29.04.2015, 21:55:59 | 1 comentariu | 1331 vizualizari
Consilierii locali petroşeneni, în două ceasuri, / Au aprobat 33 de proiecte de hotărâre
Articole de acelasi autor
de Corneliu BRAN
Pe ordinea de zi a şedinţei ordinare de Consiliu Local Petroşani, desfăşurată ieri, 29 aprilie, în sala de şedinţe a primăriei, s-au aflat iniţial 26 de proiecte. La începutul şedinţei alte 9 proiecte suplimentare au ajuns în discuţie, astfel că din cele 35 de proiecte, doar două au fost retrase de pe ordinea de zi – urmând a fi repuse în discuţie la o viitoare şedinţă. Toate cele 33 de proiecte rămase au fost votate de consilierii locali petroşeneni, astfel că ele au devenit hotărâri de consiliu local.
Şedinţa,
condusă de noul preşedinte, consilierul social-democrat Viorel Pascu (pentru trei luni, conform regulamentului stabilit la începutul mandatului) a durat aproape două ore, existând discuţii mai ample la cel puţin unul dintre proiecte, pe care le vom sintetiza în ediţia viitoare a ziarului nostru. Mai trebuie subliniat faptul că şi la punctul „diverse” s-au pus pe tapet câteva probleme reale ale municipiului, Executivul promiţând că le va rezolva prin intermediul serviciilor de specialitate din cadrul primăriei, fireşte ce se poate rezolva pe termen mediu şi scurt, în funcţie şi de posibilităţile financiare şi de organizare. Vom reveni şi pe seama acestui aspect. La finalul şedinţei, unul dintre reprezentanţii agenţilor economici care deţin restaurante şi terase, respectiv o doamnă, a ridicat mai multe probleme legate de funcţionarea teraselor şi de regulamentul impus de consiliul local.
Vă prezentăm mai la vale unul dintre proiectele devenite hotărâri după şedinţa de miercuri. Cu celelalte proiecte şi cu alte amănunte ce ţin de această şedinţă ordinară de consiliu local vom reveni în ediţiile viitoare.
În mai festival tineresc
În perioada 8-10 mai se va desfăşura la Petroşani un festival de teatru cu şi pentru adolescenţi,
Ieri, consilierii petroşeneni au aprobat participarea, în calitate de co-organizatori ai festivalului „Festivalul vostru, al adolescenţilor!” – ediţia a III-a, şi alocarea sumei de 4.000 lei local. La 11 mai se sărbătoreşte „Ziua Adolescentului”, iar manifestarea teatrală este dedicată, în primul rând, adolescenţilor din Valea Jiului.
Premiile festivalului
Premierea se va face din cei 4.000 de lei alocaţi de consilierii petroşeneni şi va consta în: 1.000 lei premiul pentru cel mai bun spectacol; 700 lei – premiul pentru cea mai bună regie; 500 lei – premiul pentru cea mai bună interpretare feminină şi alţi 500 lei premiul pentru cea mai bună interpretare masculină; 300 lei premiul pentru cel mai bun rol secundar feminin şi alţi 300 lei premiul pentru cel mai bun rol secundar masculin; 200 lei pentru cea mai bună scenografie.
Alţi 500 lei vor fi folosiţi pentru afişele de promovare a evenimentului.
Consiliul Judeţean Hunedoara va deconta trupelor invitate transportul, cazarea şi masa din bugetul instituţiei.
Comentarii articol (1 )
#1 cetateanu01.05.2015, 12:22:07
Harnici oameni!
Adauga comentariu
Informatiile publicate de zvj.ro pot fi preluate doar in limita a 250 de caractere, cu CITAREA sursei si LINK ACTIV. Orice alt mod de preluare a textelor de pe acest site constituie o incalcare a Legii 8/1996 privind drepturile de autor si va fi tratat ca atare.
Banii rezultați din contribuțiile cititorilor sunt esențiali pentru a susține pe termen lung articolele, investigațiile, analizele și proiectele noastre. Poți contribui cu donații prin Pay Pal sau prin donatii directe în contul
Pe aceeasi tema
Bannere şi mesh-uri publicitare - click pentru a comanda online! Flyere, pliante, broşuri, afişe, cărţi de vizită, mape, formulare... Cataloage promoţionale 2024 Plăcuţe şi indicatoare pentru case, blocuri, sedii Rame click - comandă online! Panou decorativ pentru interior sau exterior – tu alegi designul! Steaguri publicitare - click pentru a comanda! Stâlpi pentru delimitare (opritori, de ghidare) - comandă online! Cataloage promoţionale 2024 Alege să o susții! Bannere şi mesh-uri publicitare - click pentru a comanda online! Newsletter
|