06.05.2012,  22:27:38 | 63 comentarii | 1600 vizualizari GALERIE:     FOTO    
Promovare / Sondaj: / Vochiţoiu (PP-DD) - 30,5% intenţie de vot la şefia Consiliului Judeţean Hunedoara
de Promovare

Haralambie Vochiţoiu, candidatul Partidului Poporului la funcţia de preşedinte al Consiliului Judeţean Hunedoara, ar înregis­tra un scor electoral de 30,5%, în creştere cu patru procente raportat la sondajul 

realizat de Centrul Regional pentru Ocuparea Forţei de Muncă şi Protecţie Socială (CROFMPS) în urmă cu o lună de zile. 
Ascensiunea lui Vochiţoiu este explicabilă, în primul rând, prin vizita lui Dan Diaconescu în judeţul Hunedoara şi în Valea Jiului, preşedintele PP-DD fiind primit cu un val de entuziasm de către hunedoreni. Urmare a vizitei lui Dan Diaconescu, organizaţia judeţeană PP-DD Hunedoara a depăşit 10.000 de membri, iar numărul celor care se înscriu în partid este în continuă creştere. Cele 30 de procente îl îndreptăţesc pe Haralambie Vochiţoiu să spere la un scor electoral extrem de favorabil, miza câştigării şefiei Consiliului Judeţean Hunedoara fiind un obiectiv realist.
Nici la nivel judeţean Partidul Poporului - Dan Diaconescu nu stă deloc rău. Cu 36,43%, PP-DD este plasat imediat în spatele USL care ar obţine 38,84%.
Studiul a fost realizat de Centrul Regional pentru Ocuparea Forţei de Muncă şi Protecţie Socială (CROFMPS) în perioada 25 aprilie-3 mai, în judeţul Hunedoara, pe un eşantion reprezentativ de 1.014 persoane cu vârstă de 18 ani şi peste 18 ani. Metoda folosită a fost cea a sondajului de opinie pe baza de chestionar. Eroarea maximă admisă este de +/- 3,1%.

Comentarii articol (63 )

#1 alina07.05.2012,  07:33:09
Haralabie,carul cu prosti s-a rasturnat la Caracal,de unde e DDiaconescu,stapanul tau,si nu la Petrosani.Numai Chirvase mai face sondaje in care ai 120%.Esti penibil,nu ne mai lua de prosti
#2 Gore07.05.2012,  07:54:47
Haralambie, deja devii plictisitor. Te vrei vreun fat frumos care creste-ntru-un an cati altii in 10. Fasss. Esti acelasi gainar. Tot cu falsuri, tot cu falsuri?? Macar fasi tu un fals ca lumea. Daca la nivel de tara USL are in jur de 45-50%. cum vrei tu sa credem ca tocmai la Hunedoara, acolo unde candidezi tu (ba candidule!!!) USL are 38%??? Mai minte omu de-un leu doi dar nu de toate fondurile europene, mai haralambie ma. Apropo: acest Centru este o asociatie care figureaza ca sediu pe sediul firmei tale. Deci tu pasezi, tu sutezi, tu dai cu capu. Ce mai, esti dat dracu!
#3 AVRAM IANCU07.05.2012,  09:27:57
JOS CIOCOIU ,JOS STRIGOIU SECURIST ,MIRCEA IOAN MOLOT.
#4 Radu Paraschiv07.05.2012,  09:55:45
Ati vazut ce s-a intamplat in Grecia ieri. Cele 2 partide mari ale Greciei au luat impreuna doar 37%. Dezastru total. ASA SE VA INTAMPLA SI IN ROMANIA. usl = pd = aceeasi mizerie. Electoratul nemultumit va vota alte partide. asa se explica ascensiunea PPDD si scorul foarte mare pe care il ia Vochitoiu intr-un judet in care baronii pnl si psd s-au imbgatit, populatia nu are locuri de munca si este saraca.
#5 Iosif07.05.2012,  10:07:37
Iar se lauda hotul de hari.ca la alegerile de la primarie.mai bine se ar plati agajatii.
#6 Iosif07.05.2012,  10:09:01
Iar se lauda hotul de hari.ca la alegerile de la primarie.mai bine se ar plati agajatii.
#7 George07.05.2012,  10:56:33
Vochitoi are toate sansele sa castige! Eu votez cu Vochitoiu!
#8 Marian07.05.2012,  11:00:33
Eu cred ca PP-DD e cotat mai bine in judetul Hunedoara! Vochitoiu va castiga fara probleme presedentia Consiliului Judetean.
#9 AUREL07.05.2012,  11:00:34
O facatura de sondaj ,nu il voteaza nimeni pe Mircea Molot ,domnul Hary
#10 Teodor07.05.2012,  11:13:30
Aurel, ai in cap numai facaturi! PP-DD este mult mai bine cotat decat in sondajele oficiale. Nu cunosc pe nimeni care sa zica ca nu voteaza cu PP-DD!
#11 Ion G.07.05.2012,  11:15:20
Tocmai m-am inscris in PP-DD. Avem foarte multi membrii, in fiecare zi se inscriu cateva zeci. In cadrul partidului exista o atmosfera de colegialitate extraordinara. Suntem o echipa imbatabila. Cu siguranta vom castiga alegerile in judetul Hunedoara.
#12 Johann07.05.2012,  11:50:03
@"alina" :De acord cu tine !Dar,aplicind "marketing-ul OTV",putina lume te crede ca la Caracal s-a rasturnat caru' cu prosti.Pe majoritatea i-a convins Diaconescu de faptul ca e o minciuna si ca de fapt carul a avut doar pana pe "fata".Si tine.Pun pariu ca si la "prezidentiale",o sa se plimbe soarecele DD in campania nationala de sustinere,cu Elodia-candidat pe un dric Bentley sub sloganul "CUM A-NVIAT ELODIA,VA INVIA SI ROMANIA !!!" Si lumea va crede,c-asa-i la noi.
#13 Florin no.107.05.2012,  11:58:11
Bravo, Hari. Eu sunt petrilean si te votez. Si te asigura ca 90% din locuitorii din blocul meu vor vota Vochitoiu si PPDD ca ne-am saturat de minciunile PSD, PDL si PNL.
#14 Lupeni voteaza Vochitoiu07.05.2012,  12:00:24
Lupeniul voteaza Vochitoiu!!! Un candidat care nu e manjit, un om de onoare care va face multe lucruri bune pentru Valea Jiului.
#15 ANTI-MAFIE07.05.2012,  12:00:40
Johnann si Alina, postaci de serviciu platiti din bani negrii, mai lasati-ne. Sustineti mafiotii din judet. Din cauza unor ca voi judetul Hunedoara este condus de mafie. PP-DD si Vochitoiu vor face ordine in judet. Este timpul ca judetul sa fie condus de oameni responsabili care lupta pentru interesele poporului si nu pentru interesele mafiei!
#16 Miner Stingher07.05.2012,  12:02:56
am fost cu Vochitoiu si cu Dan Diaconescu atunci cand au coborat in mina la lupeni. sunt doi oameni extraordinari. vor redeschide minele si vor da de munca la oameni. jos cu pdl si cu usl!
#17 Dinu07.05.2012,  12:55:53
Nu stiu daca H.Vochitoiu este doar un afacerist veros si un demagog fara scrupule si ca un simplu cetatean ce sunt am tot dreptul sa cer ca toti acuzatorii lui sa aduca dovezi clare,de netagaduit, nu insulte, nu smecherii ironice ieftine,pretins intelectuale,gen Johann. Nu-l cunosc pe Vochitoiu,nici pe Dan Diaconescu,nici eu,nici majoritatea romanilor, decat prin intermediul micului ecran, dar este firesc sa le acordam incredere deoarece am acordat-o si celorlalti guvernanti,fosti si actuali, ani de-a randul si ne-am ales doar cu praful de pe toba. Ce-am avea de pierdut insa daca eu si alti romani, multi ori putini am vota PP-DD? Nu cred ca am pierde ceva, insa de castigat am castiga ceva: le-am da un sut in fund la toti cei ce ne-au furat si umilit pana acum, am deveni mai puternici chiar si numai daca am dovedi tuturor ca avem curajul sa schimbam soarta tarii si ca suntem stapani pe noi insine,asta cred.
#18 Ileana K.07.05.2012,  13:15:46
si eu votez VochItoiu la CONSILIUL JUDETEAN!!Jos cu PDL-PNL-PSD!!ATI DOVEDIT CA NU SUNTETI IN STARE SA AVETI GRIJA DE TARA ASTA!!!JOS CU MIZERABILII!!
#19 Relu07.05.2012,  13:26:05
Din pacate lipsurile si neputinta de a asigura copiilor "o zi de maine decenta" ne pune in situatia de a "defila" sub culoarea mov a PP DD pentru 2 mici si o bere ... dar timp de 4 ani ce se va stimabililor ? fiti pe faza NU RATATI MOMENTUL MOPUL SI GALEATA URMEAZA !
#20 ADRIAN07.05.2012,  13:41:06
LUPENIUL voteaza cu MIRCIA MUNTEAN.
#21 Andrei07.05.2012,  13:51:13
Adrian nu cred ca esti din Lupeni. Eu unul sunt din Lupeni si nu am auzit pe nimeni sa spuna ca voteaza cu Mircia Muntean. Lupeniul voteaza cu PP-DD si Vochitoiu!
#22 Vasile T.07.05.2012,  13:55:46
Orasul Vulcan voteaza cu Vochitoiu si PP-DD!
#23 Radu (Lupeni)07.05.2012,  13:57:21
Nu va mai bateti care si cum e din Lupeni. Eu sunt din Lupeni si va pot spune cu mana pe inima ca lupenenii vor vota cu Dan Diaconescu, cu Haralambie Vochitoiu si cu PPDD.
#24 Pentru Relu07.05.2012,  14:00:37
Relule, eu cred ca ai mancat mici si ai baut bere de la Molot. Nu de alta, dar PPDD nu are banii pe care ii au PNL, PSD si PDL care au furat cu mainile pana la cot. Mop si galeti am vazut si eu, dar erau cu insemnele PNL si PSD.
#25 DEMONSTRATIA FALSULUI IN "SONDAJUL" HARALAMBESC07.05.2012,  14:11:30
Hari, cand mai faceti falsuri aveti grija mare sa nu fiti bauti. Atentie la demontarea sondajului tau: 38,84% = 393,83 PERSOANE (UUUUUpppppsssssss) 36,43% = 369,4 PERSOANE 11,07% = 112,24 PERSOANE 5,28% = 53,53 PERSOANE 4,65% = 47,15 PERSOANE 2,02% = 20,48 PERSOANE 1,71% = 17,33% PERSOANE TOTAL = 1010, 96 PERSOANE Alo, domnu Hary?? Ziceai ca ai 1014 persoane; cifrele procentuale, date la zecimala, trebuie sa se inchida pe cifre absolute intregi; unde ai vazut tu 53,53 persoane??? Domnu Hary, ii platesti pe aia care fac "sondajele" astea? Vezi ca te-au discreditat. Baga-i ...in...sedinta.
#26 Anti-fals07.05.2012,  14:21:58
Falusul e la tine. Toata lumea stie ca PPDD va castiga alegerile.
#27 Fanel07.05.2012,  14:25:51
VOCHITOIU - PRESEDINTE CONSILIU JUDETEAN HUNEDOARA! PPDD - SALVAREA ROMANILOR!
#28 Rotunjiti, poate va iasa07.05.2012,  14:26:46
Si inca ceva: daca o sa rotunjesti, "ce e de rotunjit" nu ajungi decat la 1013 persoane; si apropo, NU SE ROTUNJESTE pe cifre absolute daca sondajul e curat. Curat murdar coane haralabie, curat murdar
#29 Farfuridi07.05.2012,  14:27:27
VOCHITOIU - PRESEDINTE CJ HUNEDOARA!!! PARTIDUL POPORULUI va curata Valea Jiului de ciocoi si banditii care fura banul public.
#30 Anti-Fals07.05.2012,  14:28:56
Ala care spune ca sondajul e fals, tu nu stii ba ca cifrele alea se rotunjesc? Te mai si bagi in demonstratii sa te faci de ras:))))
#31 Bogdan07.05.2012,  14:29:09
Bai anonimule de la pozitia 25, ce calcule faci tu taticule?! de unde ai scos tu calculele astea?! din fericire am studii in domeniul statisticii, am verificat toate datele si calculele sunt coreste. bai, tu nu esti decat un postac platit menit sa discreditezi un studiu ce reflecta realitatea... nu ati facut nimic pentru judetul Hunedoara si acum faceti singurul lucru la care va pricepeti: aruncati cu rahat! Veniti cu proiecte pentru Hunedoara. Atitudinea asta a voastra ma determina sa cred ca nu aveti scrupule asa ca voi vota cu PP-DD.
#32 Ce ba, va bagat deja in sedinta?07.05.2012,  14:32:47
ba si daca se rotunjesc, de ce nu le-ati rotunjit pana acum si le-ati dat drumul la public? Statistica lu creata neamului!!!
#33 Lamurire07.05.2012,  14:36:51
Ba asta cu analiza sondajului, stai sa inteleg. Adica tu spui ca sondajul e fals bazandu-te pe faptul ca esantionul dat e de 1.014 si nu de 1.013? Esti penibil rau de tot! Falsuri vezi ca fac pesedeii tai.
#34 Lili07.05.2012,  14:38:40
Neamule, uite cum sta treaba: tu du-te la sapa ca la aia te pricepi. Va dat ordin haralambie sa aparati facatura???
#35 Cornel Albu07.05.2012,  14:39:50
Nu va mai certati aiurea. Alegerile le castiga PPDD. Au furat destul PSD, PNL si PDL. E timpul sa se schimbe lucrurile, sa vina unii corecti care sa face ordine. Vochitoiule, ai votul meu!
#36 Pentru Lili07.05.2012,  14:42:21
Tu gandesti la fel de prost pe cum scrii. Se scrie "v-a dat", nu "va dat". Asa ca ti-am dat-o la temelie. Esti praf si la calcule, si la gramatica. Te intreb: care-i rosul tau in viata daca esti asa praf?
#37 Pentru haralimbisti07.05.2012,  14:43:13
Va incurajati reciproc dar ati facut-o lata. Cine-i ala cu studiile in statistica? Pai cred ca le-ai facut la Facultatea Ajutatoare: 1x1 = 1,41; cam asa sunt calculele la voi, astia haralambistii, pardon haralimbistii!!!
#38 Nicu Solomon07.05.2012,  14:48:15
Bravo! Ti-am zis, la calcule esti zero barat, cu limba roamana stai foarte prost. Apuca-te de munci agricole si de mers cu oile pe munte. Dar nici acolo nu te angajeaza nimeni pentru ca e clar ca nu te duce capul.
#39 Florica 07.05.2012,  14:54:53
Cum se scrie? Va tras-o sau V-a tras-o? Cred ca e corect in ambele variante. tabla inmultirii la firma haralimbistilor: 1x1=1,41; 2x2=4 si ceva; asa v-o iesit sondajul.
#40 unul07.05.2012,  15:07:02
:)) Florica esti penibila... ai trecut cumva de clasa a doua?! Vai de capul tau! Inainte sa comentezi ar trebui sa sti sa scri...Florica, intoarece-te la scoala primara. Dupa ce termini gimnaziul mai discutam.
#41 bai Moromete07.05.2012,  15:11:38
Ion Moromete mai incet cu acuzatiile... Cand dai bani in stanga si in dreapta bani incepi sa crezi ca toti sunt cumparati. Vai de tine Mormete. Nu stiti decat sa arunci cu fecale in stanga si in dreapta. Nu ajunge cat ne-ati mintit?! Veniti cu proiecte pentru Valea Jiului si lasati gargara.
#42 Apolitic07.05.2012,  15:17:49
Pai si hari cu ce proiecte vine? Cu 'carbunele poporului', un proiect tot furat? Bai, nu exista pericol mai mare pentru Petrosani si pentru judetul nostrul decat hari asta al vostru. Oricine dar nu el, nu intelegeti? Deschide-ti dracului ochii odata nu mai fiti atat de naivi.
#43 Adrian07.05.2012,  15:25:06
Mai asa zisule "Apolitic", tocmai asta e...oamenii au deschis ochii si au vazut cat rau ati facut acestui judet. E timpul ca voi sa dispareti ca altfel judetul asta ajunge o ruina. E timpul ca PP-DD sa guverneze acest judet pentru binele poporului si nu al mafiotilor.
#44 Toto Rina07.05.2012,  15:29:51
Si hari nu e mafiot? aaaaaa, acum am inteles el e precuviosul mucenic Haralambie, intai statatorul mafiei si coruptiei in Valea Jiului
#45 Adrian07.05.2012,  15:34:20
Hari nu a fost la putere, el a fost in Opozitie. E un om curat caruia trebuie sa i se dea sansa sa demonstreze ca poate face ceva!
#46 anti-paraziti07.05.2012,  15:38:20
Tocmai de Hari v-ati gasit sa va luati si voi?! Nu a fost niciodata la putere. Voi in schimb sunteti hotii care striga hotii. Sa va fie rusine, aveti un tupeu inegalabil. PP-DD va castiga alegerile in Valea Jiului si vom scapa de voi, parazitilor!
#47 Ilie07.05.2012,  16:00:39
Votez PP-DD la Petrila si Mircia Muntean la CJH.
#48 ...de la Scularie07.05.2012,  16:26:05
Corectez: votez Vochitoiu la CJH si PP-DD la Petrila.
#49 Johann07.05.2012,  16:26:31
Nu sint "platit" de nimeni pentru postari,nici cu "bani negri" nici albi.Ca banii mei cu care platesc taxe,impozite,contributii statului si institutiilor sale sint "albi",dar pe traseu se innegresc,se prea poate,dar asta e alta discutie si nu depinde strict numai de mine.Depinde de toti cei ce merg in fata urnelor.Nu pot sa cred insa nici in angajamentului unui om sau soarece (ce-o fi),care are impresia ca o mina se redeschide cum se curata o fintina de mil in Lunca Dunarii.Asta nu stie nici ce efort material si uman presupune redeschiderea unui abataj,darmite a unei mine.Dar,deh !,promisiunile sint ieftine.
#50 Grati07.05.2012,  16:26:38
Aveti dreptate, Hari nu este mafiot el a ramas ce a fost dintotdeauna: UN GAINAR! ce dreag ma gainare, mai stileaza-te si tu. Ba, haralambie, stati cam prost cu numaratoarea si cu tabla inmultirii la firma aia ta de rahat cu perje. Ai o echipa...sa ti-o tina D-zeu ca pe ce-a livrat presei o sa te bucuri si tu.
#51 Pt. Grati07.05.2012,  16:35:23
Ma amuza comentariile unor neaveniti gen Grati. Pai Vochitoiu are macar o echipa, a creat locuri de munca si a muncit pentru a ajunge cineva. Insa tu nu esti capabil decat sa improsti cu noroi din spatele unui monitor. Esti demn de mila.
#52 web07.05.2012,  17:20:47
votez PP-DD vreau schimbare ,ca m-am saturat de sloganul pleaca ai nostri vin ai nostri,co mine nu m-ai tine
#53 Bula07.05.2012,  19:54:38
Dragi mei vad ca iarasi trebuie sa va cert , mai mult pe sustinatorii lui haralambie vochihotoiul , ati uitat oare ca a plecat de la PSD cu fondurile organizatiei Petrosani? Ati uitat ca doua luni a fost director la OIPOSDRU Timisoara de unde a aparut o frumusica suma de euroi si colac peste pupaza domnisoara Lili Jianu a castigat cu firma Eurojobs o licitatie facuta? Locuitori ai lupeniului ati uitat oare ca in 2009 ati luat o teapa cu parcul de la cinematograf , stiti oare cati bani din fondurile primariei au intrat in buzunarul imaculatului haralambie ? Ei va spune Bula 8,5 miliarde intro licitatie castigata de Art Forest alta firma al ciocoiului haralambie si Bogos Valerica care vad ca are nume predcestinat.Ia intrebati de alta firma Fabrica de Termopane cate tepe a dat dat domnul haralambie .Concluzie daca un partid il sustine pe haralambie sigur va pierde voturi ale multor cetateni din Valea Jiului , in special cei care cunosc cat de cat ciocoii vechi si noi.
#54 Bula07.05.2012,  20:01:09
Si daca nu credeti cele de mai sus intrebati muncitori care au muncit la una din cele trei firme mai sus numite.Si atentie mai are o firma pe care o voi dezvalui cu alte mizerii de ale lui hari.Numele ciocoiului lam scris voit cu litere mici din scarba fata de acesta.
#55 LABIS07.05.2012,  21:56:32
VOTEZ P.R.M.
#56 sox07.05.2012,  22:18:46
sunt multi prosti pe-aici
#57 avram07.05.2012,  22:34:18
jos pp-dd votam pdl incuiatilor din petrila
#58 dant07.05.2012,  23:31:45
eu cred ca ppdd are peste 100% dar nu a vrut sa recunoasca treaba asta institutul de sondare care a realizat chestionarele:)))
#59 Falconetti08.05.2012,  02:23:00
Lasa gluma proasta, ma dant-osule, ca-ti ramane carnea printre masele. Statistica nu-i de tine, las-o altora si vezi-ti de ale tale.
#60 pasarila08.05.2012,  10:11:57
Ai dreptate,sox, si tu esti printre ei...
#61 Arhi08.05.2012,  10:20:05
Unii nu stiu unde se afla Petrila pe harta, dar zic ca voteaza cu PDL. Petrila voteaza PPDD si Vochitoiu!
#62 teo27.05.2012,  22:40:08
Fratilor ce va poate da voichitoiu?Ce poate da un om daca alegerile generale le castiga usl?Fiti rationali.Argumente?Zero.O sa ramaneti fara nimic ca pana acum.Promisiunile sunt promisiuni, mai greu sunt cu faptele din pacate.


Adauga comentariu
  Numele tau:


  Comentariul tau:


  C창t fac 10 ori 4  ?  


   DISCLAIMER
   Atentie! Postati pe propria raspundere!
   Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii


Informatiile publicate de zvj.ro pot fi preluate doar in limita a 250 de caractere, cu CITAREA sursei si LINK ACTIV. Orice alt mod de preluare a textelor de pe acest site constituie o incalcare a Legii 8/1996 privind drepturile de autor si va fi tratat ca atare.




Îți dorești o presă liberă și independentă? Alege să o susții!

Banii rezultați din contribuțiile cititorilor sunt esențiali pentru a susține pe termen lung articolele, investigațiile, analizele și proiectele noastre.

Poți contribui cu donații prin Pay Pal sau prin donatii directe în contul
Ziarul Vaii Jiului SRL. 
CONT LEI: RO94BTRL02201202K91883XX, 
deschis la Banca Transilvania.

Payments through Paypal





_____
Administrare pagină de Facebook pentru persoane publice
_____
Bannere şi mesh-uri publicitare - click pentru a comanda online!

_____
Administrare pagină de Facebook pentru afaceri
_____
Flyere, pliante, broşuri, afişe, cărţi de vizită, mape, formulare...
_____
Catalog promoţionale 2022
_____
Plăcuţe şi indicatoare pentru case, blocuri, sedii
_____
Rame click - comandă online!
_____
Panou decorativ pentru interior sau exterior – tu alegi designul!
_____
Steaguri publicitare - click pentru a comanda!
_____
Stâlpi pentru delimitare (opritori, de ghidare) - comandă online!




_____
Catalog promoţionale 2022


Îți dorești o presă liberă și independentă?
Alege să o susții!
_____
Bannere şi mesh-uri publicitare - click pentru a comanda online!
Promovare
Publicitate
Newsletter