10.08.2009,  09:51:43 | 0 comentarii | 498 vizualizari
Deşi nu mai stă în apartament de patru luni Un client Apa Serv plăteşte în continuare pierderile de apă


de Alina PIPAN
Când vine vorba de plata facturilor, mai ales dacă furnizorul deţine monopolul pe piaţă, lucrurile nu pot sta decât prost. Nu am auzit vreun om să nu fi avut probleme vreodată cu factura la apă, curent sau gaz. 
Petru Iancu, bucureştean cu acte în regulă, deţine şi un apartament în Vulcan, pe Aleea Muncii. De vreo patru luni nu a mai dat pe la apartamentul din Vulcan pentru că, aşa cum spuneam, lucrează în Bucureşti. Deci, apartamentul stă, practic, nelocuit de patru luni. N-ai spune acelaşi lucru judecând după factura de apă. Care, negreşit, vine în fiecare lună. Şi nu oricum, ci din ce în ce mai mare. Ce plăteşte, de fapt, omul nostru? Pierderile. Asta pentru că, aşa cum menţionează şi dumnealui într-o scrisoare către conducerea Apa Serv Valea Jiului SA, anul trecut societatea a luat decizia de facturare a consumului de apă în sistem pauşal. Asta cu toate că, aşa  cum precizează şi contractul încheiat între Apa Serv şi client, „pentru schimbarea modului de facturare este necesară o cerere scrisă şi semnată de toţi locatarii”. Dar acceptul locatarilor nu a fost cerut.  A apelat la şefa centrului de încasare din Vulcan, dar şi la şefa serviciului de facturare. Fără nicio rezolvare însă. Bărbatul vrea să se facă o recalculare şi să plătească factura reală pentru că, evident, nu a locuit în apartamentul din Vulcan. Şi odată ce a consumat şi a plătit acest tip de serviciu în Bucureşti, nu este normal, şi nici logic sau legal, după părerea noastră, să plătească apa şi la Vulcan. Acest aspect este menţionat, de asemenea, în contractul încheiat între cele două părţi: „utilizatorul are dreptul să beneficieze de scutiri de la plata serviciilor pentru perioada cât nu este la domiciliu, în baza actelor doveditoare”.
Atunci când a făcut cererea de recalculare, adresată directorului Nicolae Ivănuş, acesta a ataşat şi actele doveditoare. Bărbatul este dispus să plătească consumul, dar în funcţie de indexul apometrului, nu toate pierderile de apă la care nu a contribuit.  Răspunsul oficial nu l-a primit încă deşi cererea a fost înregistrată în data de 16 iunie a acestui an. Probabil că va primi în final vreo explicaţie de genul că utilizatorul are dreptul de a fi scutit de plata serviciilor, dar nu şi a pierderilor de apă. Nimic nu ne mai surprinde. 

Comentarii articol (0 )

Nu exista niciun comentariu.

Adauga comentariu
  Numele tau:


  Comentariul tau:


  C창t fac 8 ori 3  ?  


   DISCLAIMER
   Atentie! Postati pe propria raspundere!
   Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii


Informatiile publicate de zvj.ro pot fi preluate doar in limita a 250 de caractere, cu CITAREA sursei si LINK ACTIV. Orice alt mod de preluare a textelor de pe acest site constituie o incalcare a Legii 8/1996 privind drepturile de autor si va fi tratat ca atare.




Îți dorești o presă liberă și independentă? Alege să o susții!

Banii rezultați din contribuțiile cititorilor sunt esențiali pentru a susține pe termen lung articolele, investigațiile, analizele și proiectele noastre.

Poți contribui cu donații prin Pay Pal sau prin donatii directe în contul
Ziarul Vaii Jiului SRL. 
CONT LEI: RO94BTRL02201202K91883XX, 
deschis la Banca Transilvania.

Payments through Paypal




- - -
Bannere şi mesh-uri publicitare - click pentru a comanda online!

_____
Flyere, pliante, broşuri, afişe, cărţi de vizită, mape, formulare...
_____
Cataloage promoţionale 2024
_____
Plăcuţe şi indicatoare pentru case, blocuri, sedii
_____
Rame click - comandă online!
_____
Panou decorativ pentru interior sau exterior – tu alegi designul!
_____
Steaguri publicitare - click pentru a comanda!
_____
Stâlpi pentru delimitare (opritori, de ghidare) - comandă online!






_____
Cataloage promoţionale 2024


Îți dorești o presă liberă și independentă?
Alege să o susții!
_____
Bannere şi mesh-uri publicitare - click pentru a comanda online!
Promovare
Publicitate
Newsletter