09.11.2011,  20:54:24 | 97 comentarii | 7876 vizualizari
Vulcan / La 14 ani, minge de ping-pong pe masa autorităţilor
de Alina PIPAN

► Terorizată de mama ei, fuge mereu de-acasă. La 30 septembrie, publicam cazul unei fetiţe de 14 ani din Vulcan, care a fugit de-acasă, pentru că era terorizată de mama ei. Aşa a ajuns la bunica ei. Care a primit-o şi a anunţat poliţia că minora se află în grija ei. Până la intervenţia poliţiei şi a reprezentanţilor Asistenţei Sociale Vulcan, bunica a ascultat cele spuse de Mădălina, nepoata ei. Micuţa spunea că nu mai poate locui cu mama ei, deoarece este plină de păduchi, neîngrijită şi mai tot timpul jignită. Ba mai mult, mama ei vine acasă cu bărbaţi, cu care se culcă chiar în garsoniera în care locuieşte cu cei patru copii minori. 

Tatăl - decis să-şi recapete fiica 
Am decis să reluăm şi să dezbatem pe larg acest caz, după ce familia Mădălinei a apelat la noi. Mădălina locuieşte în continuare cu mama ei, pentru că aşa a decis Protecţia Copilului Vulcan, serviciu condus de Elena Cuşnariuc. Între timp, alarmat de starea fiicei lui, tatăl minorei, de mult divorţat de mama ei, a decis să ceară în instanţă tutela acesteia. Între timp, minora este obligată să stea cu mama ei. De aceea fuge în permanenţă la bunica ei, în care vede singura alinare.
Ziarul Văii Jiului a solicitat Serviciului Public de Asistenţă Socială Vulcan şi Inspectoratului de Poliţie al Judeţului Hunedoara date concrete despre acest caz. Între timp, datele de la inspectorat au sosit, dar cele de la asistenţa socială nu. Încă le aşteptăm. Vă prezentăm pe scurt declaraţia bunicii, Elena Trîncu, a unuia dintre unchii fetiţei şi răspunsul oficial al poliţiei. Tratăm acest caz, în speranţa că Mădălina va avea o viaţă mai liniştită. Atât ea, cât şi fraţii ei mai mici. 
 
Povestea Mădălinei
Mădălina are o poveste de viaţă nu prea fericită. Când era minoră, mama ei a rămas însărcinată cu Mădălina. Bunica, Elena Trîncu, recunoaşte că dintre toţi copiii ei (adică două fete), niciunul nu a fost foarte cuminte. Când Maria, fiica ei, ce are cum 32 de ani, a rămas însărcinată, tatăl copilului, Romică, a promis că o ia de nevastă. Aşa s-a întâmplat. Numai că Mariei nu-i plăcea să fie mamă pentru Mădălina şi nevastă. I-a plăcut în schimb un alt bărbat, din judeţul Gorj, pentru care l-a părăsit pe Romică. Cu acela a făcut alţi doi copii. O fată - care a rămas tot pe numele primului bărbat, pentru că, până a născut-o, nu apucase să se declare divorţul - şi un băiat. A plecat la scurt timp şi de la soţul din Gorj, pentru că nu s-a înţeles cu el. Dar nu a divorţat legal. Prin urmare, cel de-al patrulea copil îi poartă numele, dar nu este al lui. Nu se ştie exact al cui este. Toate aceste suişuri şi coborâşuri din viaţa fiicei  Elena Trîncu le-a trăit pe îndelete, deoarece, de fiecare dată, a trebuit să sară în ajutorul fiicei ei. După ce a venit de la Gorj, Maria s-a instalat în apartamentul mamei cu cei trei copii. Apoi a rămas însărcinată cu al patrulea. Bunica, înglodată în datorii, şi-a vândut apartamentul, luându-şi o garsonieră. În acea garsonieră locuiau ea, fiica ei, şi cei patru nepoţi. Din partea primăriei, Maria, fiind mamă cu patru copii, dar fără niciun venit, a primit o garsonieră separată. Acolo şi-a lăsat copiii cu bunica, şi a plecat în Italia. Când a plecat era plină de datorii. De-acolo a început să trimită bani. Şi-a acoperit mai întâi datoriile, apoi a început să plătească facturile care se strângeau vrac. Între timp, cel mai mic dintre copii, în vârstă de 5 luni, s-a îmbolnăvit grav. A fost internat la Spitalul de Urgenţă din Petroşani, apoi a fost trimis la Timişoara. Cu el acolo a stat unchiul lui, tot el i-a şi plătit medicamentaţia. Mama copiilor nu a venit în ţară decât mult după ce acesta a fost externat. Revenită în ţară, şi enervată de reproşurile mamei ei, Maria a dat-o pe Elena Trîncu afară din casă şi i-a interzis să-i mai treacă pragul. Un pas care i-a adus pe copii la exasperare. Practic, ei fuseseră crescuţi de bunică. Iar mama nu ştia cum să aibă grijă de ei.
Fetiţa de 14 ani, Mădălina, nemaiputând îndura felul în care se poartă mama ei cu ea, a fugit la bunica ei, implorând-o mereu să o ia la ea. „Nepoata mea mi-a povestit cu o jigneşte mama ei mereu, cu o face curvă, şi îi spune că se culcă cu unchi-su’. Tocmai de aceea i-am şi scos fetei certificat medico-legal, să vadă autorităţile că este virgină. Nu îşi îngrijeşte copiii, a ajuns Mădălina la mine plină de păduchi, nemâncată şi murdară. Mă implora să nu o mai duc acasă, că mama ei nu le dă de mâncare şi îi tot pedepseşte. În plus, îşi aduce bărbaţi acasă şi stă cu ei de faţă cu copiii. Eu am fost mereu la poliţie să vadă şi ei prin ce trece fata, dar de la Protecţia Copilului o tot duc înapoi la mamă. Romică, tatăl fetei,  a făcut cerere în instanţă să-şi ia fata. Dar fiică-mea nu vrea să i-o dea. Mi-e teamă ca Mădălina să nu facă vreun gest necugetat, pentru că spune mereu că ea nu mai poate trăi cu mama ei. Mai bine se aruncă de pe bloc”, ne povesteşte bunica. 
 
Poliţia a constatat 
„Situaţia minorei B.M.M., în vârstă de 14 ani, din Vulcan, a fost sesizată Poliţiei Municipiului Vulcan la data de 06.05.2011 de către bunica maternă, care a reclamat  faptul că fiica sa, Maria S., de 32 de ani,  mama minorei, îi agresează fizic, în mod repetat, pe cei patru copii minori ai săi, cărora nu le oferă condiţii decente de trai, fapt sesizat deopotrivă şi S.P.A.S. Vulcan. În cauză a fost întocmit dosar penal sub aspectul săvârşirii infracţiunii de lovire sau alte violenţe, dosar aflat în lucru la nivelul Poliţiei Municipiului Vulcan. Cu privire la situaţia semnalată s-a colaborat cu reprezentanţii S.P.A.S. Vulcan, în prezenţa cărora s-au derulat toate procedurile care au implicat prezenţa minorei în cauză  şi a fraţilor acesteia. Menţionăm faptul că, în data de 17.07.2011, ora 23:35 şi 26.09.2011, ora 17:30, MARIA S. a sesizat Poliţia Municipiului Vulcan cu privire la plecarea voluntară de la domiciliu a fiicei sale, minora B.M.M., aceasta fiind depistată cu promptitudine la domiciliul bunicii materne şi încredinţată mamei sale, întrucât D.G.A.S.P.C. Hunedoara a stabilit  în data de 11.07.2011 că responsabilitatea creşterii şi îngrijirii minorei revine numitei MARIA S., în calitate de mamă şi reprezentant legal al minorei. Situaţia minorei B.M.M. se află în atenţia Poliţiei Municipiului Vulcan, aceasta fiind stabilită momentan la domiciliul mamei, la Judecătoria Petroşani, jud. Hunedoara, existând pe rol o acţiune civilă depusă de către tatăl minorei, Romică B., pentru încredinţarea custodiei minorei”, explică Bogdan Niţu, purtător de cuvânt IPJ Hunedoara.
Vom reveni cu mai multe amănunte, după ce vom avea şi datele de la Protecţia Copilului Vulcan.

 


Comentarii articol (97 )

#1 CINEVA10.11.2011,  18:33:08
Pentru cultura generala a distinsei \"doamne jurnalist\" , MARIA S. nu locuieste in garsoniera , ci in apartament cu doua camere,sotul meu e ziarist Francez, dar a si spus ca acest articol e un \"TORCHON\", parca ar fii o \"barfa la coltul strazi\"
#2 Croco10.11.2011,  18:42:06
Si sotul tau, marele ziarist francez, nu ti-a spus ca esti imbecila si scrii cu ar fii cu doi de i? Cunosc si eu cazul si nu cred ca pentru o greseala minora ai dreptul de ati da cu parerea cu privire la cultura generala a jurnalistei. Cazul este suta la suta adevarat, si orice ai zice a fost relatat corect. Parerea mea asta ar fii :))) Cu doi de i, cum iti place tie... :)
#3 nah10.11.2011,  18:43:27
asa e scris articolul asta de parca ....a fost odata ca niciodata.........cu cuvinte fara noima si.....fara logica, astia sunt ziaristi care da tarii "informatii" de tot rahatul
#4 pentru croco10.11.2011,  18:48:23
taci si vezi-ti de treaba, cunosti un rahat cazul, esti pe dinafara, esti cumva ...o persoana care ii tine ifosul la "baba senila"?uitate si tu la "EA", daca a vazut ca nu ii se da dreptate pentru ca nu are , baba senila sa refugiat la ziaristi asti de doi lei, cand a chemat televiziunea, nici macar nu au luat-o in serios , pentru ca ei au vazut dosarele si d ela Politie si de la PROTECTIA COPILULUI , si ceea ce spunea aceea "baba senila " era tocmai contrarul, asa ca....las--o moale cu asa zisu.."ca cunosti cazul"
#5 other10.11.2011,  19:15:48
madam fratzuza `nah exista un Raport al Politie, deci exista si un dosar penal, deci cazul este cat se poate de real
#6 uki11.11.2011,  17:18:26
exista o greseala in articol,voluntara sau involuntara,este vorba de paragraful in care se vorbeste despre cele doua fiice pe care le are doamna in cauza...dansa are sapte copii ...cunosc familia si nu tin neaparat sa-mi dau cu parerea dar cunoscand familia ma oripilez citind despre suferintele unor copii in urma certurilor dintre mama si bunica lor
#7 pentru uki11.11.2011,  17:53:14
si eu cunosc fam respectiva, eu totusi cred ca mama ar trebui sa fie decazuta din drepturi si sa fie trasa la raspundere, daca exista un dosar penal pentru rele tratamente la politie inseamna ca intradevar acei copii sufera, si vazand situati incalcita.. cu tati si copii cu alte nume asta denota ca mama copiilor este...., bunica nu vad sa aibe vre-o vina daca a crescut acei copii, si crede-ma, unul copil simte cine il iubeste si tine la el. pacat ca pentru unele mame nu exista posibilitatea de a fi sterilizate... fortat
#8 PENTRU....pentru uki11.11.2011,  20:51:57
tot ce scrie aici in articolul asta sunt doar "presupuneri" ale doamnei TRINCU ELENA si a unor jurnalisti care ....din nefericire cred ca asa pot castiga painea pentru ziua de maine,daca ar fii fost chiar asa cum scrie aici atunci cu siguranta PROTECTIA COPILULUI AR FII LUAT COPII SI NU AR MAI FII FOST LANGA "MAMA" LOR, dar....daca nu a reusit cu "minciuni "sa poata lua copii atunci....improsca cu noroi intr-o familie care...o descrie cam urat.Deci cu alte cuvinte asta e singura arma a "distinsei doamne"trincu sa arunce cu noroi in propia fiica, spunand doar minciuni , exact cum a facut si pe la politie si la protectia copilului la vulcan si la cei de la DEVA.
#9 uki11.11.2011,  23:43:16
sa-si aduca d-na aminte cand s-a despartit fiica ei de romica cat l-a injurat si l-a blamat pe acesta...in aceea perioada nu spunea ca fiica dansei este de vina la fel si cand a locuit cu aceasta in jud.gorj ....nu inteleg de ce acum a intors totul impotriva acesteia oare doar din dorinta de a obtine apartamentul acesteia asa cum se barfeste? greu de imaginat ....
#10 other11.11.2011,  23:58:06
dupa cum se vede madam fratz`zuza vad ca tot scrie comenturi pe aici, doar ea sa mai gasit sa-si de-a cu presupusu, si sa nu fim departe de aceasta frantz`zuza si ea la randul ei si-a abandonat fetita tot in grija bunicii care pe atunci chiar asa senila si-a oferit ajutorul sa o creasca si pe aceea nepoata, deci chiar si batrana senila cum o face chiar are inima de OM, si plus de asta este mama lor, oare astea 2 fice.. nu sunt si ele senile, sau nu mostenesc si ele ceva de la mama? :))
#11 pentru ..other zis si vanelu poponel12.11.2011,  15:30:23
OTHER esti prost ca noaptea "poponel"ca si baba senila,de ce nu spui cum ai facut puscarie si ce faci tu cand vizitezi "GERMANIA" esti un fel de ...."NAOMI2"vai steaua voastra de "fomisti" dupa bani......mai fura niscaia "carne" cum furai de la BILLA sa ii dai la baba senila ca doar e carnivora, si nu uita ca si celalat frate al tau a violat o fata de 13 ani desi el e trecut de 36 de ani....asa ca....lasale pe cele "doua fiinte" sa isi traiasca viata lor alaturi de copii si familia lor si tu...."NAOMI2" sa iti faci copii, nu lua copii la sora ca sa ii faci rau , mintind ca e o mama denaturata...asa ca marsh "vanelule"...
#12 pentru ..other zis si vanelu poponel12.11.2011,  15:32:47
nu stiu la cine faci referire dar noi am fost vecini de bloc in centru, asa ca e o confuzie madam
#13 articol de ."merde" sau de .."torchon"12.11.2011,  15:34:19
lumea o cunoaste pe acesta doamna care minte ca are doar doua fete, iar ziarista scrie ca are doar doua fete si ...vorbeste despre ele la "masculin" unde dai si unde crapa....!!!!!!!!!
#14 OTHER SAU...VANEL12.11.2011,  15:35:59
in nici un caz nu ai fost vecin(a) cu mine, esti dus(a)!!!!
#15 Other12.11.2011,  15:38:08
madam trincu margareta mihaela, marea franceza si stilata, da si tu un link cu un articol al sotului tau ziarist francez, si ca sa nu uiti ca am fost vecine tu stateai la sc 2 noi stam la sc 5, deci te stim ce pramatie esti si nici macar nu ai curaj sa-ti scrii numele dar te crezi mare frantz`zuza
#16 OTHER SAU...VANEL12.11.2011,  15:41:07
nici pe departe nu ma cheama asa...am spus bine ca esti dus(a) cu pluta.....daca nu imi scriu numele , ce te framanta , daca esti ..atat de corecta scrieti tu numele...oricum...confunzi marfa cu ambalaju, hahahahhhahahahaaaa, chiar ma amuzi, ahahahaaaaa
#17 other.. pentru frantzuza inchipuita12.11.2011,  15:45:07
se vede ce stilata esti, pana si tu ti-ai abandonat fiica, si ai fugit mereu dupa... p**a, prin toate partile si mai vb de altii, sa-ti fie rusine ca vb asa despre mama ta, care te-a crescut, si sper ca d-zeu sa-ti dea pedeapsa meritata ca iti renegi mama, care de fiecare data cand veneai acasa dupa f****le tale prin toata tara te ierta si iti dadea un pat sa dormi si un blid de mancare , rusine Mihaela, rusine
#18 OTHER SAU...VANEL12.11.2011,  15:51:36
dute femeie si te plimba....sau nu ti-ai primit portia de P..a,pe ziua de azi?si asa "pentru cultura ta generala eu am stat in D10"si acesta baba senila venea la mama si se plangea de toate prostiile ei, cand mama a murit , sa imprietenit cu matusa-mea asa ca......marsh...ca stiu ce ii poate capu la aceasta baba senila , ca doar varu-mio o ajuta la fan si cu unchiul meu....te arunci ca vaca cu capul inainte fara sa cunosti omul....ahahahahahahahahaaaa si....ca sa iti mai spun sa stii...sia bagat nasu si in casnicia mea si....nu ia mers asa cum ia mers cu fetele ei..
#19 pentru frantzuza12.11.2011,  15:55:42
te-ai incurcat in borcane mihaela, la inceput erai user CINEVA si te dadeai frntz`zuza, cu sot ziarist si scum stai in D10 :))))))))))
#20 OTHER SAU....VANEL12.11.2011,  16:05:17
nu am dubla personalitate ca alti, cand gresec imi sum raspunderea, dar cand vad ca ma acuzi pe nedrept ca as fii altcineva , adica fata la baba asta senila , am impresia ca ori esti beata ori...iei ETNOBOTANICE, oricum mai amuzat destul....si nu are rost sa ma cobor la nivelul tau...de alcolista drogata, indiferent ca ma acuzi ca as fi trincu margareta mihaela sau poate sunt chiar mama ta, peste 10 minute ma vezi "cu chip de barbat" stai blanda ca ...nu ma ating rautatiile tale , oricine ai fi(iiiiiiiiiii),deci.......injoseste-te mai departe aaaaahahahahhhahahahhahaaaaaaa
#21 pentru frantzuza #1 CINEVA, de la other12.11.2011,  16:20:54
ai dreptate, nu trebuie sa ajungi la nivelul meu, fetele mele sunt cu mult in fata voastra, asa sarace cum sunt, pe cand voi ati fost doua catzele la parinti si va-ti impuiat, de fapt nici catelele nu fac cu puii lor ce ati facut voi cu copii vostri, si faptul ca te sti asa de bine cu mama copiilor astora, care din pacate au ajuns ca vai de ei, arata ca nici tu nu esti la fel de departe ca ea, deci in final cam tot o paduchioasa libidinoasa esti si tu si sora`ta care va bateti joc de mama voastra care va despaducheste copii si va spala rapanu in care va complaceti sa traiti, si ca o idee la ce ai scris ca umbla mama voastra sa-i ia apartamentu amaratei aleia de dana stroe esti proasta ca ala e aprt inchiriat de Primarie pt ca are copilul bolnav epileptic, asa ca va faceti sunet curului amandoua de ajungeti sa terfeliti o femeie care este un Om si mama voastra, rusine sa va fie la amandoua, si tare as vrea sa fie trasa la raspundere penal pentru ceea ce le face cipiilor, si cazul este nu real , foarte real, daca si Politi da un comunicat de presa ca exista un dosar penal, dosarul ala sa facut in urma unui fapt real, deci nu mai incercati sa fiti mironosite pentru ca am zis, amandoua sunteti mai rele ca niste animale.
#22 OTHER SAU....VANEL? ahahahaahaaaa12.11.2011,  17:39:01
ahahahahaaaaaa....nu vezi ca incepi cu o fraza si termini cu alta fraza? sa inteleg ca tu esti acea "tuta" care sa pus martora la tribunal, marsh catzea in calduri ce esti , tu vorbeste de fetele alea doua , cand tu ai despartit familie si ai facut copil cu Mircea , si lai facut s aisi vanda garsoniera sa iti dea tie bani si mobila si la urma dormea ca un alcoolist in beci , tu vorbesti de fetele alea ,degeaba esti inca "casatorita" cu fraierul ala din oltenia , desi el e mort, si ai facut fetele cu tati diferiti , si le-ai trecut pe numele la amaratul ala de Durlan, marsh drogat-o, oricum ti-ai pus punctul pe "i",nu sunt sora lui Dana , dar tare as vrea sa afle si ea ce scrii despre ea si sora ei,si cum ai spus mai sus...ca mihaela e o pramatie dar tu esti o C...a cu "C" mare, si o lingusitoare care acu o perii pe baba senila pentru cativa cartofi si legume si...cateva fire de "etnobotanice " din gradina babei senile, ahahahahahahahahahahahahaaaaahahahaaaaaa
#23 OTHER SAU....VANEL? ahahahaahaaaa12.11.2011,  17:58:35
"mamaie" o cam luasi pe aratura ahahahahaaaa, asta e efectul alcool plus etnobotanice aaaahahahahahahhaahahhahaaaa
#24 other pentru stroie maria loredana12.11.2011,  18:11:57
fie asa cum zici tu, dar o sa ma pun martora la tribunal sa fi trasa la raspundere pentru faptele tale josnice
#25 pentru DURLAN FLORINA12.11.2011,  22:59:39
GANDESTETE CA SI TU AI FETE, SI STIU CA AI SI O NEPOTICA....tot raul care il faci tu spunand minciuni va cadea pe acesti copii, care sunt nevinovati, dar vor suferii din cauza prostiei tale, asa ca....gandestete bine , de 10 ori, inainte de a face pasul gresit, pentru ca....exista un dumnezeu pentru fiecare.....si daca esti atat de "curata la suflet" arunca tu prima cu piatra ....si ...las-o in pace pe STROIE MARIA LOREDANA, si nu mai da cu presupusu ca e Mihaela sau Dana ca incepi sa te balbai, nu de alta dar...nu iti da bine la "ten" atata balbaiala
#26 si apropo FLORINO12.11.2011,  23:01:53
ai grija ce "minti" ca .....find martora...sub juramant e grav cand minti, pedeapsa e mare, ia intereseazate sa vezi cat primesti pentru marturie mincinoasa...............ahahahahahahahaaaaaaaa
#27 pentru domnisoara ziarista12.11.2011,  23:33:50
"Bunica Elena Trîncu, recunoaşte că dintre toţi copiii ei (adică două fete), niciunul nu a fost foarte cuminte."cumva aceste doua fete se transforma peste noapte in "masculi"?lumineaza-ne !!!!!!!!!!!
#28 pentru frantzuza si sora ei analfabeta dana stroie13.11.2011,  02:33:13
tu dana eu as arunca nu cu o piatra cu un munte pe tine , si vezi ca ai numai 6 clase macar fa-ti *** clase si mai vorbim, ca te stiu de mica ce haita ai fost si ca sa inchei aici sa sti ca nu ma intereseaza ce face dumnezeul tau cu copii mei,pentru ca eu sunt mandra de familia mea, noi inca nu am ajuns in ziare asa ca tine, nesimtito, asa ca mai bine vezi de treaba ta dana si nu uita ca esti o analfabeta si o stirba
#29 woauw florino13.11.2011,  09:01:39
ai uitat cum ti-ai crescut si tu copii, mandrele de fete care sau marlit de mici, ci ca ai fete cuminti, uitate pe facebook sa vezi ce poze de "diva" gata de produs are ficata, nu conteaza cate clase are Dana, oricum nu a fost si nici nu este mai haita de cat tine si sorata, si decat fetele tale cea mare de haita ce e a fugit pe la caracal sau craiova unde dracu o fi,asa ca aduti aminte si ce poama a fost mama ta, si ca sa inchei ....dute si linge blidele mai departe la baba senila, si ...poate iti mai da ceva alcool si etnobotanice , a tunat si va adunat pe amandoua , doua sonate, aahahahahahahahaahaaaaa, nah ce sa spui si tu acuma , pentru cateva legume ca sa iti scoata foamea din stomac o vinzi si pe mata la satana, ca asta ati facut toata viata "divelor"ahahahahahahaaaaaa
#30 uki13.11.2011,  15:29:56
se pare ca va departati de la subiect aici nu e vorba despre trecutul fiecareia aici este vorba despre niste copii care sunt pe cale sa fie luati de langa mama lor eu cred ca pe copii nu-i intereseaza in momentul de fata decat sa primeasca dragostea mamei lor si a celor din familie si daca intr-adevar se dovedeste ca aceasta isi maltrateaza copiii legea isi va spune cuvantul si ca sa fac totusi o paranteza ma mira cum o fata de 14 ani asteapta sa o spele mama ei asa cum deduc din articol?
#31 Claudia13.11.2011,  16:05:20
huh, doamne ce comentarii, doamne, cum cresc acei copii cu o astfel de mama?????? uki in articol nu da de inteles ca fata se asteapta ca mama ei sa o spele, dar cand ai paduchi credema , nu poti sa ii scoti singura din cap, dar dupa cum deduc mama ei este mai mult interesata de vietile altora pe facebook decat sa acorde un timp maxim pentru copii ei, si totusi cum traiesc 4 copii daca mama lor nu are nici un venit??? autoritatile trebuie sa ia o masura urgenta in acest caz
#32 pour DURLAN FLORINA13.11.2011,  16:09:19
tu dana eu as arunca nu cu o piatra cu un munte pe tine , si vezi ca ai numai 6 clase macar fa-ti *** clase si mai vorbim, ca te stiu de mica ce haita ai fost si ca sa inchei aici sa sti ca nu ma intereseaza ce face dumnezeul tau cu copii mei,pentru ca eu sunt mandra de familia mea, noi inca nu am ajuns in ziare asa ca tine, nesimtito, asa ca mai bine vezi de treaba ta dana si nu uita ca esti o analfabeta si o stirba .............................spuse in final "diva" de florrina , cea care...pe cur sia facut lucrurile din casa prostiind barbatiiiiiiiiiiiiiii dar...pe cur se va duce toate , asa exemplu a dat si fetelor ei...si....vezi ca arati mai rau ca Dana, cam buhava de alcool si droguri"expirate"donc...degage femme de rien,daca cineva intreaba de tine in "centru" te stie ca pe o iapa breaza in calduri, si s anu uiti ca si tu ai atatea clase cat are "trenul" aahahahahahaaaahahahahahaahahahahaa
#33 pentru CLAUDIA13.11.2011,  16:18:37
DACA CHIAR VREI SA STII ADEVARUL CAUT-O PE DOAMNA CUSNIURIUC DE LA PROTECTIA COPILULUI DIN PRIMARIA VULCAN, CAUT-O PE DOAMNA PSHIHOLOG DE LA CENTRUL DE COPII CU HANDICAP,DANSA APARTINE DE DEVA,dar e in vulcan acest centru in cocosvar , si nu in ultimul rand caut-o pe doamna BRICIU IULIA de la politia vulcan, dumnealor au anchetat cazu, au vazut realitatea, "diva" trincu elena , a chemat si antena3 sa faca un reportaj, realizatorul a vazut acele dosare , sa vazut realitatea ca e alta decat minciunile babei senile, si.....nu s amai facut nici un reportaj, singuri care ii fac jocul si pe plac acesti nebune sunt cei de la ZIARUL VAII JIULUI, care se iau dupa "vorbele batranei"fara sa vada acele dosare, iar ca Politia da un comunicat de presa, DOMNISOARA ALINA PIPAN, tre sa mai invete sa scrie un articol, pentru ca a scris tocmai ce a vrut ea si cum acrezut de cuviinta ca baba va iesi basma curata,acu ca nu mai are "trecere " nici la POLITIE,NICI LA PRIMARIE IA DAT IN JUDECATA CA SUNT PERSOANE INCOMPETENTE, si nu stiu sa isi faca treaba, deci.....baba senila e un pericol public, un pericol social.....pe fruntea ei scrie ....OSPICIU...
#34 Claudia13.11.2011,  16:20:25
totusi este mama voastra...
#35 pentru CLAUDIA13.11.2011,  16:25:40
nu e mama mea, stai linistita,ca nu am dubla personalitate ca "diva " d emai sus, sunt o persoana care totusi cunoaste cazu, si de asta comentez,daca vrei iti pot da si numarul de la protectia copilului deva sa poti vorbi cu doamna ALIDA ca si dansa a fost acasa la acesta mama care altii o denigreaza, iar daca intrebi cu ce bani creste copii , are o sora care o ajuta si o va ajuta financiar,deci iti mai spun inca odata NU E MAMA MEA, fereasca dumnezeu!!!!!nu ii ajunge nici cat e negru sub unghie de la degetul mic de la picior , la mama mea!!!!!!
#36 Claudia13.11.2011,  16:32:42
si daca toata lumea este prietena cu mama fetitei de ce nimeni nu a ajutato sa se curete de paduchi de a ajuns in halul asta????? totusi eu cred ca acum toata lumea poata sa sara in ajutorul mamei, am vazut si articolul precedent, cam multi paduchi...totusi
#37 pentru CLAUDIA13.11.2011,  16:40:47
are 4 copii, paduchii ia luat la inceput de an scolar , de ce cei 3 copii sunt curatati iar cea fata cea mare a fugit la bunicasa si nu a stat sa se curete, si sa o dea cu produs special pentru paduchi, va spun eu de ce fata a fugit? pentru ca pe 27 septembrie era ziua ei si fata vroia chef sa vina copii la ziua ei de nastere, dar..daca ii tinea ziua veneau copii nu luau si ei paduchi....cand a fugit fata asta de acasa, mama ei o trimisese sa cumpere betisoare de urechi si hartie igienica, si dusa a fost, asta nu era un motiv sa fuga de acasa,si nu e prima data cand fuge de acasa, acea baba senila vorbeste de un unchi care ar fii spus mama fetei ca a abuzat de ea, NU a spus asa ceva , CI EXISTA UN DOSAR LA PROTECTIA COPILULUI DEVA CUM EL (de 36 de ani) a violat o fata de 13 ani , deci...sunt multe adevaruri ascunse si totusi ca sa inchei , copii au luat paduchi de la scoala, nu au avut paduchi cat au fost in vacanta , dar....deh daca numai asa isi poate spala "rufele in familie " aceasta batrana senila.....rusine sa ii fie,sa nu uite si baba asta cum sia crescut cei 7 copii...............
#38 Claudia13.11.2011,  16:48:03
pt acel/aceea care-mi lasa comnturi , cred ca ai gresit ceva, in fond este vorba despre o fetita, mama si bunica, si nu vad de ce trebuie sa etalezi toate rudele aici si ca sa te citez: "de ce cei 3 copii sunt curatati iar cea fata cea mare a fugit la bunicasa "" si mai departe : "" totusi ca sa inchei , copii au luat paduchi de la scoala, nu au avut paduchi cat au fost in vacanta "" deci in fond toti au avut paduchi in fine nu ma bag in discutii intermitente
#39 pentru CLAUDIA13.11.2011,  17:21:33
iti etalez toate rudele ca asa a facut si domnisoara jurnalista, dar toti care citesc aicio acuza pe mama fetei de 14 ani, dar ca sa raspund si de cei trei copii au fost curatati de paduchi........ei nu au fugit de acasa,normal ca au avut toti paduchi daca unul din casa a aavut a luat si ceilalti dar.....nah fiecare intelege si interpreteaza cum vrea si ce vrea!!!!
#40 GOOGLE.RO13.11.2011,  17:24:31
cao persoana ce are internet am inceput sa navighez pe aici, inainte de ami da o parere am dar un search pe google sa vad cam cine sunt persoanele mai sus mentionate, acest articol de ziar este unul pe cat se poate de real:: uitati ce minuni face internetul :1) http://www.kudika.ro/comunitate/stroiedana7***/poze/show/2/12***67/poze-stroiedana7***.html ultima logare acm xxx zile, sexy poze :)) 2) cam multi barbati la socializare :)) http://hi.netlog.com/stroiedana7***/myfriends
#41 mda CLAUDIA13.11.2011,  17:36:16
mai dat gata, traiasca internetu, daca tu te impiedici de aceste ....."informati"mai lamurit!!!
#42 uki13.11.2011,  18:10:18
ptr google.ro...m-am uitat la profilul de pe netlog al acestei femei si nu vad nimic ciudat si provocator sunt poze normale sau incadrate in diferite imagini...asadar ce ai vrut sa spui cand ne-ai orientat catre site-uri?
#43 pt uki13.11.2011,  18:43:09
cica are prea multi barbati la socializare, am impresia ca a vrut s aspuna ca trebuie sa poarte ...broboada pe cap si poale lungi....si sa fie cat de salbatica, asta e o mentalitate redusa si prinsa in ghilimele, TRAIASCA ROMANIA SI INTERNETU, dar e grav cand e lasat INTERNETU pe mana "atotstiitoriilor" asa ca....o lamurire pentru acea care are internet si..si avrut sa navigheze inainte de asi da cu parerea, dar....ar trebui sa dai.."search pe google si pe numele TRAIAN BASESCU...sa vezi cate lucrusoare importante gasesti si cate poze SEXI AI SA VEZI, traiasca "SEARCH6UL PE GOOGLE" m-am amuzat copios hihihihiiiii
#44 uki13.11.2011,  18:57:02
apropo si eu sunt casatorita si am la "friends"o sumedenie de barbati asta nu inseamna ca nu sunt o familista convinsa ....de aceea sustin ca locul copiilor este langa mama lor atata timp cat politia si protectia copilului nu au constatat rele tratamente aplicate minorilor
#45 pt uki13.11.2011,  19:02:40
daca toate sunteti asa mari familiste la ce frecati buha aici pe internet si nu sunteti la cratite? a? sau asa va faceti voi "bitch friends" ? :))))
#46 woauw13.11.2011,  19:22:16
noi frecam buha dar tu ce "freci poula" aici, marsh , iara ai luat etnobotanice expirate si incepi sa ne intoxici....hihihiiiii
#47 uki13.11.2011,  19:25:27
cu asa mentalitate nici nu ma mira ca se ajunge la asa situatii ...unde te trezesti domnule sau doamna anonim in epoca primitiva?
#48 pentru uki-woauw13.11.2011,  19:27:57
semnati draq o petitie la Primarie si va mai vaicariti aici, daca tot sunteti asa de tari in buza :))
#49 uki13.11.2011,  19:47:48
eu cred ca ar trebui sa mai iesi in lume sa inveti ca opinia publica isi poate spune parerea in mass-media de aceea exista "adauga comentariu"la orice articol din ziar asa ca nu vad de ce ar trebui sa mergem cu petitie la primarie
#50 pentru uki-woauw13.11.2011,  19:52:54
mai mergeti fetelor si pe pagina de Cultura, sau mai cititi de 3 ori articolul ---->>Poliţia a constatat „Situaţia minorei B.M.M., în vârstă de 14 ani, din Vulcan, a fost sesizată Poliţiei Municipiului Vulcan la data de 06.05.2011 de către bunica maternă, care a reclamat faptul că fiica sa, Maria S., de 32 de ani, mama minorei, îi agresează fizic, în mod repetat, pe cei patru copii minori ai săi, cărora nu le oferă condiţii decente de trai, fapt sesizat deopotrivă şi S.P.A.S. Vulcan. În cauză a fost întocmit dosar penal sub aspectul săvârşirii infracţiunii de lovire sau alte violenţe, dosar aflat în lucru la nivelul Poliţiei Municipiului Vulcan. Cu privire la situaţia semnalată s-a colaborat cu reprezentanţii S.P.A.S. Vulcan, în prezenţa cărora s-au derulat toate procedurile care au implicat prezenţa minorei în cauză şi a fraţilor acesteia. Menţionăm faptul că, în data de 17.07.2011, ora 23:35 şi 26.0***.2011, ora 17:30, MARIA S. a sesizat Poliţia Municipiului Vulcan cu privire la plecarea voluntară de la domiciliu a fiicei sale, minora B.M.M., aceasta fiind depistată cu promptitudine la domiciliul bunicii materne şi încredinţată mamei sale, întrucât D.G.A.S.P.C. Hunedoara a stabilit în data de 11.07.2011 că responsabilitatea creşterii şi îngrijirii minorei revine numitei MARIA S., în calitate de mamă şi reprezentant legal al minorei. Situaţia minorei B.M.M. se află în atenţia Poliţiei Municipiului Vulcan, aceasta fiind stabilită momentan la domiciliul mamei, la Judecătoria Petroşani, jud. Hunedoara, existând pe rol o acţiune civilă depusă de către tatăl minorei, Romică B., pentru încredinţarea custodiei minorei”, explică Bogdan Niţu, purtător de cuvânt IPJ Hunedoara.
#51 ptr coment 5013.11.2011,  20:21:03
daca D.G.A.S.P.C.a stabilit ca responsabilitatea cresterii si ingrijirii minorilor revine mamei sentinta data cu siguranta in urma unei anchete s-ar presupune ca aceea ancheta a gasit nefondata acuzatia bunicii nu? situatia minorei se afla in atentia politiei si existand pe rol o actiune introdusa de tatal minorei ar fi corect sa nu improscam cu noroi si sa lasam legea sa-si spuna cuvantul si apropo nu ne tine dumneata evidenta cat timp petrecem online pe domeniul cultural sau social o seara buna tuturor
#52 pt uki-woauw13.11.2011,  20:38:21
"Numai că Mariei nu-i plăcea să fie mamă pentru Mădălina şi nevastă. I-a plăcut în schimb un alt bărbat"... si un altu, si altii, si altii :))) si sa ajuns la :" În cauză a fost întocmit dosar penal sub aspectul săvârşirii infracţiunii de lovire sau alte violenţe, dosar aflat în lucru la nivelul Poliţiei Municipiului Vulcan. ". punct
#53 ptr comment 5213.11.2011,  21:29:40
las-o balta cu copy paste cxa nu impresionezi pe nimeni, daca era ata de rea aceasta mama fata de copii ei, pana la ora actuala avea copii luati de langa ea , dar......dand cu presupusu de azvarlita in toate directile, si....lunadu-i partea la aceasta batrana, care spre rusinea ei sia pus poza in ziar cu panorama de la "bordeiul " unde doarme, voi nu vedeti ce tiganie e acolo, daca la ea in "casa" arata asa inseamna ca in viata ei personala e la fel,"o mare tiganie", si pentru TRINCU ELENA , degeaba ai imbatranit doamna , daca ai ajuns sa iti tarai copii si nepotii prin ziare,ma uit la dumneata si ma trec fiorii cand iti vad privirea haina, o seara buna tuturor
#54 Telenovela15.11.2011,  11:14:40
o adevarata Telenovela, asteptam si continuarea
#55 pentru Google16.11.2011,  02:30:26
da fraiere search pe google si uitate ce poze sia pus Berchi Romica si nevastasa Berchi Elena :D Traiasca Internetul ca are cerebel :D daca nu ma insel si sigur nu ma insel,adresa de mail a lui Berchi Romica contin si cuvintele sexosulcheliosul interesativa si de partea reclamantilor,sar putea sa va cam fie rusine ca vorbiti in dodii pe aici ...ce sa zic,este o Telenovela in care figurantii spun replici... :D
#56 hotu si prostii16.11.2011,  03:14:59
daca acasa o ducea rau domnisoara Berchi Madalina ( apartament in cea mai buna zona a Vulcanului) cu termopane si laminat...cu toate conditiile,ahuahuahua uitativa cum sta la bunicasa,cu sticle goale de bere aruncate pe afara si cu tot gunoiul ala !!!! poah oare voi sunteti asa de orbi de nu vedeti?? poate domnisoarei turiste ii place libertatea...eu personal am vorbit cu Madalina si cu unchii ei mai mari (fratii mai mari ai mamei) Trincu Petru si Trincu Ioan,cei 2 fii mai mari a lui Trincu Elena pe care acestia nici n-o baga in casa la ei pentru ca tot asa lea facut si lor rau in familii,se pare ca domnisoara a fost fortata de bunicasa sa declare ca a fost batuta si sa fuga de la mama-sa,oricum am aflat si ca Berchi Romica a pierdut primul proces si probabil o sa-l piarda si pe al doilea,in plus domnisoara Madalina nu la cunoscut pe tataso pana in luna octombrie 2011 desii tatal locuieste in acelasi oras Vulcan (in Dalas),nu ia platit pensia alimentara desi a fost stabilit acest lucru prin lege...ce sa mai zic,Romica sa trezit ca este tata numai cand sa dus Trincu Elena cu minciuni la usa lui,off off greu se mai pricepe ca autoritatile ar fi fost incompetente numai daca nu luau masuri..in fine..NU JUDECATI CA VETI FI JUDECATI ..si vreau sa va puneti toti intrebarea: cine este hotul si cine sunt prostii?
#57 pentru commentul #56 hotu si prostii16.11.2011,  20:17:09
madam mihaele trincu referitor la berchi romica, se vede ca esti cam in limba dupa el Adaugat de MIHAELA TRINCU la data 2010-03-20, 15:05 PENTRU BERCHI ROMICA. AI FACE BINE SA PLATESTI PENSIA ALIMENTARA FIICEI TALE . BERCHI MADALINA DE 12 ANI.SPER SA ITI GASESTI CAT MAI REPEDE DE LUCRU .CA ALTFEL TE BAG LA PARNAIE te durea asa de mult de el? :)) dar tu ca nu ai platit pensia alimentara la ficata ce zici? daca esti asa banoasa de ce te mai uiti dupa altu? :)))
#58 pt idiotul cu nr 5716.11.2011,  21:23:59
deviezi de la subiect..esti cu mult in afara,spalati dintii cu gel intim daca esti iritat,vorbesti exact ca un organ genital..si spre cultura ta eu am scris acel comentariu si "Eu" nu sunt mihaela trincu..in plus daca se intereseaza de fetita nu cred ca si umbla dupa un sexoschelios care pe deasupra ca are familie si copii mai este si rrom ;)) numai bine :))
#59 pt 5716.11.2011,  21:49:55
unde dai si unde crapa, si de unde bea "poponel" apa ....din "vanelu" bea apa sa isi clateasca gura aia care pute pana in America
#60 pentru commentul #56 hotu si prostii17.11.2011,  02:15:46
daca e rom de ce umbli asa disperata dupa el? :)))))))) de il cauti peste tot pe internet? sa nu uiti proasto (trincu mihaela) ca stai cu un bosorog de 70 ani si zici ca ii ziarist, dar tu nici macar nu esti casatorita cu el, prin asta se vede cat de familista esti, un copil ai avut si lai lasat de izbeliste prin straini ca si sorata si acum esti mare doamna de franta, ai uitat cand lucrai la pierde`tren si era femeie de servici si dama de companie acolo :))) de te stia tot cfr-ul :)))) vai vai ce doamna stilata ai fost, pacat de parintii aia ai tai care-i renegi atat ca is batrani si nu te gandesti ca te-au crescut, dar mai bine pentru ei ca nu te mai recunoaste ca fiica, decat o petarda ca tine mai bine sa fi moarta pentru ei
#61 PT DOMNII DE LA REDACTIE17.11.2011,  08:30:16
VA ROG SA LUATI IN CONSIDERARE DOAR COMENTARIILE CARE AU LEGUTURA CU CAZUL SI DOAR ACESTEA SA FIE PUBLICATE,SE POATE CITI IP-UL FIECARUIA CARE A PUBLICAT SI SE POATE DOVEDI CARE CUM CINE ESTE,REPET CA NU ESTE TRINCU MIHAELA CEA CARE A FACUT COMENTARII...EU LEAM FACUT SI SE REFEREAU LA CAZ..AICI ESTE PREA MULTA URA PT CA INTRA DOAR NISTE MASCARICI CARE FAC PARTE DIN FAMILIA TRINCU SI DOAR ACESTIA COMENTEAZA ASA URAT,ALTCINEVA NU AR AVEA MOTIV..SE VEDE CATA URA SI DUPA LIMBAJ NE DAM SEAMA CA LE ESTE CAM GREU..PROBABIL CA NICI EI NU SUNT BUCUROSI DE EI AVAND SUFLETUL INNEGRIT..MIE IMI STARNESC MILA.
#62 PT COMENTARIU 6017.11.2011,  08:43:35
DACA PARINTII O CONSIDERA MOARTA AIA NU SUNT PARINTI,CAND II TRIMITEA TRINCU MIHAELA BANI DIN FRANTA LA CLOSCA AIA DE TRINCU ELENA CAT TIMP ACEASTA A STAT CU COPII DANEI ATUNCI ERA BUNA???ERA INCA VIE???MAI MULT CA SIGUR CA EXISTA CHITANTELE DE LA WESTERNUNION :)) SA STI CA STIU CINE ESTI :)) DUPA LIMBAJ,ASA CA SA STI CA NE CUNOASTEM :)) ESTI TRINCU ELENA ;))...
#63 Croco17.11.2011,  10:29:23
Pentru #61. Da, sigur. Ca aia de la redactie nici nu au alta treaba decat sa stea sa verifice buletinele celor ce citesc ziarul pe internet...
#64 PT CROCO17.11.2011,  10:37:44
DIN PACATE ASA ESTE,SUNT PREA OCUPATI SA ASCULTE EI INSISI POVESTILE ALTORA CA SA LE PUNA PE HARTIE SI PE NET..SARACII NOSTRI ZIARISTI :D ..EU LE RECOMAND SA SE UITE SI PE COMENTARII PT CA SI AICI MIROASE A RAHAT ;))
#65 Telenovela17.11.2011,  11:52:29
Fetelor de ce nu va faceti un site sa puneti pe el dovezi, documente, ca sa se vada ca aveti dreptate, sau folositi facebookul, asa voi sunteti in rahat. Bafta
#66 PT.TELENOVELA17.11.2011,  12:02:33
NU TREBUIE NIMENI SA SE JUSTIFICE IN FATA VOASTRA CU DOVEZI PT CA NU SUNTETI ORGANE COMPETENTE..CINE ARE ACEASTA COMPETENTA AU ADUNAT DOCUMENTATIA NECESARA SI SA VAZU CA MINORII TREBUIE SA STEA CU MAMA CEA CARE II CRESTE SI ARE GRIJA DE EI.
#67 si uite asa 17.11.2011,  18:44:06
fata era dama de companie la pierde tren ( spune o mama denaturata care consuma etnobotanice) si MAMA EI TRINCU ELENA , era si este dama de companie la "guristi" adica pe vremea lui ceausescu era o "turnatoare" la securisti, acum e "dama de companie" pe unde apuca:-)))))))))))))))))))))))))))
#68 WOW17.11.2011,  18:50:46
WOW WOW WOW !!!!
#69 Nelu26.12.2011,  15:23:16
O cunosc pe Mihaela si sunt stupefiat de ce aud despre ea. Este vorba de TRINCU MARGARETA-MIHAELA, vreau mai multe detalii despre ea.
#70 Nelu26.12.2011,  18:07:07
Margareta-Mihaela i-ti mai aduci aminte de anii 1988-89 la Vulcan, de prietenul tau Nelutu.
#71 NELU28.12.2011,  18:25:34
MIHAELA scrie-mi un numar de telefon sa te pot contacta.
#72 NELU28.12.2011,  18:29:25
Ianuarie 1990 i-ti spune ceva. I-mi este dor de tine.
#73 vio28.01.2012,  17:48:02
cunosc familia trincu de peste 25 ani este o familie normala madalina este o fetita cu multe neajunsuri in mintea ei ii place libertatea'ROMICA SAaibe foarte mare grije de madalina o sa aibe multe probleme cu madalina.este o fetita foarte naiva dar si foarte isteata in acelasi timp. 28.01.2012 grija mare cu madalina romica dar si cu dana.
#74 cineva28.01.2012,  18:05:39
mihaela ';se ocupa cu trafic de carne vie duce tinere in franta,asa a vrut sa o duca si pe madalina ,noroc,cu,romica,pentru,ca,a,deschis,proces,pt' domiciliul fetei,altfel ,madalina era in franta ,la produs,alaturi de matusa ei,mihaela'' o zi oarecare.
#75 vio28.01.2012,  18:34:58
comentariile,facute,de,asa,zisa,madalina,nu,sunt,scrise,de,ea,ptr. ca fata,era,plecata,la,tatasu,atunci,deci nu putea sa spuna ca nu vrea sa mearga la romica,deci unde este fata acum,la ROMICA.il iubeste pe tatasu,si isi iubeste ,si bunica-mamaia,...
#76 cineva28.01.2012,  18:39:45
cunosc ficele doamnei trincu,sunt diabolice,amindoua,mai bine spus sunt nimfomane''
#77 cineva29.01.2012,  11:57:24
in data de 30 01 2012 dana are proces cu romica pt. custodia fetei ,unde este acum.este plecata sa caute alt barbat prin tara cu tot cu copii.Copii trebuie sa mearga la scoala,nu sa isi caute tata,pentru ca ei au tata.Pentru dana Madalina nu este decit un babisiter,pt. frati ei,si o sluga pt.masa,pt.asta o vrea cu nerabdare inapoi.Madalina sa fie cu capul pe umeri si sa fie corecta cu cei ce o iubesc caci va avea de cistigat.
#78 nelu29.01.2012,  18:25:51
Poate sa i-mi dea cineva detalii despre MIHAELA
#79 un oarecare29.01.2012,  21:39:52
pentru nelu ,daca astepti citeva zile ,poate vei primi numarul ei din franta.OK<.
#80 un cunoscut30.01.2012,  15:04:21
in spusele tale de mai sus spuneai domnisoara MADALINA, ca nu vrei sa mergi la tatal tau,ca iti este bine la mama ta,dar acuma unde esti?esti omincinoasa sau o prefacuta?nu bunica ta ti-a imbolnavit fratele,ci pacatele mamei tale.FII,tu insuti,si vei vedea ce bine o sa iti mearga.Iti doresc o viata fericita,alaturi de tatal tau dar si de cei ce tin la tine.Dale respectul cuvenit,si il vei primi si tu la rindul tau.Nu fi o mincinoasa.
#81 un amic30.01.2012,  15:25:28
daca vrei informatii despre MIHAELA,incearca,la sora ei din blocul albastru adica G10,pe aleea munci,ap7,poate iti spune ea,daca,nu cumva a fumat putina iarba,si te da pe mina,politiei.
#82 pt.MADA31.01.2012,  15:00:37
MADALINA,tu sa alegi cu sufletu si cu inima unde vrei sa stai,la dana sau romica?Eu,as iubio pe bunica ta pt.tot ce a facut pt.tine deci nu o lasa deoparte nu merita un asa tratament din partea mamei tale.Orisiunde,te vei duce respecta persoanele,apropiate,chiar si pe mama ta,pt.ca respectul se va intoarce de la sine.Sper ca in viitorul apropiat sa aud ca esti chiar foarte bine,nu sa aud de tine tot la ziar.o zi buna.
#83 pentru dana,mama lui madalina31.01.2012,  18:17:08
Pe,30 ai avut proces cu Romica,ce ai facut?Ai pierdut tutela,fetei?s-au te vei lupta in continuare pt.madalina sa o aduci inapoi in sclavie?Daca creste linga tine va deveni cea ce esti tu o mare c***a,pacat de fata acea este de1000 de ori mai frumoasa decit tine.NU incerca sa faci din fata acea cea ce esti tu.Redai libertatea copilului,sa simta ca traieste.Daca o ti linga tine;CE naste din pisica soareci maninca;Linga ROMICA va deveni o femeie de succes,deci redai libertatea.
#84 hic09.02.2012,  16:20:34
va fi femeie de "succes"cum e actuala lui nevasta,batuta in bordelurile din italia,vai steaua ei si a lor bleach
#85 nelu10.02.2012,  20:25:13
pentru ,,oarecare,, a-ti aflat nr.de tel. al Mihaelei?
#86 un oarecare15.02.2012,  18:40:49
imi pare rau nu mai raspunde la acel nr.si-a schimbat nr.
#87 eu15.02.2012,  18:51:14
Pt-84.Cind am spus ,,femeie de succes,,m-am referit la fata ei,MADALINA,nu la masa.S-au poate asa va fi si ea,cea,ce nu iidoresc.Sau poate o cunosti pe actuala lui nevasta daca o cunosti atunci,,NO COMENT,,e vorba de ELENA,actuala lui nevasta,o stii?
#88 pt.8716.02.2012,  10:21:43
Nu mai freca menta cu actuala nevasta si "femeia de succes" ce va iesi din Madalina..prea multa reclama!!lasa timpul sa arate adevarata poveste.Daca protectia copilului si politia n-au gasit-o pe mama Madalinei vinovata inseamna ca asa este,doar sunt organe competente,nu ?! in ceea ce priveste pe"actualii parinti" ai Madalinei vor trebui sa dovedeasca prin fapte ca o iubesc si ca ii asigura tot ceea ce Madalina are nevoie.
#89 eu16.02.2012,  13:05:48
Ai dreptate,nici madalina nu e departe de mamasa,eu o cunosc pe fata de mult timp,ce sa nascut din pisica tot soareci maninca,MADALINA nu are nevoie decit de fraieri,iar acum ia gasit cu siguranta.Ea are o virsta,e un copil dar stie sa prosteasca,multa lume,vorba,romaneasca,,tiganul cind se ajunge prima data o f....., pe masa.Ea asa a facut,a dat la oparte toate neamurile,din partea mamei,nu mai sunt bune acum,doar cind fugea de acasa,atunci era buna,MAMAIA,care a crescuto pina la treisprezece ani.
#90 oarecare07.03.2012,  21:18:28
am citit din intamplare toata povestea si toate comentariile. sunt numai expresii de oameni inculti de cea mai joasa speta. cunosc mama copiilor , bine a facut ca a plecat dintre asemenea oameni. sper sa ii fie bine acolo unde este.
#91 pt.9012.03.2012,  17:18:22
Ai dreptate a facut bine ca a plecat din acest oras.Sper sa isi gaseasca in alta parte fericirea,despre MADALINA,face parte din oameni de joasa speta si ea.
#92 xx14.03.2012,  17:16:25
am citit acest aceste comentarii ,si am ramas uimita de ceea ce am citit. mama fetei , asa zisa Dana le are cu bautura ?? o credeam o fata serioasa.
#93 anonim17.03.2012,  18:25:05
Poate cineva sa-mi de detalii despre Trincu Mihaela?
#94 detalii Mihaela17.03.2012,  20:53:35
o profitoare , o mincinoasa , o femeie fara nici un caracter , o perversa, o femeie usoara, o barfitoare , o femeie pe care nimeni nu si-ar dorio in apropiere.
#95 anonim17.03.2012,  21:30:01
Averi un nr. de telefon al Mihaelei?
#96 @anonum22.03.2012,  10:21:03
nu vezi ca nu-ti raspunde nimeni? cauta si tu pe net , pe facebook , pe hi5 . cauta un vecin , o ruda ceva ca altfel de aici nu afli!


Adauga comentariu
  Numele tau:


  Comentariul tau:


  C창t fac 10 ori 4  ?  


   DISCLAIMER
   Atentie! Postati pe propria raspundere!
   Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii


Informatiile publicate de zvj.ro pot fi preluate doar in limita a 250 de caractere, cu CITAREA sursei si LINK ACTIV. Orice alt mod de preluare a textelor de pe acest site constituie o incalcare a Legii 8/1996 privind drepturile de autor si va fi tratat ca atare.




Îți dorești o presă liberă și independentă? Alege să o susții!

Banii rezultați din contribuțiile cititorilor sunt esențiali pentru a susține pe termen lung articolele, investigațiile, analizele și proiectele noastre.

Poți contribui cu donații prin Pay Pal sau prin donatii directe în contul
Ziarul Vaii Jiului SRL. 
CONT LEI: RO94BTRL02201202K91883XX, 
deschis la Banca Transilvania.

Payments through Paypal




_____
Bannere şi mesh-uri publicitare - click pentru a comanda online!

_____
Flyere, pliante, broşuri, afişe, cărţi de vizită, mape, formulare...
_____
Cataloage promoţionale 2024
_____
Plăcuţe şi indicatoare pentru case, blocuri, sedii
_____
Rame click - comandă online!
_____
Panou decorativ pentru interior sau exterior – tu alegi designul!
_____
Steaguri publicitare - click pentru a comanda!
_____
Stâlpi pentru delimitare (opritori, de ghidare) - comandă online!




_____
Cataloage promoţionale 2024


Îți dorești o presă liberă și independentă?
Alege să o susții!
_____
Bannere şi mesh-uri publicitare - click pentru a comanda online!
Promovare
Publicitate
Newsletter