09.10.2016,  17:43:11 | 1 comentariu | 1285 vizualizari
Ion Tudor, şeful Secţiei Drumuri şi Poduri Gorj din cadrul CNADNR: „Se pare că sunt interese să nu se controleze încărcătura de lemn, altfel nu se explică ce se întâmplă pe acest drum DN 7A”


de Corneliu BRAN
Din cauza condiţiilor meteo nefavorabile, drumul Transalpina a fost închis de către cei de la CNADNR. Această măsură a fost luată sâmbătă, 8 octombrie, când mai multe maşini şi microbuze au avut probleme din cauza zăpezii şi viscolului, necesitând ajutorul salvamontiştilor şi jandarmilor gorjeni, precum şi maşinilor de intervenţie de la echipele drumarilor gorjeni.
 
Declaraţia lui Tudor, şef peste drumuri
„Am luat măsura de sâmbătă împreună cu şefii din CNADNR deoarece era periculos să mai ţinem drumul deschis după ce stratul de zăpadă a fost viscolit şi se creau dune de zăpadă pe anumite porţiuni până la 50 cm. Cum şoferii nu erau pregătiţi de iarnă, au existat ceva probleme, dar s-au rezolvat fără incidente. Domnule, la 2000 de metri altitudine nu prea ai ce să faci când ninge, e frig şi viscoleşte. Acum ninsoarea şi vântul s-au oprit, însă e ceaţă, deci nu putem risca. Cred că până la primăvară drumul s-ar putea să fie închis. Însă depinde, dacă se întoarce vremea bună, cine ştie, au mai fost toamne când circulaţia s-a prelungit până târziu. Din păcate, prognoza pentru ziua de luni şi săptămâna care urmează nu e favorabilă. Se anunţă ploi la câmpie şi ninsori la altitudini mari, cel puţin în această zonă a Gorjului. Aşa că sunt slabe speranţe... dar, o să vedem ce va mai fi”, a declarat, pentru ZVJ, Ion Tudor, şeful Secţiei Drumuri şi Poduri Gorj, din cadrul CNADNR.
 
Ion Tudor nemulţumit de activitatea de cântărire a camioanelor încărcate cu lemn ce circulă pe DN 7A!
L-am întrebat pe Tudor care mai este situaţia lucrărilor pe DN 7A şi cum crede că se va circula pe acest drum în iarna aceasta. Din păcate, veştile date de Ion Tudor sunt proaste: „Drumul ar fi fost mai bun în iarna aceasta dacă nu era afectat de maşinile de tonaj mare încărcate cu lemn. Mai ales zona care încă nu e asfaltată e afectată de aceste maşini de tonaj mare care circulă încărcate peste capacitatea maximă! Spun tare să se audă, aşa ceva nu ar trebui să fie posibil! Se pare că sunt interese să nu se controleze încărcătura de lemn, altfel nu se explică ce se întâmplă pe acest drum DN 7A. ICTR, care ar trebui să cântărească maşinile şi să verifice aceste transporturi, ce poate să facă cu trei oameni? Spuneţi şi dumneavoastră dacă cu trei angajaţi ICTR-ul, cu tot respectul pentru această instituţie, poate să facă treabă... Să pună cântar, să verifice... De asta îşi fac de cap. Sper ca această operaţiune să ne fie dată nouă şi o să vedeţi cum se schimbă treaba. Până atunci ăştia îşi fac de cap cum vor. Sper ca ministerul, secretarul de stat care se ocupă de această treabă să ia măsuri, altfel tot aşa va fi şi e păcat. Legat de lucrările de la DN 7A, până eram diriginte de şantier şi am răspuns noi de acest drum, ştiam ce să vă spun şi aveam controlul acolo. Acum nu ştiu ce să vă mai spun, nu vă pot, de fapt, da amănunte, că nu ne-am mai ocupat noi. Din ceea ce ştiu este că lucrările sunt mult întârziate, ceea ce nu e prea grozav, dar asta e situaţia. De circulat o să se circule pe acest drum şi iarna asta în condiţii să le zicem bunicele, deoarece am asistat săptămâna trecută la o şedinţă, unde a fost toată lumea invitată – vorbesc de cei care răspund de lucrări, drumari etc. – şi unde i s-a trasat constructorului sarcina să facă nişte reparaţii şi să niveleze zona unde nu este deocamdată turnat asfalt. Dar repet, până drumul va fi folosit la maxim de transportatorii de lemne, cu supra sarcină, acest drum nu va avea zile bune!”, ne-a mai spus Ion Tudor.
 
Complicitate sau delăsare?
Concluzia legată de acest drum e că, la câţi bani se bagă cu nemiluita în reabilitarea acestui drum, este regretabil că aceşti transportatori de lemn îşi fac de cap pe bani publici! Apelul făcut de Ion Tudor credem că ar trebui să fie susţinut şi de autorităţile locale petrilene, ba chiar şi petroşenene. De ce? Pentru că de ani de zile s-au plâns că DN 7A e un drum care ar deschide turismul local, dar că e praf, iar acum, când se lucrează la el după atâta timp, pe nimeni nu interesează că şoferii de camioane şi anumite firme de lemn îşi fac de cap, încărcând camioanele peste limita maximă admisă! Camioane care circulă în sus şi în jos exact prin Jieţ şi Cheile Jieţului, ce aparţin de Petrila, la doi paşi de Maleia şi drumul spre staţiunea Parâng, ce aparţin de Petroşani. Să nu mai vorbim de firmele care exploatează lemnul, multe având sediul în Petrila sau Petroşani! 
Întrebăm şi noi altceva: de ce dorm pe ei poliţiştii locali petrileni, dar şi agenţii de circulaţie petrileni, care împreună ar putea să stopeze aceste încărcături de lemn din camioanele peste limita maximă, de care vorbeşte şi Ion Tudor. Oare nu cumva există adevărate cârdăşii, să nu le spunem altfel, de nu se vrea asta? Dacă e aşa, poate că n-ar strica ca şi alte organe ale statului, competente şi mai de sus să vină pe la Petrila şi pe DN 7A să vadă cum stă treaba! 

Comentarii articol (1 )

#1 Cetateanul Vaii09.10.2016,  21:12:48
1. Domnule Ion Tudor poate va interesati cand se va termina lucrarile de modernizare a drumului DN 7A ? Cu transportul de tonaj mare foarte mare poate se sesizeaza primarul Jurca si primarul Ridzi .


Adauga comentariu
  Numele tau:


  Comentariul tau:


  C창t fac 10 ori 3  ?  


   DISCLAIMER
   Atentie! Postati pe propria raspundere!
   Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii


Informatiile publicate de zvj.ro pot fi preluate doar in limita a 250 de caractere, cu CITAREA sursei si LINK ACTIV. Orice alt mod de preluare a textelor de pe acest site constituie o incalcare a Legii 8/1996 privind drepturile de autor si va fi tratat ca atare.




Îți dorești o presă liberă și independentă? Alege să o susții!

Banii rezultați din contribuțiile cititorilor sunt esențiali pentru a susține pe termen lung articolele, investigațiile, analizele și proiectele noastre.

Poți contribui cu donații prin Pay Pal sau prin donatii directe în contul
Ziarul Vaii Jiului SRL. 
CONT LEI: RO94BTRL02201202K91883XX, 
deschis la Banca Transilvania.

Payments through Paypal




- - -
Bannere şi mesh-uri publicitare - click pentru a comanda online!

_____
Flyere, pliante, broşuri, afişe, cărţi de vizită, mape, formulare...
_____
Cataloage promoţionale 2024
_____
Plăcuţe şi indicatoare pentru case, blocuri, sedii
_____
Rame click - comandă online!
_____
Panou decorativ pentru interior sau exterior – tu alegi designul!
_____
Steaguri publicitare - click pentru a comanda!
_____
Stâlpi pentru delimitare (opritori, de ghidare) - comandă online!






_____
Cataloage promoţionale 2024


Îți dorești o presă liberă și independentă?
Alege să o susții!
_____
Bannere şi mesh-uri publicitare - click pentru a comanda online!
Promovare
Publicitate
Newsletter