03.11.2015, 14:04:11 | 0 comentarii | 1565 vizualizari
Dupa 21 de ani de e-commerce, afla de ce este necesar sa ai un magazine online
Articole de acelasi autor
de Ziarul Vaii Jiului
O piata de peste 1.1 milioane de euro la finalul lui 2014 si in continua crestere, accesibilitate asigurata pentru o categorie variata de consumatori, posibilitati de promovare eficienta si cu costuri mici si, in mare, o modalitatea promitatoare de prezentare si vanzare a produselor. Iata in cateva cuvinte ce inseamna e-commerce in Romania. Si totusi, dupa 21 de ani de e-commerce, de ce ai avea nevoie de un magazin on-line?
Sursa foto: Tech in Asia Pentru ca offline nu mai este suficient Primii ani ai comertului on-line au insemnat o lupta apriga de informare si educare a consumatorului, de formare a apetitului pentru cumparaturi on-line. Crearea unui magazin on-line era in acea vreme complicata si experimentala pentru cele mai multe companii care s-au avantat intr-un domeniu nefamiliar pietei romanesti. Crearea unui magazin on-line la cheie, era o notiune complet necunoscuta pentru ca nimeni nu stia exact ce inseamna. Am ajuns astazi, dupa 21 de ani de e-commerce, ca un simplu magazin traditional situat la colt de strada sau intr-unul dintre cele mai mari Mall-uri din tara, sa nu mai fie suficient. De ce?
Sursa foto: Tech in Asia
Pentru ca on-line este simplu Indiferent daca alegi sa apelezi la o companie specializata in webdesign pentru un magazin on-line creat la cheie, sau decizi sa-ti creezi singur magazinul folosind una dintre zecile de platforme web extrem de flexibile si simplu de folosit, un magazin on-line se poate deschide in doar cateva zile sau saptamani in functie de marimea inventarului si organizarea produselor. Pentru ca online se intampla totul Intr-un studiu realizat in 46 de tari printre care si Romania, 77% dintre persoanele intervievate au declarat ca obisnuiesc sa caute informatii pe Internet despre produsele de care sunt interesati, iar 33% ca obisnuiesc sa achizitioneze produse on-line.
Sursa foto: Wikipedia In 2014, numarul total al tranzactiilor realizate prin card in magazinele on-line a fost de aproximativ 9,500,000, insemnand 35% din totatul achizitiilor on-line, cu o cresterea considerabila fata de 2013 si o evolutie constanta care arata faptul ca si impedimentul nesigurantei achizitiilor prin intermediul cardului este depasit. Romania are 10 milioane de utilizatori de Internet, peste 9,5 milioane de utilizatori de Internet mobil, 5000 de magazine on-line ale caror vanzari totalizeaza intre 2.2 si 2.5% din totalul achizitiilor din zona retail din Romania si o valoare medie a tranzactiilor on-line situata intre 47 – 65 dolari. De ce ai nevoie de un magazin on-line? Pentru ca nu poti pierde oportunitatea de a obtine partea ta de vanzari din aceasta piata in continua crestere si dezvoltare. Comentarii articol (0 )Nu exista niciun comentariu.
Adauga comentariu
Informatiile publicate de zvj.ro pot fi preluate doar in limita a 250 de caractere, cu CITAREA sursei si LINK ACTIV. Orice alt mod de preluare a textelor de pe acest site constituie o incalcare a Legii 8/1996 privind drepturile de autor si va fi tratat ca atare.
Banii rezultați din contribuțiile cititorilor sunt esențiali pentru a susține pe termen lung articolele, investigațiile, analizele și proiectele noastre. Poți contribui cu donații prin Pay Pal sau prin donatii directe în contul Bannere şi mesh-uri publicitare - click pentru a comanda online! Flyere, pliante, broşuri, afişe, cărţi de vizită, mape, formulare... Cataloage promoţionale 2024 Plăcuţe şi indicatoare pentru case, blocuri, sedii Rame click - comandă online! Panou decorativ pentru interior sau exterior – tu alegi designul! Steaguri publicitare - click pentru a comanda! Stâlpi pentru delimitare (opritori, de ghidare) - comandă online! Cataloage promoţionale 2024 Alege să o susții! Bannere şi mesh-uri publicitare - click pentru a comanda online! Newsletter
|