25.01.2022, 18:06:16 | 0 comentarii | 1204 vizualizari
GALERIE:
FOTO
„La métaphore de la diversité“ („Metafora diversității“)
Articole de acelasi autor
de Ziarul Vaii Jiului
În perioada 10-14 ianuarie 2022 o echipă din cadrul Școlii Gimnaziale Nr.6 Vulcan s-a aflat în Bulgaria pentru a participa la prima mobilitate din cadrul proiectului de parteneriat strategic Erasmus+ „ON A TOUS UNE PLACE AU SOLEIL”, NUMĂR DE REFERINȚĂ PROIECT:2020-1-ES01-KA229-082029_4, activități coordonate cu dăruire de partenerii noștri de la Școala Gimnazială „Nikola Vaptsarov“, Hadzhidimovo.
La activități au participat și ceilalți parteneri, elevi și profesori din Spania (IES Puerta de la Serena), Portugalia (Agrupamento de Escolas de Canedo), Turcia (Kaya Ismet Ozden Yatili Bolge Ortaokulu Niksar) și Macedonia (OOU „Metodi Mitevskl-Brico" Lozovo). Școala Gimnazială Nr. 6 Vulcan a fost reprezentată de către director prof. Revitea Saidac Nicoleta Georgiana și elevii: Pavel Sidonia Maria, Pițiguș Andrada Rodica, Trifan Eduard Marian. De asemenea, coordonatorul proiectului, prof. Moiș Marinela, a participat virtual la activități. Activitățile desfășurate în cadrul mobilității au fost reunite sub titlul „La métaphore de la diversité“ („Metafora diversității”), având următoarele obiective: - cunoașterea unor locuri din Europa (istoria, cultura, obiceiurile); - învățarea respectului și toleranței față de ceilalți; - găsirea celei mai frumoase metafore a prieteniei; - comunicarea în limba franceză pentru îmbunătățirea abilităților lingvistice; - mobilizarea elevilor și a cadrelor didactice să inoveze, să gândească în versuri. Aceste activități au inclus: 1. Prezentări despre fiecare dintre participanți (despre țară, despre oraș, despre școală, despre hobby-uri), vizită în cadrul Școlii Gimnaziale „Nikola Vaptsarov“ Hadzhidimovo, precum și participarea la ore de curs. 2. Prezentarea site-ului proiectului http://soleil11.e-monsite.com/ , a spațiului eTwinning al proiectului https://twinspace.etwinning.net/120904/home, schimb de numere de telefon/adrese de e-mail între elevi și cadrele didactice pentru a comunica în vederea unei mai bune colaborări. 3. Prezentarea unui ppt pe tema „Chronologie de l’Histoire européenne" („Cronologia istoriei europene” ) sub forma unui ppt, jurnal, povestiri, mărturii. 4. Interviuri cu localnici pentru a afla originea istorică a sărbătorii naționale. Această temă a fost dezvoltată într-o discuție care a implicat elevi și profesori ai echipei de proiect din Bulgaria. 4. „QUIZZ DE NATURALISATION” - chestionar scurt în mai multe limbi. Fiecare țară a pregătit un test cu monumentele, cu numele figurilor masculine celebre din țara lor și și-au prezentat lucrările (Kahoot). 5. Vizită de studiu la Mănăstirea St. George, precum și la Sofia, capitala Bulgariei (Muzeul National de Istorie, Catedrala Sf. Alexandru Nevski, Palatul Regal din Sofia). 6. Crearea de afișe și a unei mici piese despre școală și Europa ideală. Elevii au participat la scrierea și crearea de scene în timpul atelierelor. Ei au distribuit rolurile și au făcut o reprezentație a acestei piese. Tema a avut în vedere dezvoltarea cunoștințelor personale ale elevilor despre istoria europeană ca membrii ai Uniunii Europene, principalele religii din Europa și drepturile popoarelor Europei, necesare ca cetățeni europeni egali cu identitatea națională și gândirea globală în ceea ce privește societatea civilă. 7. Gala de închidere a mobilității. 8. Evaluare și chestionare. Beneficiile acestei mobilități pentru elevii implicați: - percepția unei îmbunătățiri a abilităților lor de comunicare și a comportamentului lor social și civic în general; - dezvoltarea unor abilități precum adaptabilitatea, inițiativa care contribuie la dezvoltarea personală; - dezvoltarea deschiderii printr-o viziune asupra diversităţii diferiţilor parteneri europeni, a toleranţei şi a respectului faţă de ceilalţi; - îmbunătățirea nivelului de limbi străine și a abilităților în tehnologiile de comunicare și informaționale. Beneficii pentru cadrele didactice implicate: - integrarea activităților în programa disciplinelor predate; - implementarea metodologiei, cum ar fi învățarea conținutului non-lingvistic prin limbi străine. Proiectul a primit finanțare din partea Uniunii Europene. Acest material reflectă doar punctul de vedere al autorului, iar Comisia Europeană şi Agenţia Naţională pentru Programe Comunitare în Domeniul Educaţiei şi Formării Profesionale nu sunt responsabile pentru modul în care este folosit conţinutul informaţiilor respective. DIRECTOR, PROF. REVITEA SAIDAC NICOLETA GEORGIANA COORDONATOR PROIECT, PROF. MOIȘ MARINELA Comentarii articol (0 )Nu exista niciun comentariu.
Adauga comentariu
Informatiile publicate de zvj.ro pot fi preluate doar in limita a 250 de caractere, cu CITAREA sursei si LINK ACTIV. Orice alt mod de preluare a textelor de pe acest site constituie o incalcare a Legii 8/1996 privind drepturile de autor si va fi tratat ca atare.
Banii rezultați din contribuțiile cititorilor sunt esențiali pentru a susține pe termen lung articolele, investigațiile, analizele și proiectele noastre. Poți contribui cu donații prin Pay Pal sau prin donatii directe în contul Bannere şi mesh-uri publicitare - click pentru a comanda online! Flyere, pliante, broşuri, afişe, cărţi de vizită, mape, formulare... Cataloage promoţionale 2024 Plăcuţe şi indicatoare pentru case, blocuri, sedii Rame click - comandă online! Panou decorativ pentru interior sau exterior – tu alegi designul! Steaguri publicitare - click pentru a comanda! Stâlpi pentru delimitare (opritori, de ghidare) - comandă online! Cataloage promoţionale 2024 Alege să o susții! Bannere şi mesh-uri publicitare - click pentru a comanda online! Newsletter
|