08.09.2008, 12:03:00 | 0 comentarii | 491 vizualizari
În supermarket-urile din Valea Jiului / Promoţiile se sfârşesc înainte de a începe
Articole de acelasi autor
de Alina PIPAN
Promoţiile. Ne lovim de ele la tot pasul. Toate promit oferte extraordinare, produse mai multe, mai ieftine, pentru toatã lumea. Cele mai multe promoţii sunt oferite de supermarket-uri. Consumatorii au de multe ori surpriza de a constata cã promoţiile care sunã extraordinar de bine se sfârşesc înainte de a începe. Mai exact, au fost oferte care la prima orã din prima zi de promoţie nu mai aveau niciun produs dintre cele ofertate. Vânzãtorii nu au explicaţii pentru asemenea evenimente şi de câte ori li se cer aceste explicaţii ridicã incapabili din umeri.
“Am fost într-o zi în market-ul din complexul Jiul şi aveau o promoţie pentru nişte compoturi. Preţurile erau foarte bune şi, în drum spre muncã, dimineaţa pe la ora 8, am intrat sã cumpãr compoturile din promoţie. Nu am gãsit nimic şi vânzãtoarea mi-a spus cã produsele din promoţie s-au terminat deja. Nu îmi explic cum se puteau epuiza toate, din moment ce market-ul se deschisese abia de o orã şi, în afarã de mine, nu mai era niciun cumpãrãtor”, povesteşte M. Laios din Petroşani.
Un alt client, Robert Damian, a rãmas la fel de surprins când a mers sã cumpere un scaun de birou aflat la promoţie într-un supermarket, pe care-l gãsim în majoritatea oraşelor din Vale. Acesta a dorit sã achiziţioneze scaunul în prima zi a promoţiei pe la orele amiezii. Scaunele nu mai erau disponibile şi a cerut explicaţii vânzãtoarei. „Vânzãtoarea mi-a spus seninã cã se epuizase stocul de la ora deschiderii. Nu am înţeles exact cum este posibil aşa ceva, dar un prieten ce lucreazã în supermarket mi-a explicat. Mi-a spus cã dacã mai am nevoie de vreun produs din promoţie sã-l întreb prima datã pe el şi-mi opreşte el unul. Aşa fac toţi angajaţii. Opresc produsele pentru ei şi le cumpãrã la preţul promoţiei. Ceilalţi clienţi nu mai au nicio şansã”, ne povesteşte Robert.
Comerţul în supermarket-urile din ziua de astãzi seamãnã izbitor cu cel din perioada comunistã. Şi atunci, vânzãtorul de la alimentarã era Dumnezeu pentru cã avea acces la orice bun consumabil şi putea sã-l „dea pe sub mânã” . Se pare cã procedeul a rãmas viu cu toate cã personalul angajat este mai tânãr. Probabil cã micile afaceri, „pilele” sunt caracteristici ale poporului român şi nu ne corectãm pentru cã nu vrem sã ne pierdem identitatea.
Comentarii articol (0 )Nu exista niciun comentariu.
Adauga comentariu
Informatiile publicate de zvj.ro pot fi preluate doar in limita a 250 de caractere, cu CITAREA sursei si LINK ACTIV. Orice alt mod de preluare a textelor de pe acest site constituie o incalcare a Legii 8/1996 privind drepturile de autor si va fi tratat ca atare.
Banii rezultați din contribuțiile cititorilor sunt esențiali pentru a susține pe termen lung articolele, investigațiile, analizele și proiectele noastre. Poți contribui cu donații prin Pay Pal sau prin donatii directe în contul Bannere şi mesh-uri publicitare - click pentru a comanda online! Flyere, pliante, broşuri, afişe, cărţi de vizită, mape, formulare... Cataloage promoţionale 2024 Plăcuţe şi indicatoare pentru case, blocuri, sedii Rame click - comandă online! Panou decorativ pentru interior sau exterior – tu alegi designul! Steaguri publicitare - click pentru a comanda! Stâlpi pentru delimitare (opritori, de ghidare) - comandă online! Cataloage promoţionale 2024 Alege să o susții! Bannere şi mesh-uri publicitare - click pentru a comanda online! Newsletter
|