03.03.2009,  16:44:10 | 0 comentarii | 519 vizualizari
Poveste fără sfârşit / Drumul de la Simeria la Petroşani


de Mihaela PETROŞAN
În ultima şedinţă a Consiliului Judeţean (CJ) Hunedoara, chiar dacă a fost trecut la Diverse, un punct important al discuţiilor a fost cel referitor la lucrările pe Drumul Naţional 66 Simeria-Petroşani, un drum care pare să nu mai aibă finalitate. Din 2003, de când au început lucrările la DN 66 au fost date diferite termene de finalizare a lucrărilor, au fost schimbaţi constructorii, în acest moment fiind trei firme contractante pe această porţiune de drum.
 
Deşi trebuia finalizată încă din august 2006, reabilitarea Drumului Naţional 66 pe porţiunea dintre Simeria şi Petroşani bate şi acum pasul pe loc, mai mult, în lunile de iarnă, foarte multe porţiuni au ajuns într-o stare jalnică. De exemplu, pe raza comunei Băniţa, în zona Crivadia, sunt gropi adânci, adevărate cratere în asfalt. 
„Acest drum leagă Valea Jiului de Europa, iar în acest moment este un dezas­tru. Situaţia actuală este gravă. Niciun guvern nu şi-a îndreptat atenţia spre acest drum. Aici nu mai e vorba de politică. Niciun guvernant nu a făcut nimic pentru acest drum, probabil pentru că ei nu circulă pe aici. Pe noi ne interesează cum circulă oamenii pe drumurile naţionale din judeţ. Trebuie să facem toate demersurile pentru a se aloca banii necesari finalizării lucrărilor pe acest drum.” a declarat Mircea Ioan Moloţ, preşedintele CJ Hunedoara. „Cetăţenii Văii Jiului care vin la Deva trebuie să aibă un drum normal. Această porţiune cred că este cea mai mizerabilă din ţară”, a continuat Mircea Ioan Moloţ. 
Luat la întrebări de către consilierii judeţeni, reprezentantul Administraţiei Drumurilor Naţionale susţine că instituţia pe care o reprezintă, conform contractului, face doar lucrări de deszăpezire. „Pe tronsoanele Simeria-Haţeg şi Baru-Petroşani, în acest moment se fac doar reparaţii de primă urgenţă, iar în zece zile drumul va fi funcţionabil.”, a declarat directorul Secţiei Judeţene a Administraţiei Drumurilor Naţionale, Gheorghe Brânzan. Lucrările de administrare ar trebui făcute de constructor, dar cum acesta nu şi-a primit o parte din bani pentru lucrările deja executate, nu mai efectuează niciun fel de operaţiuni.
Din declaraţiile lui Gheorghe Brânzan, rezultă un singur lucru cert: „tronsonul Haţeg-Baru va fi terminat în acest an, iar sectorul Baru-Petroşani în 2010.” 

Comentarii articol (0 )

Nu exista niciun comentariu.

Adauga comentariu
  Numele tau:


  Comentariul tau:


  C창t fac 6 ori 10  ?  


   DISCLAIMER
   Atentie! Postati pe propria raspundere!
   Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii


Informatiile publicate de zvj.ro pot fi preluate doar in limita a 250 de caractere, cu CITAREA sursei si LINK ACTIV. Orice alt mod de preluare a textelor de pe acest site constituie o incalcare a Legii 8/1996 privind drepturile de autor si va fi tratat ca atare.




Îți dorești o presă liberă și independentă? Alege să o susții!

Banii rezultați din contribuțiile cititorilor sunt esențiali pentru a susține pe termen lung articolele, investigațiile, analizele și proiectele noastre.

Poți contribui cu donații prin Pay Pal sau prin donatii directe în contul
Ziarul Vaii Jiului SRL. 
CONT LEI: RO94BTRL02201202K91883XX, 
deschis la Banca Transilvania.

Payments through Paypal




- - -
Bannere şi mesh-uri publicitare - click pentru a comanda online!

_____
Flyere, pliante, broşuri, afişe, cărţi de vizită, mape, formulare...
_____
Cataloage promoţionale 2024
_____
Plăcuţe şi indicatoare pentru case, blocuri, sedii
_____
Rame click - comandă online!
_____
Panou decorativ pentru interior sau exterior – tu alegi designul!
_____
Steaguri publicitare - click pentru a comanda!
_____
Stâlpi pentru delimitare (opritori, de ghidare) - comandă online!






_____
Cataloage promoţionale 2024


Îți dorești o presă liberă și independentă?
Alege să o susții!
_____
Bannere şi mesh-uri publicitare - click pentru a comanda online!
Promovare
Publicitate
Newsletter