiuni. Sau, e liber să o facă din partea oricărui partid care-l va dori, ori ca independent.
 
Amnezia unor pedelişti petrileni
Bine, la nevoie omul, care e mort după funcţii - a se vedea „candidatura”, retrasă apoi, la funcţia de preşedinte PD-L Hunedoara, când se şi vedea şef peste democrat-liberali -, poate să-şi facă singur şi un partid, din partea căruia să candideze ca şi candidat unic. Că tot se laudă peste tot că va candida şi va câştiga primăria. „Partidul celor Morţi după Funcţii”, „Partidul Trădătorilor”, „Partidul Linge Blide, Trădează şi Fugi!” sunt câteva nume de partide, unde Curtean ar putea fi preşedinte şi candidat desemnat pentru primărie.
Miercuri, primarul Ilie Păducel ne-a povestit şi cum a fost la şedinţa Biroului Permanent Local Petrila, unde Curtean şi câţiva „aliaţi” au organizat un mic puci, încercând să-l determine pe actualul primar să renunţe la candidatură, în favoarea lui Curtean. Numai că nici actualul primar nu s-a născut în politică de azi de ieri… Păducel le-a spus ce a avut de spus, le-a dat peste nas cu hotărârea de anul trecut luată tot de ei - în unanimitate! , aceea prin care îl desemnau pe… Ilie Păducel candidat la primărie la alegerile locale din 2012, s-a ridicat şi dus a fost. Bineînţeles, apoi Ile Păducel a făcut ce trebuia: i-a anunţat pe şefii ierarhici pe linie de partid despre ce s-a întâmplat, cerând un răspuns rapid şi ferm din partea acestora. Răspuns care a venit şi telefonic şi în scris în cursul zilei de miercuri, prin care conducerea partidului de la Deva îi anunţa cu onor pe „răsculaţi” că pentru viitorul mandat de primar candidează… tot Ilie Păducel!  
 
Puciul povestit de Ilie Păducel
„În cursul zilei de 27 martie, la sediul PD-L Petrila am convocat o şedinţă a Biroului Permanent Local, cu următoarea ordine de zi: 1. primiri în partid; 2. discutarea şi avizarea materialelor pentru şedinţa de consiliu local din data de 28 martie; 3. diverse. La punctul unu s-au aprobat toate solicitările de intrare în partid, deci n-au fost probleme. Nici la punctul doi n-au fost probleme. După epuizarea primelor două puncte de pe ordinea de zi, la punctul trei am cerut să clarificăm în cadrul biroului problema şi zvonurile care au apărut la nivel de oraş, privind candidatura mea la un nou mandat de primar, în legislatura 2012 - 2016. I-am informat pe colegii mei din birou că voi candida din partea PD-L, sau mai bine spus din partea Uniunii Social Populare, care va fi constituită în aceste zile, prin alianţa dintre PD-L şi UNPR, spunându-le că zvonurile nu-şi au rostul. Le-am spus că respect votul dat de dumnealor anul trecut şi că nu se pune problema să candidez pentru alt partid sau să candidez ca independent. După acest moment, dl. profesor Vereş a făcut precizarea că se doreşte să se facă şi o altă propunere pentru candidatura la funcţia de primar, propunere referitoare la dl. Dorin Curtean. Le-am reamintit că există o hotărâre a biroului votată în unanimitate de voturi în luna iulie anul trecut, prin care toţi membrii biroului m-au mandatat pe mine la o nouă candidatură, la alegerile locale din 2012! N-au vrut să înţeleagă, iar eu am considerat încheiată această discuţie şi am plecat. Am înţeles că au rămas în sediul partidului o parte dintre membrii biroului, care au discutat şi au supus la vot şi au aprobat candidatura d-lui Curtean. Treaba rămâne în felul următor: eu, ca membru de partid, ca şi candidat pentru funcţia de primar aştept hotărârea Biroului Executiv Judeţean. Joi, sunt invitat la un post de televiziune locală şi sper ca până mâine să se clarifice această situaţie şi să informez cetăţenii din Petrila de la care formaţiune politică voi candida”.
Contactat telefonic, Dorin Gligor, preşedintele judeţean al democrat liberalilor, enervat teribil de isprava lui Dorin Curtean şi a celor care s-au jucat de-a votul marţi în sediul PD-L Petrila, ne-a declarat: „Nu înţeleg ce nu pricep acei domni, cu domnul Curtean în frunte… Am fost destul de explicit şi am spus-o de m-am săturat: din punctul de vedere al conducerii judeţene a PD-L, primarii în funcţie sunt candidaţii PD-L pentru următoarele mandate de primar. Deci, la Petrila, primarul Ilie Păducel este candidatul PD-L Petrila. Dumnealui şi nimeni altcineva. Sper că acum va pricepe şi dl. Curtean, citind ce am spus eu. Ştiţi ceva… mie mi se pare din alt joc chestia asta, îmi scapă mie ceva, dar cred că se urmăresc de către respectivii domni alte chestiuni. Ca să ajungi primar trebuie să şi poţi să câştigi. Ori, nu se poate ca un pseudo-birou, unde se întâlnesc şapte oameni şi propun ce visează ei, să hotărască cine să candideze şi cine nu! Repet, la Petrila singurul candidat viabil din partea PD-L la fotoliul de primar este Ilie Păducel. Dacă va fi nevoie voi veni şi în Vale, să le spun în faţă acest lucru. Oricum, în cursul zilei de azi o să trimitem şi o hârtie oficială în acest sens, să nu mai fie dubii sub niciun fel”.
Rămâne de văzut cum se va termina acest „joc” a lui Curtean&Co, dar este posibil ca lucrurile să se finalizeze, adică să se liniştească, cu plecarea din partid a lui Curtean. Care se pare că îşi va încheia cariera politică aici. De ce, când mai există şi alte partide?! poate că veţi întreba… Dar cine va risca să-l mai ia pe Curtean „de odraslă”, „de suflet”, ştiindu-se ce i-a făcut „mentorului”, săpându-l pe la spate şi încercând să-i ia locul mişeleşte? Răspuns: nimeni.

Comentarii articol (55 )

#1 DARVIN28.03.2012,  22:52:57
PDL ESTE GATA.ESTE SUB PRAG ELECTORAL LA PETRILA.IN REST??O CEARTA INTRE 2 MOMARLANI.
#2 j28.03.2012,  23:01:38
gligore ce ai sa spui cand paducel va candida de la alt partid ore cine va fii candidatul ,ghici ghicitoarea mea .un sfat era singura sansa a voastra curtean ,dar oricum pdl la nivel national se destrama ce conteaza la petrila.si daca nu sti cine e paducel o sa afli in campanie
#3 dreptate28.03.2012,  23:04:26
? bani ai primit de la paducel pt acest articol ,ce va mai place saorma
#4 Ziarul Vaii Jiului28.03.2012,  23:59:54
Propunem sa te abtii de la comentarii de genul acesta.
#5 dej29.03.2012,  08:31:38
"democratie de partid" facuta de "fosti" comunisti.
#6 aronel29.03.2012,  12:13:49
UN PARTID DE LINGUSITORI
#7 TURCAS29.03.2012,  12:26:05
,,DACA VOI NU MA VRETI EU VA VREAU VOTURILE,, DOMNULE DRAGA ,NU CREZI C-AR FI TIMPUL SA TE RETRAGI! NU PREA TE TI DE CUVANT .POATE CHIAR O SA-TI PLACA SA-I LASI PE ALTI SA-SI BATA CAPUL CU TOTI NEBUNI.
#8 ieu29.03.2012,  14:34:21
turcas mai bine ai tacea ca iesti un pui de smecher
#9 vai .....vai !!!! :))))29.03.2012,  14:48:54
Nu ma mira deloc situatia in care suntem.....daca toti cei care voteaza sunt ca: "IEU" care in 10 cuvinte(grele de altfel) a scris gresit 2 :)).In aceasta situatie ma gandesc serios sa ma mut din Petrila!!!...........
#10 Dreptate29.03.2012,  17:11:19
Dacă n„ar fi vorba de foloase ,te„ai duce să vezi drumul din Dobresti și nu l„ai mai linge zilnic pe acest nenorocit!
#11 Ziarul Vaii Jiului29.03.2012,  17:19:24
Propunem, pentru a doua si ultima oara, sa te abtii de la comentarii de genul acesta. Daca ai ceva de spus despre personajele articolelor noastre, esti liber sa o faci. Cu privire la colectivul redactional te invitam sa te abtii. Multumim.
#12 x29.03.2012,  17:45:05
Dacă Dl.Curtean si consilierii care i/au demonstrat „insectei” ce ușor poate fi strivita,ar face cu ceilalți politicieni din Petrila un„PACT” înțelept si ar aduna în jurul lor oameni cărora le pasă ,ar putea demonta MAFIA creată în jurul „insectei”!Dl.Curtean,ca om de„curte”știe destule plotogării făcute de păducel &vărgatu să#i zboare pe amîndoi!
#13 primare 29.03.2012,  18:10:38
cum esti u de loial pdl cum ai fost si la psd si asa mai departe, tu ce-l drept care detine adevarul absolut ,tu ce-l caruia ii place democratia pardon hotia ,de ce daca esti asa de sigur nu ai dat dreptul celor din biroul tau sa voteza sa vezi care era sustinerea ta in partid, ca daca nici ai tai nu te mai vreau inseamna ca s-au saturat de minciunile tale ,ore ce sustiner mai ai in oras?
#14 Patricia29.03.2012,  19:43:59
E de-a dreptul enervant sa diger in fiecare zi aceleasi articole,despre cele doua personaje :CURTEAN si PADUCEL!Oameni buni,astia sunt politicieni?Astia doi merita sa scrieti despre ei si sa va certati in comentarii?Mai observ si faptul ca multi sunteti ridicoli,postati comentariu dupa comentariu si incercati sa va impuneti in ideea ca unul e mai bun ca celalalt. Domnule DOCEA, eu zic sa-i invitati pe cei doi intr-o emisiune la VERDE-N FATA sa vedem si noi, oamenii de rand,de ce nu se mai inghit cei doi"pretiosi",de ce nu mai merg pe acelasi drum si inca 10000 de intrebari pe care le-ar pune intreg orasul.
#15 Catalin DOCEA29.03.2012,  19:53:01
Draga Patricia afla ca sunt subiectiv si nu pot face asta. Despre dl. Paducel cred a dovedit ca poate sa fie un bun primar. N-am zis foarte bun, n-am zis cel mai bun, ma refer doar la faptul ca s-a miscat ceva in acel oras in acest mandat. Politician nu cred ca este dl. Paducel, dar administrator atent da. Dl. Curtean n-a fost nici primar, nici bun administrator, nici politician. Drept urmare, pentru ca ati aflat cum vad eu lucrurile, este evident ca voi fi subiectiv intr-o eventuala confruntare intre cei doi. Mai mult decat atat, nu cred ca o mana de cetateni grupati din interes in jurul dl. Curtean reprezinta populatia orasului Petrila. Drept urmare, subiectul nu mi se pare de larg interes. Multumesc.
#16 Patricia29.03.2012,  20:18:59
Domnule Docea,multumesc pt atentie insa nu cred ca imi puteti spune adevaratele motive pt care sunteti subiectiv in privinta domnului Paducel.Va apreciam ca jurnalist,intrucat ati deschis drumul presei in Valea Jiului insa mi-ati creat o profunda dezamagire. Nu puteti afirma ca s-a miscat ceva in orasul Petrila in acest mandat intrucat totul a fost o mare cacealma.Da,e adevarat,se misca acum.Acum se pune pietris pe stradutele din Cimpa,Taia,Jiet,etc .acum se plombeaza pana si cea mai mica groapa,acum e "favorbail"sa se discute cu oamenii, acum "e bine" sa functioneze pana si ultimul bec in oras.Oare de ce? Domnule Docea ar fi bine sa deveniti obiectiv,tocmai pentru renumele pe care il aveti si pt care va apreciam,ar fi pacat sa favorizati "personajele negative" din piesa asta de teatru care se numeste "Batalia pentru scaune".
#17 Catalin DOCEA29.03.2012,  20:38:17
La Petrila, in lupta pentru scaune putem vorbi de domnii Bobar, Paducel, chiar Andronache, de Ramascanu. Dar, fara suparare, acest domn Curtean... nu exista!
#18 Patricia29.03.2012,  20:41:36
Ma scuzati inca o data domnule Docea...se pare ca ati omis totusi un candidat destul de important.Nu credeti?
#19 Catalin DOCEA29.03.2012,  20:43:43
Dl. Matei din partea PP-DD? Maxim daca face pe votul politic de un loc in CL...
#20 ioji29.03.2012,  20:46:22
cred sigur ca Andronache si castiga....daca mor toti, ceilalti.
#21 Patricia29.03.2012,  21:07:30
Din nou sunteti subiectiv Domnule Docea,insa promit sa revin cu argumente puternice"contra"Paducel si "contra"subiectivismului dvs in ceea ce-l priveste pe acesta. Va multumesc pentru faptul ca mi-ati acordat atentie.Sa aveti o seara frumoasa!
#22 x29.03.2012,  21:55:57
Patricia ai dreptate!Sunt foarte multe argumente puternice.Le stie f.b si Dl. CD.Numai ca ZVJ este „NUFARUL” penru paducel.Ca paducel a facut polite politica este indubitabil.Stirea ca paducel nu a facut p.p. a dat”o doar ZVJ.Daca paducel ar avea minim bun simt....dar al seasalea simt îi lipseste cu desavârsire!
#23 zoro 29.03.2012,  22:08:35
curtean este o realitate care ,chiar daca pentru putin, timp i„a aratat lui gligor valoarea lui paducel in pdl Petrila.Daca nu candida la Deva,alta era reactia lui gligor.
#24 tomy29.03.2012,  22:35:29
ai mai inflorit declaratia lui gligor
#25 ioji29.03.2012,  22:37:51
aici e un fel de antena 3
#26 Ziarul Vaii Jiului29.03.2012,  22:56:19
Ioji, aici e un fel de loc in care te rugam sa vorbesti frumos si sa te abtii de la a face referiri la colectivul redactional. Daca vei respecta asta, ne vom intelege de minune. Multumim.
#27 cetatean30.03.2012,  14:48:59
vreti nu vreti Curtean va ajunge primar.Este un om cinstit, moral si capabil.A ajutat multi oameni si va mai ajuta din viitoarea pozitie.
#28 usl30.03.2012,  14:52:30
D-le Bran noi credem ca Paducel isi va incheia cariera politica pe 10 iunie
#29 ioji30.03.2012,  14:54:32
vb frumos daca nu mai stergeti com
#30 ioji30.03.2012,  14:56:17
si sa fiti obiectivi
#31 sisi30.03.2012,  14:59:31
andronache primar
#32 Ioji30.03.2012,  16:25:04
Ai dreptate!
#33 Ioana30.03.2012,  18:10:21
Jos Paducel!!!!
#34 Ioji30.03.2012,  21:22:49
Bravo IOANA,fi o IOANA DARC a Petrilei!
#35 zamfir31.03.2012,  09:33:55
yo il sustin pe tov paducel ,la fel si aleznauer ,cornel preda ,in rest sunt tradatori, au inteles gresit democratiia.
#36 paducel31.03.2012,  09:36:23
ce tapa voi da yo pdl nici nu sea ateapta , ce numa ile sa fuga la psd.gligore glgore ate mai ai de invatat .tu nu ai facut scoala de partid ?
#37 oda31.03.2012,  16:52:37
mult stimat primar iubit ce din taia ai venit si orasul ai jefuit ,cetatenii iai umilit ,apatu ne-ai otravit ,padurile lea-i taiat, muntii iai concesionat ,te-ai facut ca-i asfaltat ,banii in buzunar iai bacat ,si cetateni teau votat .dar acus iunie vine si neom scapa noi de tine si om pune un primar tanar,harnic gospodar.
#38 pt 31.03.2012,  16:59:01
desemnatul si alesul in bpl al pdl petrila dl curtean e adevarul vezi pv si ce spui tu autoproclamatul e o minciuna daua chesti total diferite ,la fel cum a face niste oameni care au alta parere in biroul partidului si o alta viziune nu inseamna a fii amnezici .mai citeste si u ,mai intra pe net , fii un pic mai istet .
#39 BAHAR31.03.2012,  20:58:46
PADUCEL ESTE O SCURSURA A SOCIETATII IN CARE TRAIM
#40 VOTANT31.03.2012,  21:01:10
sper sa ne scapam de acest exemplar nereusit al momarlanimii
#41 simpatizant31.03.2012,  21:04:00
DACA NICI OAMENII LUI NU IL MAI VOR CE SA ZICEM DE NOI CEILALTI DIN ORAS. VA DATI SEAMA CE LIPSA DE RESPECT PENTRU TIRANUL ORASULUI!
#42 sorin31.03.2012,  22:00:55
Ne-am saturat de Paducel. E mai bun Curtean.
#43 viorica d.01.04.2012,  13:49:01
ce curtean ma????cine-i ala ca deja prea se insista aici.un nimic
#44 pt viorica d.01.04.2012,  23:51:21
de-acum ai sa auzi tot mai multe
#45 x01.04.2012,  23:53:35
d-le Bran frumoasa oda ai mai scris
#46 petrilean04.04.2012,  16:40:57
sa dea Dumnezeu s-ajunga curtean primar.
#47 dana04.04.2012,  20:24:05
Daca ajunge Curtean primar, multe capete vor cadea si multi din primarie si nu numai vor trebui sa mai si munceasca cinstit.


Adauga comentariu
  Numele tau:


  Comentariul tau:


  C창t fac 10 ori 9  ?  


   DISCLAIMER
   Atentie! Postati pe propria raspundere!
   Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii


Informatiile publicate de zvj.ro pot fi preluate doar in limita a 250 de caractere, cu CITAREA sursei si LINK ACTIV. Orice alt mod de preluare a textelor de pe acest site constituie o incalcare a Legii 8/1996 privind drepturile de autor si va fi tratat ca atare.




Îți dorești o presă liberă și independentă? Alege să o susții!

Banii rezultați din contribuțiile cititorilor sunt esențiali pentru a susține pe termen lung articolele, investigațiile, analizele și proiectele noastre.

Poți contribui cu donații prin Pay Pal sau prin donatii directe în contul
Ziarul Vaii Jiului SRL. 
CONT LEI: RO94BTRL02201202K91883XX, 
deschis la Banca Transilvania.

Payments through Paypal




Pe aceeasi tema
Ieri, primarul Petrilei s-a întâlnit la Bucureşt cu ministrul de Finanţe şi cu vicepremierul Liviu Dragnea. 26.02.2015, 21:17   |    1 comentarii
În staţiunea vâlceană Govora, în perioada 18-20 februarie au loc lucrările Comitetului Executiv al Asociaţie[..]
19.02.2015, 19:31   |    1 comentarii
Joi, 18 decembrie, cum s-au terminat acţiunile legate de şedinţa de consiliul local, prem[..]
21.12.2014, 22:41   |    3 comentarii
Primarul Petrilei este mulţumit de rezultatul votului din localitate după primul tur de scrutin, desfăşurat duminică, 2 noiem[..]
04.11.2014, 20:35   |    8 comentarii
- - - - - -
- - -
- - -
Bannere şi mesh-uri publicitare - click pentru a comanda online!

_____
Flyere, pliante, broşuri, afişe, cărţi de vizită, mape, formulare...
_____
Cataloage promoţionale 2024
_____
Plăcuţe şi indicatoare pentru case, blocuri, sedii
_____
Rame click - comandă online!
_____
Panou decorativ pentru interior sau exterior – tu alegi designul!
_____
Steaguri publicitare - click pentru a comanda!
_____
Stâlpi pentru delimitare (opritori, de ghidare) - comandă online!




_____
Cataloage promoţionale 2024


Îți dorești o presă liberă și independentă?
Alege să o susții!
_____
Bannere şi mesh-uri publicitare - click pentru a comanda online!
Promovare
Publicitate
Newsletter