28.08.2018, 18:21:20 | 0 comentarii | 1364 vizualizari
Articole de acelasi autor
de Corneliu BRAN
Abonaţii Telekom Mobile din Vale au stat, marţi, timp de patru ore, fără internet și fără semnal la telefoanele mobile.
Marţi, 28 august, abonaţii Telekom din zonă au cam rămas cu ochii-n soare timp de aproximativ patru ore, fără nicio explicaţie din partea furnizorului de telefonie mobilă şi internet. Lipsa semnalului a făcut ca mii de petroşeneni să nu poată folosi serviciile de internet şi telefonie mobilă, acest lucru întâmplându-se a doua oară în ultimele luni!
Fiindcă mai mulţi cetăţeni ne-au întrebat ce se întâmplă, văzând că după orele 10:30 nu s-a mai putut vorbi la telefon pe această reţea timp de ceasuri bune, am încercat să verificăm ce se întâmplă. După vreo 15 minute de aşteptare la numărul de telefon de la deranjamentele Telekom-ului, o doamnă operator de serviciu ne-a redirecţionat spre serviciul de... televiziune (!), nicidecum unde trebuia, adică spre serviciul de telefonie mobilă, așa cum îi cerusem...
În fine, ajunşi unde trebuie, o altă doamnă ne-a spus că nu ştie de ce nu avem semnal la telefon şi că, poate, telefonul e de vină. După tot felul de intervenţii pe partea tehnică, tot fără semnal la telefon am rămas, ca toţi cei din zonă. Când i-am spus că mai sunt mulţi oameni ce se plâng de lipsa semnalului la mobil şi a internetului de ore bune, a rămas că trebuie făcută o sesizare de către subsemnatul la centrala din Petroşani, pe care mi-o va trimite dumneaei. Şi uite aşa au mai trecut vreo 15 minute degeaba, timp în care operatoarea respectivă dădea dovadă că e ruptă de realitate şi că habar nu are că mii de oameni din Vale nu au semnal la telefonia mobilă pe această reţea!
Undeva în jurul orelor 13:00, am ajuns şi la sediul Telekom din Petroşani, situat pe strada 1 Decembrie 1918. Aici, şi mai şi... Exista o singură lucrătoare care se ocupa de încasarea facturilor. În rest, pustiu. După vreo cinci minute de stat la rând au apărut, pe rând, alte două. Ne-am dus imediat la una dintre ele să întrebăm ce şi cum stă treaba... Zâmbetul larg de pe faţa acesteia s-a schimbat brusc în momentul când am întrebat-o de semnal la mobil şi de lipsa internetului. „Nu ştiu nimic, nici pe noi nu ne-a anunţat nimeni. Am văzut doar că a căzut reţeaua. Am înţeles, după mai multe telefoane date, că a căzut reţeaua şi că ar fi ceva probleme şi defecţiuni la Haţeg. Mai mult nu ştiu să vă spun. Mi s-a spus că durează vreo patru ore intervenţia”. „Bine, dar dacă s-a intervenit acolo, nu trebuiau anunţaţi din timp abonaţii? Că e a doua oară în două luni când se întâmplă. Oamenii au poate probleme importante, le trebuie telefonul să se descurce... Nu ar trebui transmise mesaje tuturor prin care să li se spună din timp că serviciul de telefonie mobilă şi internetul nu va merge câteva ore?”. „Nu ştiu ce să vă zic, aveţi dreptate, dar, vă spun, nici noi n-am fost anunţaţi. Reţeaua e căzută şi la noi, nu putem nici noi lucra aici din cauza lipsei internetului”.
În tot acest timp, alţi 3-4 cetăţeni s-au apropiat de noi, fiecare întrebând de asemenea de ce nu poate vorbi la telefon. Am plecat, iar de la acea discuţie a mai trecut vreun ceas şi jumătate. Într-un final, semnalul a venit, internetul a pornit, ba chiar a apărut şi un mesaj primit din partea operatorului, prin care mi s-a spus că problema e remediată, iar dacă doresc „suport suplimentar” să apelez la un număr de telefon dat. Un mesaj scurt şi fără scuze, desigur. Ne întrebăm ce s-ar fi întâmplat dacă Telekom-ul iar fi lăsat vreo patru ore cu ochii în soare pe nemţi. În România, după cum se vede, merge şi aşa.
Comentarii articol (0 )
Nu exista niciun comentariu.
   DISCLAIMER
   Atentie! Postati pe propria raspundere!
   Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii
|
Informatiile publicate de zvj.ro pot fi preluate doar in limita a 250 de caractere, cu CITAREA sursei si LINK ACTIV. Orice alt mod de preluare a textelor de pe acest site constituie o incalcare a Legii 8/1996 privind drepturile de autor si va fi tratat ca atare.
Îți dorești o presă liberă și independentă? Alege să o susții!
Banii rezultați din contribuțiile cititorilor sunt esențiali pentru a susține pe termen lung articolele, investigațiile, analizele și proiectele noastre.
Poți contribui cu donații prin Pay Pal sau prin donatii directe în contul
Ziarul Vaii Jiului SRL.
CONT LEI: RO94BTRL02201202K91883XX, deschis la Banca Transilvania.