18.04.2012,  21:50:31 | 99 comentarii | 4441 vizualizari
O nouă specie: Curtean - candidatul de meserie. Fără voturi.


de Cătălin DOCEA

S-a lămurit, zilele astea, şi treaba cu city managerul de la Petrila. În ultimele luni, gura lumii (susţinută, haotic, de cea a lui Dorin Curtean) lansa diverse scenarii: ba că Dorin, zis şi “Mânuţă”, va fi candidatul PDL. Ba al USP, ba al PNL, ba chiar al USL. Sau, de ce nu?, al PP-DD. Toate aceste baloane de săpun s-au risipit rând pe rând. Era cât se poate de clar că, sub nicio formă, PDL (sau, mă rog, USP) nu l-ar fi dat pe primarul în exerciţiu (favorit detaşat pentru un nou mandat în toate sondajele) pe Curtean. Al cărui procent se zbate, umilitor, în marja de eroare.

Înainte de sărbători, a umblat chiar şi vorba că preşedintele Moloţ îl va impune pe Curtean drept candidat PNL, ţinta acestuia din urmă fiind chiar o candidatură din partea USL. Bineînţeles că, alaltăieri, s-a lămurit şi treaba asta. Precum un şobolan, Curtean a părăsit ieri Partidul Democrat Liberal. S-a văzut şi “larga” susţinere de care beneficia “Mânuţă” în PDL Petrila: fix trei persoane. Cum de ne-am permis să-l facem şobolan pe Curtean? E simplu: a părăsit corabia dintr-o insatisfacţie personală, uitând că datorează PDL ultimii patru ani. Ani în care a ocupat o funcţie fără ca, la baza numirii sale, să fi fost vreo solidă experienţă de ordin managerial. Mai degrabă, Curtean a fost recompensat cu această poziţie pentru ataşamentul său faţă de partid. Când partidul l-a pus city manager, partidul a fost bun. Acum, când acelaşi partid nu mai vrea să îi satisfacă solicitările pur personale, nu mai este bun.
Ca o concluzie, Curtean a jucat prost: dacă stătea în banca lui, ar fi avut mari şanse să rămână city manager încă patru ani. În aceste condiţii însă, mandatul său se va încheia odată cu cel al primarului Păducel. Dacă primarul are toate şansele să rămână în fruntea administraţiei locale încă patru ani, nu acelaşi lucru se poate spune şi despre Curtean.
Cum de a reuşit totuşi Curtean să fie luat în calcul de oameni şi partide cu scaun la cap? E simplu. În toate negocierile sale în lupta pentru ciolan (deşi, repetăm, omul se zbate în marja de eroare), Curtean a promis că va coagula voturile pocăiţilor şi le va vârî în căciula partidului care-l va desemna drept candidat. Nimic mai fals! Deşi se spune că, la Petrila, pocăiţii ar tinde spre 4.000 de persoane, în 2009 candidatul PNL la europarlamentare, Ben Oni Ardelean, pocăit şi el, a reuşit să obţină puţin peste 500 de voturi. Semn că pocăiţii, deşi uniţi, sunt şi lucizi în acelaşi timp...
Îl instigăm, totuşi, pe Curtean să candideze. Cum altfel s-ar putea face de păcat? Cu “c” mare... 
 
P.S.: Avem o nedumerire: lui Curtean chiar nu i-a spus nimeni adevărul gol-goluţ, cu marja de eroare?

Comentarii articol (99 )

#1 alegator18.04.2012,  22:53:26
Nu Curtean este de vina ci Paducel. De ce? Simplu. In anul 2008 Paducel cu gura lui a promis public ca este ultimul sau mandat si ca in 2012 il va desemna ca si candidat pe nimeni altul decat pe Curtean, copilul lui de suflet. Acum intrebarea este cine are mai multa vina primarul ca a promis ori sluga credincioasa ca s-a increzut in cuvantul stapanului? Aceste afirmatii le-a sustinut primarul de mai multe ori in public de aceea ,,Manuta,, a inceput sa se obisnuiasca cu gandul ca va lua locul stapanului. Mai mult decat atat tot Paducel la cocotat pe Curtean in postul de city manager, la trimis la cursuri de perfectionare (daca cititi CV-ul managerului, va cruciti de cate calitati cu diploma a dobandit baiatul de cand sta prin preajma edilului). Pe banii cui s-a plimbat Curtean pe la Bruxelles? Pe banii cui si-a facut vacantele? Pe banii si cunostintele cui a absolvit facultati si cursuri dupa cursuri de perfectionare? Ca doar era un simplu functionar cu nevasta casnica si 2 copii. Din pacate primarul Paducel este cel care a pompat banii publici trimitand la perfectionari oameni pe care acum ii reneaga ca Iuda pe Isus.Ca si Curtean sunt multe persoane din anturajul primarului pe care acesta i-a luat ,,de suflet,,si pe care i-a scolit din buzunarul orasului iar acum se vaita ca-l tradeaza si se asteapta sa-i plangem de mila. Paducel se vede amenintat tocmai de oamenii sai, dar cu noi electoratul cum ramane? Noi sa-l alegem din nou pe Paducel ca sa ne directioneze din nou banii in alti protejati? Primarul culege ce a semanat. Si daca acest Curtean minte atunci de ce nu-l da afara Paducel? Oare nu tocmai pentru ca elevul stie prea multe de invatatorul sau? Prefer sa-l aleg pe Curtean care isi urmeaza un vis decat pe Paducel care ne-a mintit si care a fost primar doar pentru o anumita parte a cetatenilor.
#2 NENEA18.04.2012,  23:56:27
OBSERV CA SE LAUDA SINGUR CURTEAN.ORICUM CURTEAN SI PADUCEL SUNT PE O MANA SI JOACA UN TEATRU FOARTE PROST.
#3 Alfie19.04.2012,  00:37:18
Oameni buni!!!! De ce il bagam in seama pe acest Curtean care "isi urmeaza un vis"? Sa ia etnobotanice si sa viseze in continuare. In cursa pentru primaria Petrila cu adevarat sunt doar Paducel si Bobar, cu avantaj Paducel (din sondaje). Restul NU EXISTA! NU EXISTA! NU EXISTA!
#4 sorin19.04.2012,  00:51:59
dl paducel merita sa mai cistige un mandat pt ce a facut in petrila doar n o sa l aleaga lumea pe camatarul care ii scoate din case....ii executa silit si de care trebuie sa se fereasca cind urca la volan....
#5 Nelu19.04.2012,  08:03:12
Sunteti grozavi!În loc sa va irositi energia in discutii sterile,mobilizati,va in jurul unui candidat credibil.Daca vreti schimbare la varf,scoateti,l din carti pe paducel.Aceasta creatura a securitatii a adus in Petrila toate scursurile,numiti oameni de afaceri.Daca acum afacut ceva,in 16 ani daca era om,cate ar fi putut face?Cati bani a cheltuit?
#6 Gigi19.04.2012,  08:05:46
Campanie ieftina pentru paducel!
#7 Nedreptatea19.04.2012,  08:11:22
Dle.Docea.Daca ar fi 4000 de pocaiti la Petrila,cur tean ar fi primar pe viata!Deo ntologia.
#8 AllCapone19.04.2012,  10:30:37
Prudenta cand merge-ti la vot sa nu de-a betivu peste voi.
#9 Meme19.04.2012,  10:33:46
Betia trece!HOTIA,TRADAREA siNESIMTIREA raman!
#10 ioan19.04.2012,  21:21:37
Alegem pe oricine numai pe Paducel NU. Trebuie sa incheiem odata cu comunistii astia ca altfel ramanem ancorati tot in trecut. Daca Paducel e asa iubit de toti , pentru ce il tradeaza tocmai cei din preajma lui? Nu tocmai pentru ca stiu ce a facut el in tot acest timp?
#11 Pdl19.04.2012,  21:46:06
Stie toata lumea ca paducel acastigat ultimile alegeri prin frauda si cu bani de la coana ritza.Stie ca daca pierde el,castiga DNA.ul un client.Face acum si pe dracu.n patru!Pupa orice pentru un vot.
#12 ioana19.04.2012,  22:15:31
Pdl, ai mare dreptate. Daca mergi la Paducel acum iti da orice, iti promite marea cu sarea, da telefoane sa vezi ca se intereseaza de tine, iti da si bani imprumut daca e nevoie, te conduce pana la usa, iti ureaza numai bine si tie si familiei, desi nici nu te cunoaste. Fiecare dintre candidati se dau de ceasul mortii sa-i ajute pe oameni cu orice doar sa stoarca de la ei promisiunea ca pe ei ii aleg. Sunt jenanti. Stai sa inceapa cu galeti, sorturi, umbrele, baloane, etc.ca e haiul de pe lume. Niste clovni, penibili. In curand Petrila va deveni scena unui teatru grotesc.
#13 pt ioan19.04.2012,  22:49:47
ai dreptate. Nimeni nu a stat langa Paducel mai mult de un mandat. El ii interesat doar de el si afacerile lui{cu Suciu,Tamas....}Uitati-va la drumul din Cimpa etc
#14 sorinel20.04.2012,  10:24:36
Afla draga Sorin ca institutia la care faci referire trebuie sa aiba grija de fodurile membrilor sai ,nu sa te lase pe tine sa nu inapoiezi imprumutul luat
#15 pt sorinel20.04.2012,  13:22:36
asa-i, ai dreptate si decat Paducel mai bine oricare altul.
#16 Rosaura20.04.2012,  17:08:18
Este ușor să spunem că nu-l vrem pe Păducel,dar nici nu avem altă opțiune serioasă.Despre Curtean nu poate fi vorba Nu-l recomandă nimic.Și cel mai bun motiv să nu-l alegem este felul cum a urmărit investițiile din oraș. Sunt și eu de acord că trebuie o schimbare , de aceea cred că trebuie să ne orientăm spre partidul NOUA ROMÂNIE și, propun eu spre Marius Helj, care este acum consilier.Ajutat și cu o bună campanie pe internet ,am putea reuși.Ce părere au oamenii de bine din Petrila ?
#17 alegator20.04.2012,  21:50:38
Ce iara a tradat Marius Heljiu? A plecat si el de la PDL? Pai cine sa ramana langa Paducel? Numai prostii, pentru ca numai ei se pot preface ca nu vad si nu aud. Doleantele lui Paducel de preamarire si dorinta sa de a fii laudat la tot pasul sunt bine cunoscute, de aceea cine nu joaca cum canta el nu poate sa reziste prea mult. Rosaura, te inseli in privinta lui Curtean, el este singurul care a avut curajul sa-l atace pe Paducel pentru calitatea drumului ori pentru sumele imense alocate de primar pentru lucrari facute de mantuiala. Dupa parerea mea Curtean a avut timp sa invete de aceea acum e pregatit si spune lucrurilor pe nume. Paducel sa se duca cu vaca la pascut ca si-a facut plinul pentru el si generatiile lui viitoare. Ajunge!
#18 Ion21.04.2012,  16:29:02
Helju e ok. L-a infruntat pe paducel de multe ori si de fircare data argumentat
#19 cetatean21.04.2012,  17:14:31
Acum 4 ani pe aceeasi vreme Heljiu pleca de la PSD la PDL la insistentele lui Paducel fiind la vremea respectiva suspectat de mai mult timp ca vindea informatii PDLului, fiind micul spion a lui Paducel infiltrat in PSD. Acum se aude ca ar fi parasit barca PDL si ca se indreapta din nou la PSD. Sa nu iutam ca cine tradeaza odata , tradeaza si a 2-a oara si a ..n oara. Asa ca Paducel e tradat de toti pe care ia servit si le-a dat locuri de munca caldute si bine platite, in detrimentul tinerilor petrileni care au luat calea strainatatii din lipsa locurilor de munca. Rusine Primarului Paducel ca a promis multe si a facut putine pentru cetatenii sai in schimb a facut multe pentru slugile lui puturoase si analfabete. Rusine!
#20 ha ha21.04.2012,  19:38:01
Ce loc de munca i-a dat paducel lui helju??? Omul este angajat in acelasi loc de multa vreme, inainte de a fi in politica
#21 doru22.04.2012,  09:01:17
Pentru ha, ha: Oare cine a angajat-o pe nevasta lui Heljiu mare directoreasa la SPLAS, nu cumva Paducel?
#22 m22.04.2012,  10:02:18
stai linistit, mesajele tale nu sunt sterse, sunt stocate!
#23 y22.04.2012,  16:08:00
LA CE E BUN ?
#24 Y22.04.2012,  16:11:43
SARAC CU DUHUL?
#25 y22.04.2012,  16:17:02
ASAAAAA..... DAAAAAAA ...eu nu il cunosc
#26 x=elodia22.04.2012,  18:07:11
asa partid asa laudarosi........
#27 victor 22.04.2012,  19:15:30
VOTATI L PE BOBAR CARE MINTE SI IN BISERICA PRIETENII STIU DE CE...CARE VA IA CASELE SA TRAIASCA BINE EL SI CLICA LUI CU DOBINZI PREFERENTIALE LA FAZA B...SI CARE UMBLA BEAT LA VOLAN DAR LEGEA NU L POATE ATINGE
#28 mirel22.04.2012,  21:37:57
CARE PRIETENI ?CEI FALSI?
#29 sven23.04.2012,  10:09:01
DACA TOT ACUZATI C.A.R -UL,BINENTELES CE-I CU PROBLEME, AFLATI CA IN PERIOADA URMATOARE ;01.05-01.07.2012 RAMASCANU VA "IMPRUMUTA" CU DOBINDA 0. NU SCAPATI OFERTA!!!
#30 DORU23.04.2012,  14:31:40
SAU LA BANCA
#31 iony23.04.2012,  18:17:02
Curtean nu va ajunge primar.
#32 iony23.04.2012,  18:18:16
Curtean nu va ajunge primar.
#33 ion23.04.2012,  18:21:30
Curtean va candida de la ppdd. ha ha
#34 ion23.04.2012,  18:22:58
azi a batut palma cu hari
#35 pt ion23.04.2012,  18:29:46
zvonistule! Azi Matei si-a anuntat public candidatura. A fost DD la Petrila.
#36 ion23.04.2012,  18:31:05
se va retrage, o sa vezi,se vede ca nu stii nimic
#37 pt ion23.04.2012,  18:43:42
cred ca tu nu sti, sau incerci sa strecori confuzie.
#38 KUR TEAM23.04.2012,  18:45:36
CURTEAN NU E IN STARE, E SLAB
#39 iony23.04.2012,  18:51:03
Mai vedem daca e slab sau nu, inca nu a-nceput campania. Pe Paducel il vor mai vota numai cei care au interes, si cativa dintre momarlani.
#40 adelin24.04.2012,  22:20:50
afaceristu de paducel care o angajat toate fufele la primarie si taiat padurile o luat miliarde de apia pe teren concesionat dc na avut petrila apa de pasti k isi tragea lemnu din parghet
#41 dana25.04.2012,  21:23:08
O sa fiti surprinsi de cat de multe voturi va avea CURTEAN.
#42 sonic25.04.2012,  22:42:55
siiiigur, miliarde , miliarde......
#43 jj26.04.2012,  07:55:23
Ce nu intelegeti? Sa va explic: din paharnic a devenit curtean si acum, din curtean vrea sa devina mesean si sa imparta ciolanul.
#44 marius26.04.2012,  16:16:25
Si de ce sa nu vrea Curtean sa devina primar, ce sunt ceilalti mai buni? Cu ce e mai bun Ramascanu, ori Andronache?
#45 pt marius26.04.2012,  22:33:36
da cu ce-i mai bun paducel???
#46 Nelu27.04.2012,  10:42:39
E mai bun ca„l sprijina toti plotogii!Cate lipitori si nesimtiti ard gazul prin Petrila,pentru ca sant zdrentele lui paducel!Vezi „Casa pensionarilor,apaserv etc” si te convingi.
#47 iony27.04.2012,  16:32:04
oameni buni, daca Paducel va mai ajunge din nou primar, Petrila va pirde f. mult. In schimb vor castiga Ramascanii, Suciu, Tamas........dar cred ca ve-ti fii oameni intelepti.
#48 andrei28.04.2012,  10:04:43
Pt.Victor .Daca te pui la mintea lui Temneanu inebunesti lumea cu minciuni despre dobanzi. Eu pot sa-ti spun sigur ca asa ceva nu este adevarat. Daca ai curajul sa te arati cine esti iti promit ca iti voi demonstra acest lucru
#49 andrei 28.04.2012,  10:14:07
S-a luat o singura casa a liderului de sindicat de la livezeni Jurca care a imprumutat bani girat de un alt lider Temneanu.
#50 costel costelian28.04.2012,  12:52:56
DA , DA ,ASA ESTE .TOCMAI EL ACUZA PE NEDREPT . II PLACE SA FABULEZE ... ARE SI TUPEU ...TOT TACAMUL !
#51 Andrei28.04.2012,  15:11:05
EI au crezut ca pot lua bani ca de la sindicat fara sa trebuiasca sa puna la loc ce au luat
#52 JOHN28.04.2012,  19:59:59
ADICA BANI NEDECLARATI ? DE TEAMA CELOR DE LA CARE I-A LUAT SAU A ORGANELOR ABILITATE ?
#53 STAR28.04.2012,  21:46:51
TEMNEANU ESTE UN J** FARA SCRUPULE!
#54 VICTOR29.04.2012,  11:03:09
CA SA FIE LINISTE SA IASA BOBAR INTR O CONFERINTA DE PRESA SA NE ARATE VENITURILE LUI DE LA CAR...DOBINDA CARE A INCASAT O DE LA FAZA B SA DOVEDEASCA CU ACTE CIT E PROCENTUL....SA NE SPUNA CUM UN OM CU DOSAR PENAL IN CERCETARE(MUSAMALIZARE)CUM VREI SA I SPUI PENTRU CONDUCERE SUB INFLUENTA ALCOLULUI POATE AVEA TUPEUL SA CANDIDEZE PT FUNCTIA DE PRIMAR...SI CUM NOI PETRILENII LA 22 ANI DE LA REVOLUTIE VREM SA ALEGEM UN PRIMAR CARE E COMUNIST CU ACTE IN REGULA...
#55 mirel29.04.2012,  11:14:55
UITA-TE MAI INTAI TU IN OGLINDA ,APOI VORBESTE DE ALTUL . NU MAI INVENTA ... LUNATECULE
#56 dorulet29.04.2012,  11:18:36
IL VOTAM PE BOBAR , CA SA TE OFTICI ...
#57 andrei29.04.2012,  11:28:15
PT. victor .am impresia ca nu ai inteles nimic.Am doua rugaminti, la tine uitate pe declaratia de avere a lui Bobar in cadrul consiliului Petrila si ai sa vezi ca gasesti tot ce doresti, si a doua cere o conferinta de presa a liderului Temneanu si intreabal acelasi lucru. fondul lui de la faza B NU SE REGASESTE NICI UNDE si iti spun ca are destul.
#58 andrei 29.04.2012,  11:40:11
Victor TE ROG SA NE INVETI cu cine trebuie votat.Mi-ar place sa aud optiunea ta"Curtean"
#59 VICTOR30.04.2012,  23:37:28
FIECARE VOTEAZA CU CINE DORESTE ASA E CORECT NUMAI OAMENII TREBUIE SA FIE IN CUNOSTINTA DE CAUZA ATIT....IN REST CARE E MAI BUN SA CISTIGE.....
#60 andrei01.05.2012,  11:06:40
Acum ai dreptate. Oameni trebuie sa fie informati corect.Asta te-am rugat si eu
#61 loriana01.05.2012,  15:45:04
VICTORE ,AI VRUT SA DEZINFORMEZI .NU TI-A IESIT PASENTA .IN SCHIMB NE-AI ARATAT CE FEL DE PERSOANA ESTI TU ...DIN PACATE , SAU DIN FERICIRE ...???
#62 Fix05.05.2012,  16:43:24
Ramascanu,Matei si curtean,sunt remorcile lui paducel.Daca ajung consilieri primesc „daruri de la INSECTA”!
#63 pt fix05.05.2012,  21:43:10
Pe Curtean poti sa-l scoti din ecuatia asta. Nu mai e de mult cu Paducel.
#64 Fix09.05.2012,  13:47:56
Eu îl scot,el nu iese!
#65 Emm13.05.2012,  09:43:31
Balanta se inclina spre tineret votam PC si primarul Curtean Dorin!
#66 florina13.05.2012,  13:48:46
sint cetatean al petrilei ...si am dorit sa votez bobar dar informatiile din ultima vreme si lipsa de reactie a acestuia ma pun pe ginduri...dc nu dezminte treaba cu dobinda preferentiala la car ...gurile rele spun ca ar fi incasat peste doua miliarde anul acesta...dc nu scoate buletinul cu alcolemia si acum ultima birfa prin tirg ca ar fi absolvit si stefan gheorghiu scoala comunistilor de frunte...
#67 fly13.05.2012,  14:42:32
stai linistita "FLORINUTA".RASPANDACII trebuie sa-si faca treaba pentru care sunt platiti ...in rest voteaza cu cine vrei ...
#68 BOBAR15.05.2012,  13:10:19
VOTEZ CURTEAN
#69 jeni16.05.2012,  02:05:49
Ce tot va luati atat de Curtean??? Ramascanu-i perfect,va dati seama ce bine va suna:primarul Petrilei,Ramascanu(un nume de notorietate in breasla camatarilor)Ce sa mai spun de numarul 3 de pe lista lui de consilieri(distinsa doamna Balanescu -ne-o caracterizeaza mai bine nevestele lui Florea,Paducel,Matei,Gui....ETC.)Asa primar asa consiliera de nadejde.Ai grija Titi,asta-ti manca toti banii din campanie si te paraseste .Ma mir cum de are tupeul sa apara pe lista,nu realizeaza ca o vad jietenii ei.Tupeul ei jegos depaseste orice limita a bunului simt.Deci,stimati concetateni:votati primar-camatar !Votati Titi !!!!!!
#70 alegator18.05.2012,  20:52:41
Draga jeni, ai dreptate. Pe listele de consilieri sunt destule doamne care se dau sfinte fecioare dar de fapt sunt ibovnicele orasului. Ramana ca nevestele sa se razbune in sfarsit si... sa nu le voteze. In privinta primarilor ar fi culmea ca ibovnica unuia sa-l voteze pe celalalt candidat...Ha ha, ca la noi la Petrila, la nimenea.Votati un alt primar ca sa nu apuce Paducel sa va penetreze toate nevestele.
#71 alegator19.05.2012,  07:12:27
daca dl Curtean nu ar avea nici o sansa de ce le sta in coaste insectelor pnl nu ar trebui ca sant in alianta cu ei PC si CAR bobita cel mic care a adus PSD sub 15% in Petrila?
#72 tineretul petrilean 19.05.2012,  08:27:17
noi votam Curtean si PC
#73 cetatean19.05.2012,  21:45:07
Curtean este de departe cel care corespunde tiparului de primar. Este tanar, nu are dosare penale, nu a fost cercetat de conducere sub influenta alcoolului si nici nu e implicat in scandaluri. Votam CURTEAN.
#74 Nedumeritu20.05.2012,  16:29:18
Aceeasi intrebare celor setati sa voteze Curtean ! Primar n-are nici o sansa, iar consilier pentru o indemnizatie de 450 ca sa-si piarda serviciul, n-o sa accepte ! Nu pricep de ce s-a bagat in campanie !!! Sa-i aduca voturi lui Temneanu ? Ii e asa de dator ? Cei ce votati Curtean pentru primar de fapt ii dati o sansa in plus lui Paducel ca sa ramana primar, iar cei ce votati Curtean la consilieri ii dati votul lui Temneanu !!! Curtean nu este interesat sa fie consilier ! Nici primar ! Iar Temneanu din umbra ii manipuleaza pe toti ! Nici macar la bai de multime nu participa ! Are destui fraieri ! Pe Curtean si Turcas in primul rand! PC-ul o sa bage un singur consilier ! Temneanu !
#75 Jojo20.05.2012,  16:45:26
Pentru tineretul petrilean si cetatean... Ce ziceti voi de fapt este... "Noi votam Paducel si Temneanu..." Credeti ca votati Curtean si PC... Iar tu, cetatean, ai dreptate... Curtean este tanar, ARE dosar penal, el nu poate conduce nici treaz, ca dupa influenta alcoolului iti revii, si ESTE implicat in scandaluri, si el si nevasta... Corespuuuunde tiparului de primar ! Asa tanar, credincios si deja are o gramada de probleme... Sa va intrebati dupa alegeri cu cine ati votat !!!!!
#76 jeni20.05.2012,  17:03:24
Deaconu, angajat al primariei, va poate da detalii despre dosarul penal al neprihanitului Curtean ! Adevarul ca pe tineri, cu moaca lui de nevinovat, ii prosteste ! Si bisnitarul Turcas ! Le da tigari ieftine si etno... Asta-i meseria lui de baza ! Iar Temneanu are de unde da bani... Dupa o viata de furat si de manipulat oamenii pe care ii injura dupa ce s-a folosit de ei si ii uita... Cred ca nu-i cunoasteti pe cei pe care vreti sa-i votati ! Beti la Capra ca face cinste Turcas!
#77 cetatean20.05.2012,  18:55:19
bai jenico, crezi tu cu mintea ta aia desteapta ca Paducel e mai bun? Paducel nu este oare cercetat si nu a fost cercetat de nenumarate ori? Daca il intrebam pe Diaconu asta stie mai bine decat toti ca de fapt Curtean a semnat la obligatia lui Paducel nu ca asa a vrut el si tocmai de aceea si a preferat sa se desparta de edil pentru ca pe el il folosea la lucrurile lui murdare ca sa nu se manjeasca primarul. Acum a ramas cu familia Preda care spera si ei la ciolan. Crezi ca primarul nu a umblat beat cu masina niciodata? Fii serios ca nu l-a oprit politia ca e primar da nu ca era fres. Numai de cate ori s-a auzit prin oras de el ca dormea pe la amante si tragea la masea, ca a vrut sa divorteze, etc. Asta e comportament de primar? Chiar il mai doriti pe acest nimeni de Paducel sa va mai conduca? Inseamna ca va meritati soarta. Macar schimbati-l, alegeti pe oricine altcineva, dar mai lasati-l fratilor pe acest imbuibat care va crede sclavii lui.
#78 localnic23.05.2012,  07:54:46
Poate deranjez pe careva,dar cred ca d-l Dorin Curtean are cea mai buna echipa si cel mai bun program.Cred ca s-ar schimba multe in Petrila cu d-l Curtean primar si echipa din jurul d-lui.Le doresc mult succes!
#79 lorelei23.05.2012,  09:54:31
VOTEZ PSD
#80 ???24.05.2012,  21:33:18
Pentru localnic... Sterge-ti ochelarii ! Cea mai buna echipa de jumulit petrilenii ! Din ce-au furat de la noi dau acum o mica parte pomana... Iar cel mai bun program... era de asteptat ! La bara ! Traseisti !
#81 aivin24.05.2012,  23:42:35
Si eu cred ca Curtean e cel mai bun pt primar. Singurul cu sanse reale sa-l bata pe Paducel.Noi tinerii il votam.
#82 pt???24.05.2012,  23:46:33
portocaliule!!!!!!!!!!
#83 VERO28.05.2012,  18:22:05
Votam Curtean!Votam schimbarea!
#84 pt Vero28.05.2012,  22:45:06
S-ajute Dumnezeu sa castige si sa scapam de Paducel.
#85 Pentru ??? !02.06.2012,  09:42:05
Sunt localnicul.Vreau sa stii ca mi-am sters ochelarii si surpriza! Ce crezi ca am vazut? Imi pare rau sa-ti spun,dar nu pot ascunde adevarul!Vad foarte clar cit de prost esti.Pentru binele tau,ar fi bine sa nu ramai in starea asta.
#86 ???03.06.2012,  23:52:05
Te uitasi in oglinda !!!
#87 alegator04.06.2012,  10:44:16
Pentru noi tinerii,cea mai buna solutie este d-l Curtean! Sa iesim la vot si sa alegem un om care are in program proiecte care au legatura cu noi. Daca-i lasam doar pe cei in virsta sa voteze sa nu mai comentam ca vom mai pierde patru ani din viata condusi fiind de cineva cu o mentalitate invechita! Ar fi mare pacat! Nu-mi pot imagina sa mai irosesc inca patru ani!
#88 cetatean al Petrilei05.06.2012,  00:36:07
Votam Curtean Dorin!merita sa-i dam o sansa,ca e tanar si vrea sa faca ceva!mai sant si alti candidati, dar ei nu intra la socotela,pentuca nu au sanse sa-l bata pe Padul...nu o spum eu ci sondajele si pulsul orasului...de aceea oameni buni,daca vreti sa scapam de acest primar corupt si uzat, hai sa nu mai risipim voturile in alta parte,la"mainile moarte" ale lui Paducel ci sa le dam unui om cu sanse reale:Dorin Curtean!
#89 VIJU06.06.2012,  23:15:28
Tineretu,voteaza CURTEAN!!!


Adauga comentariu
  Numele tau:


  Comentariul tau:


  C창t fac 6 ori 8  ?  


   DISCLAIMER
   Atentie! Postati pe propria raspundere!
   Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii


Informatiile publicate de zvj.ro pot fi preluate doar in limita a 250 de caractere, cu CITAREA sursei si LINK ACTIV. Orice alt mod de preluare a textelor de pe acest site constituie o incalcare a Legii 8/1996 privind drepturile de autor si va fi tratat ca atare.




Îți dorești o presă liberă și independentă? Alege să o susții!

Banii rezultați din contribuțiile cititorilor sunt esențiali pentru a susține pe termen lung articolele, investigațiile, analizele și proiectele noastre.

Poți contribui cu donații prin Pay Pal sau prin donatii directe în contul
Ziarul Vaii Jiului SRL. 
CONT LEI: RO94BTRL02201202K91883XX, 
deschis la Banca Transilvania.

Payments through Paypal




- - -
Bannere şi mesh-uri publicitare - click pentru a comanda online!

_____
Flyere, pliante, broşuri, afişe, cărţi de vizită, mape, formulare...
_____
Cataloage promoţionale 2024
_____
Plăcuţe şi indicatoare pentru case, blocuri, sedii
_____
Rame click - comandă online!
_____
Panou decorativ pentru interior sau exterior – tu alegi designul!
_____
Steaguri publicitare - click pentru a comanda!
_____
Stâlpi pentru delimitare (opritori, de ghidare) - comandă online!






_____
Cataloage promoţionale 2024


Îți dorești o presă liberă și independentă?
Alege să o susții!
_____
Bannere şi mesh-uri publicitare - click pentru a comanda online!
Promovare
Publicitate
Newsletter